2137
یادگاری💚💞 نوشتم درد دلهایم همه گفتند عالی بود دوستان عزیز همینکه شما مارو لایق همراهی دونستین ،باعث افتخار و دلگرمی ماست . دوستان قدیم ،ارادت داریم قدردان حضورتون هستم https://t.me/Yadgari1350 t.me/Yadgari1350
⭐پروردگارا همان طور که شب
⭐را مایه آرامش قرار دادی
⭐قرار دلهاے بیقرار ما باش
⭐فراوانے را در زندگے ما جارے کن
⭐وجودمان را لبریز آرامش کن
⭐و شناختمان را فزونے بخش
⭐شبتون بخیر ، حال دلتون خوب
⭐🌙
.
از خدا که پنهون نیست
ولی تا میتونید از بندههاش پنهون کنید...
🌤
ايستادهام
و كسى هم نميداند
اين بناى به ظاهر محكم
چقدر در آستانهی فروريختن است.
🌙
اذان است 🌷
لحظه اجابت دعاست🌷
خدایا ظهور حجتت را برسان 🌷
خدایا قلب مقدسش از ما راضی وخشنود بگردان 🌷
خدایا موانع ظهورش برطرف بگردان 🌷
خدایا عاقبت همه مارو ختم به خیر بگردان 🌷
خدایا ما را آنی وکمتر از آنی به خودمان وامگذار🌷
خدایا تا مارو نبخشیدی از این دنیا نبر🌷
الهی آمین بحق حضرت زینب(س)🌷
🍃🌸🌹اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمّد وَعَجِّل فَرَجَهُم وأهْلِك أَعدَائَهُـم أجمَعین🌹
🌹 التماس دعا🌹
@Yadgari1350
❤️🥀😍
دلم: صدها غروبِ شاد میخواســت
دلم: رنگینڪمان و بـاد میخواســـت
دلم :بـــاران، دلم خنـــــدہ، ڪِنـــارَت
دلم: شیرینْ/بَرِ فرهـاد میخواســت
غروبتون_بی غم
🌹🖤
🥀در این عصر تاسوعا🏴
🖤از خدا براتون آرزو دارم
🥀که گل های وجود نازنین تون
🖤هیچگاه پژمرده نشود
🥀شاپرک های باغچه دلتون
🖤هرگز محتاج مرهم نباشند
🥀خورشید آسمان زندگیتون
🖤هیچگاه غروب نکند🍃
🌺❤️🍃🌺🌺
🌙🦋
گاهی یک لیوان چای
چند صفحه کتاب
و یک پنجره ی نیمه باز
برایِ خوشبختیِ آدم کفایت می کند.
همین که قدم زدن چاره ی دردهایت باشد ..
ودلخوشی هایِ کوچک،دلیلِ لبخندهایت...
یعنی تو خوشبختی ...☕️📚
❀࿐❁💙❁࿐❀
♪🌸ꦿ
میگویند آدم های خوب
به بهشت می روند
اما من میگویم
آدم های خوب
هر کجا که باشند
آنجا بهشت است ....❣
عصرتون زیبا وبهشتی
─┅─═ঊঈ♥️ঊঈ═─┅─
🌹🍃
بــرﺍﯼ آدمــها
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﯼ "خــوﺏ" ﺑﺴﺎﺯ🌸🍃
ﺁﻧﻘـﺪﺭ ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ "ﺧﻮﺏ" ﺑﺎﺵ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ
"ﮔﺬﺍﺷﺘـﯽ" ﻭ "ﺭفــتــیــ"
ﺩﺭ "ﮐﻨﺞ ﻗﻠﺒﺸــﺎﻥ"
ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﺷﺪ
❤️الهـــی در این عصرمعنوی
هر چی خوبیه و خوشبـختیه
خــدای مهـربون براتون
رقم بزنه و آرامش و شــادی
مهمـــون همیشــگی
خـــونه هاتون
و لبخـــند شــادی مداوم
رو لبهاتون باشه
☕️🌸
خواص والک؛ 🥣
سبزی مخصوص فصل بهار
کاهش چربی خون
کاهش فشارخون
مفید برای گوارش
تقویت اعصاب
ضدباکتری و ضدقارچ
ضدآسم
ضدانعقاد خون
منع مصرف همزمان با وارفارین و آسپیرین
🌹🖤
«مَنْ عَبَدَ اللّهَ حَقّ عِبَادَتِهِ آتاهُ اللّهُ فَوْقَ اَمَانِیهِ وَ کِفَایَتِهِ».
امام حسین (ع) فرمود: «هرکس حق معبودیت خدا را بهجا آورد، خداوند بیش از حدّ انتظار و کفایتش به او عطا می کند».
🌹🖤
جالبه بدونید که😲
پیکان از خودروی " Arrow" شرکت روتس الهام گرفته شده بود. واژه ارّو در فارسی به معنای تیر، خدنگ و پیکان است که از این میان، گزینه آخر بیش از همه نظر برادران خیامی را جلب کرد و "پیکان" نام نخستین سواری ایرانی شد.
🌹🖤
یه زمانی…
این صحنه ها، تموم دنیامون بود…
نوستالژی
انشاءالله هر لحظه و هر دم
دور ابالفضل بگردم
دوا و درمون به دردم
دور ابالفضل بگردم
این جملهی جبران خلیل جبران رو باید همه جا چاپ کنم و بزنم تا همه ببینن؛ اونجا که میگه:
وقاحت آن است که عمل خودت را فراموش میکنی و من را بر اساس عکسالعملم بازخواست میکنی
🌤
🙏نیایش شبانگاهی🙏
خـــدای عــزیز و مـهربان، مهربانیت همانند امواج دریا پی در پی ساحل وجودم را در بر میگیرد و به دستِ قدرت تو، تمام تیرهای بلا شکسته میشود. تو هر زمان با من و در کنار من بودهایی، من در گهوارهی محبتت چه آسوده آرام گرفتهام. پس ای خداے مهربانم به ذکر نام زیبایی و نیایش لحظههایت، وجود زمینیَم را ملکوتی گردان تا آنچه تو میخواهی باشم و از آنچه من هستم رها شوم، که تو بی نیاز و من "غرق" نیازم.
شبتون در پناه خدا⭐
🌙
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکرُهُ شِفآءٌ🙏
اللَّهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَرِيضٍ 🙏
خدایا......
خودت سلامتی رو به همه بیماران برگردان🙏
الهی آمین🌹
🌃 اذان مغرب 🌃
به افق مشهد (استان خراسان رضوی)
———————————————
🗓 چهارشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
———————————————
ذکر روز چهارشنبه: 🦋یا حَیُّ یا قَیّوم🦋
ترجمه: ای زنده، ای پاینده
———————————————
اوقات شرعی امروز
🏙 اذان صبح ۰۲:۲۷
🌅 طلوع آفتاب ۰۴:۱۵
☀️ اذان ظهر ۱۱:۳۴
🌤 اذان عصر ۱۵:۲۴
🌄 غروب افتاب ۱۸:۵۳
🌃 اذان مغرب ۱۹:۱۴
🌌 اذان عشا ۲۰:۱۴
🌘 نیمه شب ۲۲:۴۰
———————————————
⚙️ تنظیمات 💡راهنما
🔸شمر نمازش را میخواند،
روزهاش را هم میگرفت،
آشکارا هم فسق و فجور نمیکرد،
و شاید اهل رشوه و ربا هم نبود؛
معاویه و ابنزیاد و عمربنسعد هم همینطور...
🔹یادمان باشد،
زیارت عاشورا که میخوانیم،
وقتی رسیدیم به «وَ لَعنَ الله...»هایش؛
🔸لحظه ای به خودمان گوشزد کنیم:
نکند این «لعن الله...» شامل حال ما هم بشود؟!
مایی که گاه خودمان را "ارزانتر" از شمر و یزید میفروشیم
🔻جمله ای بس سنگین از شهید آوینی:
"کربلا" به رفتن نیست...
به شدن است!
🔺که اگر به رفتن بود...
شمر هم "کربلایی" است❗️
@Yadgari1350
هر چیزی وقت خودش رو میخواد
نه گُل قبل از وقتش شکوفه میزنه
نه خورشید قبل از وقتش غروب میکنه
منتظر بمون...
چیزی که قسمت توعه اتفاق میفته
❀࿐❁💙❁࿐❀
عصرتابستونیتون زیبا
سرشار از عشق و امید
طعم لحظه هاتون شیرین
شادیهاتون جاودان
لبخندتون مستدام
و زندگیتون به ڪام
سلام عصرتون پراز شادی☕️🍰🍓
ےِ عصر قشنڪَ ...
ےِ دل خوش ...
ےِ جمع صمیمے ...
آرزوى امروز من براى شما ...
عصـرتون.بخیـر دوستـان
♥️🍃
آویشن🥣
دمنوشی که ویروس سرماخوردگی را تار و مار میکند !
دمنوش آویشن ضد سرفه، خلط آور و در درمان آسم موثر است؛ استفاده از دمنوش آویشن، سیاه سرفه و التهاب دستگاه تنفس فوقانی را رفع میکند.
خواص خلط آوری دارد و میتوان از آن بعنوان یک آرامش بخش برای اعصاب استفاده کرد، همچنین کسانی که دچار نفخ معده میشوند، میتوانند این گیاه را به عنوان دمنوش مصرف کنند.
+ این گیاه برای درمان بوی بد دهان، سرفه و تقویت ایمنی بدن مورد استفاده قرار میگیرد.
دمنوش آویشن يکی از پرخاصيتترين گیاهان دنياست که نوشيدن آن توصیه میشود
🌹🖤
مثبت اندیشی 🤔
دوام بیاور ...
حتی اگر طنابِ طاقتت به باریک ترین رشته اش رسید
حتی اگر از زمین و زمانه بریدی
حتی اگر به بدترین شکلِ ممکن ، کم آوردی .
در ذهنت مرور کن ؛
تمامِ آرزوهایِ محال دیروز را که امروز ، زیرِ دست و پایِ روزمرگی ات ، جولان می دهند
تمامِ آن ثانیه هایی که مطمئن بودی نمی شود ، اما شد !
تمامِ آن لحظه هایی که فکر می کردی پایانِ راه است ، اما نبود !
می بینی ؟! خدا حواسش به همه چیز هست ؛
دوام بیاور ...
🌹🖤
🌹
🍰یه آرزوی زیبـا
☕️در این عصر زمستانی
🍰برای شمـا مهـربانان
☕️الهـی بـرکت،
🍰و عشـق و محبت
☕️تو زندگیتـون باشـه
🍰و چشمتون همیشـه
☕️پراز برق شـادی باشه
عصـرتـون بخیر ☕️🍰
..... خاطرات خیلی عجیب هستند ،گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه می کردیم، و گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم !
Читать полностью…
تاسوعا ..
🥀آغاز عطشناڪ نهضت حسینے است
و خط سرخ عاشورا
🥀باواژہ هاے تاسوعا بہ حقیقت پیوست
تاسوعاے حسینی
🥀روز یقین و وفادارے، تسلیت باد🏴
التماس_دعا