8517
「𝐧𝐞𝐩𝐡𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞 ☁」 از روزنه اُمید گلوله ایِ به جنس رویآ به مَـغزم شلیک شد .. 🪐🌱 . . . 𝙄𝙣𝙛𝙤 ➯ @info_dreem
میدونی چیه؟ من با آدمهایی راحتترم که امیدم رو ازم نگیرن، حس بد تو دلم نریزن، حسادت نکنن، و همهاش من رو با بقیه مقایسه نکنن، آرامش همین چیزهای کوچیکه.💆🏻♀️🎀
من آدم نرفتنم،
همیشه تلاش میکنم تا آخرین ذرهی احساسم پای آدما بمونم ولی وقتی دلسرد شدم، آتیشمم بزنن دیگه اون آدمی که برای خوشحالیشون هر کاری میکرد نمیشم.
نصف بدیهایی که به آدم میکنید کاملا غیرضروریه. یعنی هیچ سودی برای خودتون نداره.
Читать полностью…
خودتونم بکشید ته یه رابطه هدفمند ازدواجه اونم تو سن و سال من نهایت یکی دو سال بعدش
و منم معلومه با پسرای «حالا بذار ببینیم چی میشه» ، «مگه تو این دوره زمونه کسیم ازدواج میکنه؟» ، «مهم اینه از مسیر لذت ببریم»
وقتمو تلف نمیکنم!
تو زندگی خیلی چیزا دوبار اتفاق نمیفته،
مثل دوست داشتن یه آدم..
آدمای مهربون و خوش قلب احمق و ساده نیستن، اتفاقا بسیار باهوشن باهوش تر از بقیه
چون فهمیدن توی این دنیا چه چیزهایی ارزش واقعی دارن و موندگار ترن...🌿
یهجا خوندم نوشته بود:
«انسان وقتی با همسطح خودش رابطه برقرار نکنه، فرسوده میشه» و واقعاً هم همینطوره. چیزی که ما اسمشو «رابطه» میذاریم، فقط با کسی معنا پیدا میکنه که انرژی و سازگاری روانیش با ما همتراز باشه، در غیر اینصورت چیزی جز بار و رنج مضاعف نیست.
«ببخشید که رفتار مزخرفت باعث شد من دیگه نتونم تحمل کنم و ریاکشن تندی داشته باشم که ناراحتت کنه.»
Читать полностью…
آزادی؟ یعنی بتوانی در اتاقت بنشینی و از همهچیز متنفر باشی و هنوز کسی در را نشکند.
Читать полностью…
تنهآ غمی که تو زندگیم ازش عبور نکردم،
اون دو روزه ..
از آدمایی که بهم توضیح میدن خوشم میاد. برام لاو لنگوئج حساب میشه، شخصی که برداشت اشتباه من و ناراحتیم براش ارزش داره. صحبت میکنه، دیالوگ برقرار میکنه حتی اگر قرار به قطع ارتباط باشه.💘
Читать полностью…
گفت همونقدر که آدم کسی رو لازم داره که یه چیزایی رو به یادش بیاره، کسی رو هم لازم داره که یه چیزایی رو از یادش ببره و وقتی که این دو نفر یکی باشن، اون آدم همون کسیه که آدم میتونه از بودن کنارش لذت ببره.
Читать полностью…
هرجا احساس کردید بجای پرنسس بودن دارین به کاراگاه بودن تبدیل میشین همون لحظه رها کنید.
Читать полностью…
زنها از حمایت خوششون میاد، یعنی وقتی مثلاً میگن من میخوام برم فلان جا رو آتیش بزنم، باید باورش داشته باشی، بگی برو خوشگلم، آتیش بزن؛ نه اینکه روش آتیش زدن رو بهش یاد بدی یا بگی من بهجات میرم اونجا رو آتیش میزنم. نکات کلیدی رو یاد بگیر :))
daily reminder:
و اگر اونطوری که دلت میخواست اتفاق نیفتاد، بهترش برات رقم میخوره.
من کلا با کانسپت بیدار شدن مشکل دارم حالا چه ۶ صبح چه ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲ ۲۳ ۲۴ ۲۵ ۲۶.
Читать полностью…
Whenever you feel like giving up,
remember how far you've come and everything you've overcome
هر وقت خواستی جا بزنی
یادت بیاد که تا به امروز چه اتفاقاتی رو رد کردی🪷
من از خودم توقع دارم ظاهر زیبایی داشته باشم، کتاب زیاد بخونم، همه اهنگارو گوش بدم، باهوش باشم، روابط اجتماعی بالا داشته باشم، ورزش کنم و با دوستام وقت بگذرونم، دوست دارم برای اهدافم تلاش کنم و زندگی کنم ولی گاهاً حتی نمیتونم از رو تختخواب پاشم.
Читать полностью…
دخترآبه ظاهر دارن آشپزی میکنن، خونه تمیز میکنن یا ظرف میشورن؛ ولی درواقع دارن تلاش میکنن از فروپاشی روانی جلوگیری کنن.
Читать полностью…
گل خریدن هنوز جزو معدود چیزهاییه که باعث میشه دستمو بگیرم جلوی دهنم انقدر جیغ بکشم تا خالی شم خیلی این فعالیتو دوس دارم وای اصلا پنج ستاره*-*✨
Читать полностью…
برای هر اقدامی درایران فقیرم اعم از خرید لباس ،لوازم ارایش، سفر ، کافه، سوپر مارکت، باشگاه.
Читать полностью…
اصلاً زمان خوبى براى 18 تا 35 ساله بودن نيست!
گلدن تايم زندگيمون، جلوى چشامون پرپر شد .
امیدوارم یکی یه روز بخواد برای بیست دقیقه بغلت کنه و فقط بغلت کنه، عقب نکشه، نگاهت نکنه، نخواد تو رو ببوسه،
فقط تو رو درون بازوهاش پوشش بده و محکم بچسبه،
بدون اینکه ذرهای خودخواهی توش باشه ♥️
واقعا چشمها خیلی مهمن. شما از چشمهای یه نفر میتونی بفهمی روحشو کثافت گرفته یا نه. راسته میگن چشم دریچهی روح آدماست. حتی اگه به آدمهای گذشتهی زندگیتون هم فکر کنین به این امر میرسین که کاملا واقعیته.
وای خدارو شکر این بساط دزدی برچیده شد الان کانفیگفروشا دارن پشت فرمون بنزشون گریه میکنن و با دلار اشکاشونو پاک میکنن.🤌🏿
Читать полностью…
یکی نوشته بود اونقدر قهوه گرونه که نمیشه یه کافه رفت. طرف تو جوابش نوشته بود حالا یه کافه نری که نمیمیری! یکی دیگه نوشته بود نمیتونم آهنگامو تو اسپاتیفای گوش کنم. طرف تو جوابش نوشته بود حالا دوتا آهنگ گوش ندی که نمیمیری! اون یکی نوشته بود شبا نمیتونیم بخاطر عرعریا بریم دور دور. تو جوابش یکی نوشته بود حالا شبا بیرون نری که نمیمیری! چرا، میمیریم! زندگی مجموعه ای از کارهای کوچیک کوچیکه که در طول شبانه روز انجام میدیم. قهوه خوردن، یوتیوب دیدن، موریک گوش دادن، رستوران و کافه رفتن، دور دور کردن، دورهمی داشتن، چرت و پرت خریدن و ... وقتی هیچکدوم اینا رو نتونی انجام بدی یعنی اصلا زندگی نمیکنی! همینا زندگی رو معنا میده و بدون اینا یعنی مرگ... بفهم اینو!
Читать полностью…