45600
『﷽』 ˼ڪالـیو: دیوانہ، سرگشٺہ، حیران🕊˹ ‹ کپے نہ ؛ فروارد قشنگ تره :)!🤍 › @tabliqatkaliiyou
آینہ شدیم نہ برای خودنمایے بلکہ برای یادآوری اصالتمان :)!🌙'
Читать полностью…
خوبےهای مارو فقط کسایے میبینن کہ خودشون خوبن، میدونے چرا؟
چون آدمیزاد هرچے کہ تو ذات خودش باشہ،
توی بقیہ زودتر پیدا میکنہ :)!🕊'
اگر برای تو مقدر شده باشد
از هفت آسمان عبور میکند تا بہ تو برسد :)!🌓'
عشق بہ خود، مجموعہای از انتخابها و رفتارهای روزمره است کہ در عمل ثابت میکنہ کہ تو برای شادی،
آرامش و سلامت خودت ارزش قائلے و این یعنے حتے زمانے کہ حس عشق بہ خود رو نداری،
طوری رفتار کنے کہ یک فرد ارزشمند در زندگیت هستے :)!🕊'
- شجاعت واقعے تو دووم آوردنہ نہ تو آغاز کردن!🌱'
Читать полностью…
باشگاه برو، مدیتیشن کن، از حواشے دوری کن،
بوی خوب بده، پول در بیار،
دایرهی اطرافیانت رو ارتقا بده،
کمتر حرف بزن،
بیشتر دعا کن،
برای خودت ارزش و احترام قائل شو.
تو هیچ چیزی کم نداری :)!🕊'
هر کسے بہ طریقے بالا مےآید!
یکے پایش را بر سر دیگری مےگذارد یکے دستش را در جیب دیگری،
دیگری دستش را بر زانوی خود مےگذارد یکے هم پایش را بر روی تمام احساسات یا وجدانش!
در آخر، کسے در جای خود نمےماند همہ بالا مےروند..
مهم این است وقتے بہ آن بالا رسیدیم دریابیم چہ چیزی بہ دست آوردیم و چہ چیز را بہ چہ قیمت از دست دادیم :)!🕊'
ساده بودن، ساده ماندن، بین جماعتے کہ تو را هر روز و هر لحظہ چوب میزنند، ساده نیست :)!🌙'
Читать полностью…
اونے کہ تو بهش میگے قطره، واسہ مورچہ سیلابہ..
از دید خودت بہ مشکلات بقیہ نگاه نکن :)!🌓'
یہ تشکر ویژه از زمان بکنیم کہ چهره واقعے آدمارو نشونمون داد :)!🌙'
Читать полностью…
با تو چجوری زه دوری بگم دوباره :)!🤍'
Читать полностью…
باتکستاش تا مرز جنون رفتم و برگشتم:
@TheDementia
( هَرچه در فَهمِ تو آیَد آن بوَد مَفهوم تو... )
معدنه نوشته های کوتاه ادبی :
@AdAbilil 🌿
هیچکس، در من جنونم را بہ تو باور نکرد،
هیچکس حالِ منِ دیوانہ را بهتر نکرد :)!🤍'
❥•@kaliiyou
زمین انقدر بزرگ و پر روزیہ کہ هرکے هر چقدر گیلاس از این باغ چیده، نوش جونش.
بہ سبد پُرِ همدیگہ حسادت نکنیم :)!🌙'
در من گره بخور
هر ساعت از روز هم کہ شد
مرا درگیر صدایت، نفسات،
مرا درگیر حافظہات کن :)!🫀'
دوستش گفت : از اون شبهای غمگینت چخبر؟
بہ اول گفت : خبری نیست ادامہ دار، ادامہ دار، ادامہ دار :)!🌓'
- بعد از همہ سختےها یہ جایے امید میاد و پیدات مےکنہ!🌱'
Читать полностью…
اصلا کے اهمیت میده؟
زندگیترو بکن،
اون پیام ریسکےرو بفرست،
گریہ کن،
عاشق شو،
حذف کن،
اشتباه کن،
همہاش جزئے از مسیره :)!🕊'
- اگر عذر خواهانہ برگشت چہ؟
+ حتے اگر بہ وزن زمین پشیمان باشد، دیگر جایے نزد من ندارد :)!🕊'
هر انسانے، فقط یکبار،
برای رسیدن بہ کسے کہ دوستش دارد،
دیر مےکند!
و پس از آن برای رسیدن بہ دیگران هیچ عجلہای ندارد.
بہ این مےگویند سر خوردگے روح :)!🕊'