12075
﷽بسماللهالرحمـنالرحیـم﷽ ⊰ هر روز با انواعی از کوییز ها و سرگرمی ها لذت ببر😻🙌🏻 ⊰ هم سرگرم شو هم اطلاعاتتو ببر بالا😎🤞🏻 ⊰ تبلیغات💁🏻♀️ ⇜ @Quiz_Ads ⊰ ارتباط با ما🚨⇜ @Quiz_Gamesbot
وقتی از یه مشت کلمه، حالمون بهم میخوره…
کانفیگ، مذاکره، وصلی؟ پروکسی، طلا، دلار، فوری، آتشبس…
همهشون شدن زهر زندگیمون.
چهل سالِ تموم، هی “مذاکره”، هی “تعهد”، هی “قول”
نتیجه؟
عربستان و امارات از بیابون شدن ثروتمندای دنیا،
کره جنوبی شد قطب فناوری…
و ما؟...
ما رسیدیم به کالابرگ الکترونیکی!
🎁 دلار ۱۸۰ هزار تومنی هدیه مسئولین وطندوست
و اونایی که گفتن “نگران نباش، جنگ نمیشه…”
حالا آمریکا “فقط برای احوالپرسی” ناوش رو آورده خلیج فارس 👋
📡 دانشگاه تهران هم اینترنت “پِـــرو” راه انداخته!
قراره ملت هم کمکم “اینترنت داشته باشن”
اما نه به اسم “آزادی”، بلکه به اسم “پکیج پرو”!
فقط فرقش اینه که
اونوقتا گیگ ۵ تومن امنیت ملی رو به خطر مینداخت،
الان گیگ ۴۰ تومن نه 😌💸
آفرین! امنیت ملی حفظ شد، ولی جیب ملت خالی…
🔴بازار مجاز و غیرمجاز VPN؛ از جیب مردم تا جیب آقایان!
واقعاً برام جالبه…
ما اگه بریم از منابع غیرمجاز کانفیگ بخریم، گیگی خدا تومن، امنیت کشور به خطر نمیافته؟
نه! چون همه میدونن این پولها آخرش به جیب چه کسانی میره و درصدش کجاها تقسیم میشه…
باز از اون طرف، وقتی بریم از همراه اول و ایرانسل و رایتل اینترنت «پرو» بخریم، بازم امنیت کشور به خطر نمیافته؟
همه داریم با چشمهامون میبینیم؛ بحث تاجر بودن و این حرفها نیست…
اکثر نمایندگیها زیرمیزی پول میگیرن، کلی هم منت میذارن که اینترنت پرو رو برات فعال کنن،
بعدش تازه باید حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن بدی تا یه بسته بخری که اینترنتت برگرده به حالت قبل!
قرار بود آقایان خسارت جنگ رو از تنگه هرمز و از دشمن بگیرن…
اما انگار دارن بازهم از سفره مردم میگیرن!
ما مردم ایران هم عادت کردیم؛
هر بلایی سرمون میاد، آخرش میگیم «خداروشکر بدتر نشد…»
همین آمریکا رو ببینید؛
قیمت بنزین به اندازه چند سنت جابهجا میشه، مردم چه واکنشی نشون میدن…
اون وقت ما برای یه اینترنت که حق طبیعیمونه، باید روزانه میلیونها هزینه بدیم!
البته کاری هم از دستمون برنمیاد…
ما مردم، اسیر این شرایط شدیم.
تف به شرافت اونهایی که خون مردم رو تو شیشه کردن!
دارم پولامو جمع میکنم آخر هفته دو ساعت برم تو یوتوب
Читать полностью…
داداش باهام حرف نزن پروفایلت باز میشه برام نتم مصرف میشه بیست مگم مونده
Читать полностью…
دعا نوشتیم برای وصل شدن اینترنت
@Quiz_Games
ما فکر میکردیم تو این سن قراره تفریح کنیم، سفر بریم، کار راه بندازیم، عاشق بشیم و زندگی کنیم؛ ولی الان همه نشستیم منتظر ببینیم کی بهمون حمله میکنن.
@Quiz_Games
قبل از ثبتنام برای اینترنت پرو، یهبار دیگه سعی کنید کاری که مردم آبدانان با کیسه برنجها کردن رو بهیاد بیارید...
Читать полностью…
تمام کسایی که با اینترنت پرو وصل شدن، اومدن واسه ما دارن صحبت از این میکنن که لازم داشتیم و مجبور بودیم.
دیجیاتو توی یک یادداشتی جوابشون رو به خوبی داده.
ولی واقعا این نیست ارزش ما، شما بیکار بشینی خونه شرف داره به این که با منت و اینقدر گرون اینترنت بخری، تازه رو اونم محدودیت باشه.
یه بارم گفتم، این قطار به همه میرسه، همه بالاخره اینترنت پرو یه جوری گیرشون میاد،
ولی این چیزیه که میخوایم؟
دو ماه پیش همه دنبال آزادی بودن، حالا پی اینترنت، در آینده هم پی آب و غذا، ما داریم وارونه پیشرفت میکنیم...
خلاصه که با همین شرایط اگر پیش بره، باید روی اقتصاد دیجیتال یه قلم قرمز بگیریم. من روزهای سیاهی برای این جامعه میبینم.
مقام اسرائیلی:
"ارتش آمریکا قبل از نابودی ناو سلیمانی با آنها تماس گرفت و اعلام کرد قاسم سلیمانی به پیشواز شما آمده است"
حالا ما اکثر کسشعر بازی در میاریم میگذره میره ولی عجب کیری خورد تو جوونیمون
Читать полностью…
فکر کنم اگر الآن بریم تو خیابون و شعار «انرژی هستهای، حق مسلم ماست» رو سر بدیم، بهعنوان سرباز دشمن شناخته میشیم.
Читать полностью…
افشین کلاهی، رئیس کمیسیون دانشبنیان اتاق ایران، پرده از یک فاجعه سازمانیافته برداشت:
هر روزی که اینترنت بهدستور حاکمیت قطع یا محدود میشود، دهها میلیون دلار از جیب مردم به تاراج میرود. او تأکید کرده که این خسارت روزانه حدود ۸۰ میلیون دلار است؛
رقمی که نشان میدهد این سیاست چیزی جز تخریب عمدی اقتصاد کشور نیست.
این مبلغ برای 46 روز قطعی اینترنت حدود 3.9 میلیارد دلار
یعنی 3 تا برج خلیفه!
یعنی 156 تا پل B-1!
یعنی هر روز، یک نیروگاه 100 مگاواتی برق که بدست خودمون نابود میشه!
ضرغامی : شناورهای خارجی برای «پرداخت عوارض» باید ایتا یا بله را نصب کنند!
منبع : X
اگه توی غزه خراب شده نت فقط 2 دقیقه قطع میشد کل دنیا بهم میریخت و شروع میکردن به راهپیمایی که آی 2 دقیقه اس نت مردم مظلوم غزه قطع شده و این نقض حقوق بشره
کل جمعیت غزه 2 میلیون نفره که انقد سرش دنیارو خراب کردن
اینجا هم 45 روزه که نت روی 90 میلیون نفر قطعه، توی سازمان ملل میشینن دور هم میگن: ما از وضع موجود ابراز نگرانی میکنیم.
جهانِ چپ = کثافت خالص
وقتی در دستت اسلحه داری و من هم اسلحه دارم، بیا درباره قوانین صحبت کنیم؛
وقتی دست تو خالی است و دست من هم خالی است، بیا درباره منطق و حق صحبت کنیم.
اما اگر تو اسلحه داری و من فقط یک چاقو دارم، پس حق و حقیقت در دستان توست؛
و اگر تو اسلحه داری و دست من کاملاً خالی است، آنچه در دستان توست جانِ من است.
قانون، مقررات و اخلاقیات، تنها در شرایط «برابری متقابل» قابل درک و اجرا هستند.
حقیقتِ این دنیا همین است: وقتی زور و قدرت برای حرف زدن از جا بلند میشود، حقیقت سکوت میکند.
یادداشت میکنیم
اینترنت گرونتر مشکل امنیتی نداره!
@Quiz_Games
سایت «جان فدا» هک شد و طبق اطلاعت منتشر شده، تا این لحظه مجموع ثبت نامی ها 3,917,777 است.
از 90 میلیون جمعیت ایران فقط 4 میلیون هوادار البته با احستاب افغانی ها، عراقی ها، پاکستانی ها، یمنی ها، لبنانی ها، فلسطینی ها و آفریقایی ها..
اینترنت حق اون خانومیه که قلاب بافی میکرد و
دستبافت هاشو آنلاین میفروخت
حق اون معلمیه که کلاس خصوصیش رو آنلاین برگزار میکرد
حق اون فروشنده ایه که نمیتونست یه مغازه ی کوچیک اجاره کنه و محصولشو آنلاین میفروخت
حق اون مادر پیری که بچشو تصویری میدید تا از بیکسی دق نکنه
اینترنت حق همه ی ماست
اینترنت آزاد...
@Quiz_Games
آتشبس بدون زمان مشخص مثل پنبه الکلی قبل آمپوله
Читать полностью…
من مشکلی با زن زندگی آزادی ندارم. اتفاقاً شعار بسیار زیباییه. منتهی برای دهن این قحبههایی که این شعار رو کردن هویتشون گشاده. انگار مثلا بن لادن تو بیو بنویسه برج هواپیما امنیت
Читать полностью…
تنها برنده این جنگ اورانیومه که از ایران خارج میشه
Читать полностью…
هرکی از قیمت بنزین ناراحته، جمع کنه از اروپا بره
Читать полностью…
توی روز ۴۷م از قطع سراسری اینترنت هستیم.
خبرآنلاین نوشته که گردش مالی بازار سیاه فیلترشکنها در ایام قطع اینترنت به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسيده. البته نمیدونم این رقم چقدر به واقعیت نزدیکه و چطور بهش رسیدن، ولی لعنت بر باعث و بانیش.
🚨نت طبقاتی مبارک خیلیا.
میخوان سیمکارت سفید رو وصل کنن تا به سیم کارت سفیدای دیگه جنس بفروشه
مردم عادی؟ جنگه خطرناکه از اینترنت استفاده کنن
قبلا مردم سعی میکردن تو استوریاشون پولدار بنظر بیان، الان همینکه استوری میذارن یعنی پولدارن
Читать полностью…
🔴مجری: بهخاطر اون توییتت که گفتی یه تمدن کامل از بین میره، خیلی ازت انتقاد شد، چی میخوای دربارش بگی؟
🔹ترامپ: من مشکلی باهاش ندارم، همون حرف باعث شد بیان پای میز مذاکره، چطور اونا راحت میتونن بگن “مرگ بر آمریکا”؟!
Hello and welcome do my Youdube channel. Doday I wand do show you how do fuck Fakistan.
Читать полностью…