9008
• گاهی ضعیف و رنگ پریده، گاهی قوی و پر نور، ماه معنای انسان بودن را می فهمد:)🌙 ¹⁴⁰¹/¹²/⁰¹ •
مشکل رابطههای ما از جایی آغاز میشود که مرز میان تنهایی و درهمآمیختگی را گم میکنیم.
اگر تنهایی را به عنوان بخشی از زندگی نپذیریم، فلسفهاش را ندانیم و شیوهی کنار آمدن با آن را نیاموزیم؛ یا برای فرار از تنهایی به تمامی به بخشی از دیگری بدل میشویم و یا او را به سطح ابزاری برای مقابله با تنهایی، پایین میآوریم.
بهترین شکل رابطه آن است که در عین
احساس تعلق، استقلالمان را حفظ
کنیم. و کسی میتواند چنین رابطهی عمیق و بادوامی برقرار کند که رویارویی با تنهایی را آموخته باشد.
اروین د یالوم / روان درمانی اگزیستانسیالЧитать полностью…
بیشعورها، قابلیت شگفت انگیزی برای دیدنِ تنها یک وَجه از هر مسألهای را دارند همان وَجهی که منافع آنها را تامین میکند!
#خاویر_کرمنت
تجربه ی زندگی به او آموخته بود که،هنگامی که جانی گرفتار آشوب است، نخستین درمانش آن است که دست بدان نزنند و بگذارند که خود به خود و اندک اندک گل و لای آن ته نشین شود.
#رومن_رولان
تو اگر در تپش باغ
خدا را دیدی
همت کن و بگو؛
" ماهیها، حوضشان بیآب است "
#سهراب_سپهری
و زندگی آنقدر کوچك شد
تا در چالهای که بارها از آن پریده بودیم
افتادیم.
#گروس_عبدالملکیان
برای این که کسی به قلب من و اراده ی نهانی من پی نبرد،این سکوت ممتد و درخشان را برای خود تعبیه نمودم.
#نیچه
لذت و رنج چنان به هم وابستهاند که که اگر کسی قصد حداکثر بهرهمندی از لذت را داشته باشد ناگزیر است بیشترین مقدار ممکن از رنج را بچشد.
آلن دوباتن
دادخواهی تاریخ مصرف ندارد؛ عدالت تعلیقپذیر نیست. آنکه کینِ سیاوش را در دل میپرورد، انتقامجو نیست؛ حافظِ جراحت است؛ میخِ زمان است بر درِ فراموشی. این کین، نفرتِ کور نیست؛ یادآوریِ پیوسته است. آنجا که یادِ مظلوم زنده است، تختِ ستم لرزان است.
کینِ سیاووش
به یزدان که تا در جهان زندهام
به کیـنِ سیاوش دل آگندهام
شاهنامهٔ فردوسی
داستان سیاوش
کجا تو صیدِ منِ خستهدل شوی؟ هیهات
Читать полностью…
آیا بهتر نبود که میرفت و در قبرِ خود میخوابید و میگذاشت رویش خاک بریزند ...؟!
بدون وحشت، از خدا میپرسید که آیا واقعاً خیال میکند مخلوقاتش از آهن درست شدهاند که بتوانند این همه درد و بدبختی را تاب بیاورند ...؟!
• گابریل گارسیا مارکز
جهان وحشتناکی در سر من است. اما چگونه بی آنکه شرحه شرحه شوم، خود را و این جهان را آزاد کنم!
- فرانتس کافکا
در حقیقت تجربه شکست، تجربه خود زندگی است.
وقتی از موفقیت سرمستیم احساس سبکی میکنیم و بیشک کمتر به آن «توجه» داریم.
توت هنگام شکست با واقعیتی مواجه میشویم که ناشناخته است و به ما ضربه میزند. همان چیزی که ما را غافلگیر میکند، گریبانمان را میگیرد و صرفا محدود به نظریهها نمیشود؛ آیا این تعریفی از زندگی نیست؟
بنابراین هر چه زودتر شکست بخوریم، سریعتر آن را به چالش میکشیم. این شرط موفقیت است.
• شارل پِپَن
عاشق شدن اشتباه نیست اما اصرار برای عاشق ماندن وقتی دیگر شواهدی از صمیمیت وجود ندارد، اشتباهی خود خواسته است. در اولی هیچ چیز دست ما نیست و در دومی انتخاب با ماست.
#پونه_مقیمی
درجهان امروز، انسان تبدیل شده به پروژهای که باید مدام بهتر شود. همیشه چیزی کم است، پس همیشه باید بیشتر شود! این خستگیِ بیپایان، نتیجهٔ زمانهای است که از ما «پروژه» ساخته، نه «انسان»
#بایونگ_چول_هان
غمگین ترین انسان ها کسانی هستند
که برداشت دیگران زیادی برایشان مهم است.
#پابلو_پیکاسو
در بندِ ارزشهایِ دروغین و کلامهایِ پوچ!
ای کاش کسی ایشان را از چنگِ «نجاتبخش»شان نجات میبخشید!
#نیچه
دامن صحرا چه غم دارد ز زخم خارها...!
#بیدل
چگونه میتوان به شاخهی شکسته فهماند،
که باد عذرخواهی کرده است.
به تنهایی
بیشتر فکر می کنم
به این که بروم توی خودم
چشم بگذارم و هرگز پیدا نشوم.
- آبا عابدین
تاریک باطنان همه در ناز و نعمت اند
ای روشنی فکر، تو برما بلا شدی
#صائب_تبریزی
عزیزای دلم،خواهر/برادرام، همرَزمها
امیدوارم هرکجا که هستید سالم وتندرست باشید.
مراقب جانِ مبارکِ خودتون باشید 🫂🤍
از چه به خود میبالد؟
انسان که لقاحش یک اشتباه
ولادتش یک رنج
و زندگی اش یک ملال است
و محکوم به مرگ می باشد!
- آرتور شوپنهاور
شاید بزرگسالی یعنی همین. کنار آمدن با اینکه هیچچیزِ فوقالعادهای وجود ندارد.
Читать полностью…
گر زِ درون شکستهای، فاش مکن که خستهای.
- سیمین بهبهانیЧитать полностью…
من هرگز شبها از روی پل نمیگذرم. این نتیجهی عهدیست که با خودم بستهام.
فکرش را بکنید وقتی دارید از روی پل رد میشوید، یک نفر خودش را در آب بیندازد.
آن وقت از دو حال خارج نیست.
یا شما برای نجاتش خود را در آب می اندازید و در فصل سرما به عواقب بسیار سختی دچار می شوید.
یا او را به حال خودش میگذارید و میروید.
ولی شیرجههای نرفته گاهی کوفتگیهای عجیبی به جا میگذارد.
آلبر کامو
امیدوارم التیام پیدا کنید از زخمهایی که در موردش با هیچکس صحبت نمیکنید...
Читать полностью…
سرزمین پروفایل و بیوهای سبز قشنگتون:🌙🦋
【 •🌓🌱@saaye_maah 】
🪺تڪست 𝐁𝐢𝐎
@kaliiyou
🪵تم تلگرامت
@ThEm_PINK
🪺مولانا/ شعر
@samaedell
🪵پروفایل شیک
@aks_profilestar
🪺آهنگای نایاب
@NayabMusik
🪵ڪپشنهاے انگیزشۍ
@AROME_DELAM
🪺ریمیکسای شاد
@REMIXHEISHAD
🪵بیو عاشقانه
@ibiolove
🪺تڪخطۍ عاشقانه
@MAH128
🪵دستپخت مامان
@ASHPAZI_3S
🪺روانشناس شو
@RAMONA_HE
🪵ڪپشنهاۍناب
@AASO_CHANNEL
🪺؏ـآشِقِتَـ۾ّ🅛🅞🅥🅔
@ghallbe_mani
🪵آهنگایه مازندرانی
@Kija_music
🪺؛BIO / بیو
@BIOHAMM
🪵ترفندای دخترونه
@PINK_BOwTie
🪺ترند میکاپ
@vahshieziba
🪵پادکست𝗟𝗼𝘃𝗲
@peaceradio1
🪺پروفایلای رنگی
@picolorful
🪵شکرگزاری آگاهی
@selfesteem2021
🪺مُسکن قَلبَمٖ
@GhasedakSokuTe
🪵ست 𝗟𝗢𝗩𝗘
@Hvalii_eshg
🪺استایل کلاسیک
@itrendStyle
🪵تکست مووود
@Darrkmiinds
🪺زنــگ موبایل
@l0vely_musiic
🪵تڪبیتے 𝑴𝒐𝒐𝒅
@jandard
🪺منبع کپشن
@Cpti0n
🪵عشق همیشگی
@QATAN_O
🪺پروکسی و کانفینگ
@Mo0rrfin
🪵دخترونه انگیزشی
@SUN_FLOWERR7
🪺حس خوب
@I_AVAN
🪵اسمر•موکبانگ
@mukbangworld
🪺مشکي 𝙈𝙊𝙊𝘿
@NBZ_MORDE
🪵غـمِ حـرمـآن
@darham_chnll
🪺بیو/𝙏𝙚𝙭𝙩
@TextBiogram
🪵هوش/سرگرمی
@QUIZ_GAMES
🪺معشوقهی من
@caffe_sheerr
🪵تکنیکهای روانشناس
@mouje_tahavolezendegi
🪺والپیپر زرد
@ZRD_CHNL
🪵ایموجی 𝗙𝗢𝗡𝗧
@candyfont
🪺بیو فارسی
@iBioFarSi
🪵خونه تکونی
@Khanom_GOL1
🪺رُمـآنِ اَربآبی
@parsedartanhayiii
🪵پروفایل انیمه
@animepcute
🪺لانگ دیستنس
@MYLUUNA
🪵پیتزا / پاستا
@Ashpazi_vlog
🪺دختران امروزی
@Strong_girlz2
🪵انزوا مود
@isolationmood
🪺فیلترشڪن ᗩᑭᑭ
@candyeditt1
🪵انگیزه درسخوندنت
@i_angize
🪺پروکسی 𝗩𝗣𝗡
@volturi_edit
🪵خانومشم آقاییمه
@Kenaram_Bash_A
🪺روانشناسی تایم
@Colorful_moments
🪵کپشن دخترونہ
@I_HONARISM
🪺فونت 𝗙𝗼𝗻𝘁
@Fonts_Land
🪵ایده سیو
@MANAREM
🪺کلیپ عاشقانه
@tabeashg
🪵قَلبميٖ 𝐋𝗼𝗩𝗲
@gif_delbaran
🪺خود مراقبتی
@DOONYA_RANGII
🪵قربون صدقه
@eshqh_to
🪺آرامـش گرافـے
@aArameshgraphy
🪵میکاپ•روتین
@Iblueberriw
🪺عشق دلم
@mii_paz
🪵استوری غمڪَین
@booghz_shabaneh
🪺آشپزے خوشمزﻫ
@FOOToFAN_ASHPAZI
🪵آهنگ 𝙏𝙚𝙧𝙖𝙣𝙙
@yousimusic
🪺پلی لیستم
@Toxyrics
🪵شــامـلو 𝗟𝗢𝗩𝗘
@DOZHAM98
🪺تیکه 𝘽𝙤𝙤𝙠
@books_audio169
🪵پروفآیل آبـے
@iBLUO
🪺بیو اینستاگرامت
@iErota1
🪵فقط خُدا
@khoda_60
🪺امیدواری تڪخطے
@saaye_maah
🪵اَشعار قشنگ
@CHAMEH_IR
🪺نوشته دلی
@theKhmud
🪵بیو کوتاه
@del_tangiatm
🪺دختران خودساخته
@MARINAACHANNEL
🪵توییت بخون
@MELMAANI
🪺بیو قشنگ
@MOHAJER_OFFICIALL
🪵بـیـو/𝐏𝐑𝐎𝐅
@khiiiaalll
🪺بیو تلگرامت
@SHiNEVIS
🪵بیـوهای 𝐉𝐀𝐃𝐈𝐃
@Bio_Takkhati
🪺رمان بخون!
@novelmaan
🪵آهنگهای جدید
@AVAYMUSIC
🪺منبع پروفایل
@Qshangiyat
🪵بیو انگلیسی
@ibiographi
🪺ژستهای عڪآسی
@IPHOTOGRAPHR
مولانای جآن💚:
{🌱🕊@ARAMESH_KADDE }
Being entirely honest with oneself is a good exercise.”
صادق بودن کامل با خویشتن، تمرینی است دشوار اما نجاتبخش.
#فروید
آن كودكانی كه كتک خوردهاند، كتک
میزنند. كودكانی كه ترسانده شدهاند، میترسانند. كودكانی كه تحقير شدهاند، تحقير میكنند و آنهايی كه روحشان نابود شده، بقيه را نابود میكنند.
#آلیس_میلر
«مشکل چیزها نیستند، بلکه قضاوت ما دربارهٔ آنهاست.»
"اپیکتتوس"