265167
حرفهایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات
🔴 هرفعالیتی تو آسمون کشور و مربوط به جنگ باشه رو توی این کانال پوشش میدیم حتما همه جوین باشید از اخبار جا نمونید 👇🏻
/channel/+JoVZcCM-A9pjZWU0
/channel/+JoVZcCM-A9pjZWU0
آدمایی که دوستشون داریم سرمایه ما هستن بهشون که فکر میکنیم قوی میشیم
حالا چه پیشمون باشن چه نباشن …
Ada @Caption
یه نصیحت در حیطه شغلی :
هیچوقت برای اینکه همکارت رو از انجام یه کار اشتباه منصرف کنی خودتو نکش
آروم بشین سر جات و به گا رفتنشو تماشا کن
Leila @Caption
اعتیاد شدیدی به هیچ پیدا کردم
هیچ کاری نکردن هیچ جا نرفتن هیچی نگفتن
Leyla @Caption
یکی از خیرهکنندهترین نتها رو داره ❤️
@Caption
یک ماه گذشت
من انگار یاد گرفتم چطور غم را بگذارم توی کیفم و با خودم همه جا ببرم. مثل کلید، مثل کارت بانکی، مثل دستمال کاغذی
چیزهایی که همیشه لازم میشوند.
Safoochi @Caption
من فقط ظاهرا قویام ولی اگه بغلم کنی گریهام میگیره، بهم بگی خوبی؟ گریهام میگیره، چاییم یخ میکنه گریهام میگیره، آهنگ گوش میدم گریهام میگیره، انگار حجم قوی بودنم تموم شده.🥲
sara @Caption
من ازین زندگی هیچی جز همین قاب ساده نمیخواستم الان اما، ازم یک زن غمگین تنها با دغدغه های سیاسی اجتماعی و ترس از آینده ای نامعلوم مونده که حتی خیال این صحنه رو هم دیگه نمیبافه تو ذهنش…
madsea @Caption
این استوری تلگرامم بد کوفتیه
هرچی روانی از فصل ۱ تا ۱۰ زندگیت داشتی میاد جلو چشمت
aliz @Caption
بعد از تروما، تنها موندن امنترین انتخاب بهنظر میرسه، ولی ارتباط شرط ترمیم و ادامه دادنه.
Nafas @Caption
چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی چقدر حقمون نبود.
daeiily @Caption
دیگه فقط این بیت از سعدی آرومم میکنه:
مرا دردی است اندر دل که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد
@Caption
آدمیزاد پر از زخمه، و شاید دلمون بخواد که فکر کنیم از زخمها نور وارد میشه اما هر کدومش به تنهایی کلی درد داره. و شاید، شاید هم واقعیته که «یار خوب همه ماجراست» که بریتنی سی چری خیلی قشنگ ازش گفته:
«روح او پاره بود. روح من سوخته.
اما وقتی باهم بودیم زخمهایمان کمی کمتر درد میکردند. وقتی باهم بودیم تحمل گذشته، به دردناکی همیشه نبود.»
hanieh35 @Caption
احتمالاً نسخهی اصلیش رو گوش کردید اما گوش دادن نسخهی بیکلامش هم خالی از لطف نیست...
اگه فیلم Fight Club رو دیده باشید براتون جذابتر هم میشه ♥️
@Caption
هیچوقت وارد رابطه های الکی نشین
یه جا به خودت میای میبینی وابستگی داره خفت میکنه
در حالی که هیچ تعهدی وجود نداره و هیچ سهم و حقی از اون فرد نداری
تو میمونی و یه کوه غم....
sara @Caption
نوشته بود
آدمایی که دوست دارن راحت رهات نمیکنن
چقدر غمگینترم کرد این یه جمله.
Azin @Caption
يكى رو ميخوام كه براش موزيكاى بیکلام پلی کنم و با ذوق براش از سناریوهای تو مغزم
بگم و بگم و بدونم اونم ذوق زده شده :))
@Caption
از اهمیت پارتنر بخوام براتون بگم اینجوریه که
کاری که برا سلامتیم ضروری بود و ماه ها عقب انداختمش رو
با یه جملهٔ: «تو فقط برا خودت زندگی نمیکنی
این چیزی نیست که فقط به تو مربوط باشه»
شروع کردم.
zeinabnasri @Caption
نظریه نامحبوب: اگه یه نفر داره ورزش میکنه، کار میکنه، زبان میخونه، درس میخونه و و و و.... دلیل نمیشه غمگین نباشه، دلیل نمیشه حالش خوب باشه. هرکس یه جوری سعی داره دووم بیاره!
nazaninin @Caption
نجاتدهنده، زنیه که وقتی همهچیز مبهمه، به «نهِ» خودش وفادار میمونه.
hebecca @Caption
جدی یه پیتزا داره میشه هدف
پول جمع کنیم بریم پیتزا بخوریم
باید براش برنامه بچینی
دیگه نمیشه رندوم رفت بیرون یه چیزی خورد
unlovable cherry @caption
زندگیای که میخواستم و امان از چیزی که نصیبم شد
@Caption لیلی کازابلانکایی
آدم در این روزهای پر از استیصاله که میفهمه دوستداشتن و دوست داشتهشدن چه نجاتدهندهست، اونموقع که نیاز داره، ولی نیست. با تکیه به چی میشه ادامه داد؟
Roe @Caption
تو زندگیم تاحالا اینقدر خلأ عاطفی نداشتم
بیشتر از هر زمان دیگه ای نیاز به محبت دارم نیاز دارم یکی بغلم کنه و بهم قول بده همه چیز درست میشه.
ROSA @Caption