33
درتآریخ بنویسند : ازچشـمانِ غـارتگـرِ "او"♥️
وقتی صداش میکنین و میگه « جانم »🥺
شما هم مثل حضرت مولانا بگید :
هزاران جان ما و بهتر از ما🫀🤍
فدای تو که جان جان جانی...
+ نیازمندی ها؟
بـرای همـیشه بین رگـای قلبـت زندگی کنم🌿
برای تـو ، برای چشـمانت ، برای من ، برای درد هایَـم ، برای مـا ، برای این هـمه تنهایـی
ای کاش خدا کـاری کند🌧🫳🏻
عاقبَـت یک روز ، یـک نفر میآید
و تـمامِ آنهایی که رفـته اند را
از یـادمان میبَـرد !☁️
چه آرامـشی در من است وقتی با مَـنی و چه آشوبیده ام بی تـو
دور نـشو و مـرا از من نگیر !
من حوالـیِ تو بودن را دوسـت دارم📎💙
احمد شاملو :کار دیـگری نداریم ، من و خـورشید
برای دوست داشتنت بیدار میشَـویم
هَـر صـبح ...🌱🤍
ـ قَـلـبم برایت لبخـند میزند
هـر بـار که به یـادم مـیآیی
هر بار :>📎
او نگفت دوستت دارم ، اما نامهاش را اینگونه تمام کرد :
"بالِ تـو را میبوسم پرندهی قلـبم"🫰🏻
به قول احمد شاملو :کیـستی کـه مَـن
ایـن گونه به جِـد
در دربـارِ رویا های خویـش
با تـو درنگ میکـنم ..💙☁️
خوشبختی فقـط :
«صبح بخیر نازنینِ دل🤍»
شـنیدن از زبونِ تـو و یه « مـن »
تـنگِ بغـلِ خودت و دلتنـگیات ^^
‹ گَـر یـادَم
رَود عـالَم
طُ از یـادَم
نَـخواهی رفـت ..!🤍🌜›
از دور تـو را دوسـت دارم
از دور ...!
بی آنکه عَـطر تو را حس کنم ، بی آنکه در آغوشت بگیرم ، بی آنکه صورتت را لمـس کنم
تنها " دوستـت دارم "📎
آدم باید یکیو داشته باشه
که بخاطـرش دلش نخواد بمیره
+ اون یه نفر واسـه مَـن تویـی :)🫳🏻
مثـلِ عکـس رخِ مهـتاب که
افـتاده در آب ، در دلـم هسـتی
و بیـنِ مَـن و تـو فاصـله هاست !📎
نه زیـبایی تـو
نه محـبوبیت تـو
مَـرا مـجذوبِ خود نکرد ؛ تنها آن هنگام که روح زخـمی مرا بوسیدی ، من عاشـقت شدم :)💙
" شمس لنگرودی "Читать полностью…
برای دوسـت داشتنت تا خودِ بینهایت رفتهام
هـمه اش تـویی ، فقط تـو !🌧
گاهـی به من فکر کن !
من حتـی به گاهـی بودن
در فکـرت هم راضـیام ...🥹
#احمد_شاملو
اگر دیـداری هم نباشد، حتی اگر لمسی هم نباشد ..!📖
بی دلیل برای بعضی ها ، همیشه جایی در دلهایمان هست ..!👀
- جمال ثریاЧитать полностью…