-
•🥂•به بزرگترین کانال سِــت خوش اومدین•🥂• دلبري کردنو از شاملو یاد بگیرید که به آیداش میگه : "کوچکترین لبخند تو مرا از همه ي بدبختي ها نجات میدهد👫🏻" #پستامونو_بفرست_واسه_دلبرت💍♥️😋 پیـــج اینستــامون :👇 https://www.instagram.com/set_.touri
چشم قشنگِ من
قربون اون قلب پاکت بشم
که خونه ی امن منه..
میخوام بدونی نقش تو توی زندگیِ من
فقط یه ادم ساده نیستا..
تو انگیزه روزای سختمی..
روزایی که از همه جا بریدم
خسته و ناامیدم یادم میوفته تورو دارمت
یهویی انگار خوشبختی و خوشحالی رو یجا تزریق میکنن به روحم..
تو با بودنت دنیارو برام قشنگ کردی..
دلخوشیِ روزای غمگینم شدی..
مرسی واسه بودنت همیشگیِ من.❤🫂✨
میدونستی وقتی تو میخندی من خوشحال تر از تو میشم؟🫂❤✨
Читать полностью…
بچه ها همه این تبلیغاتی که خود تلگرام بدون اجازه از سازنده داخل کانالا میزاره دزدی هستن .یعنی ما نمیتونیم این تبلیغاتو غیرفعال کنیم پس لطفا حواستون باشه وقتی این علامت ضربدر و سه نقطه رو دیدین بدونید تبلیغات خود تلگرام هست و به هیچ وجه ازشون چیزی خریداری نکنید.
Читать полностью…
حقیقتا من واقعا بغل رو دوست دارم. بغلِ کوتاه، بغلِ طولانی، بغل از پشت، بغل از جلو، تو بغل نشستن، خوابیده بغل کردن، خوابیده بغل شدن، کلا ماهیت بغل رو تا ابد دوست دارم.❤🫂✨
Читать полностью…
امروز اخرین فرصت خرید با این قیمته خریدتونو انجام بدین👆
Читать полностью…
یه ساعت دیگه تو این مملکت معلوم نیس چی بشه؛
خواستم بگم همدیگرو محکم بغل کنین. طولانی. حواستون بهم دیگه باشه. زیاد.
واسه هم وقت بزارین. عمیق.
بهم دیگه بگین که چقد همو دوس دارین. واقعی.
مراقب هم باشین. همه جوره.
و فراموش نکنین که همدیگرو دارین. اندک ولی عمیق...♥🫂✨
چند ایده بیو ست دو نفره برای کاپل ها:❤✨🫂
_نفر اول
We will always be together...
ماهمیشه باهمیم
نفر دوم
Anywhere in the world
در هرجای جهان
_نفر اول
When you areوقتی که هستی
نفر دوم
The world lights upدنیا روشن میشه
_نفر اول
What makes life beautiful?...
زندگی با چی قشنگ میشه؟
نفر دوم
With you با تو
_نفر اول
We until the end ما تا آخرش
نفر دوم
We are together با هم هستیم
_نفر اول
Together... باهم
نفر دوم
Forever برای همیشه
میدونی قشنگیش به اینه که
تهِ همه دعواهامون،قهر کردنامون،
جر و بحثامون،
بازم برمیگردیم بهم..
آخه منو تو جز هم کسیو نداریم که..
آخه منو تو همه کسه همیم..
آخه تو حال بدیامون،غصه هامون،
پناه بودیم براهم..
امید ودلگرمی بودیم براهم..
مرهم بودیم رو زخم هم..
آخه منو تو بدون هم بودنو بلد نیستیم..
بدون هم نمیتونیم..
بدون هم میمیریم..❤🫂✨
هولوکاست یکی از تاریکترین جنایتهای تاریخ بشره.
بین سالهای ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵، رژیم نازی آلمان به رهبری هیتلر بهصورت سازمانیافته دست به نسلکشی زد.
چی اتفاق افتاد؟
• حدود ۶ میلیون یهودی بهطور ناجوانمردانه کشته شدند.
• علاوه بر یهودیان، رُماها (کولیها)، افراد معلول، همجنسگرایان، اسلاوها، مخالفان سیاسی و خیلیهای دیگه هم قربانی شدند.
• قربانیان رو به اردوگاههای کار اجباری و مرگ مثل آشوویتس، داخائو، تربلینکا میفرستادند.
• خیلیها با اتاقهای گاز، گرسنگی، شکنجه، بیماری یا اعدام کشته شدند.
چرا؟
ایدئولوژی نازیها بر پایهی:
• برتری نژاد «آریایی»
• نفرت نژادی و مذهبی
• حذف «ناپاکها»
بود.
یه تفکر بیمار که انسانها رو از انسانیت خالی کرد.
چرا هنوز مهمه؟
هولوکاست فقط یه اتفاق تاریخی نیست؛
یه هشدار دائمیه که:
نفرت، وقتی عادی بشه
میتونه به نسلکشی ختم بشه
8 سوالی که باید از عشقت بپرسی :❤🫂✨
-اگه بخوای با سه کلمه منو توصیف کنی چی میگی؟
-شاد ترین لحظه ای که با من داشتی کدوم لحظه بود؟
-بار اول کی متوجه شدی که دوسم داری؟
-چه چیزی رو توی من بیشتر دوست داری؟
-چه چیزی رو توی خودت دوس نداری و میخوای عوضش کنی؟
-آینده خودمون توی 5 سال آینده رو توصیف کن
-دوس داری اوقات فراغت چیکار کنی؟
-چی باعث خوشحالیت میشه؟
من چنان غرق شدم در تُ که پیدا شدنم ممکن نیست ❤🫂✨
Читать полностью…
اگر می خواهید برای ایجاد آشتی در جهان
کاری انجام بدهید؛
به خانه تان بروید و خانواده تان را دوست بدارید...
👤 مادر ترزا | راهبه آلبانیایی
آقاییی ، عشقمممم، همسرمممم ، پادشاه قلبمممم،،،
این کصشعرا چیه توی 2026 میگید بهم :/!؟ خجالت نمیکشید همینه که بهمون میگن نسل عقب افتاده و سومی دیگه
بیاید اینجا لاس زدن جدید یاد بگیر عشق کنهههه
@Laaaaasssss 🍓🩷
10سوالی که باید از عشقت بپرسی:
_اگه بخوای برای آینده رابطمون سه تا آرزو کنی، چه آرزو هایی میکنی؟
_بنظرت چجوری میتونیم شور و اشتیاق رابطمون رو حفظ کنیم؟
_چیزی در مورد من هست که ندونی اما دلت بخواد بدونی؟
_چه چیزی باعث میشه از کسی متنفر بشی؟
_چه چیزی بیشتر از همه خوشحالت میکنه؟
_یک رابطه شاد و سالم از نظر تو چجوریه؟
_توقع داری من تو رابطمون چجوری باشم؟
_به اندازه کافی بهت میگم دوستت دارم؟
_5 قانون اصلی تو برای زندگی چیه؟
_خط قرمزت تو رابطه چیه؟
وقتی قهر میکنه بهش بگید:
من ازت ناراحتم باشم باز پناهم تویی
باز قلبم دنبال تو میگرده..
هرکجا که باشم،
تکیه گاهم و امیدم تویی..
با من قهر نکن که جز تو پناهی ندارم..
من باهات قهرم کنم بازم باید
به خودت زنگ بزنم تا حالم خوب بشه..
آخه تو هم دردی هم درمونی...❤💋✨
میگم
تو غمت نباشه،خب؟
میدونم زندگی سخته..
گاهی وقتا ممکنه خسته بشیم..
ولی منو میبینی پشت سرت که همیشه حمایتت میکنم..
من که فقط آدم روزای خوشت نیستم!
وقتی میگم عاشقتم،
یعنی توی هر شرایطی پا به پات میام..
هر اتفاقیم بیوفته دستاتو محکم تر میگیرم..
منو تو هم دیگه رو داریم دیوونه
ما دوتایی دنیارو تغییر میدیم
دوتایی از پس همه چی برمیایم ما
منو تو یه ارتشیم♥💋✨
خیلی پرسیده بودین کانفیگ از کجا بگیریم که ضریب نداشته باشه و لینک ساب هم داشته باشه که بتونیم حجم کانفیگمون رو چک کنیم،
خودم از اینجا میگیرم گیگی ۲۰۰ ،آیدیشونو میذارم میتونید با خیال راحت ازشون خرید کنید👇
@Karenvpnn_bot
قربون بودنت برم
آخه کی بودنش اینقد قشنگه مثل تو؟
کی با بودنش میتونه جون بده
به تن خسته ی من؟
کی با بودنش میتونه دنیای تاریک منو
رنگارنگ کنه؟
کی میتونه اینقد با مهربونیاش
قلبمو نوازش کنه؟
معلومه که هیشکی،هیچکس تو نمیشه..
از تو فقط یدونه هست
اونم برای منه.♥️🫂✨
«چطور دلشون اومد آدمارو بکشن؟»
جواب کوتاهش اینه: دل نیومد؛ دل رو کُشتن.
چند تا عاملِ خیلی مهم باهم جمع شد:
۱. غیرانسانیکردن قربانیها
اول کاری که نازیها کردن این بود که گفتن این آدمها «آدم نیستن»؛
میگفتن آفتان، میکروبان، خطرن.
وقتی کسی دیگه انسان دیده نشه، کشتنش برای بعضیها «کار» میشه، نه جنایت.
۲. عادیسازیِ شر
قتل یکشبه شروع نشد.
اول تبعیض، بعد تحقیر، بعد زندان، بعد اردوگاه…
شر وقتی کمکم میاد، آدمها بهش عادت میکنن.
هانا آرنت اسمشو گذاشت: ابتذالِ شر — آدمهای معمولی که کارهای وحشتناک میکنن.
۳. اطاعت کورکورانه از قدرت
خیلیها گفتن: «دستور بود.»
وقتی مسئولیت اخلاقی رو میسپاری به بالادست،
وجدان خاموش میشه.
۴. ترس و منفعت
بعضیها از ترس کشتهشدن،
بعضی برای حقوق، مقام، امنیت خودشون،
چشم بستن رو انتخاب کردن.
۵. سکوتِ بقیه
همه قاتل نبودن.
اما خیلیها ساکت بودن.
و سکوت، بزرگترین همدستِ جنایته.
حقیقتِ تلخ اینه:
اینها هیولاهای افسانهای نبودن.
آدمهای معمولی بودن که توی شرایط بیمار،
به خودشون اجازه دادن انسانیت رو کنار بذارن.
و برای همینه که این سؤال هنوز مهمه—
چون اگر فکر کنیم «ما هرگز این کارو نمیکنیم»،
خطر دقیقاً همونجاست.
دردناکترش؟
همین الگو، وقتی تکرار میشه، همیشه با همین جملهها شروع میشه:
«اینها آدم نیستن…»
«حقشونه…»
«چارهای نبود…
تو از پشت گوشی یه حسی بهم میدی
که صدتا از این آدمای دورم
نمیتونن از نزدیک بهم بدن!
از وقتی که دارمت نمیترسم..
ناراحت نیستم، ناامید نیستم، عصبی نیستم، تنها نیستم،بی حوصله ،تاریک،خسته،خنثی
نیستم.
وقتی با توام آرومم
انرژیام مثبتن،دیدم به دنیا مثبته
قوی ام،غیر قابل توقفم
قشنگم
خوشحالم
زنده ام..
تازه ام
سبزم
وقتی با توام همه چی دارم
دنیا مال منه،شب بد نیست،آسمون قشنگه
همه چی خوبه...❤🫂✨
یه سری چیزا مهمتر از عشقه !
مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه
مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه کردی
مهم چطوری مرهم میشه برات وقتی حالت بده مهمه چطوری مسایل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین
مهمه چطوری بهت واکنش میده وقتی به خودت رسیدی
مهمه چطوری توجه میکنه بهت وقتی سرش شلوغه
همه ی این چطوری ها مهمه و جمله ی دوست دارم به تنهایی کافی نیست.😊❤✨