265167
حرفهایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات
صبح که چشامو باز میکنم یکی دو دقیقه طول میکشه یادم بیاد کجام و زندگیم چقدر سیاهه و من چقدر برای ادامه ناتوانم. از اون جا تا پایان روز دوباره جسممو مثل عروسک خیمهشببازی اینور و اونور خرکش میکنم و آرزو میکنم فردایی در کار نباشه.
gaooshh @Caption
اگر بپرسی یک ماه اخیر را چطور سپری کردی؟ اینطور:
@Caption نازکـ خیال
این جمله از کتابِ جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم:
«هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...»
Arman @Caption
بهقول عطار:
گر بمیرم این دم از غم هم رواست
@Caption
برای شرح دقیق وضعیت روحیهام باید مثل فروغ فرخزاد بگم:
در ظاهر روی پاهایم ایستادهام، گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم اما حقیقت این است که خسته هستم، میخواهم فرار کنم، میخواهم بروم و ناپدید شوم.
@Caption
باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو از آن ما نیست.
@Caption سپید
این بخش از نامه کافکا به فلیسه، وضعیت ما تو ایرانه: «خوب نیستم. با تلاشی که اکنون برای ادامه زندگی میکنم، میتوانستم اهرام مصر را بسازم.»
Ferial @Caption
این روزها حالوهوای کشور و فشارهای اقتصادی طوری است که توان و حوصلهی تولید محتوای روزمره را ندارم.
به همین دلیل، فعالیت کانال فعلاً متوقف میشود.
امیدوارم اوضاع برای همهمان بهتر شود و دوباره برگردیم.
ممنون از همراهی و درکتان.
زیبایی موسیقی بیکلام اینه که راه کلام رو بسته و فقط از راه احساس میشه همراهیش کرد 💫
@Caption صبا
«حالا مگه چیشده؟! چقد تو زود ناراحت میشی» و زهرمار؛
من زودرنج نیستم، تو شعورت نمیرسه که آدما دل دارن.
konnjed @Caption
اینجا پر از استوری و متن جذابه👇🏾👇🏾
••• @story_clip4
•••• @story_clip4
•••••@story_clip4
ویدئوهای زیبا واسه استوری و اینستا❣
I don’t know who needs to hear this but please remove age from your plans, it adds unnecessary pressure.
نمیدونم کی احتیاج داره که این حرف رو از کسی بشنوه ولی توروخدا بیایید ملاک سن و سال رو از برنامههاتون فاکتور بگیرید، فقط فشار الکی روی دوشتون میندازه.
@Caption
سعید شیروانی چقدر قشنگ میگه:
من قصهی فراق تو را خاک کردهام
حاصل چه شد؟ جوانه زدی، بیشتر شدی 🌱
@Caption
جمله ای که تراپیستم امروز بهم گفت خیلی مهم بود:
«تو تنهایی درونی نداری، تو در جمع آدم های اشتباه و نا امن بودی که به تو احساس تنهایی میدادند،
این تقصیر تو نیست که توقع یا نیاز داری،
اونها در رفتار انسانی و اجتماعی ناتوان هستند.»
Roxanna @Caption
ببخشید که درس نخوندم، بیرون نرفتم، غذا درست نکردم و تو تخت موندم لطفا ازم ناامید نشو و نگو زندگیمو دارم هدر میدم.
a collection of cells @Caption
کاش میشد هیچکس با آدم کاری نداشته باشه، تا این روزها در انزوا سپری بشن.
من کشش روانی و ظرفیت اجتماعی سابق رو ندارم.
لعنت به زندگی بزرگسالی و مسئولیتها.
Her Majesty @Caption
اگر بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیزم دفاعی.
اگه این روزا اگه به هیچ چیزی هیچ حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست. 🫂
Khesht 1 @Caption
کافکا تو رمان قصر نوشت:
«ما از چیزی در آینده هراسی نداشتیم. ما از زمان حال رنج میکشیدیم، و بهواقع مجازاتمان را میدیدیم.»
@Caption
ما ایرانیا عادت کردیم که نگران کسایی باشیم که نه دیدیمشون و نه حتی میشناسیمشون؛ خیلی مراقبت خودتون باشید این روزا ❤️
@Caption تماشاگر سایهها
کاش میتونستم همهی داشتههام رو اینجوری کوچک جمع و جور کنم و برای همیشه از اینسرزمین برم، نه چون دوستش ندارم، چون دیگر تابش رو ندارم.
AlceeSnna @Caption
God protect us.
خدایا خودت مراقبمون باش ❤️
@Caption
بشدت فوبیای «نکنه داره بهزور باهام حرف میزنه، نکنه دارم مزاحمش میشم» دارم.
@Caption آقای خط
من نمیخوام دلیل زندگی کسی باشم، نمیخوام مرکز دنیا باشم؛ فقط میخوام بدونم برای یک نفر، حال من یک اتفاق ساده نیست. که اگه بفهمه غمگینم، با خودش نگه میگذره، که دلش بیقرار بشه، تمرکزش به هم بریزه، که راهشو کج کنه، با دنیا لج کنه تا مطمئن شه من هنوز تو این شلوغی بیرحم، گم نشدم.
@Caption پَر
الان تو اون مرحله قرار دارم که کشکول طبسی در وصفش گفته:
یا بفرما به سرایم، یا بفرما به سَر آیم
غرضم وصل تو باشد، چه تو آیی، چه من آیم
@Caption
Happy Father’s Day to every father out there.
روز پدر رو به تکتک پدرهای عزیزِ دنیا تبریک میگم.
Your hardwork, your commitment, your efforts, your sacrifice, your dedication and your toil is celebrated today.
امروز برای قدردانی از سختکوشی، تعهد، تلاش، از خودگذشتگی، فداکاری و جانفدایی شماست.
Even when nobody acknowledges it as much as they should, many of you are heroes in your own way.
حتی اگر اونقدر که باید قدرتون رو نمیدونن ولی بدونید که شما در نوع خودتون قهرمان به حساب میایید.
Happy Father’s Day.
روز پدر مبارک ❤️
@Caption
ایشالا همین جمع، دریافتِ پیامِ «تو نمیخوای بیای ایران پیشِ ما؟! دلمون واست لک زده بابا»، از طرف بهترین دوستمون.
konnjed @Caption
اگه بازو هاش اینجوری قوی و در عین خال جمع و جور نباشه چی؟
نه به هیکل هادی چوپانی تا ابد
Vàlentino @Caption
[دراز کشیدن روی زانویِ آدم مورد علاقهات، نوازش شدن موهایت، حین تعریف کردن جزئیات روزت برایش.]
mirhemmat @Caption