265167
حرفهایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات
یه سری خاطرات هست که آدم خجالت میکشه حتی تو خلوت خودش مرورشون کنه چون از خودش خجالت میکشه. از حماقت زیاد، از خریتِ بیانتها، از اهمیت دادن به آدمای لاابالی...
konnjed @Caption
قبلا زندگی رو توی همین سایه های پرده روی فرش ایرانی پیدا میکردم.
Reyhaneh @Caption
اگه یه روزی موزیکهای بیکلام رو از من بگیرن تا ابد تو غمهام غرق میشم و چیزی ازم باقی نمیمونه. خیلی شبها تنها چیزی که باعث میشه قوی بمونم و دووم بیارم، همین بیکلامهاست 🤍
@Caption
بَچه که بودیم
وقتی یهویی برقامون میرفت
بابامون هرجای خونه که بود داد میزد
نترسیدا من اینجام
الان تویِ جایی از زندگیم
دلم یکی و میخواد که وسطِ این تاریکی های زندگی
اونجایی که هیچ نورِ امیدی وجود نداره
یهو داد بزنهُ بگه
نترسیا من اینجام...
@Caption پیاده
مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن.
LePianistt @Caption
باید اوج دغدغه مون پیدا کردن آویز قو میبود
ghzlhastam @Caption
در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم:
در ظاهر روی پاهایم ایستادهام، گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم اما حقیقت این است که خسته هستم، میخواهم فرار کنم، میخواهم بروم و ناپدید شوم.
@Caption
این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم:
«هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...»
Leyla @Caption
رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوقالعاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید.
شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر میکنه.
این مدل داستان از سریالها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق میافته.
gheermez @Caption
دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه!
niLu @Caption
فکر میکنید آدم از چه میمیرد؟
از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟
نه!
آدم از بیاُمیدی میمیرد.
از اینکه هر روز صبح چشمهایش را باز کند
و نداند چرا.
@Caption
حق با سیمین بهبهانی بود که میگفت:
گر ز درون شکستهای، فاش مکن که خستهای
@Caption
الان باید این من میبودم و دغدغهام این میبود که به پسرکم یاد بدم میخوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی میخوای بری پایین دکمهی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت میکنم
hibyejmk @Caption
تو رمان جنایت و مکافات داستایفسکی یه تیکه هست که میگه:
«در این مدّت زندگی به گونهای سپری شده است که میتوانم سالها بدون آنکه اتفاق غمانگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم.»
@Caption
یه قابلمه آب گذاشتم روی گاز پاستا درست کنم و وقتی جوش اومد خاموشش کردم پایینش نشستم ده دقیقه گریه کردم و بعد رفتم خوابیدم؛ از همین تنها بودن خوشم میاد. چون مسئولیتی در قبال آبی که جوش اومده نداری.
Mobinah @Caption
افرادی که هوش هیجانی بالا دارن فاصله تو روابط رو نگه میدارن
یعنی نه اونقدر صمیمی میشن که یه چیزی بهشون بر بخوره
نه اونقدر دور که رابطه اشون تموم شه...
mshkhia @Caption
سلفیایی که گربم از خودش میگیره کیوت ترین محتوای موجود تو گوشیمه.
Atousa @Caption
وقتی داشتید کسی رو «تجربه» میکردید
مراقب باشید.
شاید اون داشت شما رو زندگی میکرد.
Hanieh @Caption
هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست
با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای
جهان و جلوی باز شدن هیچ گرهای رو نگیرم؛
گرههایی که تا قبل از این با دندون نگهشون
داشته بودم…
madsea77 @Caption
بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟
گفتم آره...
چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم
انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست!
Hanieh @Caption
خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر میکنم که بوسه چه مزهای میده. فکر میکنم مزهی پرتقال بده و عطر بهارنارنج.
mazmaz @Caption
عمیقترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت میمونه، مهربون میمونه و خیلی چیزها رو نادیده میگیره؛ تا اینکه یه روز به نقطهی تحملش میرسه.
Hanieh @Caption
حس میکنم یه همچین قابی فرسنگها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دستنیافتنی…
@Caption فانتا
یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب میشی :))
@Caption
آخر این همه رنج برای چیست ؟!
دلیلی نیست !! برای هیچ
Haniyeh @Caption
اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله میگیری و پناه میبری به «فکر کردن».
احساس خاموش میشه تا روان دوام بیاره.
راه برگشت اما از بدن میگذره و از تجربهی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل.
clinicsolha @Caption
laughing with your mom is one of the best moments ever.
خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️
@Caption
همهچیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را.
آلبر کامو، یادداشت ها
Ebadowskii @Caption