caption | Unsorted

Telegram-канал caption - Caption | کپشن

265167

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تبلیغات

Subscribe to a channel

Caption | کپشن

‏اولش از عطر و ادکلنات کم میکنی و زیادم درد نداره چون هنوز سرپایی!
بعدش دیرتر میری آرایشگاه یا کارواش یا کافه و..
دستمال کاغذی کمتر مصرف میکنی!
اول لباس زیر و بعدش لباس رو، دیرتر و کمتر میخری!
باشگاه نمیری!
خوراکی کمتر میگیری!
کفش واست گرونه!
و دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه!



Azar Nimrouz @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

به‌قول آلبر کامو:

‏اگر شد که هیچ؛ اما اگر نشد،
بند کفش‌هایم را محکم‌تر می‌بندم و انجامش می‌دهم
این بار با موهای سفید بیشتر؛
چون آن‌چه اهمیت دارد پیروزی نیست، پایداری‌ست.

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

من فیلم‌ها رو فقط نمی‌بینم. فیلم‌ها رو زندگی می‌کنم. در من زنی‌ست که همه این زن‌ها رو زندگی‌ کرده. شاید درک نکرده باشه ولی توی هرلحظه مغزش یاد یه کدوم از این‌ها می‌افته.


zarathema @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

نیاز دارم یه چیزی باشه دلمو بهش خوش کنم، همیشه عادت داشتم بخاطر یه اتفاق خوب کوچکی که در آینده هست فکر کنم و سر سوزن نور امید ازش بتابه که زنده بمونم. دیگه همونم ندارم.



Mehrnaz @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

خدایا من یه آرزو دارم.

najvane @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

بذارین از دستتون بدن، جدی میگم، بذارین فرصت بودن با یه آدم مهربون و باارزشی مثل شما رو از دست بدن، همش قرار نیست ثابت کنید که ارزشش رو دارید، بالاخره آدم‌ها یه روزی متوجه میشن...



Nilufar @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏زمانی که احساساتت رو نسبت به کسی از دست می‌دی تازه می‌فهمی که اون آدم برات چقدر معمولی، غیر خاص و ‌غیر قابل باوره، و ‌اون عشق و انرژی خودت بوده که اون آدم رو برات منحصر به فرد کرده بوده.
گاهی با دوست داشتن آدما از اونا آدمایی می‌سازیم که نیستن، حتی نزدیکش هم نیستن که این خیلی بده.

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

شلوغی فکر و ذهنتو آروم می‌کنه.
مخصوصا از اينجا 4:07 به بعدش محشر می‌شه 🤍

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

به چی فک میکنی انقد ذهنت درگیره؟

@Caption بِـ

Читать полностью…

Caption | کپشن

پانزده کلید خوشبختى:

۱- موهبت‌های خود را شمارش کنید نه مشکلاتتان را.
۲- در لحظه زندگی کنید.
۳- بگویید دوستت دارم.
۴- بخشنده باشید نه گیرنده.
۵- در هر چیزی و هر کسی خوبی‌ها را جست‌و‌جو کنید.
۶- هر روز دعا کنید.
۷- هر روز حداقل یک کار خوب انجام دهید.
۸- در زندگی اولویت داشته باشید.
۹- اجازه ندهید مسائل کوچک و خیالی شما را آزار دهد.
۱۰- عادت همین الآن انجامش بده را تمرین کن.
۱۱- زندگی‌تان را با خوبی پر کنید.
۱۲- خندیدن و گریه کردن را بیاموزید.
۱۳- لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند.
۱۴- از هیچ چیز یا هیچ کس غیر خدا نترسید.
۱۵- در سختی‌ها به او توکل کنید.

Academic Library @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

انسان هرگز نمی‌افتد؛
مگر به سمتی که به آن تکیه کرده است…

gharabaq @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

تو رمان جنایت و مکافات داستایفسکی یه تیکه هست که میگه:

‏«در این مدّت زندگی به گونه‌ای سپری شده است که می‌توانم سال‌ها بدون آن‌که اتفاق غم‌انگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم.»


@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏یه قابلمه آب گذاشتم روی گاز پاستا درست کنم و وقتی جوش اومد خاموشش کردم پایینش نشستم ده دقیقه گریه کردم و بعد رفتم خوابیدم؛ از همین تنها بودن خوشم میاد. چون مسئولیتی در قبال آبی که جوش اومده نداری.


Mobinah @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

افرادی که هوش هیجانی بالا دارن فاصله تو روابط رو نگه میدارن
یعنی نه اونقدر صمیمی میشن که یه چیزی بهشون بر بخوره
نه اونقدر دور که رابطه اشون تموم شه...


mshkhia @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

سلفیایی که گربم از خودش میگیره کیوت ترین محتوای موجود تو گوشیمه.

Atousa @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

کارهایی که دوست دارم با پارتنرم انجام بدم:

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

In a generation where it's easier to run away, ghost someone, or swipe to the next person, appreciate those who choose to stay, communicate how they feel, and are willing to work things out.

تو نسلی که در رفتن، نادیده گرفتن یا هل خوردن به سمت یه آدم دیگه راحت‌تره قدر اونایی که ترجیح می‌دن کنارتون بمونن، احساساتشون رو به زبون بیارن و مایل به حل کردن مسائل هستن رو بدونید ❤️

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

شبت به‌خیر ❤️

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

من دیگه نمی‌خوام قوی باشم، من میخوام شرایط جوری باشه که اصلا نیازی نباشه قوی باشم.



Acheliius @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

امروز یه جمله خوندم که خیلی واقعی بود و تکونم داد…
نوشته بود گاهی وقت‌ها راه‌حل فقط یه زنگ زدنه، یه جمله خوب گفتنه، یه قرار یه‌ساعته‌ست، یا فقط کمی پا گذاشتن روی غرور…
اما آدم‌ها ترجیح میدن همه‌چیز رو خراب کنن و طرف مقابل رو مفت از دست بدن.



Reyhan @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

تصویری که برای همیشه حسرتشو میخورم:

@Caption مونانا

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏بعد از شکست در رابطه و بازتر شدن دریچه دید و از کنار رفتن پرده توهمی به نام عشق، آدم تعجب میکنه از اینکه چطوری با یه حرف میتونه رد فلگ‌ها رو تشخیص بده و تا فیهاخالدون طرف رو بخونه:))


@Caption رویا

Читать полностью…

Caption | کپشن

من فهمیدم کسی که واقعا دوست داره، رنجت براش کوچیک نیست و مهم‌تر از همه، سعی می‌کنه حتی یه لحظه هم باعث رنجت نشه.




nrngiee @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏متاسفانه احساس میکنم دیگه هیچ دوست نزدیکی ندارم که بهم نزدیک باشه. و این موضوع انقدر قلبمو میشکنه که میتونم شیشه‌ی شکسته بردارم فشار بدم تو گوشت تنم



Farnoush Nik @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏کاش یه موسیقی بی‌کلام بودم، که فقط شنیده می‌شدم و هیچ‌کس نمی‌دانست چه اندازه درد و غم پشت نت‌هایم پنهان است…

iamsun @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏یه سری خاطرات هست که آدم خجالت میکشه حتی تو خلوت خودش مرورشون کنه چون از خودش خجالت میکشه. از حماقت زیاد، از خریتِ بی‌انتها، از اهمیت دادن به آدمای لاابالی...

konnjed @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

قبلا زندگی رو توی همین سایه های پرده روی فرش ایرانی پیدا میکردم.

Reyhaneh @Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

اگه یه روزی موزیک‌های بی‌کلام رو از من بگیرن تا ابد تو غم‌هام غرق می‌شم و چیزی ازم باقی نمی‌مونه. خیلی شب‌ها تنها چیزی که باعث می‌شه قوی بمونم و دووم بیارم، همین بی‌کلام‌هاست 🤍

@Caption

Читать полностью…

Caption | کپشن

‏بَچه که بودیم
وقتی یهویی برقامون میرفت
بابامون هرجای خونه که بود داد میزد
نترسیدا من اینجام
الان تویِ جایی از زندگیم
دلم یکی و میخواد که وسطِ این تاریکی های زندگی
اونجایی که هیچ نورِ امیدی وجود نداره
یهو داد بزنهُ بگه
نترسیا من اینجام...


@Caption پیاده

Читать полностью…

Caption | کپشن

مثل سریال leftovers شدیم، درصدی از ما دیگه بینمون نیستن. بعد ازون یک عده تصمیم میگیرن به زندگی عادیشون برگردن یک عده هم تصمیم میگیرن به بقیه یادآوری کنن که کیارو از دست دادن.



LePianistt @Caption

Читать полностью…
Subscribe to a channel