265167
حرفهایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات
اولش از عطر و ادکلنات کم میکنی و زیادم درد نداره چون هنوز سرپایی!
بعدش دیرتر میری آرایشگاه یا کارواش یا کافه و..
دستمال کاغذی کمتر مصرف میکنی!
اول لباس زیر و بعدش لباس رو، دیرتر و کمتر میخری!
باشگاه نمیری!
خوراکی کمتر میگیری!
کفش واست گرونه!
و دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه!
Azar Nimrouz @Caption
بهقول آلبر کامو:
اگر شد که هیچ؛ اما اگر نشد،
بند کفشهایم را محکمتر میبندم و انجامش میدهم
این بار با موهای سفید بیشتر؛
چون آنچه اهمیت دارد پیروزی نیست، پایداریست.
@Caption
من فیلمها رو فقط نمیبینم. فیلمها رو زندگی میکنم. در من زنیست که همه این زنها رو زندگی کرده. شاید درک نکرده باشه ولی توی هرلحظه مغزش یاد یه کدوم از اینها میافته.
zarathema @Caption
نیاز دارم یه چیزی باشه دلمو بهش خوش کنم، همیشه عادت داشتم بخاطر یه اتفاق خوب کوچکی که در آینده هست فکر کنم و سر سوزن نور امید ازش بتابه که زنده بمونم. دیگه همونم ندارم.
Mehrnaz @Caption
بذارین از دستتون بدن، جدی میگم، بذارین فرصت بودن با یه آدم مهربون و باارزشی مثل شما رو از دست بدن، همش قرار نیست ثابت کنید که ارزشش رو دارید، بالاخره آدمها یه روزی متوجه میشن...
Nilufar @Caption
زمانی که احساساتت رو نسبت به کسی از دست میدی تازه میفهمی که اون آدم برات چقدر معمولی، غیر خاص و غیر قابل باوره، و اون عشق و انرژی خودت بوده که اون آدم رو برات منحصر به فرد کرده بوده.
گاهی با دوست داشتن آدما از اونا آدمایی میسازیم که نیستن، حتی نزدیکش هم نیستن که این خیلی بده.
@Caption
شلوغی فکر و ذهنتو آروم میکنه.
مخصوصا از اينجا 4:07 به بعدش محشر میشه 🤍
@Caption
به چی فک میکنی انقد ذهنت درگیره؟
@Caption بِـ
پانزده کلید خوشبختى:
۱- موهبتهای خود را شمارش کنید نه مشکلاتتان را.
۲- در لحظه زندگی کنید.
۳- بگویید دوستت دارم.
۴- بخشنده باشید نه گیرنده.
۵- در هر چیزی و هر کسی خوبیها را جستوجو کنید.
۶- هر روز دعا کنید.
۷- هر روز حداقل یک کار خوب انجام دهید.
۸- در زندگی اولویت داشته باشید.
۹- اجازه ندهید مسائل کوچک و خیالی شما را آزار دهد.
۱۰- عادت همین الآن انجامش بده را تمرین کن.
۱۱- زندگیتان را با خوبی پر کنید.
۱۲- خندیدن و گریه کردن را بیاموزید.
۱۳- لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند.
۱۴- از هیچ چیز یا هیچ کس غیر خدا نترسید.
۱۵- در سختیها به او توکل کنید.
Academic Library @Caption
انسان هرگز نمیافتد؛
مگر به سمتی که به آن تکیه کرده است…
gharabaq @Caption
تو رمان جنایت و مکافات داستایفسکی یه تیکه هست که میگه:
«در این مدّت زندگی به گونهای سپری شده است که میتوانم سالها بدون آنکه اتفاق غمانگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم.»
@Caption
یه قابلمه آب گذاشتم روی گاز پاستا درست کنم و وقتی جوش اومد خاموشش کردم پایینش نشستم ده دقیقه گریه کردم و بعد رفتم خوابیدم؛ از همین تنها بودن خوشم میاد. چون مسئولیتی در قبال آبی که جوش اومده نداری.
Mobinah @Caption
افرادی که هوش هیجانی بالا دارن فاصله تو روابط رو نگه میدارن
یعنی نه اونقدر صمیمی میشن که یه چیزی بهشون بر بخوره
نه اونقدر دور که رابطه اشون تموم شه...
mshkhia @Caption
سلفیایی که گربم از خودش میگیره کیوت ترین محتوای موجود تو گوشیمه.
Atousa @Caption
کارهایی که دوست دارم با پارتنرم انجام بدم:
@Caption
In a generation where it's easier to run away, ghost someone, or swipe to the next person, appreciate those who choose to stay, communicate how they feel, and are willing to work things out.
تو نسلی که در رفتن، نادیده گرفتن یا هل خوردن به سمت یه آدم دیگه راحتتره قدر اونایی که ترجیح میدن کنارتون بمونن، احساساتشون رو به زبون بیارن و مایل به حل کردن مسائل هستن رو بدونید ❤️
@Caption
من دیگه نمیخوام قوی باشم، من میخوام شرایط جوری باشه که اصلا نیازی نباشه قوی باشم.
Acheliius @Caption
امروز یه جمله خوندم که خیلی واقعی بود و تکونم داد…
نوشته بود گاهی وقتها راهحل فقط یه زنگ زدنه، یه جمله خوب گفتنه، یه قرار یهساعتهست، یا فقط کمی پا گذاشتن روی غرور…
اما آدمها ترجیح میدن همهچیز رو خراب کنن و طرف مقابل رو مفت از دست بدن.
Reyhan @Caption
تصویری که برای همیشه حسرتشو میخورم:
@Caption مونانا
بعد از شکست در رابطه و بازتر شدن دریچه دید و از کنار رفتن پرده توهمی به نام عشق، آدم تعجب میکنه از اینکه چطوری با یه حرف میتونه رد فلگها رو تشخیص بده و تا فیهاخالدون طرف رو بخونه:))
@Caption رویا
من فهمیدم کسی که واقعا دوست داره، رنجت براش کوچیک نیست و مهمتر از همه، سعی میکنه حتی یه لحظه هم باعث رنجت نشه.
nrngiee @Caption
متاسفانه احساس میکنم دیگه هیچ دوست نزدیکی ندارم که بهم نزدیک باشه. و این موضوع انقدر قلبمو میشکنه که میتونم شیشهی شکسته بردارم فشار بدم تو گوشت تنم
Farnoush Nik @Caption
کاش یه موسیقی بیکلام بودم، که فقط شنیده میشدم و هیچکس نمیدانست چه اندازه درد و غم پشت نتهایم پنهان است…
iamsun @Caption
یه سری خاطرات هست که آدم خجالت میکشه حتی تو خلوت خودش مرورشون کنه چون از خودش خجالت میکشه. از حماقت زیاد، از خریتِ بیانتها، از اهمیت دادن به آدمای لاابالی...
konnjed @Caption
قبلا زندگی رو توی همین سایه های پرده روی فرش ایرانی پیدا میکردم.
Reyhaneh @Caption
اگه یه روزی موزیکهای بیکلام رو از من بگیرن تا ابد تو غمهام غرق میشم و چیزی ازم باقی نمیمونه. خیلی شبها تنها چیزی که باعث میشه قوی بمونم و دووم بیارم، همین بیکلامهاست 🤍
@Caption
بَچه که بودیم
وقتی یهویی برقامون میرفت
بابامون هرجای خونه که بود داد میزد
نترسیدا من اینجام
الان تویِ جایی از زندگیم
دلم یکی و میخواد که وسطِ این تاریکی های زندگی
اونجایی که هیچ نورِ امیدی وجود نداره
یهو داد بزنهُ بگه
نترسیا من اینجام...
@Caption پیاده
مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن.
LePianistt @Caption