169
قال الرِّضا -عَلیهِ السَّلام- الإمامُ الأنیسُ الرّفیقُ و الوالِدُ الشّفیقُ ... www.Kindfather.ir www.Kindfather.com www.maseeh.ir www.rajeem.ir https://telegram.me/kind_father ارتباط با ما: @salmanfarsi_255
وقتی که می بینی: نکبت بی دینی و اباحه گری دنیا را گرفته
وقتی که می بینی: گرانی روز افزون مایحتاج روزمره را از دسترس اکثریت مردم دور کرده
وقتی که می بینی: دارو درمان تجارت پزشکان و درمانگران بی انصاف گشته
وقتی که می بینی: بیماری و رنجوری برسلامت و آرامش فزونی گرفته
وقتی که می بینی: پیشرفته ترین سلاح ها از ایجاد اطمینان خاطر نسبت به تأمین امنیت عاجزاند
وقتی که می بینی: هیچ تلاش و همتی دست تبعیض و بی عدالتی را از سر جوامع انسانی کوتاه نمی کند.....
وقتی که می بینی آزمون اصلاحگری های بشری به شکست منتهی گشته
بدان و یقین کن که جهان به مصلح ونجاتگری از جانب خداوند محتاج است
در این هنگامه پرآشوب تنها و تنها دعای دستجمعی و دعوت به استغاثه و استمداد از پروردگار مهربان هستی؛ چاره ساز است و بس ...
@kind_father
زیارت خالصانه و پیاده روی باشکوه اربعین ارزشمندترین سرمایه شیعه برای شفاعت گرفتن از حضرت اباعبدالله الحسین سیدالشهدا علیه السلام جهت تمنای ظهوراست، این طریق قدسی الهی را با هیاهوی حزبی و سیاسی ،آلوده نکنیم.
@kind_father
در پیاده روی اربعین بی نشانه حرکت نکن! حتما پرچمی، بیرقی، نماد و نشانی که یاداور دعا برای فرج یگانه منجی هستی باشد با خودت حمل کن تا از یاوران آن مولا ی مظلوم ِغریب به شمار بیایی...
@kind_father
صاحب عزای غریب (عج) عرض تسلیت!
این روزها دوباره حال و هوای اربعین به رو ح و جانمان دمیده می شود
با جگر سوخته و روح پژمرده از اندوه ، به سویت می شتابیم تا زیر بیرق سیاهت مشایه را آغاز کنیم ...
مویه کنان با ذکر یا حسین قدم بر می داریم در مسیری که امید فرج و نجات را تنها از آن داریم و بس: مسیرنجات
این استغاثه ها و ناله های خالصانه سرانجام روزی به عرش اجابت خواهد رسید
و جهان از ندایی پر خواهد گشت:
:أنا بَقِيّةُ اللّه ِ في أرضِهِ ، و المُنْتقِمُ مِن أعدائِهِ
@kind_father
پیام مولی امام حسن مجتبی علیه السلام به ما مردمان گرفتار این روزگار....
حضرت امام مجتبی علیهالسلام در عالم خواب یا مکاشفه به مرحوم آیت الله میرزا محمّدباقر فقیه ایمانی نزدیک به این تعبیر فرمودند که :
در منبرها به مردم بگوئید و به آنان دستور دهید توبه کنند و برای تعجیل ظهور حضرت حجّت عجّلاللهفرجهالشریف دعا نمایند.
دعا برای آمدن آن حضرت، مانند نماز میّت نیست که واجب کفایی باشد و با انجام دادن عدّهای، از دیگران ساقط شود؛ بلکه مانند .نماز های پنجگانه است که بر هر فرد بالغ واجب است برای ظهور آن حضرت دعا کند.
مکیال المکارم، جلد ۱، صفحه۴۸۳-۴۸۴
@kind_father
پناه می بریم به پرچم سیاه عزای مولایمان حسین شهید علیه السلام شاید که به شفاعت او ایام فراق به سرآید و نوبت فرج فرارسد......
@kind_father
دعای عبدالمطلب
در روایات آمده پادشاه حبشه بر عرب خشمگین و دشمن بود و تصمیم به نابود کردن کعبه داشت و لذا سپاهی بس گران به همراه فیل های بسیار در اختیار ابرهه قرار داد تا برای حمله آماده شود.
خبر به مردم مکه رسید. آنان که قوا و امکان کافی برای مقابله با چنین دژخیمی نداشتند، همگی در ترس و دلهره فرو رفتند.
عبدالمطلب زعیم عرب، از نسل حضرت اسماعیل ع و وصیی از اوصیاء الهی به شمار می آمد.
چون خبر هجوم فیل سواران به گوش عبدالمطلب رسید وی منادیانی را از پی مردم فرستاد و آنان را فرا خواند. زن و مرد و پیر و جوان به کنار کعبه آمدند، به فرمان او با دلی نگران و چشمان اشک آلود به ندبه و زاری پرداخته به در گاه خداوند استغفار نموده و طلب نجات کردند.
باری چون ناله و استغاثه مردم طولانی شد، عبدالمطلب اعلان کرد که قلب من روشن است و گواهی می دهد که خداوند بر ما رحم آورده و شرّ این متجاوزان را از ما دفع خواهد نمود. اکنون شما به کوه های اطراف پناه ببرید؛ مبادا در این هنگامه، آسیبی به شما برسد و تا من قاصدی پی شما نفرستاده ام همانجا بمانید... .
جمعیت راه کوه و بیابان را در پیش گرفته از شهر خارج شدند در حالی که دلشان به دلگرمی و سفارش پیرقوم و صاحب اختیارشان عبدالمطلب گرم بود و به جلالت و هیبت او نزد خداوند اطمینان داشتند.
عبد المطلب جگر گوشه اش عبدالله -پدر رسول خدا ص- را که گرامی ترینِ فرزندانش بود، به دید بانی فراز کوه ابو قبیس فرستاد و خود همچنان به مناجات و استغاثه ادامه داد:
... پروردگارا! کعبه حرم امن توست و پیامبران هدایتگر و اوصیاء پاک نهادت در این خانه ی مقدس به عبودیت و بندگی تو پرداخته اند. اینک دشمن قصد نابودی این مکان و اهل آن را نموده، ما را کجا توان ایستادگی در مقابل سپاه ابرهه می باشد و چگونه امکان ... .
عبدالمطلب هم چنان ذکر برلب داشت که گرد و خاکی به پا خاست وسیاهی جمعیتی از دور نمایان شد و هیاهویی مهیب از آمدن سپاه ابرهه خبر داد.
او از نو رو به سمت کعبه نمود و دست به دعا گشود تا آخرین اذکار خود را تا رسیدن دشمن زمزمه کند:
اللهم بجاه محمد و على و فاطمة و الحسن و الحسين و الطيبين من آلهم ...
حالا دیگر لشکر گرد تا گرد خانه کعبه را گرفته بودند و فیل سپید رنگ با پوششی جواهر کوب، باشکوه و قارپیش می آمد، عبدالمطلب قدم جلو نهاد، فیل به احترام او سر خم نمود، پیر عرب سر به گوش حیوان برده و آهسته گفت می دانی صاحبانت چگونه مردمی هستند و با آنها به جنگ چه کسی آمده ای؟! بدان که این مکان مکه حرم امن خداوند می باشد.
فیل سری تکان داد و عقب عقب رفت تا از یاری دشمن پروردگارش خودداری کرده باشد! در همین هنگام انبوهی از پرندگان عجیب به آسمان کعبه رسیده و یکباره و همزمان سنگ ریزه های دوزخی و سوزانی را که آورده بودند بر فرق سربازان ابرهه رها کردند و هر سنگریزه ای به سری اصابت و جمجمه ی جنگجویی را سوراخ می نمود و از سمت انتهای بدن خارج می گشت.
دقایقی در همهمه گذشت و همچنانکه خداوند وعده داده بود به دعای عبدالمطلب بلا و فتنه از حرم الهی و از مردم مکه دفع گشته و امنیت و آرامش به آن سرزمین بازگشت... .
(برگرفته از امالى شيخ مفيد-ترجمه استادولى، متن، ص: 355)
*****
درود و سلام خدا بر عبدالمطلب و پدران بزرگوارش که از انبیاء و اوصیا و آبرومندان درگاه الهی بودند و بر فرزندان پاک نهادش رسول اکرم ص و اهل بیت عصمت صلوات الله علیهم اجمعین... .
بی شک این رسم پسندیده پیامبران راستین و پیشینیان صالح خداوند بود که همواره هنگام بروز شداید و رویدادهای ناگوار بنا بر تعلیم الهی متوسل به ارواح طیبه پیامبرص و اهل بیت مطهر صلوات الله علیهم اجمعین گشته و پروردگار را به جاه و منزلت آنان قسم داده و نجات خویش را می گرفتند... .
اینک در این دوران محنت بار که غیبت مولایمان به طول انجامیده و امتحانات زمانه یکی بعد از دیگری رخ می نمایند و فتنه ها دامن بشریت را فرا می گیرند و گسستن قید و بندها و نکبت های مادی و معنوی و هرج و مرج فکری جوامع را به نابودی می کشاند، حریم ایمان در معرض هجوم ابرهه و ابرهه های دوران قرار می گیرد... .
آری در چنین هنگامه ای چقدر خالی ست جای راد مردان روشن ضمیر و پاک نهادی چون عبدالمطلب علیه السلام، تا فطرت و سرشت الهی انسان ها را مورد خطاب قرار داده و به استغفار و استغاثه ی جمعی فرمان دهند تا نفس هایی که هنوز بهره ای از صفا و پاکدامنی در خود دارند به درگاه خداوند شتافته و ظهور منجی، و رهایی و نجات زمین و مومنین را از این همه فساد و تباهی طلب نمایند.
چقدر خالیست جای مردان و زنان آزاده ای که دل نگران زمین ماندن حق بوده و بیمناک رنجش قلب کعبه ی حقیقی هدایت و امام منتظر عج...
و ای دریغ از دلی که از فراق بسوزد و یقینی که پای بست اجابت باشد...
چه کسی جهان را از آشوب و نکبت نجات خواهد جز یگانه وارث غدیر؟
روز عید غدیر ، روز دعای جمعی وفراخوان ندبه و تمنای ظهور...
@kind_father
چگونه از بلا حفظ شویم؟
• از امیر المؤمنین علیه السّلام روایت شده هر کس این شش آیه را هر روز صبح بخواند، خدای متعال او را از هر بدی کفایت می کند؛ هر چند او خود را به هلاکت انداخته باشد:
1. قُل لَّن يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّـهُ لَنَا ، هُوَ مَوْلَانَا ، وَ عَلَى اللَّـهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ﴿التّوبة: ٥١﴾
2. وَ إِن يَمْسَسْكَ اللَّـهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ، وَ إِن يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ ، يُصِيبُ بِهِ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ، وَ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ﴿يونس: ١٠٧﴾
3. وَ مَا مِن دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّـهِ رِزْقُهَا ، وَ يَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا ، كُلٌّ فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ ﴿هود: ٦﴾
4. وَكَأَيِّن مِّن دَابَّةٍ لَّا تَحْمِلُ رِزْقَهَا ، اللَّـهُ يَرْزُقُهَا وَإِيَّاكُمْ ، وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿العنكبوت: ٦٠﴾
5. مَّا يَفْتَحِ اللَّـهُ لِلنَّاسِ مِن رَّحْمَةٍ فَلَا مُمْسِكَ لَهَا ، وَ مَا يُمْسِكْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ ، وَ هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ ﴿فاطر: ٢﴾
6. وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّـهُ ، قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ ، إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّـهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ ، هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ ، قُلْ حَسْبِيَ اللَّـهُ ، عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ ﴿الزّمر: ٣٨﴾
سپس بگوید:
حَسْبِيَ اللَّـهُ لَا إِلَـهَ إِلَّا هُوَ ،عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ، وَ أَمْتَنِعُ بِحَوْلِ اللهِ وَ قُوَّتِهِ مِنْ حَوْلِهِمْ وَ قُوَّتِهِمْ ، وَ أَسْتَشْفِعُ بِرَبِّ الْفَلَقِ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ ، وَ أَعُوذُ بِمَا شَاءَ اللهُ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ.
از مرحوم آیة الله حاج سیّد احمد خوانساری نقل شده است که:
در سال¬های دورتر بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر خانه¬ها یک نفر یا بیش¬تر از دنیا رفتند؛ مگر خانه¬هایی که در هر روز این آیات مبارکات را بعد از نماز صبح می¬خواندند که به آن¬ها هیچ صدمه¬ای وارد نشد! @kind_father
قَالَ أَبُو الْحَسَنِ الرِّضَا ع أَيَّ شَيْءٍ تَقُولُ فِي قُنُوتِ صَلَاةِ الْجُمُعَةِ قَالَ قُلْتُ مَا يَقُولُ النَّاسُ قَالَ لَا تَقُلْ كَمَا يَقُولُونَ وَ لَكِنْ قُلِ اللَّهُمَ أَصْلِحْ عَبْدَكَ وَ خَلِيفَتَكَ بِمَا أَصْلَحْتَ بِهِ أَنْبِيَاءَكَ وَ رُسُلَكَ وَ حُفَّهُ بِمَلَائِكَتِكَ وَ أَيِّدْهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ مِنْ عِنْدِكَ وَ اسْلُكْهُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَ مِنْ خَلْفِهِ رَصَداً يَحْفَظُونَهُ مِنْ كُلِّ سُوءٍ وَ أَبْدِلْهُ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِ أَمْناً يَعْبُدُكَ لَا يُشْرِكُ بِكَ شَيْئاً وَ لَا تَجْعَلْ لِأَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ عَلَى وَلِيِّكَ سُلْطَاناً وَ أْذَنْ لَهُ فِي جِهَادِ عَدُوِّكَ وَ عَدُوِّهِ وَ اجْعَلْنِي مِنْ أَنْصَارِهِ إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ.
یکی از کوتاه ترین در عین حال عمیق و پرمعنا ترین دعاهایی که در ارتباط با درخواست فرج امام زمان عج به ما رسیده همین دعاست.
دعای اللهم اصلح درسنامه ای از امام رضا علیه السلام برای شیعیان است در همیشه تاریخ.
تاکید مولی به صحابی مقاتل بن مقاتل این بوده که به دعاهای دیگران در قنوت نمازجمعه هایشان کاری نداشته باش تو اما این دعا را بخوان که از شرافت بیشتری برخوردار است .
در این دعای زیبا از خداوند در خواست اصلاح امر امام زمانمان را طلب می کنیم اصلاح امر یعنی از میان برداشتن موانع و مشکلات ، یعنی فراهم کردن اسباب و وسایل و تجهیزات پس این بهترین وکامترین درخواستی است که از خداوند برای فرج مولایمان می کنیم. ما با این بیان زمینه سازی فرج را از خود خداوند طلب می کنیم.
بعلاوه در عبارت بعدی به اصلاح امر انبیاء و رسولان توجه شده خداوند در زمان هرکدام زمینه های رفع گرفتاری آنها رابه عالی ترین وجه فراهم کرده است این وسیله سازی گاهی به معجزه و امداد الهی بوده یا به اسباب و وسایل زمینی پس دست خداوند بسته نیست که به همان نحو یا بهتر از آن امر آخرین حجت خودرا نیز اصلاح کند و سامان بخشد.
از جمله بیاد داریم که همه پیامبران و اوصیاء با صلوات و توسل به آل محمد صلی الله علیهم اجمعین و واسطه قرار دادن آن بزرگواران در درگاه الهی برای خود و امتشان در خواست یاری می نمودند و گره های بسته برایشان گشوده می شده است بدون شک امت خود پیامبر صلی الله علیه و اله سزاوارترند که خداوند به برکت صلوات بر ایشان و به یُمن شرافت جایگاه رفیعشان دردرگاه خداوند و به گل رویشان فرج آخرین یادگارشان را امضا فرماید.
درعبارتهای بعدی و درهمین مسیر فرج و ظهور از خداوند در خواست امداد های غیبی می کنیم و این که گروههایی از ملائکه به فرماندهی روح القدس را گردا گرد او گسیل کرده و از بالا و پایین و چپ و راست و همه طرف او را مورد مراقبت قرار دهند مولا و صاحب اختیارمان را از گزند لشکریان دشمنان محافظت بفرماید بدون شک با این همه کثرت دشمنان و انواع سلاح وابزار و شیوه های متنوع جنگ سرد و گرم بدون امداد و یاری الهی نمی توان راه به جایی برد و یاری خداوند باید ادامه یابد تا سرانجام بر دشمنان پیروز گشته دوران بیم و خوف او به سرآید . بیم و ترسی همیشگی از جانب شیاطین و دشمنان خبیث و جسور و جنایتکار و دوستان نادان و جاهل این مولای مظلوم را در بر می گرفته است و پیوسته جان شریفش در مخاطره بوده است.
درادامه به درگاه الهی چنین ندبه می کنیم که :
این حجت خداوند که تنها بنده ایست که در این عصر و زمان پروردگارش را بدون هیچ شرک و شائبه ای بندگی می کند و یقینا لایق و شایسته این است که هیچ احدی از مردمان بر او تسلط و فرمانروایی نداشته باشد و او خود بر همگان برتری و چیرگی داشته باشد . پس ای پروردگار حکیم کرم فرما و فرمان جهاد با دشمنانت را هر چه زودتر صادر کن و به این یگانه سپهسالار و فرمانروای خود اجازه رفتن به میدان ده تا با دشمنان تو و دشمنان خودش نبرد نموده و ریشه ظلم وجور شرک را برای همیشه از جا برکند و دولت کریمه ات را بر هستی حاکم فرماید.
البته درانتهای این دعای زیبا و پر معنا سهم خودمان را فراموش نکرده از خالق مهربانمان تمنا می کنیم بر ما منت نهاده و از یاران و یاوران صاحبمان قراردهد و این نعمت بزرگ را از ما دریغ نفرماید.
و چه نیکوست که این دعای کوتاه و ظریف را که مولایمان امام رضا علیه السلام به شیعیانش آموخته و برایمان به یادگار فرستاده ، ذکر روز و شبمان قرار دهیم و نه فقط در قنوت همه نماز ها بلکه در همه اوقات و برای همه نذرها و ختم هایمان در نظر آوریم و امید وار باشیم که با این دعای جامع و کامل خداوند ما را مهمان اجابت خود نموده و به زودی با فرج و ظهور صاحبمان چشم و قلبمان را روشن خواهد نمود.
@kind_father
غدیر یعنی پیمانهای عمل نشده
غدیر یعنی انتظار یاری
غدیر یعنی حرکت به سمت ظهور
غدیر یعنی منجی را صدا بزن
@kind_father
عصر غیبت میدان آزمو ن اخلاص و یاریگریست...
همه شیعیان در سراسر جهان هم همدل می شوند در مداومت برخواندن دعای عهد تا پیوند و عهد و پیمان خود با مولا و پدر مهربانشان ، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تجدید کنند.
پویش هم عهدی با امام زمان علیه السلام از اول ماه رجب تا نیمه شعبان
@kind_father
ذکر امام ... اذن امام
بسم الله الرحمان الرحیم و باذن ولیه الحجة (عج)
وَ رَوَى عَلِيُّ بْنُ أَسْبَاطٍ عَنْ دَاوُدَ الرَّقِّيِّ قَالَ قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع كَيْفَ أَدْعُو اللَّهَ أَنْ يُرْضِيَ عَنِّي إِمَامِي قَالَ تَقُولُ: اللَّهُمَّ رَبَ إِمَامِي وَ رَبِّي وَ خَالِقَ إِمَامِي وَ خَالِقِي وَ رَازِقَ إِمَامِي وَ رَازِقِي وَ أَرْضِ عَنِّي إِمَامِي
داود رقى گويد: به امام صادق عليه السّلام عرض كردم: من چطور از خدا بخواهم كه امام را از من راضى كند، فرمود: بگو: اى خداوند من و امام من، اى آفريننده
من و إمام من، اى رازق من و امام من، اكنون امام مرا از من راضى كن.
إعلام الورى بأعلام الهدى (ط - القديمة) ؛ النص ؛ ص291
بذکرولیه الحجة (عج)
یاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، دل های ما را زنده نگاه می دارد،
یاد این پدرمهربان:
چه وقتی که درقلبهایمان است محبت درونی در همچون خون تازه در رگها جاری شده و هستی مان روح و جان تازه می دهد.
چه وقتی به صورت ذکرکلامی و لفظی بر زبانمان جاری می شود ازاو می گوییم و ازاو می شنویم شمیم یادش را همه سوعطرافشانی و بذر محبتش را در دلها می پراکنیم،
آثار و برکات خود را در همه جوانب زندگی ما آشکارمی کند.
باذن ولیه الحجة (عج)
اذن امام یعنی به سراغش برویم و از او کسب اجازه کنیم و همواره یادمان باشد که آن بزرگوار امام مفترض الطاعه، ولی ، سرپرست و صاحب اختیارِ "اولی به تصرف " ماست، برماست که درهرتصمیمی ، هر انتخاب راه و مسیری در هر نَفَسی رضا و خشنودی او را طلب کنیم.
که اگر این گونه باشد هیچ فعالیت فردی و اجتماعی و سیاسی را بدون نظرخواهی و مصلحت اندیشی و طلب رضایت این "پدرمهربان" آغاز نخواهیم کرد چرا که یقین داریم او صاحب اختیار ماست و بدون رضایتش هیچ شروعی به سرانجام خیر نمی رسد.
پس طلب اذن اجازه امام زمانمان بسیار مهم تر و ضروری تر از ذکر و یاد قلبی و زبانی آن بزرگوار است .
در زندگی روزمره بسیاری از ما اینگونه عادت داریم که با تمایلات قلبی و شخصی خود مسیری وفعالیتی را انتخاب می کنیم ، شغل دلخواه ،مسکن مورد نظر، همسر محبوب، خط و مشی سیاسی و اجتماعی که صلاح بدانیم را برمی گزینیم بعد از آن به سراغ مولایمان می رویم و از آن بزرگوار می خواهیم ما را در اجرای تصمیماتمان یاری دهند و اشتباهات ما را رفع کنند واسباب و وسایل پیشبرد هدفهایمان فراهم کنند بی آن که به این فکر کرده باشیم:
آیا انتخابمان درست بوده و مورد تأیید صاحبمان هست یا خیر ؟
اگر از ابتداء از آن بزرگوار در خواست مشاوره و راهنمایی و صد البته در خواست اجازه می نمودیم آیا انتخاب های دیگری برایمان نداشتند؟
آیا این "پدر مهربان " خیر و مصلحتمان را پیش رویمان می نهاد یا نه؟
بد نیست یادی کنیم از داود رقی یار و صحابی باوفای امام صادق علیه السلام که همه دغدغه و فکر و ذهنش جلب رضایت مولایش امام صادق علیه السلام بود و هیچ تلاشی در تمنای خشنودی او سیرابش نمی نمود تا آن که امام علیه السلام خود به او دعایی آموخت که این نعمت عظیم را از پروردگارحکیم تمنا نماید وفرمود ای داود بگو:
اللَّهُمَّ رَبَ إِمَامِي وَ رَبِّي وَ خَالِقَ إِمَامِي وَ خَالِقِي وَ رَازِقَ إِمَامِي وَ رَازِقِي وَ أَرْضِ عَنِّي إِمَامِي
@kind_father
سلام پدر مهربانم
سلام مولای دلسوزم
سلام یگانه منجی و تکیه گاهم
سلام بر تو وبر پدران گرامیت
سلام بر تو و مادر گرانقدرت
سلام بر قلب رئوفت که داغدار پدر بزرگوارت امام حسن عسکری علیه السلام است که ستمگران و زورگویان بنی عباس ، تو را از وجودش محروم کردند و تو درحالی بار سنگین امامت و ولایت و سرپرستی امت را بر دوش کشیدی که تنها پنج سال داشتی ...
و ما سالهاست که در سایه سار ولایت پدرانه ات زندگی کرده و کشتی نشین سفینه هدایت تو هستیم.خوشحالیم از این سعادت!
پروردگار حکیم ما را قدردان این نعمت عظیم و شکرگزار سفره گسترده کرم این ولی نعمت دلسوز قراردهد ودعاگوی ظهورش.
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان علیه السلام
@kind_father
پیاده روی اربعین مسیر سبز، طریقی الهی ومقدس است که عاشقان سیدالشهدا علیه السلام تحت لوای صاحب عزا و کاروانسالار مهربان (عج) درآن قدم بر می دارند بی هیچ دلبستگی حزبی و گروهی وهیاهو ی زائد و شعار سیاسی با قلبی امیدوار خالصانه دعای فرج می خوانند و تمنای ظهور می کنند ....
@kind_father
در پیاده روی اربعین بی نشانه حرکت نکن! حتما پرچمی، بیرقی، نماد و نشانی که یاداور دعا برای فرج یگانه منجی هستی باشد با خودت حمل کن تا از یاوران آن مولا ی مظلوم ِغریب به شمار بیایی...
@kind_father
السلام علیک یااباعبدالله الحسین علیه السلام
اسلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
برتو تسلیت باد فرا رسیدن محرم ماه حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام
پناه می بریم به پرچم سیاه عزای مولایمان حسین شهید شاید که به شفاعت او ایام فراق به سرآید و نوبت فرج فرارسد......
@kind_father
و چقدر اندک اند کسانی که معتقد باشند، مصائب و فجایع زمانه را به جای قیل و قال می توان با دعا برای فرج حل کرد! @kind_father
Читать полностью…