265167
حرفهایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات
وقتی داشتید کسی رو «تجربه» میکردید
مراقب باشید.
شاید اون داشت شما رو زندگی میکرد.
Hanieh @Caption
هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست
با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای
جهان و جلوی باز شدن هیچ گرهای رو نگیرم؛
گرههایی که تا قبل از این با دندون نگهشون
داشته بودم…
madsea77 @Caption
بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟
گفتم آره...
چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم
انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست!
Hanieh @Caption
خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر میکنم که بوسه چه مزهای میده. فکر میکنم مزهی پرتقال بده و عطر بهارنارنج.
mazmaz @Caption
عمیقترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت میمونه، مهربون میمونه و خیلی چیزها رو نادیده میگیره؛ تا اینکه یه روز به نقطهی تحملش میرسه.
Hanieh @Caption
حس میکنم یه همچین قابی فرسنگها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دستنیافتنی…
@Caption فانتا
یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب میشی :))
@Caption
آخر این همه رنج برای چیست ؟!
دلیلی نیست !! برای هیچ
Haniyeh @Caption
اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله میگیری و پناه میبری به «فکر کردن».
احساس خاموش میشه تا روان دوام بیاره.
راه برگشت اما از بدن میگذره و از تجربهی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل.
clinicsolha @Caption
laughing with your mom is one of the best moments ever.
خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️
@Caption
همهچیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را.
آلبر کامو، یادداشت ها
Ebadowskii @Caption
یکی میگفت؛
آدمها قوی نیستند، مجبورند...
@Caption
ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی!
Honeey and bee @Caption
یاد این جمله از برادران کارامازوفِ داستایفسکی افتادم:
کسی چه میداند من چقدر تلاش کردهام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟
زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفهی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد.
Jinous @Caption
کاملاً درخور حس و حال این روزهاست...
@Caption
باید اوج دغدغه مون پیدا کردن آویز قو میبود
ghzlhastam @Caption
در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم:
در ظاهر روی پاهایم ایستادهام، گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم اما حقیقت این است که خسته هستم، میخواهم فرار کنم، میخواهم بروم و ناپدید شوم.
@Caption
این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم:
«هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...»
Leyla @Caption
رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوقالعاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید.
شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر میکنه.
این مدل داستان از سریالها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق میافته.
gheermez @Caption
دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه!
niLu @Caption
فکر میکنید آدم از چه میمیرد؟
از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟
نه!
آدم از بیاُمیدی میمیرد.
از اینکه هر روز صبح چشمهایش را باز کند
و نداند چرا.
@Caption
حق با سیمین بهبهانی بود که میگفت:
گر ز درون شکستهای، فاش مکن که خستهای
@Caption
الان باید این من میبودم و دغدغهام این میبود که به پسرکم یاد بدم میخوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی میخوای بری پایین دکمهی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت میکنم
hibyejmk @Caption
میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی
MahdisZei @Caption
نظریه عشقِ خودشیفته فروید:
ما عاشق فردی میشیم که بسیار دلمون میخواد شبیه آینده ما باشه
یا بسیار شبیه به گذشته ماست یا خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاصی در او هست که یادآور خودمونه.
یکی از شدیدترین الگوهای عشقی بسیار پرحرارت و پرکشش و بلند مدت با استعداد تبدیل به وسواس فکری.
Holyladiosa @Caption
شاید کمکی باشه برای هضم غم این روزها...
@Caption
معاشرت با آدم های عمیق خیلی خوبه، یک جمله می گن و همون می شه درمانِ تو.
reyhaneh @Caption
به نظرم تلخ ترین چیزی که تو بزرگسالی باید باهاش دیل کنی اینه که می فهمی همه یه کمی بدجنسن.
اینکه همیشه باید مراقب باشید کجا گاردت رو میاری پایین.
یعنی حتی عزیز ترین کسانت هم گاهی باهات بدجنسن.
اون رفیق شفیقت که زندگیتو براش گفتی، مامان بابات حتی ... اونکه دیوونشی و از همه بدتر خودت هم با خودت بدجنسی.
همه می زننت. حالا بعضیا سیلی بعضیا وشگون بعضیا مشت تو صورتت بعضیا هم زیر ضربات لگد به قصد کشت.
نه اینکه بگم خودمون نیستیما، نه ما خودمونم با بقیه بدجنسیم گاهی ... اینکه همه می خوان بهت ثابت کنن تو بدی، اشتباهی، تصمیمات غلطن، کافی نیستی ... این ترسناکه
Vanadium @Caption