neveshte_royai | Unsorted

Telegram-канал neveshte_royai - رویـایــی🤍

23672

تبلیغات در تلگرام و سفارش متن اختصاصی 👇: @behesht_golgolism 🌸💕با افکار زیبا زندگی کنیم چون زندگی به اندازه افکار ما زیباست💕 🌸

Subscribe to a channel

رویـایــی🤍

بفرست براش😍

‏«دعيني أقولُ بكلِّ اللغات التي تعرفينَ والتي لا تعرفينَ: أُحبُّكِ أنتِ.»
بگذار تا با تمام زبان‌هایی که می‌دانی و نمی‌دانی بگویم: دوستت دارم...

Читать полностью…

رویـایــی🤍

چه روزهایی را از دست دادم!
روزهایی که تارهای سیاه موهایم،
زیر درخشش آفتاب بیشتر برق می‌زد!
یا اینکه انرژی‌های جوانی،
در رگ‌های دنیایم بیشتر شیطنت می‌کرد!
باید روزهای پیش رویم را،
لای پر قو نگه دارم...
باید پرستار خوبی برای روزهای باقی مانده‌ام باشم!
باید بیشتر بخندم،
محکم‌تر در آغوش بگیرم و
جانانه‌تر از همیشه دوست بدارم!

#نازیلا_زارع

Читать полностью…

رویـایــی🤍

@neveshte_royai 💗

Читать полностью…

رویـایــی🤍

موهایِ سفیدی که هِی داره
رو سرمون زیاد میشه
اینا ارث بابامون نیست ،
حرفایِ نزده تو دِلمونه!!!

Читать полностью…

رویـایــی🤍

داشتم فکر می‌کردم بعضیامون خیلی بی‌رحمانه داریم یه دردایی رو تحمل می‌کنیم، دردایی که خیلی بزرگ‌تر از قد و قواره‌ی ماست. هیچ‌وقت حق انتخابی براشون نداشتیم، زورشون خیلی بیشتر از لبخندامونه. دردایی که هر بار از خودت می‌پرسی خب چرا بازم من؟ و هر بار جوابی که هیچ‌وقت پیداش نکردی؛ غمگین و غمگین‌ترت می‌کنه.

Читать полностью…

رویـایــی🤍

ایران عزیزم ،ایران جاهل ظالم، ایران کوه های بلند،بیابان های سوخته و آفتاب وحشی، و رفتگان و ماندگان عزیز، دلم برایت تنگ شده ، خیلی تنگ شده، ای بی وفای ناکس دور !

شاهرخ مکسوب

Читать полностью…

رویـایــی🤍

برای تحمل آدمها در زندگی
هیچ قراردادی را امضا نکرده‌ام!

هیچ دستی را به گرمی نگرفتم
و هیچ قراری با کسی نگذاشته‌ام!
آدمهای مهم زندگی‌ام
بخشی از خاطرات قشنگ مرا می‌سازند و
عمرم را با آنها شریک میشوم!
ولی برای آدمهای کوته فکر و بی مبالات
که حوصله‌ی مرا سر می‌برند
نه انرژی خودم را خرج میکنم
و نه آنها را در دایره‌ی محبت و رفاقت خودم راه میدهم!
من برای جهانم، زندگی‌ام و تمام روزهایم،
فلسفه‌ی خودم را دارم و آهنگ خودم را می‌نوازم!

#نازیلا_زارع

Читать полностью…

رویـایــی🤍

«مطمئن باش کسی قادر نیست،
منو از عشق تو برگردونه»

Читать полностью…

رویـایــی🤍

@neveshte_royai 💗

Читать полностью…

رویـایــی🤍

از این ناراحت نیستم که اونی که باید میشد،
نشد...
از این ناراحتم چرا با این که میدونستم اشتباهه با سماجت تمام ادامه دادم...
از اینکه واستادم تا به بدترین شکل ممکن ببازم..

#فرگل_مشتاقی

Читать полностью…

رویـایــی🤍

چرا ما چشمانمان را می‌بندیم وقتی:
می‌بوسیم
بغل می‌کنیم
دعا می‌کنیم
گریه می‌کنیم
رویا می‌بینیم
گوش می‌دیم
و استشمام می‌کنیم
چون که زیباترین چیزها در زندگی،
قابل دیدن نیستند!
بلکه به وسیله قلب حس می‌شوند!

- دنزل‌ واشنگتن

Читать полностью…

رویـایــی🤍

لطفا آدم امنی باشید!
برای عشق،
برای رفاقت،
برای زندگی آدما،
به آدما احساس امنیت بدين؛
مراقب تصوری که ازتون دارن باشید؛ مراقب اعتبارتون تو قلب و ذهن آدما باشید.
بذر بدبینی رو تو دل آدما نكارید،
خوب باشید؛
خوب بودن و موندن سخته،
قلب آدما مهم ترین داراییه که دارن پس مراقب قلب آدما باشید.
کاری نکنید که آرامش روح کسی تو این دنیا توسط شما سلب بشه.
شما میون این همه تاریکی نور زندگی آدما باشید.

Читать полностью…

رویـایــی🤍

باید بهش پیام بدی بگی :
ببین من روز ولنتاین و عشق و این حرفها حالیم نمیشه تو باشی کل عمر من به عشق و سرخوشیه.
باید بشینی کنارش انگشتاتو گره بزنی لای انگشتاش و یه دل سیر تماشاش کنی و بگی:
من که اهل دل دادن و دوست داشتن نبودم تو چی داشتی که منو هوایی کردی؟
باید یه شهر رو باهاش قدم بزنی و مواظب باشید پاتون روی خط موزاییکا نره ،
قدمهاتونو بشمُرید تا قدم به قدم شهر ببینن این همه سال منتظر چه کسی بودی.
باید وقتی چشاش غم داره بهش بگی:
غمت نباشه ها، اصلا بذار همه برن ، من که هستم...مهم منم که همیشه پیشت هستم.
باید هرروزت رو با فکر ولنتاین بیدار بشی هر شبش جوری دوست داشته باشی و‌ براش ذوق کنی و دلت تنگش بشه که روز ولنتاین هست.
اگر نتونی کل عمر و مثل روز ولنتاین دوستش داشته باشی پس عشق به چه کارت میاد؟
#♥️
#فرگل_مشتاقی

Читать полностью…

رویـایــی🤍

چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بی حوصلگیات از دلتنگیه، از خستگی و به جای ناراحت و اخم کردن، حرف هاتو به دل نگیره وبا محبت آرامت کنه.
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه باهمه بدی و بی حوصلگی ها و غر زدنات یادش نره که تو همان خوبِ همیشگی هستی که فقط کمی خسته شده...

Читать полностью…

رویـایــی🤍

تو آمدی
و بی آنکه بدانی ،
خدا با تو برای من
یک بغل شعر نگفته فرستاد
حالا بنشین و تماشا کن
چگونه آیه آیه کتاب
رسالت تو را خواهم سرود
پیامبر از همه جا بی خبر من

#افشین_یداللهی

Читать полностью…

رویـایــی🤍

به تموم مردهایی که به‌خاطر مردانگی و مرد بودن اشک‌هایشان را پنهان کردند،میخوام بگم می‌تونید گریه کنید و این یه امر طبیعیه خودتونو درگیر کلیشه های اعتقادی و خرافاتی نکنید🩵

Читать полностью…

رویـایــی🤍

@neveshte_royai 💗

Читать полностью…

رویـایــی🤍

گاهی آدم می‌ماند بین بودن یا نبودن
به رفتن که فکر می‌کنی، اتفاقی می‌افتد که منصرف می‌شوی؛

می‌خواهی بمانی، رفتاری می‌بینی که انگار باید بروی
و این بلاتکلیفی خودش جهنم است.

#سیمین_دانشور

Читать полностью…

رویـایــی🤍

تموم شدن یه دوستی برای همیشه خیلی ساده‌تر از اونی که فکرشو بکنی اتفاق میفته. با یه حرف یا کار طرف حال نمی‌کنی، چند روز با هم صحبت نمی‌کنید و یهو به خودت میای و می‌بینی از آخرین باری که با طرف حرف زدی چند سال گذشته. یه دوستی به ظاهر ارزشمند برای همیشه تموم میشه ...✧
-دیاکو

Читать полностью…

رویـایــی🤍

کاش یک کتاب مینوشتم با این مضمون:
«در ستایشِ دست‌هایش»

وقتی از من می‌نویسند،
وقتی در آغوش می‌کشند،
وقتی جای خالی انگشتانم را لمس میکنند،
وقتی تنها و دلگیرند،
وَ وقتی اشک های دلتنگی ات را از روی گونه هایت پاک می‌کنند🌱

#فرگل_مشتاقی

Читать полностью…

رویـایــی🤍

ماهیمون هی می‌خواست یه چیزی بهم بگه، تا دهنشو باز می‌کرد آب می‌رفت تو دهنش، و نمی‌تونست بگه. دست کردم تو آکواریوم درش آوردم. شروع کرد از خوشحالی بالا پایین پریدن. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو. اینقدر بالا پایین پرید، خسته شد خوابید. دیدم بهترین موقعه تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الآن چند ساعته بیدار نشده. یعنی فکر کنم بیدار شده، دیده انداختمش اون تو، قهر کرده خودشو زده به خواب...!
این داستان رفتار ما با بعضی آدمای اطرافمونه. دوسشون داریم و دوستمون دارند، ولی اونا رو نمی‌فهمیم؛ فقط تو دنیای خودمون داریم بهترین رفتار رو با اونا می‌کنیم...
-خسرو شکیبایی

Читать полностью…

رویـایــی🤍

به قول محمود درویش که میگه:
"من هیچ کس را رها نمیکنم اما دست کسی که دلش با رفتن است را نمیگیرم."

Читать полностью…

رویـایــی🤍

به قول محمود درویش که میگه:
"من هیچ کس را رها نمیکنم اما دست کسی که دلش با رفتن است را نمیگیرم."

Читать полностью…

رویـایــی🤍

@neveshte_royai 💗

Читать полностью…

رویـایــی🤍

سلام به اخمالو ترین عشق دنیا! الان که داری این متنو میخونی شاید ندونی چند روز که باهم حرف نمی‌زنیم اما من میدونم،حتی ساعت و ثانیه هاشو توی تموم این مدت میدونی چجوری دووم اوردم؟با مرور حس های شیرینی که تو قلبم کاشتی و هیچ تلخی نمیتونه از بینشون ببره.اما بدون عشق من از تموم غما بزرگ تر تره!من هیچوقت کسی بیشتر از خودم دوست نداشتم پس بدون حساب تو چقدر با بقیه جداست که غرور چیه؟من دنیا رو هم کنار میزارم واست؛"

Читать полностью…

رویـایــی🤍

شاید کسی احتیاج داشته باشه این رو بشنوه، تو برای شاد بودن، سفر رفتن، خریدن لباس مورد علاقه‌ات، بیرون رفتن با دوستهات، مهمونی رفتن و هر چیز دیگه تو زندگی که خوشحالت میکنه لازم نیست حتما وزنت رو بیاری پایین و لاغر کنی.

Читать полностью…

رویـایــی🤍

گاهی اوقات احساس می‌کنم که گذشته و آینده به قدری محکم از دو طرف فشار وارد می‌کنند که هیچ جایی برای زمان حال باقی نمی‌ماند.

Читать полностью…

رویـایــی🤍

ولنتاین مبارک❤️

در همان روزى كه چشم‌هايت
به چشم‌هاى من گره خورد،
روز عشق متولد شد !

همان روزى كه گونه‌هاى من سرخ شد و
لبخند تو قرمز !
تقويم را ورق زديم
و روز وصل احساسمان را رقم زديم !
حالا، هوا چه بارانى باشد چه آفتابی،
چه تابستان و چه زمستان ،
همه فصل‌ها را برايت
پر از سرخ و قرمز هايى ميكنم
كه تمام روز عشق‌هاى دنيا،
به گرد پاى روز عشق ما نرسند.
آنقدر دوستت خواهم داشت ،
آنقدر نام تورا در قلبم حک خواهم كرد،
كه قلبم بوی بهشت بگيرد.
ميدانى چيست؟
آخر تو بهشت من هستى !

#نازیلا_زارع

Читать полностью…

رویـایــی🤍

دیگر از یک روز و لحظه ای به بعد همه ی اضافی های زندگی ات را پاک میکنی
عادت ها ؛
اخلاق ها ؛
خاطره های زخمی و کشنده؛
احساس های به ثمر نرسیده؛
آدم هایِ نصف و نیمه ؛
و دوست داشتن های نیمِ کاره...
آدمهایِ نامهربان
نامهربان...
نامهربان....

#فرگل_مشتاقی

Читать полностью…

رویـایــی🤍

🌱
قوی بودن داره ما رو میکُشه
این که آدم هی تظاهر کنه به قوی بودن،
به شاد بودن،آدم رو از پا در میاره
اگه میتونست روزهایی ناراحت باشه
سرحال نباشه،شاید هرگز این اتفاق نمیفتاد
غمگین بودن مثل شاد بودن حق هر آدمیه..

#مجتبی_شکوری

Читать полностью…
Subscribe to a channel