572586
تبریک میگم ، منبعشو پیدا کردی. برترین رسانهی آزادی بیان، بدون طرف گیری از هیچ حزب یا ارگانی. @BadCandom_unknown_bot - Username Original , @Candoms Company Candom.
تصویر لو رفته از خامنه ای قبل صحبتای امروزش:
@BadCandom
فوری: مذاکرات رسما درش مالید!
خامنه ای: رئیس جمهوری آمریکا عمرا بتونه جمهوری اسلامی رو از بین ببره، ترامپ مدام میگه ارتش ما قوی ترین ارتش دنیاست! اما قوی ترین ارتش دنیا ممکنه اون چنان سیلی بخوره که نتونه از جاش بلند بشه.
ترامپ مدام از ناو صحبت میکنه، اما خطرناک تر از ناو سلاحیه که اونو به قعر دریا میفرسته!
برادر حرف دل 80 میلیون ایرانی رو زد، حتما این کلیپ رو سیو کنین، تو این شرایط بهترین تراپیه که میتونین داشته باشین:
+ صدا کم🔞
@BadCandom
روز نهم یادبود جاوید نام ها؛
جاوید نام یلدا محمدخانی ۱۶ ساله با شلیک 8 گلوله در آغوش پدر و مادرش جان فدای میهن شد.
📍فردیس
جاوید نام امیرحسین کیادربندسری یه پسر کوچیک داشته که عاشقش بوده، وقتی با پسرش خداحافظی میکنه و میره بیرون، دیگه هیچوقت برنمیگرده...
📍تهران
فیلمی که رسانه های جمهوری اسلامی از لحظه دستگیری مردم چنار همدان منتشر کردن!
@BadCandom
باورم نمیشه اینا رفتن، تا اینا بمونن...
@BadCandom
ایلان ماسک و توییتر، سنگین دارن پخت و پز میکنن
@BadCandom
خامنه ای توییت زده
و حالا واکنش امام زمان :)))
@BadCandom
دوستان اون پستی که مربوط به پزشکیان بود رو پاک کردم، شمام به شماره های پخش شده زنگ نزنین و به شماره کارتشون پول واریز نکنین ممکنه براتون داستان بشه.
حواستون باشه❤️
@BadCandom
لاشیا تو نیم ساعت اطلاعات کل مسئولین و آدرس و همه چیز سران مملکت در آوردین :))
به کجا وصلین؟ موساد جلو مردم ایران یه جوکه
گویا آیدی و شماره عراقچی لو رفته، مردمم رفتن پیویش و هر چی میتونستن بهش گفتن
اونم همه رو بلاک کرده و عکس پروفایلشم برداشته :))
همینایی که میان با جنازه بچه هامون و یخچال جوک میسازن، باید بگم جنازه خمینی رو وقتی تازه مُرده بود تو یخچال سوپرمارکتی گذاشتن تا به نمایش بذارن :)))
@BadCandom
اسامی 2986 نفری که دولت به عنوان کشته شدگان اعتراضات دی ماه معرفی کرده:
@BadCandom
صدا و سیما دیشب یه سوال مطرح کرد که به نظر شما جنازه معترضین کشته شده رو توی چه یخچالی نگه میدارن؟
اما سوال اصلاح شده و درست رو میتونین ببینین:
@BadCandom
جفت کنین، امروز توی سنندج دوشکا آوردن که اگه دوباره اعتراضات شکل گرفت، مردم رو قتل عام کنن!
@BadCandom
🔴 فوری، خامنه ای امروز با مردم تبریز دیدار کرد، خلاصه صحبت هاش:
ما بخاطر خون هایی که به زمین ریخته شد داغدار و عزاداریم. یه عده مفسد و فتنه گر بودن که به درک واصل شدن، به اونا کاری نداریم.
اما من جان باختگان رو به سه دسته تقسیم میکنم؛
دسته اول نیروهای مدافع امنیت و سلامت، که شامل نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی بودن که به بالاترین درجه شهادت رسیدن.
دسته دوم: مردمِ رهگذر بودن و وقتی که فتنهگران داخل شهر آشوب به پا کردن، مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدن.
دسته سوم: افرادی که فریب خوردن و با فتنهگران همراه شدند، میخواهم بگویم اونا هم از ما هستن، اونا هم بچه های ما هستند، بعضی هاشون به من نامه نوشتن که پشیمون شدیم به خیابون اومدیم، مارو حلال کنین. ما از خدا برای این افراد طلب رحمت میکنیم و امیدواریم از گناهشون بگذره.@BadCandom Читать полностью…
اگه مذهبي هستين بايد درصف اول مخالفين باشین!
_چرا؟!
چون هيچ حكومتى مثل اين حكومت، اسلام رو خراب و مردم رو كافر نكرده.
پس اگه طرفدار این حکومتین، شما مذهبى نيستین؛ جيره خوريد!✋🏻
@BadCandom
خمینی 50 سال پیش: شمارو به مقام انسانیت میرسانیم.
وضعیت مملکت امروز: مجبور شدن یه چیزایی بذارن روی روغن که کسی ندزده!
@BadCandom
🔴 جفت کنین؛ یه پهپاد خارجی توی خلیج فارس، جوری حرکت کرده که به زبان فارسی بنویسه: «حمله»
@BadCandom
در تاریخ ۱۹ دی ماه، یه دختر دانش آموز ۱۷ ساله به اسم غزل دمرچلی توسط نیروهای سرکوبگر با شلیک گلوله به قتل رسید و در آغوش مادرش جونشو از دست داد.
هیچی جز زیبایی و مظلومیت توی چهره این دختر دیده نمیشه...
یه نفر ۳ میلیون بعد اینکه کارت پزشکیان پخش شد، براش واریز کرده!
+ میگن تو این ۱ ساعت بالای ۱۰۰ میلیون به کارت پزشکیان واریز شده!
پشمامممم، یه نفر یه کانال زده و توش نوشته: کص ننت عراقچی
عراقچی هم پیام اون کانال رو که بهش فحش ناموس دادن، فرستاده تو یه گروه اهالی فرهنگ و سیاست😂😂
خدایا شکرت، مردم شماره کارت پزشکیان رو در آوردن و یه نفر هزار تومن واریز کرده براش =))
@BadCandom
🔴 فوری: توییت های جدید خامنه ای که رسما زد زیر مذاکرات و گفته جمهوری اسلامی جلو شیطنت و مزاحمت های آمریکا ایستادگی میکنه!
@BadCandom
کاری ندارم که قطعا این لیست خیلی ناقصه و آمار بیشتره، ولی فک کن تو یه کشور برای آدمایی که کشتن، لیست میدن بیرون! رسما خودشون دارن به قتل و کشتار این آدما اعتراف میکنن...
Читать полностью…
یکی از معترضین در نفس های آخرش و با خونش، روی زمین نوشته ایران...
@BadCandom
اوج و نهایت حرومزادگی رو میتونین تو این ۲ دقیقه ببینین
کلاس برگزار کردن، میگن معترضین رو بکشین، ولی برای اینکه مورد رحمت خدا قرار بگیرین به جنازشون لگد نزنین
در ادامه میگه، کسایی که با جمهوری اسلامی مخالفن حرومزادن و کشتنشون جایزه، این اعتراضات امتحان خداست تا حق و باطل معلوم بشه.
در ادامه: کسایی که معترضین رو میکشن به بهشت میرن و مهمون ویژه خدا هستن!