1082575
☑️ Collection of MTProto Proxies 🔘 تبليغات اسپانسری @Pink_Pad 🔘 تبليغات بنرى @Pink_Bad پینک پروکسی قدیمی ترین تیم پروکسی ایران
اگه دسترسی به اینترنت ازاد رو از ۱۰۰ نمره بدیم، تا دیشب صفر بود الان ۵ عه
حالا یا یکم شیرو باز کردن یا هم باز اختلالی چیزی وجود داره
⌛️ باید صبر کرد و منتظر بود...
🔴صداوسیما :
تمام ائمه ما اهل گفتگو و مذاکره بودن، مذاکره کردن سنت اهل بیته و ما ازش حمایت میکنیم.
@PinkProxy
🔴 ترامپ و روبیو رفتن میامی مسابقات UFC ببینند!
@PinkProxy
الان کاظم غریبآبادی داره شامپو و صابونهای هتل رو میذاره تو چمدونش.
@PinkProxy
🔴 جیدی ونس : ایرانیها حاضر به پذیرش شرایط ما نشدن.
واقعیت ساده اینه که ما باید یه تعهد واضح ببینیم که ایران دنبال سلاح هستهای نمیره و دنبال ابزارش هم نمیره که بتونه سریع بهش برسه.
آیا یه تعهد واقعی و اساسی از طرف ایران میبینیم که دنبال سلاح هستهای نره؟ نه فقط الان، نه فقط دو سال دیگه، بلکه واسه بلندمدت؟ هنوز همچین چیزی ندیدیم، ولی امیدواریم ببینیم.
ما به دستور ترامپ خیلی تو این مذاکرات منعطف بودیم ولی هیچ پیشرفتی نداشتیم.
اینو ما همون روز اول که گفتن عباس رو میبریم میفهمیدیم
عقبی اقای فاکس نیوز، هه :)
🚨 فاکس نیوز: مذاکرات با شکست تمام شد
پس از مذاکرات طولانی در پاکستان، معاون رئیس جمهور جی دی ونس میگوید ایالات متحده قادر به دستیابی به توافق با ایران نیست.
@PinkProxy
🚨خبرگزاری تسنیم: مذاکرات ایران و آمریکا بدون توافق به پایان رسید
زیاده خواهی آمریکا مانع چارچوب مشترک و توافق شد
@PinkProxy
🚨خبرنگار تسنیم تو محل مذاکرات :
طرف آمریکایی زیاده خواهی کرده و مقامات ایرانی هم هیچ جوره کوتاه نیومدن، پاکستان ریش گرو گذاشت و قرار شد فردا هم باهم جلسه داشته باشن.
+ فردا صبح علی الطلوع به وقت پاکستان قراره مذاکره رو دوباره شروع کنند
@PinkProxy
سلام
ببخشید شما دیگه پروکسی نمیذارید تو کانال؟
🚨 تسنیم: مذاکرات ایران و آمریکا یک روز تمدید شد!
@PinkProxy
حاجی اینا اینقدر روی تنگه مانور میدن یه جای کار میلنگه
حس میکنم داستان سر چیز دیگه س اصلا ذهن ها منحرف میکنن
🔴 ایرنا: مذاکرات ایران و آمریکا بعد 14 ساعت تموم شد.
@PinkProxy
🚨 ترامپ: تنگه هرمز رو با کمک کشورهای دیگه، محاصره میکنیم!
خب اینم نتیجه؛ جلسه خوب پیش رفت، بیشتر چیزا توافق شد، ولی اون چیزی که واقعاً مهم بود یعنی موضوع هستهای، روش به توافق نرسیدیم.
از همین الان، نیروی دریایی آمریکا — که بهترینه — شروع میکنه به محاصره کردن همه کشتیهایی که میخوان برن تو یا بیان بیرون از تنگه هرمز.
یه جایی بالاخره میرسیم به حالتی که «همه بتونن راحت برن و بیان»، ولی ایران با این حرف که «شاید یه جایی مین گذاشته باشیم» — که فقط خودشون میدونن — نذاشته این اتفاق بیفته.
من به نیروی دریایی هم دستور دادم هر کشتیای که تو آبهای بینالمللی به ایران پول یا عوارض داده رو پیدا کنن و جلوشو بگیرن. هرکی این پول غیرقانونی رو بده، دیگه امنیتی برای رفتوآمد تو دریا نداره.
همچنین شروع میکنیم مینهایی که ایران تو تنگه گذاشته رو از بین ببریم.
هر ایرانی که به ما یا کشتیهای معمولی شلیک کنه، نابودش میکنیم! ایران بهتر از هر کسی میدونه چطور این وضعیت رو تموم کنه؛ وضعیتی که خودشون رو هم داغون کرده.
این محاصره بهزودی شروع میشه و کشورهای دیگه هم توش شرکت میکنن. ایران اجازه نداره از این کار غیرقانونیِ اخاذی پول دربیاره.
اونا پول میخوان و مهمتر از اون، دنبال هستهایان. ضمن اینکه ما کاملاً آمادهایم («انگشت رو ماشهست») و هر وقت لازم باشه، ارتشمون بقیه کار رو هم تموم میکنه!
🔴 سیتنا:
احتمال داره تا چند ساعت آینده یهسری از محدودیتهای اینترنت خارجی کم یا برداشته بشه؛
اگه این تصمیم اجرا بشه، دسترسی مردم به اینترنت جهانی هم کمکم بهتر و بازتر میشه.
@PinkProxy
ما این همه بیدار موندیم ببینیم نتیجه مذاکرات چی میشه بعد اقا دونالد بلند شده رفته میامی یو اف سی ببینه!
ما که رفتیم بخوابیم...
🔴 صداوسیما هم عدم توافق و پایان مذاکرات بین ایران و آمریکا رو تایید کرد.
🔴 تیم مذاکرهکننده آمریکا اسلام آباد رو ترک کرد.
@PinkProxy
🔴 جیدی ونس :
ما داریم با یه پیشنهاد خیلی ساده اینجا رو ترک میکنیم؛ یه راه واسه رسیدن به تفاهم که آخرین و بهترین پیشنهادمونه، ببینیم ایران قبولش میکنه یا نه...
@PinkProxy
🔴 جیدی ونس :
اونا تصمیم گرفتن شرایط ما رو قبول نکنن.
21 ساعت درگیر مذاکره بودیم. گفتگوهای جدی داشتیم… ولی خبر بد اینه که به توافق نرسیدیم و به آمریکا برمیگردیم.
این برای ایران خیلی بدتر از آمریکاست.
فعلا پروکسی ای وجود نداره که صد در صد کار کنه
اصلا اینترنت درست درمونی وجود نداره
به محض اینکه اینترنت وصل بشه با قدرت براتون پروکسی های درست حسابی میذاریم
ولی قبل از اون امیدواریم دیگه به پروکسی نیاز نداشته باشیم ❤️
آمریکاییا بد آوانسی به تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی دادن
اینا نمیدونن حاج عباس یه چرت بزنه سرحال بیدار شه همه شونو رنده میکنه
@PinkProxy
🚨 آقا نخوابید
تسنیم: مذاکرات بعد از ۱۴ ساعت همچنان ادامه دارد
@PinkProxy
🔴 خبرنگار پاکستانی: تنها اختلاف باقی مانده، تنگه هرمز است
@PinkProxy
🔴تسنیم با تایید مستقیم (حضوری) بودن مذاکرات خبر داد این دور مذاکرات هم تموم شد و تیمهای کارشناسی دو هیات درحال تبادل متن هستن.
+ 3 راند مذاکره به مدت 14 ساعت تموم شد
@PinkProxy
/channel/PinkProxy/55853
خداکنه این سری زیپ عباس باز نبوده باشه 💔