45600
『﷽』 ˼ڪالـیو: دیوانہ، سرگشٺہ، حیران🕊˹ ‹ کپے نہ ؛ فروارد قشنگ تره :)!🤍 › @tabliqatkaliiyou
کارما میگہ :
تو دل کسےرو میشکنے کہ برات مهم نیست، اما تاوانشو سر کسے میدی کہ برات مهمہ :)!🌓'
و شاید این ما هستیم کہ تمام میشویم نہ غمهایمان :)!🌙'
Читать полностью…
‹ #پادکست 🎬'🫧 ›
˼ گاهے بَلای جان و گاهے همدمے عشق . . :)!🩶' ˹
' 🎙'📻 ָ֪֢┆@kaliiyou
بہ خداوند توکل کن تو خواهے خندید،
در جایے کہ اشک ریختہ بودی :)!🌓'
و اگر کسے جویای احوالم شود؛
مےگویم : امن و امان، رو بہ ویرانے :)!🌙'
موسیقے چیزی است کہ با آن مےشود، حماقتے مثل زندگے را تحمل کرد :)!🌓'
Читать полностью…
آدمهای صبور یکباره ترکتان مےکنند،
آن هم وقتے کہ سخت مشغول اولويتهای غير از آنها هستيد!
با یک لبخند سرد برای همیشہ مےروند و جای خالیشان برای همیشہ یخ مےبندد.
آنها هرگز برنمےگردند!
آدمهایے کہ صبور هستند، شاید بودنشان خیلے معلوم نشود، اما نبودنشان قطعا زجر آور است :)!🕊'
گاهے با دویدن بہ سمت کسے،
نفسے برای ماندن
در کنار او نخواهے داشت،
پس با کسے بمان کہ
نصف راه را بہ سمتت دوییده است :)!🕊'
- در آخر خدا جبران کنندهی همہی رنجهاست!🌱'
Читать полностью…
زنِ امروزی
فشار چند نسلو داره با هم تحمل میکنہ،
الگوی زن سنتےرو باید حفظ کنہ، مثل زن مدرن کار کنہ،
مثل مادر شوهر غذا بپزه، مثل همسر ایدهآل مهربون باشہ و مثل سوپر استار همیشہ مرتب و آماده
با این حال بعضے مردها هنوز فکر میکنن زنِ واقعے فقط نسل مادرشونہ :)!🕊'
- خداوند آرزویت را بہ زیباترین شکل ممکن برآورده خواهد کرد!🌱'
Читать полностью…
نامہای از من بہ من:
آدمے کہ یک بار رفتہ، دوبارهام مےتونہ بره.
آدمے کہ یک بار خیانت کرده، دوبارهام مےتونہ بکنہ.
کسے کہ 1 هفتہ مےتونہ ازت بیخبر بمونہ، تا ابد هم میتونہ بمونه.
کسے کہ یکبار پشتتو خالے کرده، دوبارهام انجامش میده.
هر کسے یہ بار بتونہ یہ کاریو بکنہ دوبارهام مےتونہ انجامش بده چون راهشو یاد گرفتہ.
انقدر احمق نباش.
انقدر آدمارو نبخش و بهشون فرصت نده :)!🕊'
هر کجا فهمیدی در موردت
حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن
بہ جای عصبانے شدن
برای رنجے کہ اونا میکشن
آرزوی بهبودی کن!
خیلے از اونا دنبال خوشبختے خودشون نیستن!
فقط میخوان با دیدن رنج دیگران، کمے کمتر رنج ببرن :)!🕊'
این روزا...
نہ حوصلہی حرف زدن دارم، نہ توان سکوت..
فقط یہ چیزی تہ دلمہ کہ، نہ مےگذره، نہ تموم میشہ..
یہ دلتنگے بےرحم کہ شب و روز نمےشناسہ و فقط یاد تو رو نفس مےکشہ :)!🕊'
- بخند، بلندتر از تمام گریہهایے کہ کردی و کسے ندید!🌱'
Читать полностью…
بہ آیندگان بگویید
روزی کہ ماشہ را کشیدند
ما در مزرعہی آرزوهای بر باد رفتہ،
میان خوشہهای سوختہی جوانے،
داشتیم رویا مےکاشتیم..
ما همگے حیف بودیم :)!🕊'
خزززز نباش از این بیوها بزار همه مات بمونن:
@Biooo
و تو دوام مےآوری،
بےآنکہ کسے بفهمد..
در سکوتت، نبردی بےپایان میان رنج و وانمود بہ بےاعتنایے جریان دارد :)!🌙'
چیزی در او شکستہ بود کہ ترمیم ناپذیر بود و حتے لبخندهایش مانند گلهای شکفتہ از شکاف زخمها عطر اندوه داشتند :)!🌙'
Читать полностью…