991
..💟🦋 در ازدحام #خالی ساعت ها در تیرگی تنهایی مدام در تیک تاک خفته در دیوار در شام قیرگون آشفته تبدار #تو را می جویم و باز نمیابمت ای #افسون_تابناک_عالمگیر... #پارسا_آریان @Parsa_Aryan_channel
...
ما بی تو خسته ایم
تو بی ما چگونه ای....؟؟
#مولانا
@ParssAryan27
....
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان
بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
این تیزی سنان شما نیز بگذرد
بادی که در زمانه بسی شمعها بکشت
هم بر چراغدان شما نیز بگذرد
زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت
ناچار کاروان شما نیز بگذرد
این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید
نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
*آنکس که اسب داشت غبارش فرو نشست*
*بادِ سُم خران شما نیز بگذرد*
بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم
تا سختی کمان شما نیز بگذرد
*در مملکت که غرش شیران گذشت و رفت*
#این_عوعو_سگان_شما_نیز_بگذرد....
#سیف_فرغانی
@ParsaAryan27
....
اینچنین زیر و زبر، عالَم نمیمانَد مُدام
مینشانَد چرخ، هرکس را به جای ِ خویشتن
#صائب_تبریزی
@ParsaAryan27
....
وقتی آدم تنها میشود، تمامی غم دنیا در وجودش خیمه میزند. احساس میکند آنقدر از دیگران دور شده که دیگر هیچ وقت نمیتواند به آنها نزدیک شود. میبیند میان این همه آدم حسابی تنهاست؛ یعنی هیچ کس را ندارد.
#عباس_معروفی
(۱۳۸۸). سمفونی مردگان. چاپ چهاردهم. تهران: ققنوس. صفحهٔ ۲۳۲.
@ParsaAryan27
....
من او را در برابر خرد، علیه قول، علیه صلح، علیه امید، علیه سعادت و در برابر هرگونه دلسردی که ممکن بود دوست داشتم.
#انتظارات_بزرگ
#چارلز_دیکنز
@ParsaAryan27
...
گاهی به قدر صبر بلا میدهد خدا...
#فاضل_نظری
@ParsaAryan27
....
غمِ دل نگفته بهتر؛
همه کس جگر ندارد...
#اقبال_لاهوری
@ParsaAryan27
....
حالِ وطن،
حال دلِ ماست؛
هر روز زخمی بر زخمی و رنجی بر رنجی...
#حامد_عسکری
@ParsaAryan27
....
Life is like the chess
If you don't know how to play they all want to teach you and when you learned how to play they try to break you down.
زندگی شبیه بازی "شطرنجه"
اگه بلد نباشی
همه میخوان یادت بدن
وقتی هم که یاد گرفتی
همه میخوان شکستت بدن...
@ParsaAryan27
....
ای آن که طبیب دردهای مایی
این درد ز حد رفت
چه میفرمایی ؟
#مولانای_جان
@ParsaAryan27
....
در شکست بال، پرواز دگر داریم ما...
#بیدل_دهلوی
@ParsaAryan27
...
کجا
رها
کنم
این
بار
غم
که
بر
دوش
است؟
#فریدون_مشیری
@ParsaAryan27
....
گفتند: چگونهای؟
گفت: زخمی عظیم خوردهام.
گفتند: بر کجا؟
گفت: بر جان!
#تذکرة_الاولیاء
@ParsaAryan27
....
گره به باد مزن
گرچه بر مراد وزد...
#حافظ
@ParsaAryan27
....
همیشه
سخت ترین جای کار
اینکه تظاهر کنی هیچی نشده....
#گابریل_گارسیا_مارکز
@ParsaAryan27
بزرگترین جنایت این سرزمین
عادی شدن رنج بود...
#صادق_هدایت
@ParssAryan27
....
ما چندین تلخی کشیده ایم
تا به منزلت شیرینی رسیدیم،
تو لذتِ شیرینی چه دانی
چون مشقتِ تلخی نکشیده ای؟
#مولانا
#فیه_ما_فیه
@ParsaAryan27
....
گفتم: «چقدر باید منتظر باشیم؟»
پدر گفت: «ما ملت انتظاریم.»
#عباس_معروفی
(۱۳۸۸). سال بلوا. چاپ نهم. تهران: ققنوس. صفحهٔ ۳۲۰.
@ParsaAryan27
.....
همین مجازات تو را بس
که من دیگر تو را آنطور که میدیدم، نمیبینم.
#محمود_درویش
@ParsaAryan27
...
همه را ببخش جز کسانیکه تو را،
از سمت آبادت ویران کردند...
#ناشناس
@ParsaAryan27
....
من انتقامجو و کینهای نیستم، اما حافظهام در مورد جراحات و تحقیرها، با وجود بزرگواریام، بسیار قوی است.
#فئودور_داستایوفسکی
@ParsaAryan27
....
و
صبوریِ
ما
را
کوه
تحسین
میکرد...
#حمید_مصدق
@ParsaAryan27
میگن قراره باز نت ملی بشه
خواستم بگم ، رفیق
مواظب خودت و مهربونیات باش
این روزها هم میگذرن
سر خم نکن
نشکن
کم نیار
ما بازم قراره شکوفه بدیم
سبز بشیم
از دل هر خاکستر و سیاهی یه روز
جوونه های امید سر می زنن
شک نکن روزهای خوب در راهند ....
@ParsaAryan27
...
همه را مستی از پای در می آورد
مرا هوشیاری ...
#عباس_کیارستمی
@ParsaAryan27
....
چه کسی میدانست
ما بعد از خداحافظی
به چه چیز مبتلا میشویم
#احمدرضا_احمدی
@ParsaAryan27
.....
زندگانی نیست،
تمرینِ فراوان مُردن است...
#حسین_جنتی
@ParsaAryan27
....
بچه که بودم خیال میکردم همه چیز مال من است، دنیا را آفریدهاند که من سرگرم باشم، آسمان، زمین، پدر، مادر، درختها، اسبها، کالسکه و حتی آن گنجشکها برای سرگرمی من به وجود آمدهاند. بعدها یکی یکی همهچیز را ازم گرفتند. مایعی در رگهام جاری بود که میگفت این مال شما نیست، راحت باشید. پسری که عاشق کبوترها و خرگوشها بود، خودش را به درختی دار زد. چرا؟ مادر گفت بماند برای بعد. کاش تولد من هم میماند برای بعد، به کجای دنیا بر میخورد؟
#سال_بلوا
#عباس_معروفی
@ParsaAryan27
....
بزرگترین غمِ این روزگار این است که بدانیم برای هیچچیز در جهان، اهمیتِ واقعی نداریم....
ناشناس
@ParsaAryan27