-
به نام خدایی کہ قیمت دیدارش مرگ است،🖤
𝇄𝇃𝇂𝇃𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇃𝇄𝇃𝇂𝇃𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇄𝇃𝇂𝇃𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇃𝇄𝇃𝇂𝇃𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇃𝇂𝇃𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄𝇄𝇄𝇃𝇂𝇂𝇃𝇃𝇄𝇄𝇄
↻ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ⇆
+ برتری مردهها نسبت به زندهها چیه!؟
- اینکه دیگه نمیمیرن!
از کودکی بازار ِ نازم داشت رونق
چون جوری پدرم باهام رفتار میکرد
که انگار فقط تو دنیا منم!
دیگه تنها جایی که من ُ میبینی ؛
7 دقیقه آخر زندگیت ِ
به نظرم، آزاردهندهترین وجه «تنهایی»، خود تنهایی نیست؛ افراد بالأخره راهی برای پُر کردن اوقاتشان پیدا میکنند.
آزاردهندهترین وجه «تنهایی»، احساس تعلق نداشتن است.
آدم تنها برای این پرسش جواب خوشایندی ندارد:
چرا من به هیچکس/هیچجا تعلق ندارم؟ :)
آدمها بهت یاد میدن که هیچی قشنگ تر از تنهایی نیست ...
Читать полностью…
رفیق ٠٠
تومجاز دل نبند بکسی
یروز گوشیتو روشن میکنی میبینی
تنها شدی
دستتم به هیچ جا بند نیست
تو موندی و دل داغون٠٠🚶🚶
ولی من اینو خوب فهمیدم، آدم میتونه از دلتنگی یکی
به جنون برسه ولی هیچ سراغی ازش نگیره.
سوءتفاهم نشود هنوز هم تمام دنیای منی فقط دیگر اززش جنگیدن نداری!!
Читать полностью…
گفت: زمان التیام میبخشد؛
بله عزیزِ من، اما
آدم هیچوقت طعمِ برخی اشکها را فراموش نمیکند…
مادرم در آخرین نامهاش برایم نوشته بود:
«تمامت را به کسی نده، که اندکش را به تو میدهد؛
این کار را با خودت نکن عزیزکم.»
یهجایی آقای شاملو میگه: «من در بیحوصلگیهایم، با تو زندگیها کردهام»
و چه شبایی که تو زندگیمون، حوصله هیچ بنیبشری رو نداشتیم، ولی وسطِ همون بیحوصلگی، غرقِ فکر و خیالِ یهآدم بودیم.
دربارش گریه نمیکنم ولی یه آهنگ رو هزار بار پلی میکنم.
Читать полностью…
نمیدونم شاید امشب بشینم ؛
برای تموم چیزهایی که حقم نبود
ولی تجربه کردم
تا خود ِ صبح گریه کنم
من همیشه در مجلس عزاداریت شرکت کردم یاحسین ، نان و نمک مجلستان را خوردم!
ونام ابو الفضل همیشه قسم وآرامش من بوده است!
من أهل نمکدان شکستن نیستم بخدا نیستم اما،
باور کن امسال دلم غمگین تر از آن است
که برای کسی جز فرزندان میهنم عزاداری کنم !
من خون هم میهنم را به چشم روی سنگ فرش خیابان دیده ام
من ناله مادران پاک و بی گناه سرزمینم را با پوست و گوشت و استخوانم شنیده ام
من داغ خواهرانم ، برادرانم ، دوستانم را چشیده ام تو خود بهتر از همه داغ عزیز را میفهمی!
امسال نه....
امسال دلم تیره تر از رنگ عاشورای شماست بند بند وجود من از غم درد میکند
کربلای من ایرانم بود:))))🖤
عاشورا را نمیتوان تنها با اشک فهمید
باید با دل به تماشای عظمت عشق نشست
تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد
و در آخر خودم را انتخاب کردم و داستان برای همیشه به پایان رسید...!:)
Читать полностью…
تو زندگیم خیلی چیزها دوست داشتم که مال من نشد؛ هرکس و دوست داشتم آدم من نبود.یاد گرفتم از خیلی چیزها و آدم ها چشم پوشی کنم.دست برداشتم از خواستن های بی فایده.از چیزها و آدمهایی که نمیشه داشت.
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..
من جنگیدم که تو دلم نمونه
وگرنه میدونستم رو تو نمیشه حساب باز کرد.
احساستو خرج آدمی کن که مالِ یه نفر بودن رو بلد باشه، یکی که قدر لحظه هایی که کنارته رو بدونه، قدر اهمیت دادناتو و حرص خوردناتو بدونه نه یکی که فقط باعث بشه به غم و غصه هات اضافه بشه و بعدشم ولت کنه بره.
خب؟!:)
اما عزیزترینم،
اگر روزی من نبودم و دلت برایم تنگ شد، کافیست به آینه نگاه کنی…
بخشی از وجودِ من،
تا ابد در چشمهایِ تو باقی میماند.
.
⇩خیلي ⇩
⇩ سخته ⇩
⇩ یڪیو ⇩
⇩ به اندازه ئ ⇩
⇩ وجودت ⇩
⇩ دوست ⇩
⇩ داشته ⇩
⇩ باشي ⇩
⇩ بعدش ⇩
⇩ با تمام ⇩
⇩ توانت ⇩
⇩ بخواۍ ⇩
⇩ فراموشش ⇩
⇩ڪني ⇩╭┈───