824
وَقتیکاملشُدیقضاوتمکن=)💫🍃
یه واقعیت :
وقتی نتونی فکر کسی رو از سرت بیرون کنی یعنی تو هم توی فکر اون آدم هستی..!!:)
یچیزی میگمو میرم :
سخت ترین قسمت جداکردن راهم از تو این بود که میدونستم دنبالم نمیدویی:))!
آدمها بهت یاد میدن که هیچی قشنگ تر از تنهایی نیست ...
Читать полностью…
یچیزی میگمو میرم :
وصیت کرده ام...
مراه من، يک ليوان چای هم دفن کنند شاید صحبت های من باخدا به درازا کشید!
به هر حال
دلخوری ها کم نیست از این دنیا...:))
ازش پرسیدم :
کي فهميدي اونقدری که تو دوستش داري اون دوستت نداره؟
گفت: اون خيلي راحت میتونست روزشو بدون حرف زدن با من بگذرونه در حالیکه من هر دو دقیقه یکبار گوشیمو چک میکردم که اگه پیام داد زود جواب بدم ناراحت نشه...!!
..راستشو بخواین
یه جاهایی ام باید آدم بد داستان باشین و سعی نکنین عالم و آدم و راضی نگه دارین... :)!
هر کسی تو را در میان اقیانوس رها کرد
دیگر حق ندارد که بداند
که کوسه ها با تو چه کردند،
یا این که
چگونه خودت را به ساحل رساندی....!!
خیلی گران تمام شد این آب خواستن
یک مشک از قبیلهی ما یک عمو گرفت
تاسوعای حسینی تسلیت🖤•
مهمترین چیزی که یاد گرفتم اینه که هر کسی ممکنه قلب داشته باشه ولی وجدان نصیب هر کسی نمیشه..!:)
Читать полностью…
یچیزی میگمو برم :
بی احترامی خداحافظی میاره عزیزم
من تا آخر عمرم صبر نمیکنم
تا تو یاد بگیری چطوری باهام رفتار کنی..!!
وقتی مطمئن باشم در حقت اشتباهی
نکردم
برام مهم نیست اگه تا ابد باهم صحبت نکنیم..!
همه چي يه روز درست ميشه..!
ولي من ديگه هيچوقت به اين سِن برنميگردم!
شخصیت من کمی عجیب است،
از تنهایی لذت میبرم،
اما اجتماعی هم هستم
گاهی ساکت،
گاهی پرحرف،
گاهی مهربان،
گاهی جدی،
بعضی وقت ها چیزهای بزرگ را میبخشم،
اما از برخی چیزهای کوچک نمیگذرم، گاهی جسور،
گاهی خجالتیام،
و درکم برای همه آسان نیست...!
همه لایقِ داشتنِ یه فرصتِ دوباره اَند ،ولی نه واسه یه اشتباهِ تکراری…
Читать полностью…
بله من منطقی تصمیم میگیرم
و با احساساتم بالای سر تصمیمی که گرفتم اشک میریزم ...!:)
من در اولین روز رفتنت گم شده ام...
از آن روز هر چه گشتم خودم را پیدا نکردم انگار هر آنچه در من زنده بود،
با تو رفت....!:)
ولی اون بخش از من که داره از آدما فاصله میگیره
و حوصله هیچ کس رو نداره داره خیلی بزرگ میشه....
شایدم چون هر چیزی رو از ته دل بخوای از دستش میدی..:)
Maybe you'll give up everything you want from the bottom of your heart..:)
" عاشورای حسینی تسلیت باد "
امیدوارم به حق امام حسین (ع) حاجت دلت
با حکمت خدا یکی باشه
حس میکنم بخشی از وجودم برای همیشه تبدیل به غروب جمعه شده...!
Читать полностью…
یه غم سنگینی توی وجودمه،
با اشک تموم نمیشه
با مشغول کردن خودم تموم نمیشه
میرم بیرون کار امو انجام میدم میبینم ناراحتم
میام غذا بخورم میبینم از گلوم نمیره پایین
هر کار میکنم نمیشه غم از حدش رد شد
غم و دل مردگی هر و با هم دارم، نمیدونم کجای راهم
و حس میکنم این غمگین انگیز ترین دوره ای که دارم میگذرونم ...!:)
به " تایپ " اعتقادی ندارم، اما به " دل نشستن "
بسیار باور دارم .
اتفاقا به دل بگیرید ،
آدما میدونن دارن چیکار میکنن دوره ندونستن گذشته!!
چه اهمیتی داره که بگی دوسم داری ولی ؛
دائما کارایی رو انجام بدی که بهت گفتم اذیتم میکنن..!!
از پسش بر میاما همیشه از پسش بر اومدم اما بچت زیادی تنها بود مامان :)
Читать полностью…
دردناک ترین شب :
اون شبی که میفهمی بجز تو یکی دیگه هم بوده...!!!:)
یچیزی میگمو میرم :
شازده كوچولو:
دلتنگى مگه خاصيتم داره!؟
روباه:
خاصیت دلتنگی اینكه "بد قِلِقِت" می کنه..
یچیزی میگمو میرم:
فک کردی میشینم واسه یه ماهی گریه میکنم؟
درحالیکه کل دریا پیش رومه؟
درست فکر کردی!
چون اون ماهی مورد علاقم بود...!:))
تو این رابطه با من جوری رفتار کردی که انگار :
بچه پدر نداره !
خونه صاحب نداره!
این آدم دل نداره!
اصلا خدا وجود نداره...!:))