ابقَ ثابتًا في إيمانك حتى عندما لا ترى شيئًا.
بمان در ایمان حتى وقتی که چیزی نمیبینی🦋
𝙈𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙡𝙖𝙩𝙚, 𝙢𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙛𝙖𝙧 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙝𝙞𝙣𝙚𝙨 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩’𝙨 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤.
شاید دیر شاید هم دور اما نور
از روزنه ای که باید می تابد ...✨
وفي النهاية، نحنُ لا نملكُ أيَّ سيطرةٍ
على قلوبِنا؛ فالقلوبُ تميلُ إلى من تشاء.
و در آخر ما هیچ تسلطی بر قلب هایمان نداریم
قلبها برای کسی میتپند که خودشان میخواهند🍃
𝓟𝓮𝓻𝓱𝓪𝓹𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓻𝓭𝓮𝓼𝓽 𝓫𝓪𝓽𝓽𝓵𝓮
𝓪 𝓹𝓮𝓻𝓼𝓸𝓷 𝓯𝓪𝓬𝓮𝓼 𝓲𝓼 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓸𝓹𝓮𝓯𝓾𝓵𝓵𝔂
𝓼𝓱𝓸𝓾𝓵𝓭𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓵𝓭𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓭𝓮𝓼𝓹𝓪𝓲𝓻
شاید سخت ترین نبرد ادمی
زیستن امیدوارانه
شونه به شونه ی ناامیدی باشه...🦋
في النهاية أُسلِمُ كلَّ شيءٍ إليه؛
أعرفه، يُديرُ الكونَ بحيثُ أمشي
أنا وأحلامي جنبًا إلى جنب.
در نهایت همه چیز را دست او میسپارم
میشناسمش چنان جهان را میگرداند
که من و آرزوهایم کنار هم راه برویم!🤍
𝓑𝓾𝓽 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼, 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓻𝓪𝓰𝓮
𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓹𝓾𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓻𝓲𝓰𝓰𝓮𝓻 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯.
اما گاهی اوقات زندگی کردن از شلیک
به خود شهامت بیشتری می طلبد!🌘
"الحمدُ للهِ أنّك في كلِّ مرّةٍ سقطتُ
فيها منحتَني القدرةَ على النهوض"
شکر که هر بار افتادم
توان ایستادن بخشیدی!✨
𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆’𝒔 𝒏𝒐 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒑𝒓𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒓 𝒑𝒖𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈
𝒐𝒏 𝒂𝒏 𝒂𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖’𝒓𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒈𝒏𝒊𝒇𝒊𝒄𝒂𝒏𝒕
𝒊𝒏 𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒊𝒏𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌.
نیازی به غرور و ادا بازی نیست
شما تو ذهن ما بی اهمیت تر از
چیزی هستید که فکر می کنید!🐋
قشنگ ترین متنی که امروز خوندم ، میگه:
به امید گذر از رنج ها
در انتظار التیام زخم ها
و آرزومند خوش ترین فردا🌾
بهترین آرزو؛باشد که همه چیزهای خوب
دنبالت بیایند پیدایت کنند و با تو بمانند.
𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡
𝐬𝐭𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐮𝐬 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫
آنچه از سر گذرانده ایم
با ما می ماند ؛ برای همیشه!🌿
صادق هدایت تو کتاب بوف كور خیلی خوب نوشته که:افسوس که تمام روابط انسانی نیاز به نوعی نقاب دارد و تنهایی...
Читать полностью…
𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒔𝒐𝒍𝒊𝒕𝒖𝒅𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒅𝒂𝒓𝒌𝒏𝒆𝒔𝒔; 𝑰 𝒔𝒂𝒘 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒖𝒕 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕
گفتند تنهایی مملو از تاریکیست
و من چیزی جز نور ندیدم!💫
به قول سیمین دانشور که میگه:
زن بودن اگر آزادی نباشد، درد است.
و اگر فهم نباشد، زخم است.
و اگر حمایت نباشد، تنهایی است🤍
نوشته بود:تمام عمر دنبال شاهدی گشتی
تا رنجت را باور کند خودت مگر آنجا نبودی؟
𝐀𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝, 𝐆𝐨𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞
𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞.
و درنهایت خدا چیزی رو ممکن میکنه
که تو غیر ممکن میدونستی!✨
𝗞𝗲𝗲𝗽 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗿𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗹𝗲𝗻𝘁𝘆
𝗼𝗳 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲, 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗹𝗲𝗻𝘁𝘆 𝗼𝗳 𝘁𝗶𝗺𝗲.
غرورتو حفظ کن
هم آدم زیاده هم زمان!🍃
بیدل قشنگ نوشته بود ، میگه:
چنان باش فارغ ز باغ تعلق
که بر دوش اگر سر نباشد ، نباشد!🌿
نوشته بود:رنجآورتر از همه این است که هرچقدر هم اندوهگین و شکسته باشی، زندگی نه میایستد و نه صبر میکند.
Читать полностью…
𝗜𝗻 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝗼𝗳 𝗮 𝘀𝗮𝘃𝗶𝗼𝗿 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲
𝗺𝗶𝗱𝘀𝘁 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝘄𝗮𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳...
نیازمند یک ناجی
میان جنگ من با من...🪽
اگه از من بپرسن چگونه ایی ، میگم:
چراغی در وجودم خاموش شده است
که دوست داشتم تا ابد روشن بماند!🌱
"يَمُرُّ؛ أَثَرٌ، لَكِنَّهُ يُحْيِي الرُّوحَ حَتّى يَمُرَّ"
می گذرد؛ اما جان می گیرد تا بگذرد!🌾
𝓟𝓪𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓶𝓮 𝓲𝓼 𝓽𝓲𝓻𝓮𝓭
𝓹𝓪𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓶𝓮 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓱𝓸𝓹𝓮𝓼
یه بخش از من خسته ست
یه بخش هنوز امیدوار!✨