1193
کد شامد: 1-1-1594-61-4-1 . . فقط برای تبلیغ @khobaanc https://t.me/joinchat/AAAAADu5Lj50F_iGS263dA . . چرا ترک کانال پیشنهاد و مشکلات بگو ما هم اصلاح کنیم . @rasoulfaal . . . 👋👋👋👋👋👋 لطفا کانال را ترک نفرمایید
چیشده که نبودنم برای تو جالب شده.
@khobaan
#یلداتون_مبارک🍉
#همیشه_لبتون_خندان🍉
@khobaan
این من هستم
وانمود نمی کنم که مثل بقیه هستم
من نمیخوام مثل بقیه باشم
و برای مناسب شدن، کسی که هستم را تغییر نخواهم داد
منو همینطور که هستم بخواه
یا در حال رفتن، تماشام کن.
@khobaan
دیوار بہ دیوار #تو را سَر زده ام
در حسرت دیدار تو #پـَرپَـر زده ام
من #مرغڪِ ڪنج قفسے هستم کہ
عاشق شده ام بہ #سیم آخـر زده ام!
@khobaan
دلمدلتنگ باران است
و باران هم نمی بارد
گمانم هیچڪساینجا
گلِ رؤیا نمیڪارد
شڪایت دارم از بادی
ڪه می آید ولیهرگز
برایم عطر شب بوهای
مویت را نمی آرد
@khobaan
🍃🌷تا کجا "دور شوم"
🍃🌷 عطر خيالت نرسد !
🍃🌷به کجا کوچ کنم
🍃🌷وسعت بالت نرسد !
🍃🌷گفته اي ميروي و
🍃🌷عشق چنين است و چنان ،
🍃🌷"کاش تقدير" به
🍃🌷تصميم محالت نرسد.
@khobaan
🌷الهی تو دقیقه باشی و❤️🌿
🌷من ثانیه که هر دقیقه
🌷شصت بار دورت بگردم...♥👌
@khobaan
✾࿐༅🍃♥️🍃༅࿐✾
🌸🍃 عصرتون دلپذیر
🍃🌸🍃 عصرتون بخیروشادی
عصر هم🌸
مثل صبح زیباست🌸
عصر یعنی عشق و
عشق یعنی سلامتی شما
و سلامتی شما یعنی🌸
قشنگی این دنیا و من
در این عصر زیبا
دنیایی قشنگ🌸
برایتان آرزو دارم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
@khobaan
خوشبختي
داشتنِ دوست داشتني ها نيست
دوست داشتنِ داشته هاست!!!
@khobaan
🍉پاییز هزار رنگ میرود
🎉و زمستان سپید رنگ از راه میرسد
🍉و در این میان شبی است بلند
🎉به بلندای یک فرهنگ
🍉آیینی رنگارنگ به سان پاییز
🎉و درون مایهای سپید به رنگ زمستان
🍉🎉یلدا مبارک🍉🎉
@khobaan
وقتی زنی احساس دلتنگی میکند
برایش ازمنطق واصول نگو
بغلش کن وبگذاربا
اشک خودش راخالی کند
تو فقط سعی کن
شانه ای امین وقابل اعتمادباشی..
@khobaan
If someone is stupid enough to walk away from you , be smart enough to let them go .
اگه كسى انقدر احمق هست كه تركت كنه ، انقدر باهوش باش كه ولش كنى بره .
@khobaan
خورشید هر صبح ،
یاداور این نکته است که :
میشود از اعماق تاریکی ،
دوباره طلوع کرد ...
#صبح_بخیر
@khobaan
آغوش من و عشق تو
و لحظهی دیدار
رویای قشنگیست
و اما شدنی نیست.....
@khobaan
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
🍃🌺🍂
🌿🍂
🌸
🌱
عشق در حسرت دیدار نمیدانی چیست
درد یک قلب گرفتار نمیدانی چیست
دست از من که کشیـدی همه اینجا دیدند
عاشقی را؛ تو هم انگار نمیدانی چیست
@khobaan
تو را چون آرزوهایم
همیشه دوست خواهم داشت❤️❤️
@khobaan
بعضی از آدما؛
خوب است استفاده میکنند
خوب ازت سوء استفاده می کنن
کارشون که تموم شد
راحت میزارنت کنار ...
خرشون که از پل گذشت
خلاصت می کنن !
چون که به تو احتیاج ندارن
خواستم بهت بگم؛
فکر نکن که خرت از پل گذشت
کاراتو کردی تموم شد رفت ...
هنوز اول راهی !
خرت از پل که گذشت نشو از دوست جدا
که نهان است پُلی در پس پل های جهان
و خری نیست دگر تا بِکشد جور تو را ...
@khobaan
.
🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
🌹کلیپی زیبا تقدیم به مادر عزیزم🌹
💚ای کــــاش
💛مرکز اهدای جوانی هم بود
❤️آنگاه تمام جوانی ام
💙را اهدا میکردم
💜به تو مادر عزیزم
💚که تمام جوانیات را
💛پای من گذاشتی
🎁روزت مبارک بهترین مادر دنیا🎁
@khobaan
ما آرزو کردیم و نپذیرفتیم که
قرار نیست به تمام آرزوهامان برسیم،
ما آدمها را دوست داشتیم و
نپذیرفتیم که قرار نیست همه
دوستمان داشته باشند !
ما روزهای خوب میخواستیم و
نپذیرفتیم که قرار نیست تمام روزها
خوب باشند...
و هر روز غمگینتر شدیم !
گاهی برای رسیدن به آرامش،
باید پذیرفت...
باید قبول کرد و ناممکنها و
نشدنیها را به رسمیت شناخت
و توقع زیادی نداشت ...
گاهی برای رسیدن به آرامش،
باید از خیلی چیزها گذشت ...!
@khobaan
🎈ننه سرماقدمت مبارک
❄️زیباییهایت راعزیز
🎈میداریم
❄️برایمان دعاڪن
🎈چرخ روزگارمان
❄️درحضورتو
🎈به سلامتےوخیربگردد
❄️وبرف شادےبه دل همه ببارد
🎈پیشاپیش زمستان مبارک🎈
@khobaan
💋💋💋💋
نمیدانی داشتنت ،❣
میان تمام این نداشتن ها ❣
میان تمام این نخواستن ها❣
میان تمام این نرسیدن ها ❣
میان تمام این تلخی ❣
آخر قصه های امروزی ،❣
چقدر میچسبد ...😘😍❣💕
@khobaan
سلام
صبحتون بخير
خالی از هر غصه
الهی حالتونخوب
دلتون آرام تنتون سالم
عمرتون با عزت
لبتون خندان
لحظه هاتون شاد
وعاقبتون بخیرباشه
روزتون لبريز از بهترينها
@khobaan
ان شـاءالله
امروز بـهترین روز
زندگیتون باشـه
حــال خـوب
دلخـوشی فراوان
رزق و بـرکت بسیار
لبریز از شـادی و آرامش
موفقیت پـی درپـی و
نگـاه مـهربان خــدا نصیبتون
@khobaan