caption | Unsorted

Telegram-канал caption - Caption | کپشن

265167

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات

Subscribe to a channel

Caption | کپشن

‏وقتی داشتید کسی رو «تجربه» می‌کردید
مراقب باشید.
شاید اون داشت شما رو زندگی می‌کرد.




Hanieh @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

هیچ نخی ازم به زندگی وصل نیست
با بحران بعدی میتونم بزنم زیر تمام میزهای
جهان و جلوی باز شدن هیچ گره‌ای رو نگیرم؛
گره‌هایی که تا قبل از این با دندون نگهشون
داشته بودم…



madsea77 @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟
گفتم آره...
چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم
انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست!


Hanieh @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

خیلی ببخشید اما من گاهی به این فکر می‌کنم که بوسه چه مزه‌ای می‌ده. فکر می‌کنم مزه‌ی پرتقال بده و عطر بهارنارنج.

mazmaz @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏عمیق‌ترین خشم از کسی میاد که قلب مهربونی داره. اون ساکت می‌مونه، مهربون می‌مونه و خیلی چیزها رو نادیده می‌گیره؛ تا اینکه یه روز به نقطه‌ی تحملش می‌رسه.



Hanieh @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

حس میکنم یه همچین قابی فرسنگ‌ها ازم دوره و تبدیل شده به یه ارزوی دست‌نیافتنی…

@Caption فانتا

Читать полностью…

Caption | کپشن

یه جوریه که از نت اول تا آخرش میخکوب می‌شی :))

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

آخر این همه رنج برای چیست ؟!
دلیلی نیست !! برای هیچ

Haniyeh @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

اگر بدنت برات امن نباشه، از «حس کردن» فاصله می‌گیری و پناه می‌بری به «فکر کردن».
احساس خاموش می‌شه تا روان دوام بیاره.
راه برگشت اما از بدن می‌گذره و از تجربه‌ی احساسات حتی کم و تدریجی نه از تحلیل.


clinicsolha @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

laughing with your mom is one of the best moments ever.

خندیدن در کنار مامانت یکی از بهترین لحظات دنیاست ❤️


@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

همه‌چیزش را از دست داده بود؛ حتی تنهایی را.

آلبر کامو، یادداشت ها


Ebadowskii @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

یکی می‌گفت؛
‏آدم‌ها قوی نیستند، مجبورند...



@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

ناراحت میشم وقتی میبینم این تصویر برای من دور و غیر قابل تصوره حتی!

Honeey and bee @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏یاد این جمله از برادران کارامازوفِ داستایفسکی افتادم:
کسی چه می‌داند من چقدر تلاش کرده‌ام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟
زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه‌ی انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد.


Jinous @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

کاملاً درخور حس و حال این روزهاست...

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

باید اوج دغدغه‌ مون پیدا کردن آویز قو میبود

ghzlhastam @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

برای آرامش افکارتون ❤️

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏در وصف روحیه ی این روزهام باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم:

در ظاهر روی پاهایم ایستاده‌ام، گاهی می‌خندم و گاهی گریه می‌کنم اما حقیقت این است که خسته هستم، می‌خواهم فرار کنم، می‌خواهم بروم و ناپدید شوم.



@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏این جمله از جنایات و مکافاتِ داستایِوسکی دقیقا همون حسی رو میگه که این روزها دارم:
«هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم، احساس میکنم به آنچه در درونم است خیانت میکنم...»




Leyla @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

رفقا اگه دوست دارید یه سریال قوی ببینید، این سریال هیجان انگیز و فوق‌العاده از نتفلیکس به نام Black Spot رو ببینید.
شما رو با جنایت، تحقیق و هیجان تا آخرین لحظه خیره به تصویر می‌کنه.
این مدل داستان از سریال‌ها رو من خیلی دوست دارم. این سریال ۱۶ قسمت مهیج و خفن داره، اتفاقاتش وسط شهر کوچکی رخ میده که توی اون شهر یک سری جنایات وحشتناک و عجیب اتفاق می‌افته.


gheermez @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏دقیقا همون لحظه که داشتی فکر میکردی من نفهمیدم؛ من داشتم به این فکر میکردم که ارزش اینو داری به روت بیارم یا نه!



niLu @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏فکر می‌کنید آدم از چه می‌میرد؟
از گرسنگی؟ سیگار؟ غصه؟
نه!
آدم‌ از بی‌‌اُمیدی می‌میرد.
از اینکه هر روز صبح چشم‌هایش را باز کند
و نداند چرا.


@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

حق با سیمین بهبهانی بود که می‌گفت:

گر ز درون شکسته‌ای، فاش مکن که خسته‌ای


@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

الان باید این من می‌بودم و دغدغه‌ام این می‌بود که به پسرکم یاد بدم می‌خوای بری بالا باید بالا رو بزنی و وقتی می‌خوای بری پایین دکمه‌ی پایین رو، قدتم نرسید خودم بلندت می‌کنم


hibyejmk @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

زیبایی رو بشنوید ♥️

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

میتونستم یه همچین خانواده ای بهت هدیه بدم 🥹 ولی تو میرفتی درم پشت سرت میبستی

MahdisZei @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

نظریه عشقِ خودشیفته فروید:
ما عاشق فردی میشیم که بسیار دلمون میخواد شبیه آینده ما باشه
یا بسیار شبیه به گذشته ماست یا خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاصی در او هست که یادآور خودمونه.
یکی از شدیدترین الگوهای عشقی بسیار پرحرارت و پرکشش و بلند مدت با استعداد تبدیل به وسواس فکری.



Holyladiosa @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

شاید کمکی باشه برای هضم غم این روزها...

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏معاشرت با آدم های عمیق خیلی خوبه، یک جمله می گن و همون می شه درمانِ تو.



reyhaneh @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏به نظرم تلخ ترین چیزی که تو بزرگسالی باید باهاش دیل کنی اینه که می فهمی همه یه کمی بدجنسن.
اینکه همیشه باید مراقب باشید کجا گاردت رو میاری پایین.
یعنی حتی عزیز ترین کسانت هم گاهی باهات بدجنسن.
اون رفیق شفیقت که زندگیتو براش گفتی، مامان بابات حتی ... اونکه دیوونشی و از همه بدتر ‏خودت هم با خودت بدجنسی.
همه می زننت. حالا بعضیا سیلی بعضیا وشگون بعضیا مشت تو صورتت بعضیا هم زیر ضربات لگد به قصد کشت.
نه اینکه بگم خودمون نیستیما، نه ما خودمونم با بقیه بدجنسیم گاهی ... اینکه همه می خوان بهت ثابت کنن تو بدی، اشتباهی، تصمیمات غلطن، کافی نیستی ... این ترسناکه

Vanadium @Caption

Читать полностью…
Subscribe to a channel