amarha | Unsorted

Telegram-канал amarha - قرارگاه سایبری عمار

8914

✅ آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها: ایتا: 🆔 https://eitaa.com/amarha بله: 🆔 https://ble.ir/amarha گپ: 🆔 https://gap.im/amarha سروش: 🆔 splus.ir/amarha 📌 پیشنهادات:👇 @amarhaadmin اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج

Subscribe to a channel

قرارگاه سایبری عمار

💢وضعیت ونزوئلای آزاد بعد از صد روز!

بلایی که آمریکا بر سر ونزوئلا آورده...

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢خودکشی مشکوک ۳ نظامی اسرائیلی ظرف ۲۴ ساعت

🔹🔸منابع عبری از موارد متعدد خودکشی در میان نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

♦️این منابع گزارش دادند که یک نظامی دیگر از «گارد مرزی» اسرائیل در شرایطی مبهم دست به خودکشی زده است.

♦️این سومین مورد خودکشی نظامیان اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته است که گزارش می‌شود.


‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢ایران حمله آمریکا و اسرائیل به تأسیسات فضایی خود را محکوم کرد

🔹🔸نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در نشست شصت‌وپنجم زیر کمیته حقوقی کمیته استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل (COPUOS)، حملات آمریکا و اسرائیل به تأسیسات فضایی و زیرساخت‌های ارتباطی ایران را محکوم کرد.

♦️رضا نجفی این حملات را نقض آشکار حقوق بین‌الملل و حقوق بشردوستانه بین‌المللی دانست و تأکید کرد این اقدامات با مأموریت کمیته استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو در تضاد است.

♦️نماینده ایران از جامعه بین‌المللی خواست این حملات را که به کشته شدن غیرنظامیان، از جمله ۱۶۸ دانش‌آموز دختر در میناب انجامیده است، به‌شدت محکوم کند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢شناسایی و بازداشت ۵۴ نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونیستی در ۴ استان کشور

🔹🔸وزارت اطلاعات:

♦️بسمه تعالی
به استحضار ملت شریف ایران می رساند با استفاده از گزارش های مردمی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان های فارس، تهران، کرمانشاه و گیلان تعداد 54 نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی و عوامل گروهک های تروریستی، شناسایی و با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند. خلاصه ی موارد اشاره شده بدین شرح است:

شناسایی و دستگیری اعضای ۲ هسته ی تروریستی گروهکی مزدوران دشمن آمریکایی-صهوینی در استان فارس؛

♦️با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس، ۵ نفر از اعضای دو هسته ی تروریستی وابسته به یکی از گروهک های مزدور دشمن آمریکایی-صهیونی در استان فارس شناسایی و بازداشت شدند. این دو هسته ی مخفی، با هدف تامین تجهیزات، برنامه ریزی و طراحی عملیات تروریستی برای ساعت صفر اعلامی دشمن، پدید آمده و مزدوران دستگیر شده با تهیه ی خانه تیمی، خرید اقلام تولید بمب دستی و سلاح سرد جهت اجرای اهداف پلید دشمن بودند که پیش از هر اقدام عملیاتی دستگیر شدند.

♦️علاوه بر آن، مزدوران دستگیر شده ضمن حضور در تمامی مکان های مورد اصابت دشمن صهیونی در ساعات مختلف شبانه روز نسبت به تهیه فیلم و عکس و ارسال برای ستاد رسانه ای رژیم صهیونیستی(شبکه تروریستی اینترنشنال) اقدام می نمودند.

شناسایی و بازداشت ۴۱ نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی در استان تهران؛

♦️با اقدامات اطلاعاتی و تورهای امنیتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات استان تهران، 41 نفر از مزدورانی که در ارتباط با گروهک های تروریستی بوده و اقدام به ارسال موقعیت های ایست و بازرسی، دفاعی و حساس کشور نموده و نیز تصویربرداری از اماکن مورد حمله ی دشمن آمریکایی-صهیونی در تهران و ارسال آنها به ستاد سانه ای رژیم صهیونیستی(شبکه تروریستی اینترنشنال) می نمودند، شناسایی و بازداشت شدند. 10 نفر از افراد بازداشت شده از مزدورانی هستند که موقعیت اماکن غیرنظامی مانند منازل مسکونی سازمانی را به عنوان اماکن نظامی به دشمن ارائه نموده و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان شدند. 6 نفر دیگر از افراد دستگیر شده، از مزدوران مترصد دشمن و مرتبط با گروهک های تروریستی هستند که از آنها 3 وسیله ارتباطی تشکیلاتی، کلت کمری و یک دستگاه اینترنت ماهواره ای استارلینک کشف شد.

شناسایی و بازداشت ۸ مزدور دشمن آمریکایی-صهیونی مرتبط با گروهک های تروریستی و کشف دو قبضه سلاح در استان های کرمانشاه و گیلان؛

♦️با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه، یکی از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی مرتبط با گروهک تروریستی شناسایی و بازداشت شد. از این عامل صهیونیست ها دو قبضه سلاح کمری کشف شد. همچنین دو متهم از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه که اقدام به جمع آوری و ارسال اطلاعات برای سرپل شناخته شده ی دشمن آمریکایی-صهیونیستی نموده و از نقاط مورد هجوم دشمن تصویربرداری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

♦️سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان گیلان نیز ۵ مزدور دشمن آمریکایی صهیونیستی مرتبط با گروهک های تروریستی را شناسایی و بازداشت کردند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢۴ میلیون بشکه نفت ایران به هند رسید

🔹🔸 بلومبرگ:

♦️حدود ۴ میلیون بشکه نفت خام ایران به هند رسیده است. این محموله‌ها نخستین واردات نفتی ایران در هفت سال گذشته به شمار می‌رود.

♦️مقامات هندی اعلام کردند، برای تامین نفت مورد نیاز خود پیش از پایان مهلت معافیت تحریمی آمریکا در پایان هفته جاری، روند واردات را شتاب بخشیدند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢رحیم‌پور ازغدی: پیشنهاد می‌کنم بیش از ۱۰۰ نقطه را به موزه خیابانی تبدیل کنیم

🔹🔸«نسل زد» امروز در خیابان‌ها حضور دارد و انقلاب سوم ایران را رقم می‌زند. این حضور، معادله قوا در منطقه و جهان را به نفع اسلام و ایران و به ضرر آمریکا و اسرائیل تغییر می‌دهد.

♦️پیشنهاد می‌کنم بیش از ۱۰۰ نقطهٔ معنی‌دار و الهام‌بخش از ساختمان‌های بمباران‌شده در جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم و نیز ساختمان‌ها، مسجدها و درمانگاه‌های به آتش کشیده شده در اغتشاش دی‌ماه، بازسازی نشود.

♦️می‌توان این اماکن را از صاحبانشان خرید یا معاوضه کرد و به شکل موزه‌های خیابانی با دیوارهای شیشه‌ای برای نسل‌های آینده حفظ کرد.

♦️از قتلگاه امام شهید، دبستان میناب، بخش‌هایی از خانه‌ها و بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و حتی کنیسه یهودیان؛ همه باید به‌عنوان سند جنایت بیگانه، خیانت وطن‌فروشان و مقاومت ملی نگاه داشته شوند.

♦️امام خمینی هم پس از پایان جنگ توصیه کردند که بعضی محلات جنگ‌زده یا اشغال‌شده حفظ شود، اما متأسفانه مسئولان اهمیت ندادند.

♦️این کار برای تربیت هویت تاریخی ملت لازم است. دشمن حتی جنایات خود را نمادسازی و موزه فرهنگی می‌کند و ما افتخارات بزرگ خود را از دست می‌دهیم.


‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢دستور قضایی به وزارت خارجه برای توقف تنظیم وکالتنامه جهت ایرانیان خارج کشور تا اطلاع ثانوی

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢‏محمدحسین میثاقی:
یک سری عزیزان از غار درآمدند و تازه بعد از چهل روز زبان باز کردند.
دوران آدم متفاوت بودن گذشته.
این پست‌ها و استوری‌های با تأخیر، جفت‌پوچ است. برای خودتان است. نَه برای مردم و کشور.
مردم، خوب اینها را می فهمند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

🔴چرا باید به کنوانسیونی پایبند باشیم که عضو آن نیستیم؟

✍ فواد ایزدی :

🔹🔸متن ذیل توسط یکی از مسئولان ارشد دولت با اسم مستعار نوشته شده و در فضای مجازی می‌چرخد:

♦️۱- این مسئول محترم توضیح نداده چرا ایران باید پایبند به کنوانسیونی باشد که در آن عضویت ندارد؟ مخصوصا زمانی که یکی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به ایران حمله کرده، بدون توجه به منشور سازمان ملل.

♦️۲- همانطور که در مصاحبه اخیر دکتر عراقچی با الجزیره بود: "واقعیت این است که تنگه هرمز در آب‌های سرزمینی ایران و عمان قرار دارد. تنگه هرمز در آب‌های بین‌المللی نیست."

♦️۳- دولت مصر وابستگی شدیدی به آمریکا و غرب دارد. به خاطر این وابستگی، مصر در تصمیمات مهم خارجی و داخلی، از نظر آمریکا تبعیت می‌کند. تعیین نرخ دریافتی مصر از کانال سوئز با هدایت و هماهنگی آمریکا بوده و هست. نویسنده محترم توضیح نداده چرا تصمیمات یک دولت وابسته به آمریکا باید ملاک تصمیم‌گیری مسئولان ایرانی باشد؟

♦️۴- بقیه متن هم به همین سبک آشفته است.

♦️۵- در تجمعات شبانه برای این مسئولان هم دعا بفرمایید.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

🔲◾️▪️آجرک الله یا صاحب الزمان

🏴شهادت حضرت جعفر بن محمدالصادق علیه السلام،رابه امام زمان (عج)ونایب برحقشان وتمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم.

🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢توافق احتمالی پایانی باید به قطعنامه شورای امنیت تبدیل شود

♦️در طرح ۱۰ بندی پیشنهادی ایران که با عقب‌نشینی ترامپ مبنای مذاکرات ایران با طرف آمریکایی قرار می‌گیرد، نهایتاْ‌ باید همه موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تصویب شود.

♦️تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢۱۰ بند ایران در طرح پیشنهادی برای پایان جنگ چه بود؟

۱- آمریکا به طور اصولی متعهد به تضمین عدم تجاوز شود
۲- استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز
۳- پذیرش غنی سازی
۴- رفع همه تحریم های اولیه
۵- رفع همه تحریم‌های ثانویه
۶- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت
۷- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای حکام
۸- پرداخت خسارت ایران
۹- خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه
۱۰- توقف جنگ در همه جبهه‌ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان

♦️ترامپ با پذیرش این شروط به عنوان مبنای مذاکرات، از تهدیدات و بلوف‌های مذبوحانه خود عقب‌نشینی کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢اطلاعیه تفصیلی شورای‌عالی امنیت ملی دربارۀ پیروزی تاریخی ایران در جنگ تحمیلی سوم، و پذیرش شروط ایران از جانب دشمن

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢دستور توقیف اموال بیش از ۱۰۰ چهرۀ معروف حامی دشمن صادر شد

🔹🔸دادستان تهران از صدور دستور شناسایی و توقیف اموال و مسدودی حساب بیش از ۱۰۰ چهرۀ معروف حامی دشمن خارج از کشور، اعم از عده‌ای از بازیگران، ورزشکاران، مدیران و خبرنگاران شبکۀ اسرائیلی اینترنشنال و من‌وتو خبر داد.

♦️بر اساس این گزارش، دستور مسدودی و توقیف حساب و شناسایی توقیف اموال ۶۳ نفر از مدیران و کارکنان شبکۀ اینترنشنال و همکاران این شبکۀ صهیونیستی صادر شده است.

♦️سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و بانک مرکزی نیز موظف شده‌اند نسبت به شناسایی، توقیف اموال و مسدودی حساب ۲۵ نفر از مدیران و کارکنان شبکۀ من‌و‌تو اقدام کنند.

♦️همچنین در این لیست اسامی ۲۵ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور که به‌انحاء مختلف به‌ویژه در فضای مجازی از حملۀ دشمن حمایت کردند نیز به چشم می‌خورد.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢دادستان کل کشور: بیش از ۷ هزار گزارش مردمی درباره جاسوسی دریافت شده و در حال رسیدگی است

🔹🔸حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی در دومین جلسه شورای معاونین دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۵: شهادت قائد امت موجی از همبستگی و همدلی در جامعه ایجاد کرده و بسیاری از مردم با حضور در صحنه و اعلام مواضع خود، وحدت و انسجام ملی را تقویت کرده‌اند.

♦️در این مدت حتی برخی افراد که پیش‌تر دچار فریب تبلیغات دشمن شده بودند، با مشاهده واقعیت‌ها ابراز پشیمانی کرده و به صفوف مردم پیوسته‌اند.

♦️تاکنون بیش از ۷ هزار گزارش مردمی درباره اقدامات جاسوسان و عناصر مرتبط با خارج از کشور به سامانه ایجاد شده در دادستانی کل، واصل شده است که دستورات لازم برای بررسی، پیگیری و تعیین تکلیف سریع این گزارش‌ها صادر شده است.

♦️رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با عناصر خارج‌نشین و شبکه‌های مرتبط با دشمن نیز در دادسرای تهران و دادسرا‌های سراسر کشور با سرعت و دقت در حال رسیدگی است.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢واکنش دکتر مرندی به تهدید ترامپ درباره حمله به زیرساخت‌های ایران:

♦️ کشورهای شریک جرم آمریکا در منطقه را ترک کنید
آن مناطق به زودی غیرقابل سکونت خواهد شد

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢ایران برای احتمال آغاز مجدد جنگ آماده است/ باب‌المندب، آرامکو، ینبع و فجیره وارد حوزه درگیری می‌شوند

🔹🔸رصد تحرکات آمریکایی‌ها در روزهای اخیر از چند جابجایی بخصوص حکایت می‌کند که برخی از آنها از این قرار است:

1⃣جابجایی‌های برخی ناوهای جنگی آمریکایی

2⃣ایجاد پل هوایی کم‌سابقه برای انتقال تجهیزات

3⃣مشارکت چندین هواپیمای سنگین C5 و C17 برای جابجایی تسلیحات

4⃣تمرین تصرف جزیره در بحرین و تصرف سریع ساحل

5⃣پرواز گسترده پهپادهای شناسایی آمریکایی بر فراز جزایر

6⃣جابجایی برخی سامانه‌های دفاعی آمریکا در منطقه
و...

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢منبع ارشد سیاسی و امنیتی ایرانی به المیادین: با پیگیری و فشار ایران، از امشب آتش بس در لبنان برقرار می شود.

♦️مدت آتش‌بس یک هفته خواهد بود و تا پایان آتش‌بس ایران و آمریکا تمدید می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

🔴 آتش بس یک طرفه ؟؟

🔹🔸۲۴ فروردین جنگنده دشمن آمریکایی -صهیونی برای قدرت نمایی به آسمان ج.ا تجاوز کرد و تا مرکز ایران پیش آمد،

♦️در تمام روزهای پس از آتش بس،تجاوز مکرر پهپادهای شناسایی و رزمی دشمن به حریم هوایی کشور، گزارش‌ شده...،

♦️کشتار حامیان انقلاب اسلامی در لبنان هم در روزهای پس از آتش بس لحظه به لحظه شدت گرفته است...

♦️و در تمام این موارد ما به آتش بس پایبند بوده ایم!حتی وقتی دشمن،آتش بس را مچاله کرده و به صورتمان کوبیده است!

♦️کاش یکی پیدا شود و فلسفه این پایبندی یک طرفه به آتش بس با دشمن صهیونی_آمریکایی را برای مردم توضیح بدهد!

♦️قبول که بعضی ها نذر کرده اند که حتما به مذاکره با قاتلان رهبر شهید انقلاب بروند و در آنجا همه دستاوردهای جنگ ۴۰ روزه را مانند اورانیوم ۶۰ درصد رقیق کرده و به باد بدهند! اما برای حفظ غرور و آبروی ملت مسلمان ایران هم که شده می شود به صورت نمادین به نقض آتش بس از سوی دشمن پاسخ داد و بعدش هم به مذاکره رفت...

♦️آقایان مذاکره دوست!
شما را نمی دانم اما غیرت و غرور ملت مسلمان ایران اجازه نمی دهد،دشمن خونخوار به حریم شان تجاوز کند و آنها فقط تماشاچی باشند و برای مذاکره کنندگان نقطه زن،هورا بکشند!

♦️حافظان آتش بس در ایران لطفا بفرمایند تا چه میزان از تعدی و تهاجم دشمن به حریم جمهوری اسلامی را باید تحمل کرد و لبخند زد؟ اگر به جای آن خانواده خوزستانی که پس از آتش بس، توسط پهپاد دشمن صهیونی هدف قرار گرفته و شهید و زخمی شدند،خانواده بزرگان مذاکره کننده هدف قرار می گرفتند باز هم اوضاع همینی بود که الان هست؟

♦️اصولا پذیرش و رعایت آتش‌بس یکطرفه جز نهایت ضعف و بیچارگی چه معنایی دارد؟؟ آیا قبول و رعایت این آتش بس،اهانت به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؟

✍محمدصادق کوشکی

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢ماجرای تغییر مسیر هواپیمای ایرانی در مذاکرات اسلام آباد به سمت مشهد/ مرندی: می‌خواستند هواپیما را بزنند

🔹🔸‌محمد مرندی عضو همراه تیم مذاکره کننده در گفتگو با المیادین:هواپیمای هیئت ایرانی پس از تهدیدها مسیرش را تغییر داد، در مشهد فرود آمد و سپس اعضای هیئت با قطار و خودرو راهی تهران شدند.

♦️‌دو روز قبل از آغاز مذاکرات اسلام آباد، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکا در گفت‌وگو با فاکس نیوز پیشنهاد داد که مذاکره کنندگان ایران در صورت عدم پذیرش توافق با آمریکا ترور شوند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد دلاری خسارت ایران در جنگ اخیر

🔹🔸به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت از برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد دلاری خسارت ایران در جنگ اخیر تا الآن خبر داد و گفت که این عدد قطعی و نهایی نیست.

♦️وی افزود: یکی از موضوعاتی که تیم مذاکره‌کننده ما در حال پیگیری است و در گفت‌وگوهای اسلام‌آباد نیز دنبال شد موضوع غرامت‌های جنگی است. آسیب‌ها معمولاً در چند لایه باید بررسی شوند‌، خسارات ایران از حملات آمریکا و اسرائیل فعلاً حدود ۲۷۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢سوال دکتر مصباح باقری داماد رهبر انقلاب از ایشان درباره علت وقت گذاشتن ایشان برای آرمیتا

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢دست‌هایش را پای لانچر جا گذاشت تا دست‌های هیچ فرزندی در این سرزمین نلرزد

♦️پاسدار ۲۲ ساله‌ای که قبل از به آغوش کشیدن نوزادش، بی‌دست شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢توبیخ محافظان خلیج فارس توسط تیم مذاکره کننده ایرانی در زمان مذاکرات!

🔹🔸مجید شاکری از کارشناسان رسانه ای که در مذاکرات اخیر به عنوان یکی از اعضای تیم مذاکره کننده حضور داشت، خاطره ای را بیان میکند که نشان میدهد که نیروی نظامی ایران مورد سوال و خطاب شدید تیم مذاکره کننده قرار گرفته است.

شاکری در گفتگو با فرهیختگان گفت:

♦️چیزی که من مستقیماً دیدم این بود که طرف آمریکایی دروغ می‌گوید. مثلا آن تروثی‌ که ترامپ زد که یک ناو نظامی ما از تنگهٔ هرمز رد شد و ما عملیات مین‌گذاری را آغاز کردیم!

♦️مستقیماً از اتاق مذاکره با بخش نظامی گفت‌وگو می‌شد که آیا واقعا چنین اتفاقی افتاده؟ اگر اینطور است یعنی شما دارید فضای آتش‌بس را بهم می‌زنید.

♦️طرف نظامی ایرانی با ادله برای مذاکره‌کننده ایرانی ثابت می‌کرد که اینطور نیست! اصلا آن کشتی رد نشده، قبل از رد شدن به آن هشدار داده شده، اجازه ندادند جلو برود و حتی در تهران گفتند روی کشتی پرتابه لاک شده که اگر خواست رد شود آن را بزنند.

♦️نکته قابل تامل این است که تیم مذاکره کننده به اقدام خلاف آتش بس آمریکایی ها در عبور ناوشکن نظامی از تنگه هرمز اشاره ای نمی کنند و آن را خلاف آتش بس نمی دانند اما پس از شنیدن شایعه رسانه های امریکایی درباره مین گذاری در تنگه هرمز سریعا با نظامیان تماس می گیرند و آنها را مورد عتاب و خطاب قرار می دهند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢تصاویر دیدنی از موشک‌بارشی ایران در آسمان تل‌آویو

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢فتنه اکبر

♦️اعضای شورای عالی دفاع را زدند و عملا مقدرات جنگ با شعام شد.
در شعام هم لاریجانی و خطیب را حذف کردند تا شرایط برای تحقق آتش‌بس توسط جریان نفاق فراهم شود.

♦️اکنون که در آستانه تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم، پست فریبنده ترامپ با تم «پشیمانی» و «عقب‌نشینی»، مناسب‌ترین فرصت برای تحقق مأموریت شبکه کودتا در تدارک آتش‌بس و نجات اسرائیل است که در آن صورت یکی از این دو شر واقع خواهد شد:

♦️ایجاد انشقاق داخلی و به تبع آن مساعد شدن فضا برای گسیل گسترده مسلحین شهری و تجزیه‌طلبان مرزی و در نتیجه باز شدن جبهه جنگ داخلی همزمان با ادامه جنگ خارجی؛ و یا موفقیت شبکه کودتا در تحمیل آتش‌بس، وقفه در جنگ و در نتیجه بازیابی سریع توان دشمن برای جنگ و ترور و تمام کردن کار ایران در حمله سوم.

✍"احمد قدیری"
۱۴۰۴/۱۲/۲۸

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢پیام عراقچی به نمایندگی از شورای عالی امنیت ملی

♦️وزیر امورخارجه:
از برادر عزیز جناب شهباز شریف نخست وزیر محترم پاکستان و جناب فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده محترم ارتش پاکستان به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر ایشان برای خاتمه جنگ در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.

♦️در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان مندرج در توییت ایشان، و با توجه به درخواست امریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور، و اعلام رییس جمهور امریکا مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام می کنم:

1⃣چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.

2⃣به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیت های فنی موجود مقدور خواهد بود.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢 ایران رسما آتش بس را تایید کرد

🔹🔸ملت شریف ایران باید بدانند به برکت مجاهدت فرزندان و حضور تاریخی آنها در صحنه دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس می کند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواست ها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد. همچنین ایران تاکنون چندین بار ضرب الاجل های ارائه شده از سوی رییس جمهور امریکا را رد کرده و همچنان تاکید می کند هیچ اهمیتی برای هیچ نوع ضرب الاجلی از جانب دشمن قائل نیست.
♦️اکنون به ملت بزرگ ایران بشارت می دهیم که تقریبا تمامی اهداف جنگ محقق شده و فرزندان دلاور شما دشمن را به عجزی تاریخی و شکستی ماندگار کشانده اند. تصمیم تاریخی ایران که از پشتوانه یکپارچه تمام ملت برخوردار است این است که این نبرد را تا هر زمانی که لازم باشد ادامه بدهد تا دستاوردهای عظیم آن تثبیت شده و معادلات جدید امنیتی و سیاسی در منطقه مبتنی بر پذیرش قدرت و سیادت ایران و مقاومت خلق گردد.
♦️در همین راستا و مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و تصویب شورای عالی امنیت ملی، و با توجه به دست بالای ایران و مقاومت در میدان نبرد، و ناتوانی دشمن از اعمال تهدیدهای خود برغم همه ادعاها، و پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران، تصمیم گرفته شد، برای نهایی کردن جزئیات، مذاکرات در اسلام آباد انجام شود تا ظرف حداکثر 15روز با نهایی شدن جزئیات پیروزی ایران در میدان، در مذاکرات سیاسی نیز تثبیت گردد.
♦️درهمین راستا ایران ضمن رد همه طرح های ارائه شده از سوی دشمن یک طرح 10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور کنترل شده از تنگه هرمز با هماهنگی نیروهای مسلح ایران که جایگاه منحصر بفرد اقتصادی و ژئوپلتیکی به ایران اعطا می کند، ضرورت پایان جنگ علیه همه اجزاء محور مقاومت که به معنای شکست تاریخی تجاوز گری رژیم کودک کش اسراییل خواهد بود، بیرون رفتن نیروهای رزمی امریکا از تمامی پایگاه ها و نقاط استقرار در منطقه، ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونه ای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد، پرداخت کامل خسارت ایران مطابق برآوردها، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه و قطعنامه های شورای حکام و شورای امنیت، آزاد شدن کلیه اموال و دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نهایتا تصویب همه این موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تاکید کرد. لازم به ذکر است تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.
♦️اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف امریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالی ترین سطح تصمیم گرفته شد ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام آباد با طرف امریکایی انجام بدهد. تاکید می شود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که  با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات نهایی گردد.
♦️این مذاکرات با بی اعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد و ایران دو هفته برای این مذاکرات زمان اختصاص خواهد داد. این زمان با توافق طرفین قابل تمدید است. ضرورت دارد در این مدت وحدت کامل ملی حفظ شده و جشن های پیروزی با قدرت تداوم داشته باشد. مذاکرات کنونی یک مذاکرات ملی و ادامه میدان است و ضرورت دارد همه مردم، نخبگان و گروه های سیاسی به این فرآیند که زیر نظر رهبرانقلاب و عالی ترین سطوح نظام است اعتماد داشته و از آن حمایت به عمل بیاورند و به شدت از هرگونه اظهارنظر تفرقه افکنانه اجتناب کنند. اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. دست های ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد.


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢دکل مخابراتی دهدشت هدف دشمن صهیونی_آمریکایی!/ چهار شهید در‌ حمله به دکل مخابراتی

🔹🔸فتاح محمدی:

♦️در پی حمله موشکی به دکل مخابرات و صداوسیمای کوه سیاه دهدشت، تاکنون ۴ نفر به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شده است.

♦️جزئیات بیشتر این حادثه و بررسی ابعاد آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…

قرارگاه سایبری عمار

💢زینب سلیمانی ادعای دروغین وزارت خارجه آمریکا را تکذیب کرد

♦️افراد بازداشت شده در آمریکا هیچ نسبتی با خانواده حاج‌قاسم ندارند.

‌‌‌‌🆔 @amarha

Читать полностью…
Subscribe to a channel