147468
✨مدرسه آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ 🌸محتوای این کانال برای افزایش آگاهی اعضا جمع آوری شده اند ، استفاده و انتشار مطالب به هر نحو آزاد و بلامانع است🌸 ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات https://t.me/tablighatebozoorg
🟡 #ورق_بزنید | مصرف زیاد محتوا چه اثری روی سیستم عصبی دارد؟
🔸 وقتی روزانه ساعتها بین پیامها، ویدئوها، خبرها و شبکههای اجتماعی جابهجا میشیم، مغزمون درگیر ورودیِ بدون توقف میشه.
🔸 سیستم عصبی برای همچین حجم اطلاعاتی طراحی نشده، بنابراین واکنشهای جبرانی شروع میشن.
#نشر_دهید
👇🏿👇🏿
🩺 @IRPEZESHK
🩺 @IRPEZESHK
صبح، همان روزنه ی امیدی هست که
بعد از سیاهی شب لبخند را بر لب میآورد
برایتان لبخندهای بی پایان آرزو میکنم
@bakelasbashim
اگر به چند سال پیش برگردم به چشمانم نگاه میکنم و میگویم:
- هیچچیز آنقدر که نگران بودی، نگران کننده نبود!
- هیچچیز آنقدر که فکر میکردی سخت نبود!
- هیچچیز آنقدر که فکر میکردی زیبا و دوست داشتنی نبود!
- هیچچیز آنطور که تو تصور میکردی نبود، اما همهچیز همانطور بودند که باید میبودند!
درست، به موقع، دقیق، موقت و اجتناب ناپذیر.
#پونه_مقیمی
📚 @bakelasbashim
� ۴ تمرین ساده برای افزایش تمرکز
اگه میخوای تمرکز بیشتر، بهرهوری بالاتر و ذهن منظمتر داشته باشی، این ۴ تکنیک رو همین امروز اجرا کن:
1️⃣ قانون ۲۰ ثانیه برای حذف حواسپرتیها
2️⃣ تنفس ۴-۴-۴ برای آرامسازی ذهن
3️⃣ تمرکز عمیق با انجام فقط یک کار
4️⃣ لیست سهتایی برای برنامهریزی مؤثر
✨ با این روشها میتونی سریعتر کار کنی، کمتر خسته بشی و تمرکزت رو چند برابر کنی.
اگه مفید بود، ذخیره کن تا یادت نره! 💛
@bakelasbashim
حواست باشه با کی وقت میگذرونی!
🆔 @bakelasbashim
دو جور آدم داريم.
شما كدوم يكى هستين ؟
@bakelasbashim
🎥 خالق نوای میرزا کوچکخان آسمانی شد
صبح امروز استاد ناصر مسعودی، از خوانندگان اصیل گیلانی در سن نود سالگی پس از چند ماه بیماری و بر اثر کهولت سن در بیمارستان آریای رشت درگذشت.
شادی روح این هنرمند و شهید میرزا کوچک خان فاتحه و صلوات ❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
↙️ کانال ایتا و تلگرام آریا مهر ↘️
1⃣ https://eitaa.com/ARYAMEH1 ✅
2⃣ /channel/ARYAMEH1 ✅
گل یا پوچای قبل تو سوتفاهم بود😍😂
🆔 /channel/bakelasbashimbano
این جمله بو علی سینا رو همیشه به یاد داشته باشید و بهش عمل کنید؛
هر چیزی کمش دارو است
متوسطش غذا است
و زیادش سم است
حتی محبت کردن
🆔 @bakelasbashim
کاش فایده نداشتی، بیچاره شدیم! الان مردا میبینن دیگه میگوزن، سر ما منت هم میذارن😂😷
🆔 #نشر_دهید
👇🏿👇🏿
🩺 @IRPEZESHK
🩺 @IRPEZESHK
ابوسعید ابوالخیر را گفتند:
فلانی قادر اسـت پرواز کند،
گفت: اینکه مهم نیست، مگس هم میپرد.
گفتند:
فلانی را چه می گویی؟
روی آب راه می رود!
گفت:
اهمیتی ندارد، تکه اي چوب نیز همین کار را میکند.
گفتند:
پس از نظر تو شاهکار چیست؟
گفت:
اینکه در بین مردم زندگی کنی ولی هیچگاه بـه کسی زخم زبان نزنی، دروغ نگویی، کلک نزنی و سو استفاده نکنی و کسی را از خود نرنجانی.
این شاهکار اسـت..
@bakelasbashim
🗯 تا حالا یه دریای آروم یه ملوان ماهر نساخته !
@bakelasbashim
زندگی عمر کردن نیست،
بلکه "رشد" کردن است
عمر کردن کاری است که از همه حیوانات بر میآید.
اما رشد کردن هدف والای انسان است
که عده معدودی میتوانند ادعایش را داشته باشند.
#جورج_برنارد_شاو
📚 @bakelasbashim
بزرگترین درسهایی که طبیعت به شما میآموزد:
درخت به شما میآموزد:
رشد نیاز به صبر دارد!
خورشید به شما میآموزد:
مهم نیست چه مدت پنهان شدهاید همیشه دوباره طلوع خواهید کرد!
گل به شما میآموزد:
چیزهای زیبا در تمام طول سال شکوفا نمیشود!
اقیانوس به شما میآموزد:
که میتواند هم آرام هم طوفانی باشی و زیبا!
ستاره به شما میآموزد:
برای دیدن نور تاریکی لازم است!
باد به شما میآموزد:
میتوانید مسیر و سرعت خود را هرزمان که میخواهید تغییر دهید!
@bakelasbashim
💁♀️ قبل از خرید تو تخفیفهای بلکفرایدی قیمتها رو مقایسه کنید!
برای مثال تو بلکفرایدی دیجیکالا، فرکننده مو شیگلم با ۲۶٪ تخفیف ۱٫۸۵۰ میلیون عرضه شده.
در حالیکه همین مدل تو اسنپشاپ با وجود تخفیف ۳۲٪، قیمت نهاییش ۲ میلیون تومان است.
یا کرم ضدآفتاب لافارر تو دیجیکالا با تخفیف ۶۰درصدی ۳۲۷هزار تومن قیمتگذاری شده اما اسنپشاپ همین محصول رو ۴۰۵هزار تومن قیمت گذاشته.
تو بلکفرایدی فقط درصد تخفیف مهم نیست، حتماً قیمتها رو مقایسه کنید:
dgka.me/IpYW19
dgka.me/0ThUsE
مشاهیر ایران زمین
چه حس خوبی داشت. کاش بودن❤️
ایرانی از ریشه خوش چهره بوده 👏
🆔 @bakelasbashim
هیچ کدوم تا آخرین لحظه نمیدونستن پیروز میشن
امتحان دقیقا ینی همین! یعنی یک درجه بیشتر از ظرفیتت تحت فشار قرار بگیری !
@KHODABOZORGASTT
♦️افتتاح دفتر شهردار جدید نیویورک با روضه امام حسین علیهالسلام
▪️ @KHODABOZORGASTT
آرام باش. نه هیچ شبی و نه هیچ زمستانی دائمی نیست. آفتاب میتابد، شاخهها جوانه میزنند، و تمام شکوفههای در انتظار متولد خواهند شد. هیچ ابری تا همیشه در مقابل خورشید نمیایستد. نور سیاهی را میدرد، حتی اگر به قدر روزنهای باشد، و بهار هزار هزار زمستان سرد را سبز میکند. سختیها هم روزی به پایان میرسند. آرام باش …
@bakelasbashim
🎥 زن زندگی آزادی از نظر اسلام و غرب 😉
@KHODABOZORGASTT
گاهی حواست نیست ولی یه نفر بخاطر "بودنت" زندهست:
@bakelasbashim
🔹کهکشان راهشیری فقط با سرعت ۶۰۰ کیلومتر بر ثانیه در حرکت نیست، بلکه مانند یک پروانه، بالهایش را هم تکان میدهد🦋
#سبحان_الله
✅🧨💣 آموزنده و عجیب ترین کلیپ های روز دنیا 🧨💣✅
➡️ /channel/wowclipp ⬅️
عضو شو و شگفت زده شو 😲😧😮🤯
داداش اگه احساس خطر میکنی میتونی با علامت دست بهمون بگی کمکت کنیم
عاشق تهدیداشم🤣
🆔 /channel/bakelasbashimbano
خبر خوب 🤩🇮🇷✌️
پایان ناشنوایی اعلام شد
با کاشت حلزون در ساقه مغز، دیگه کودکان ناشنوا نمیمونن.
#نشر_دهید
👇🏿👇🏿
🩺 @IRPEZESHK
🩺 @IRPEZESHK 🩺💉👨⚕
تو هرگز ١٠٠٪ آماده نخواهى بود و زمان مناسب هم هيچوقت از راه نميرسه. اگه واقعا ميخوايش بايد از صبر كردن دست بردارى و شروع به انجامش كنى .
@bakelasbashim
📚اگه فهمیدی مسیرو اشتباه رفتى زود برگرد حتى اگه برگشتن ده ها سال هم طول بکشه باید برگردی؛
نگو راه برگشت طولانی و تاریکه؛
نترس از این که هیچی به دست نیاری ...
#جزء_از_کل
✍🏻#استیو_تولتز
📕 @bakelasbashim
هیچوقت برای این کارا دیر نیست :
- هر روز بهتر بشی
- یه چیز جدید یاد بگیری
- خودتو کشف کنی و بدونی کی هستی
- ذهنیتتو عوض کنی
- یه ایده خفن به ذهنت برسه
- عشقتو پیدا کنی
- مسیر درست رو انتخاب کنی
- به هدفت برسی
- حد و مرز تعیین کنی
@bakelasbashim
⚫️ فاطمه شدن، آسان نیست.
⬅️ این ودیعهای است که باید معراجهای بزرگ را و پروازهای ماورایی را گام به گام و بال در بال علی باشد.
⬅️ عظمتها و رنجهای علی را باید با او قسمت کند و او مسئولیت خطیری در تاریخ آزادی و جهاد و انسانیت دارد.
⬅️ او حلقه واسطهای است که تسلسل ابراهیم تا محمد را به حسین تا منجی.. نجاتبخش انتهای تاریخ میپیوندد.
واسطه العقد نبوت و امامت.
برگرفته از کتاب فاطمه فاطمه است، دکتر علی شریعتی
@bakelasbashim
هر آنچه که شما روی آن متمرکز هستید
رشد خواهد کرد
@bakelasbashim
روزی شاگردی از استادش پرسید:استاد من خیلی کتاب خوندم اما بیشترشون رو فراموش کردم؛پس فایده این خوندن چیست؟
استاد پاسخی نداد،فقط در سکوت بهش نگاه کرد.چند روز بعد،کنار رودخونه ای نشسته بودن.پیرمرد ناگهان گفت:"تشنهام. برام کمی آب بیار…اما با اون آبکش قدیمی که اونجاست."
شاگرد متعجب شد.درخواست عجیبی بود!چطور میشد با آبکشِ پر از سوراخ، آب آورد؟اما جرئت نکرد مخالفت کنه.آبکش رو برداشت و تلاش کرد.یکبار…دوبار…بارها و بارها…سریعتر دوید، زاویهاش رو عوض کرد،حتی سعی کرد سوراخها رو با انگشتهاش بپوشونه.هیچکدوم کارساز نشد.نتونست حتی یک قطره آب نگه داره.
خسته و ناامید،آبکش رو کنار پای استاد انداخت و گفت:"متأسفم، نتونستم. غیرممکن بود."
استاد با مهربونی بهش نگاه کرد و گفت:"تو شکست نخوردی.به آبکش نگاه کن."شاگرد نگاهی انداخت… و چیزی دید.آبکشِ قدیمی و سیاه و کثیف،حالا میدرخشید.آب، هرچند در اون نمونده بود،اما بارها و بارها از اون گذشته و شسته بودش تا براق شده بود.استاد ادامه داد:"خوندن هم همین طوریه.مهم نیست اگه هر جزئیات رو به خاطر نسپاری،مهم نیست اگه دانستههات مثل آب از ذهنت بیرون میرن…چون در هنگام خوندن، ذهنت تازه میشه،روحت نیرو میگیره،افکارت نفس میکشن،و حتی اگه بلافاصله متوجه نشی، درونت در حال دگرگونی هست"
این هست معنای واقعیِ خوندن!!
نه برای پُر کردن حافظه،
بلکه برای غنیساختنِ درونَت…..
@bakelasbashim