💐 نماد "سینهای" هفتسین:
💕سنجد: عشق، فرزانگی، زایش
🍎سیب: زیبایی، سلامت
🍃سبزه: تولد دوباره، حیات نو
💰سمنو: ثروت، فراوانی، وفور
😇سیر: تندرستی
🌹سرکه: صبر، عقل
🌸سماق: صبر، بردباری
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
امیدوارم در سال جدید🌸🍃
مثل ماهی زنده 🐠
مثل سبزه زیبا ☘️
مثل سمنو شیرین 🍯
مثل سنبل خوشبو💐
مثل سیب خوش رنگ🍎
مثل سکه با ارزش باشید 💰
پیشاپیش سال 1403مبارک 🌸🎊
🍃🌹http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
.
به پایان سال رسیده ایم
به انتهای کوچه اسفند
بیایید برای هم دعا کنیم
دعا کنیم برای جاودانگی مهر مادر
همیشه سبز ماندن نگاه خسته ی پدر
سلامتی همسر و خواهر و برادر و فرزند
برای دل دوستانمان دعای روشنی کنیم
دعا کنیم برای تمام بیمارانی که
چشم به خدای الشافی دوخته اند.
دعا کنیم برای تمام آنانی که سفره
خالی شان را به حرمت مهربانی
خدای شان شکر می گویند!
دعا کنیم برای دل کودکانی که جای خالی
پدر گوشه سفره هفت سین شان به چشم
می خورد اما برای دل مادر لبخند می زنند
دعا کنیم هیچ پدر و مادری در این شب عید
شرمنده نگاه اشک آلود فرزندش نشود و
دعا کنیم برای تمام کسانی که این روزها
زیر بار جنگ و بی عدالتی ها هنوز به امید
لطف خدای شان لبخند می زنند
و بعد...
دعا کنیم برای دلمان تا همیشه آبی بماند
امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید
آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید ❤️🙏🍃🌺
آهنگ مجید رضوی بنام آسمون
❤️🌸🌸
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
Читать полностью…
کم دوست داشتن را بلد نیستم.
من اگر کسی را دوست داشته باشم، تا حدِ آخر، تا آخرین جای ممکن، تا بیشترین مقدار دوستش خواهم داشت درست مثلِ شما. «من شما را تا آخرین حد ممکن دوست دارم.»
.
دوست تر می دارم
او را
که قلبم را به هیاهو می اندازد
و دورم می دارد
از هیاهوی ِ جهان..
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
قدردان حضورتونیم
مرسی که هستین
به رسم همیشڪَی مون
همــراهان عزیـز
مرسی که هستین
😍❤️🩹😍
تو رو میخوام از دست
ندم دلتو بگیرم پس ندم❤️😘
یکی از خفنترین حسایی که یه نفر میتونه تجربه کنه، اینه که در حد دو ساعت با یه نفر که هیچ شناخت قبلیی ازش نداشته و حتی همو ندیدن گپ بزنه، و همون یک ساعت یه جوری قلبشو نورانی کنه که بشینه ساعتها به اون یک ساعت مکالمه فکر کنه
همچین آدماییو باید کادوپیچ کنی ببری برا خودت.
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
دوست داشتن چیزِ قشنگیه. اما اگه ارزشش رو داشته باشه. اینکه تو فقط یه آدم رو دوست داشته باشی، چون لزوما قلبت این حکم رو صادر میکنه، مسخرهس.
چون؛ اون آدم هم متقابلا باید بهت احساس با ارزش بودن بده، باید وقتی بیپناهی دستت رو بگیره، باید حرفایی که میزنی براش اولویت داشته باشن، باید بیقراریهات رو به جون بخره.
اینکه فقط دم گوشت زمزمه کنه من دوستت دارم، حرفِ بیاعتباری بیش نیست.
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
چیزی در من گم شده که نمیدانم چیست؛ مثل خاطراتی که فراموششان کردهای و میدانی هیچگاه قرار نیست به یادشان بیاوری. من دلتنگ تکههای از دست رفته خودم.
ㅤㅤㅤㅤ◁❚❚▷ㅤㅤㅤㅤㅤ
یهو دلتنگ خاطراتی که باهم نساختیم شدم.
دلم برات خیلی تنگ شده؛ بیامان، بیدلیل، وحشتناک.
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
یکی از حسهایی که در بزرگسالی به شدت دستخوش تغییر میشه، دلتنگیه.
خبری از بیقراری نیست، فقط یهو وسط رانندگی یا خوردن غذا، حس میکنی ته دلت خالی شد. چند ثانیهای در خلا سپری میشه و کمکم از جات بلند میشی و وانمود میکنی همهچی مرتبه.
هر از دست دادنی دردناکه!
این حالات و احساسات بعدِ از دست دادن یک رابطه یا یک عزیز یا مهاجرت اتفاق میافته و خیلی اذیت کنندهاس...
تو فقط بگو دوستت دارم..
من احساسم را چنان
به نگاه هایت گره خواهم زد که
خورشید هر روز صبح،
قربان صدقه
دلبری هایِ مابرود..🫂💋
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
برايتان
١٢ ماه " عشق و وفاداری"
٥٢ هفته " آسايش"
٣٦٥ روز " خوشبختی"
٨٧٦٠ ساعت سلامتی آرزومندم
پیشاپیش سال جدید براتون پر از خیر و برکت باشه.🪻
#آمین
🍃🌹http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
🌸یه نوروز جدید تو راهه و
هرکی تو فکر هفت سین خودشه...
🌸بعضیا هفت سینشون “سنجد“ و “سیر” و “سماق” و “سرکه” و “سیب” و “سبزه” و “سوسن“ـه
بعضیا هفت سینشون “سکه“ و “سانتافه“ و “سفر خارج “ و “سونا“ و “سگ جیبی” و “ساختمون آنچنانی” و “سرمایه ها“شونه.
🌸بعضی ها هفت سینشون “ساختمون نیمه کاره” و “سقفایی که چکه میکنه“ و “سکه های پول خرد واسه خرید نون” و “سبد های خالی” و “سیاهی دود هیزم” و “سرمای تنشون” و “سیلی سرخ صورتشون“ـه
🌸بعضی ها “سیاهن” بعضی ها “سفید“!
بعضیا “سبزن“ و بعضیا “سرخ“!
بعضی ها یه سین پر و پیمون “سلامتی“ دارن و نمیبیننش
بعضیا در به در “سکه“هاشون رو ،“سَر به نیست “ میکنن تا سین ”سلامتی“ رو “سَر“شون باشه.
🌸بعضیا از سین های دنیا فقط یه “سر پناه” میخوان، بعضیا فقط یه “سرپرست“!
🌸بعضیا “سرمست” دنیان و بعضی ها “سرسام“ میگیرن از اینهمه “سردرگمی” هاش!
🌸بعضی ها رو میشناسم که هفت “سین” زندگیشون رو با “صاد “میچینن: صفا و صداقت و صمیمیت و صبر و صلح و صلابت و صلاحیت
🌸هفت (صاد)تون موندگار 🌸
🍃🌹
تشکر
ازهمراهی شما دوستان
اینم لایک من برای دوستان خوبم ……………………………………ٖٖ
ْ♥️Like🌺🍁
...♥️Like🌺🍁
......♥️Like🌺🍁
.........♥️Like🌺🍁
ٖٖخسته نباشیددوستان
▊
▊\😍
▊ ( (>
▊ / | ❀࿐❁💙ℒℴνℯ💙❁࿐❀
Like❤️
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
روز به روز بى احساس تر می شويم
روز به روزِ دلسردتر،
روز به روز اعتمادمان نسبت به آدم هاىِ
اطرافمان كم رنگ و كم رنگ تر
می شود...
ما بى آنكه خودمان با خبر باشيم ،
ديوارهايى شده ايم براىِ نوشتن
يادگارىِ آدم ها...!
آدم هاىِ بلاتكليفى كه خودشان نمی دانند
از زندگى چه می خواهند...
از صبح كه چشم باز می كنند تا سياهىِ شب ،
به جاىِ زندگى كردن ، به جاىِ دوست داشتن،
به جاىِ عاشقى كردن ، روزمرگى می كنند
و روزمرگى...
آدم هايى كه حتى برايشان مهم نيست
روىِ كدام ديوار می نويسند!
🍃 🦋http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
مثل اون عکسی که هیچوقت پاک نمیکنم ولی تو گالریم هست مثل اون آهنگی که هیچوقت پاک نمیکنم ولی ردش میکنم مثل خاطراتت که هیچوقت پاک نمیشه ولی فکر نمیکنم بهشون دقیقا مثل اینا توام جات گوشه قلبمه.
Читать полностью…
حالا که آروم آروم داره امسال تموم میشه یه چیزایی رو به یادت بیار!
اونجا که تموم وجودت تَرَک برداشت اما نشکست،
اونجا که پر از بغض بودی ولی خندیدی، اونجا که روحت درد داشت اما به روی خودت نیاوردی..
به یاد بیار کسی رو که ازش انتظار نداشتی اما تنهات گذاشت، اونجا که بهش امید داشتی اما ناامیدت کرد، میدونم گاهی تموم شدی، اما باز ادامه دادی...
خواستم بگم تو یک سال سخت رو گذروندی اما شدیداً رشد کردی.
ممنونِ خودت باش، بابت آدمی که این روزها هستی...🫧🌨
.
این روزها
این واژه های همیشه ناصبور
عجیب عطر نام تو را گرفتهاند
و نمیدانم
تو وقت و بی وقت
در بغض بنفش من چه میکنی؟
برای من
که حسرت روییدن در آغوشت را
به قعر دلتنگی زمین سپردهام
بگو امروز
چندم این ماه بیقرار است
و تو
کجای صبر خدا ایستادهای
که دست خیس گریه هم
به بلند شانههایت نمیرسد؟
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
.
امروز ساده و بی ریا
سادهترين شعر سپيد را
در پاکترين هوا ،در نم باران
برای تو سرودم...
ای زیباترین در خیال من
دوستتدارم ، از آن
دوستتدارمها كه نمىدانى
كه نمىدانى كه بلد نيستى...
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
تقدیم به یکی یه دونه قلبم 💋❤️
از یه سنی به بعد دیگه وقت نمیکنید گریه کنید، دقیقا وسط کار، سرکلاس، همون موقع که داری تختت رو مرتب میکنی، همون جایی که وسط یه جلسه مهمی و داری کار رو توضیح میدی، یا داری لباس میپوشی بری جایی یه تیکه از وجودت یواشکی داره درونت گریه میکنه…
Читать полностью…
وقتی آدما رو میشناسی مثل معما حل میشن. میفهمی چهطوریان و چرا اینطوریان. برای همین میفهمم چرا وقتی شناخت اتفاق میاُفته آدما دلشون میخواد برن سراغ نفر بعدی یا در واقع معمای بعدی. من ولی ترجیح میدم سرم رو بذارم روی پای معمای حل شدهم و کنارش چایی بخورم.
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
برایتهایم غبار گرفته
از آن زمانی که زیر قولت زدی،
از آن غروب شنبهای که نیامدی،
دیگر دست به آنها نزدم.
برایتهایم غروبها غمانگیزاند؛
شبها گریه میکنند و صبحها...
صبحها؟ صبحها را خودم هم نمیدانم؛
مدتهاست با طلوع خورشید غروب میکنم،
ولی برایتهایم را ظهر یک روزی بعد از خوردن قهوهام نامه خواهم کرد، توام آن نامهی غمآلود را در خلوتی با پاکتی سیگار بخوان.
برایتهایی که قرار است دیر به دستت برسند.http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
آنکه رفته واقعا میخواست باشد، چه کنم؟
ㅤㅤㅤㅤ◁❚❚▷ㅤㅤㅤㅤㅤ
نمیخواستم
این عشق را فاش ڪنم
ناگاه به خود آمدم،
دیدم همه ڪلمات راز مرا میدانند
این است ڪه
هر چه مینویسم
عاشقانه ای برای تو میشود🫧💋
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA
براے لمس دستانت،
باید وضوی عشق گرفت
براے بوسیدنت
باید سورهی عشق خواند
تو، تنها وارثِ،
سجادهی قلبمـ هستی..♥️
http://telegram.me/joinchat/AAAAADu1Ckd2UUsNnmlLDA