-
حامی حیوانات و محیط زیست باشیم 🔸بزرگواران مهربانی تان را از مخلوقات خداوند دریغ نکنید 🔸لطفا تصویر فیش پرداختی را به این آیدی ارسال کنید @shaghayegh772123 سپاسگزارم
اگر کمک مان کنید حیوانات بی سرپرست بیشتری را میتونیم امداد و عقیم سازی کنیم👌
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-اقا فرزاد مهربون ۲۰۰ تومان
۲-
۳-
۴-
۵-
۶-
دوستان ما یک ماهه داریم از این بچه گربه ها مراقبت می کنیم
تقریبا دو سه ماهشونه
ماه پیش چند تا بچه سرشونو کوبیده بودن به دیوار خون دماغ شده بودن چشماشون زخمی و عفونت کرده بود و سرگیجه داشتن و زیاد جون نداشتن بردیمشون دکتر
بهتر شدن ولی الان نیاز به دکتر دارن
یکیشون با یکی از پنجه هاش نمیتونه راه بره
اون یکیم صورتش خیلی لاغر شده و موهای بالا تنش هر روز بیشتر داره میریزه
و این هر روز داره وضعیتش بدتر و نگران کننده تر میشه
باید حتما برن پیش پزشک و براشون یسری وسیله خریداری بشه
هر کسی اندازه لطف و توانش اگر میتونه بهشون کمک کنه ما زودتر میتونیم ببریمشون دکتر🤍
@Heuyouhere
اگر هم نمیتونین این پیامو برای بقیه فوروارد کنین
این فرشته ها توسط ماموران شهرداری جمع اوری شدند و در کنار پساب شهر در یک چاردیواری حبس میشن😭😭
اگر شانس بیارن حامی ها محل نگهداریشون را پیدا کنند و با کلی تلاش از شهرداری مجوز ورود بگیرند تا بتونند کمکشون کنند و الا به زنده خواری و نهایتا مرگ دردناک از دست میروند😭😭
این پناهگاه را من و چند نفر از دوستان چند سالی میشه پیدا کردیم و سعی کردیم سقفی برای نجات از افتاب و سرما براشون بسازیم و هر چند روز یکبار اسکلت مرغ یا نان خشک براشون ببریم ❤️
هزینه ها زیاده و خیلی از این بچه ها در اثر جابجایی و شرایط بد شکستگی دارن یا بیمارن
لطفا تنهاشون نزارید ❤️❤️❤️
اسم این بچه گربه مانداناست.سه ماهشه و گربه خیابونیه ، چند روز مبتلا به ویروس شد و تب شدید کرد بردمش دکتر و سرم و دارو گرفت ، ازش آزمایش خون گرفت و خداروشکر عفونت به خونش نرسیده ولی معلوم شد هم مبتلا به ویروس و هم کمی مشکل تنفسی داره .الان بعد چند روز با ادامه دارو و سرم حالش بهتر شده و فعلا هم دارم بهش قرص میدم. هزینه دکتر نزدیک به پنج میلیون شد و من بیشتر از دو میلیون نتونستم به دکتر پرداخت کنم و برای پرداخت باقی حساب ازش مهلت گرفتم.من بیشتر از این در توانم نیست اگر کسی یا کسانی در توانشون هست برای کمک با من تماس بگیرند یا پیام بدهند.🙏🏻
۰۹۳۳۶۴۳۰۶۸۲
محمدی
اگر کمک مان کنید حیوانات بی سرپرست بیشتری را میتونیم امداد و عقیم سازی کنیم👌
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-کیومرث مهربون ۵ میلیون تومان
۲-نرگس مهربون ۱ میلیون تومان
۳-
۴-
۵-
۶-
این فسقلی که لگنش شکسته بود هم خدا را شکر دیگه خوب شده ❤️
فقط کمی نیاز به مدیریت زخم داره
ممنون که کنارمون هستید❤️❤️
خدا را شکر این بچه تونست روی پاهاش راه بره 👌👌
البته هنوز درمان ادامه داره و اگر بتونیم هزینه یک غذای مقوی را براش جور کنیم زودتر خوب میشه❤️
لطفا تنهاش نزارید❤️❤️
این بچه جراحی سختی داشت .تومور صورت این بچه را دراوردند رفت برای ازمایش خدا بخواهد بدخیم نباشه. دستش هم شکستگی قدیمی بود و استخوان نکروز شده بود نمیشد دست را نگه داشت🥺
خدا بخواهد حالش خوب میشه❤️
🆘فوری🆘فوری🆘
این بچه رو پارسال از دست توله کش نجات دادیم🥺
مشکل دیسک کمر داشته و چند روزا نمیتونه راه بره 🥺 خانم رضایی بردن کلینیک متاسفانه آسیب به نخاع زده شده 😭
باید کمکش کنیم لطفا تنهاش نزارید❤️
حال این بچه خوبه و مراقبت های بعد جراحی را طی میکنه❤️
ممنون از خانم رضایی بابت وقت زیادی را که برای بچه ها میزارن❤️
اگر کمک مان کنید حیوانات بی سرپرست بیشتری را میتونیم امداد و عقیم سازی کنیم👌
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-ژاله مهربون ۵۰۰ تومان
۲-
۳-
۴-
۵-
۶-
این بچه که تصادف کرده بود هم جراحی شد❤️
چون خیلی وقت با دست شکسته رها شده بود ، استخوان دست عفونت کرده بود و دستش را دکتر نتونست نگه داره🥺
اما حالش خوبه و تا به شرایط جدیدش عادت کنه پیش مان میماند
لطفا تنهاش نزارید تا هزینه پانسیونش جور بشه❤️❤️
این بچه بالاخره رفت برای جراحی ❤️
خدا بخواهد و هزینه درمان بقیه بچه ها هم جور بشه و فرصت کوتاهی که برای زندگی کردن دارن کمی هم شیطنت و بازی کنند❤️❤️
زمان غذا رسانی این بچه را پیدا کردیم🥺
یک توده در صورتش هست و دستش هم شکسته🥺
تعداد کیس های امدادی خیلی زیاد شدن و کلینیک هم قسطی قبول نمیکنه🙈
اگر کمک مان کنید امداد میشه❤️
این بچه فلج ادرار دستی خالی میشه تشنجی عفونت داره دیروز جلسه دوم نبولایز بود امروز ۳جلسه دیگه مونده هر جلسه ۳۵۰تومن الی پونصدو خورده ای دیروز کیلینیک رفته هنوز هزینه جمع نشده بره بچه که دارو هاشو بگیرم لطفا کمک کنین ۲تومن الی ۲ونیم با داروهاش نیاز داره تقریبا برای کامل بودن درمان بچه تنهاش نزارید لطفا تا درمانش تموم بشه😔🙏
09370832961
@i_mahsa_yazdani :ایدی
برفی چشماش کم بینا است و یک انسان دلسور در یک اتاق نگهش میداشت
با کمک اقا کیومرث مهربون و شما بزرگواران در یک پانسیون با محیط باز زندگی میکنه❤️❤️
فقط الان برای هزینه غذاش کم داریم
لطفا تنهاش نزارید
شادی قسمت زندگیتون باشه❤️
برای چند تا کیس اخر نیاز به کمک داریم🙈
برای سگ های اسیر در پناهگاه شهرداری هم دو روزه نتونستیم غذا تهیه کنیم🥺
لطفا تنهاشون نزارید❤️❤️❤️
🆘فوری🆘فوری🆘
اگر یادتون باشه این بچه توده خیلی بزرگی داشت با ضعف بسیار شدید و جرب زیاد
خیلی وقته تلاش کردیم اما هزینه های جراحیش جور نشد
دیگه داشت دیر میشد که مجبور شدیم ضمانت بدیم و جراحی بشه🙈🙈
دوستان حتی برای خرید نان خشک سگ های گرفتار در پناهگاه شهرداری هم صندوق خالیه🙈
کلینیک هم تا پرداخت ها را انجام ندیم دیگه بیمار قبول نمیکنه🥺
لطفا تنهامون نزارید❤️❤️❤️❤️
درود برهمگی.. این گربه یک گربه ی حمایتی ست که مادرش رو از دست داد و ما بزرگش کردیم.
الان یکسالشه و چند روز پیش از ارتفاع ۵ طبقه پرید و سقوط وحشتناکی کرد.. ریه ها آسیب دید هردو دست شکست و پای چپ هم جراحی شد. الان هم در حال درمان هست و هرروز سرم و دارو تزریق میشه
هزینه های درمانش زیاده و خیلی ممنون میشیم اگه دوستان کمک مالی انجام بدن از پس هزینه هاش بر بیایم
برای کمک بهش لطفا با شماره تماس
+98 919 238 3936
تماس بگیرین
اون دو تا فرشته که یکی دستش را به علت اصادف از دست داد و یکی دیگه صورتش تومور داشت و استخوان دستش هم سیاه شده بود و امداد شد الان پیش برفی پانسیون هستند و باهم دوست شدند❤️❤️
اگر بتونیم هزینه پانسیون این دو تا فسقلی هم جور کنیم عالی میشه❤️
چون با نداشتن یک دست رها بشن زندگی براشون سخت میشه
لطفا تنهاشون نزارید❤️❤️
خدا را شکر این بچه امداد شد ❤️
زخم پشت این بچه بسیار بد و وسیع بود و پر از میاز شده بود( کرم گذاشته بود) 🥺
میاز ها تخلیه و زخم داره مدیریت میشه👌
عفونت شدید داره و قلبش بزرگ شده 🥺
بعد از درمان زخمش باید ببینیم چطور هزینه درمانش را جور کنیم❤️
لطفا تنهاش نزارید❤️❤️❤️
🆘فوری🆘فوری🆘
الان دو تا بچه داریم که یک دستشون را از دست دادن🥺
اگر اسپانسر پیدا بشه میتونیم بزاریمشون مثل برفی در یک پانسیون خوب❤️
لطفا تنهاشون نزارید❤️❤️
اگر کمک مان کنید حیوانات بی سرپرست بیشتری را میتونیم امداد و عقیم سازی کنیم👌
به شدت به کمکتان نیاز داریم ❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱-ژاله مهربون ۵۰۰ تومان
۲-هلن مهربون ۴۰۰ تومان
۳-
۴-
۵-
۶-
این سگ مظلوم هم جرب خیلی سنگین داره و موهاش ریخته و پوستش زخمه🥺
امدادش کردیم و باید مدت زیادی با دارو پوستش شستشو داده بشه❤️
لطفا تنهاش نزارید❤️
🆘فوری🆘فوری🆘
این بچه خیلی اوضاعش خرابه
یک تومور در سرش داره که انقدر بزرگ شده باز شده و به خونریزی افتاده🥺
یک تومور هم در دستش داره
حداقل بیست میلیون هزینه جراحیش میشه🙈
من ۵ میلیونشو میتونم بدم لطفا لطفا لطفا تا اینترنت ها دوباره قطع نشده کمک کنید درمان بشه❤️❤️
دوره شیمی درمانی این بچه تمام شد و خدا را شکر حالش خوبه ❤️
ممنونم که کنارش بودید❤️❤️
چشم این بچه جراحی شد👆، عقیم شد و توده درون شکمش هم دراوردن،❤️❤️
فعلا 10 میلیون واریز کردم ۱۶ میلیون دیگه برای جراحی و دارو و پانسیون به کلینیک بدهکار شدیم🙈
لطفا تنهامون نزارید❤️❤️
سلام وقت بخیر
این گربه به سرش ضربه خورده و تعادل نداره در راه رفتن و به سختی غذا و آب میخوره، سریعا باید امداد بشه و یه خانواده دلسوز براش پیدا بشه چون با وضعیتش در بیرون از خونه زنده نمی مونه
کرج
برای امداد و کمکرسانی با این شماره تماس بگیرید : 09354902449
⭕️ فوری ⭕️
سلام دوستان عزیز
چند روز پیش یک گربه پیدا کردیم که پاش به شدت آسیب دیده بود؛ استخوان از پا بیرون زده بود و متأسفانه عفونت شدیدی هم داشت. الان تحت درمان است و دوره آنتیبیوتیک رو میگذرونه ، اما برای نجات پاش باید روز شنبه عمل جراحی انجام بشه
هزینههای درمان و عمل برای ما سنگین است و به تنهایی از پسش برنمیایم
اگر هر نفر حتی مبلغ کمی ،مثل ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان کمک کند، با هم میتونیم هزینه عمل این کوچولو را تأمین کنیم.
هیچ کمکی کوچک نیست؛ هر سهمی میتواند در نجات جان این گربه مؤثر باشد. 🙏🐾
ممنون از همه کسانی که در این مسیر کنار ما هستند و این پیام را به اشتراک میگذارند.❤️
@Zynabmortazi
بالاخره اين بچه را دارت زدیم و گرفتیم❤️
خیلی درد کشیده و خیلی خیلی مشکل داره 😭
زخمش کرم گذاشته و اول باید کرم ها خالی بشه و تقویت بشه
جرب شدید هم داره
بعد از همه این اقدامات تازه بره برای آزمایش و ادامه درمان
با این همه درد صداش در نمیاد
چند تا کیس پرهزینه باهم پیش آمده
هزینه غذای بچه ها را هم به سختی جور می کنیم 🙈
لطفا لطفا تنهاش نزارید❤️❤️❤️
اگه دوست دارید همراهمان باشید لطفا به ادمین کانال پیام دهید ♥️🙏
آیدی ادمین
@shkh77212
معرفتی نو بیافرین و منتظر خدا باش برای شنیدن آفرین♥️♥️♥️♥️♥️♥️