maktubaaat | Unsorted

Telegram-канал maktubaaat - مکتوبات

22838

هلدینگ بزرگ مکتوبات با سابقه بیش از نه سال فعالیت در تلگرام تبلیغات: @kabradabra کانال های زنجیره ای متعلق به ما: مکشوفات @makshufat مکتوفان @maktufun مکتوبال @maktuball مراقبات @moraghebbat مدفوعات @ridemoon مکتوپاد @maktupod

Subscribe to a channel

مکتوبات

زباله های انسانی تورنتو، مایه ننگ بشریت، سرافکنده های تاریخ و بی شرم های بی همه کس.. برای چه گریه می کنید؟ این نمایش تهوع آور برای چیست؟ از شکست هیمنه اسرائیل آشفته و غمگین اید؟ از اینکه اربابتان آمریکا نتوانست در ایران هیچ غلطی بکند اندوهگین اید؟

گریه کنید و از این اندوه بمیرید. خاک بر سرهای حیف نان. کاش به دمی و آنی سقط شوید.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

بخشی از املاک علی کریمی به نفع مردم توقیف شد

🔸 بخشی از املاک علی کریمی که سعی در اختفای آنها داشته به نفع مردم توقیف شد.

🔹تصاویر بخشی از املاک شناسایی‌شده متعلق به علی کریمی که با دستور قضایی به نفع مردم توقیف شده است، منتشر شد.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

«من تازه پاسخِ به‌اصطلاح “نمایندگان” ایران را خواندم. از آن خوشم نیامد — کاملاً غیرقابل‌قبول است! از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم.
رئیس‌جمهور دونالد جی. ترامپ»

عوضی
@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

دولت در گزارشی به رهبر انقلاب میزان خسارات جنگ را ۲۸ میلیارد دلار اعلام کرده

میثم ظهوریان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

خسارت جنگ بین ۲۰ تا ۴۰ میلیارد دلار برآورد شده. برخی با احتساب عدم‌النفع‌های نامناسب، اعداد اغراق‌آمیز ۹۰ تا ۱۲۰ میلیارد دلاری ارائه می‌دهند که صحیح نیست.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

اولا که مجازاتی در کار نیست. جنگی را علیه ایران آغاز کردید و ایران مناسبات تنگه هرمز را تغییر داد.

دوما کدام جهان؟ همان جهانی که شما و اراذل فارسی زبان پیرو شما و صهیونیست های جهانی و غرب و اروپا آن را جامعه جهانی می خواندید؟ همان که بیش از بیست سال ما را تحریم کرد، حساب های بانکی ما را مسدود کرد، پول ما را بلوکه کرد، ساختمان های ما را در غرب بالاکشید، و حتی دارو و واکسن را بر ما تحریم کرد و جنگ اقتصادی علیه مردم ایران را به تبعیت از آمریکا به صورت تمام عیار اجرا کرد؟

گور پدر خودتان و آن جهانتان.. ایران دیگر به مناسبات قبل از جنگ بر نمی گردد. غنیمت بدهید و گورتان را از منطقه گم کنید.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

.
.
.
🔸 بسیاری از این اراذل و اوباش پهلوی چی که در غرب و علی الخصوص کشورهای اسکاندیناوی در راهپیمایی ها با پرچم اسرائیل شرکت می‌کنند و به چپ فحش می دهند، مشتی بیکار و سوسیال بگیر مفنگی هستند که با پول بیکاری از طرف دولت زندگی انگلی خود را می گذرانند.

🔹 آنهایی شان هم که کار دارند طبق تعریف بالا که دقیق و جامع است مستقیم از مواهب دستاوردهای مبارزاتی چپ بهره مند هستند.

🔸 نکبت های فاشیست بی سواد

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

اولین تصویر از قبل و بعد از حمله موشکی به پتروشیمی امیرکبیر در بندر ماهشهر

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

عبدالحمید به تاسی از ترامپ: ایران تنگه هرمز را باز کند!

عبدالحمید، که گویی حافظ منافع آمریکا و امارات در ایران شده و با مماشات طولانی نظام جمهوری اسلامی ایران امام جماعت مسجد مکی زاهدان مانده است، در‌موضع ضد ایرانی دیگری می‌گوید چون تاکنون تنگه هرمز به روی همگان (حتی دشمنان ایران) باز بوده (ولو به اشتباه)، پس کسی حق بستن آن را ندارد!

گفتنی است نامبرده تاکنون درباره جنایات آمریکا در ایران، حتی ترور و کشتار وحشیانه کودکان مدرسه میناب، سخنی نگفته و به گونه ای سخن می گوید که انگار نه انگار دو جنگ علیه ایران صورت گرفته و دشمنان ایران و رفقای عبدالحمید در جنوب خلیج فارس به شدت از ظرفیت تنگه هرمز علیه ایران استفاده کرده اند و حتی اصل عبور بی ضرر را هم رعایت نکرده اند!

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

هزینه سفر و ۷ هزار دلار برای هر پست، پاداش اسرائیل به اینفلوئنسرها.

چقدر بین این رژیم جعلی و شیخ نشین امارات شباهت هست.. هر دو از روش های شبیه هم برای کثافت کاری های تبلیغی شان استفاده می کنند.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

این مهدیس نظری است. کودک خردسال شهید مدرسه میناب.. پدر و مادرش یازده سال برای به دنیا آمدنش صبر کردند..

وای از غم کودکان میناب.. وای..

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

🔻 ایران به شناورها هشدار داده که از ناوهای آمریکا دور شوند

🔸 سی‌ان‌ان نوشت: «ایران روی فرکانس اضطراری کشتی‌ها در پیامی هشدار داده که: «برای حفظ امنیت‌تان، توصیه می‌کنیم فاصلهٔ حداقل ۱۰ مایلی را از ناوهای جنگی آمریکا حفظ کنید، زیرا ما گاهی نیاز داریم با موشک و پهپاد به یانکی‌ها درس بدهیم.»

🔹روز پنجشنبه هم ایرانی‌ها از تمامی کشتی‌های حاضر در بخش شمالی تنگهٔ هرمز خواستند به سمت دبی حرکت کنند و همهٔ آن‌ها به حرف ایران گوش کردند.»

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

🔻 نفتکش اس‌استار توسط آمریکا مورد حمله قرار گرفت

🔹امروز صبح نفتکش اس‌استار، برای بار دوم، مورد حمله آمریکا قرار گرفت! شب گذشته نیز موتورخانه این نفتکش مورد هدف قرار گرفته بود.

🔸پی‌نوشت: آمریکا هر نفتکش ایرانی که تلاش کند از محاصره عبور کند را مورد حمله قرار می‌دهد.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

ترامپ به طور ضمنی ایران را به حمله هسته ای تهدید کرد. ظاهرا تیرهای هشداری که ارتش و سپاه دیشب در تنگه هرمز به ناوهای آمریکایی شلیک کرده اند خیلی دقیق به هدف خورده و تهدید افشای فایل های بچه بازی اپستین از سوی اسرائیل هم کاملا جدی است!

ترامپ برای تهدید ایران به هولوکاست هسته ای گفته است:

«اگر آتش‌بس برقرار نشود... فقط باید شاهد بیرون آمدن نور درخشان بزرگی (glow) از داخل ایران باشید. بهتر است آنها هر چه سریع‌تر توافق را امضا کنند... اگر امضا نکنند، درد زیادی خواهند کشید.»

ما با یک جانی تروریست مواجه هستیم که فقط با دریافت تودهنی های بیشتر و درد کشیدن مفرط ادب خواهد شد!

موحدیان
@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

یک اقدام مفید در مجلس

طرح سلب تابعیت از وطن فروشان خارج از کشور در مجلس کلید خورد.

این کار باید سالها قبل انجام می شد. امیدوارم این طرح هر چه زودتر تصویب شود و این قانون به زودی اجرایی شود.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

وزارت خارجه با کنترل تنگه هرمز مخالف است

میثم ظهوریان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

برخی نهادها مانند وزارت خارجه با فعال‌سازی اهرم ژئوپلیتیک تنگه هرمز مخالفند، درحالی‌که نفس حفظ این قدرت برای جمهوری اسلامی اصل است و جزئیاتی مثل میزان عوارض مسئله ثانویه محسوب می‌شود.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

نتانیاهو: مردم در ایران، به نام من خیابان نام‌گذاری کرده‌اند. می‌دانید؟ البته به اسم رئیس‌جمهور ترامپ هم همین‌طور، چون او رهبری این نبرد را بر عهده دارد.

اما یک چیزی هست. من فارسی بلد نیستم ولی آن‌ها به من می‌گویند “بی‌بی جون”، یعنی بی‌بیِ عزیز..

پی نوشت: این نتیجه تبلیغات رسانه های فارسی زبان صهیونیست و همراهی عده ای وطن فروش داخلی و خارجی با آنهاست. ما شما حرام زاده های تاریخ و ستمی که بر ایران کردید را فراموش نمی کنیم.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

شمس‌الواعظین: اصلاح‌طلبان با کمبود سواد اسرائیل‌شناسی مواجه هستند

🔹اینکه اسرائیل قصد کوچک‌کردن ایران را دارد، کاملا مشهود است.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

بعد از رژهٔ گاردجاویدان این‌بار شاهد رژهٔ گارد ساواک هستیم!

اعلان حضور چریک های نظامی و شبه نظامی در کشورهای اروپایی از نظر قانونی جرم است و معلوم نیست چرا کشورهای های اروپایی با آنها برخورد قضایی نمی کنند و چرا اصلا اجازه بروز چنین چیزهایی را می دهند. شرم آور است.

مشتی فاشیست کثیف که رسما می‌خواهند به دوران شکنجه و دیکتاتوری برگردند.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

نقلی بود از شهید اسامه خطاب به سران جنایت کار آمریکا و صهیونیست که می گفت خون کودکان شما از خون کودکان ما گران‌تر نیست، و خون ما هم از خون شما کم‌ارزش‌تر نیست.

سخنگوی جنایت کار کاخ سفید فرزندی به دنیا آورده است در حالی که دولت متبوع و آدمکش ده ها دختر و پسر بیگناه را در میناب به خاک و خون کشیدند.

حیوانات درنده خو و نژادپرستی که فکر می کنند خونشان از خون کودکان ما در غرب آسیا رنگین تر است و هر جنایتی را علیه آنها روا می دانند. چه در غزه و چه در عراق و یمن و چه در ایران..

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

عالی

اعلام جرم دادستانی تهران علیه عباس عبدی و صادق زیبا کلام و دو رسانه

🔹مرکز رسانه قوه قضاییه: هفته گذشته، در پی انتشار یادداشتی از سوی عباس عبدی در روزنامه اعتماد و مصاحبه صادق زیبا کلام با خبرگزاری آنا، دادستانی تهران علیه هر دو نفر و رسانه‌های منتشر کننده این اظهارات اعلام جرم کرد تا پرونده آنها مورد رسیدگی قرار بگیرد.

جرم صادق زیباکلام به مراتب بالاتر و جدی تر است و ابدا نباید از کنار آن گذشت. سفید شویی جنایت مدرسه میناب قطعا باید با حکم سنگین مواجه شود.


@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

توجهتان را جلب میکنم به این ویدیو از ونزوئلا (دارنده بزرگترین منابع نفتی)

بعد تسلط آمریکا بر ونزئلا در سه‌ماه اخیر روابطش با چین قطع شده و دولت نتوانسته نیازهای مردم را برطرف کند و تورم به ٪۶۴۹ رسیده

از طرفی آمریکا ذخایر طلای ونزوئلا را توقیف کرده و روند فروپاشی پول ملی سریعتر شده است..

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

این فرد متعلق به طبقه متوسط که دوست دارد با آن تتوهای زشت و لب های باد کرده و بدن عملی خود را لای طبقه بالا جا کند و با مشروب خوری در وسط جاده شمال از فلاکتی که در آن گرفتار است خودش را بالاتر نشان دهد هم یک ایرانی است.

باید بپذیریم که بخشی از جامعه ایران چنین عقده ای مریض بیمار و به شدت دارای کمبود های اجتماعی است و چوب قانون نتوانسته است آنها را ادب کند.

تنها راه تادیب این یابوهای قانون گریز سختگیری بیشتر و نقره داغ کردنشان است. مثلا همین حیوان وحشی باید دستگیر شود، ماشین اش به پارکینگ برود، گواهینامه اش باطل شود، خودش چند ماه زندان برود و چند صد میلیون جریمه نقدی شود تا اوباش دیگری شبیه او جرات چنین غلطی را نداشته باشند. کاری که در غرب هم می کنند.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

لحظاتی از مأموریت نیروهای چک و خنثی فراجا در خنثی‌سازی بمب‌های عمل‌نکرده؛ بمب‌هایی که هر لحظه امکان انفجارشان وجود دارد.

کاری بسیار دلهره‌آور و استرس‌زا؛ مأموریتی که در آن هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری رخ دهد. در نهایت، هرکس متناسب با تخصص و مهارتی که دارد، جانش را کف دست می‌گیرد و دل به دریای خطر می‌زند تا امنیت مردم حفظ شود.

حالا این صحنه‌ها را مقایسه کنید با آن عقب‌افتاده‌های ذهنی که در لس‌آنجلس و نیویورک می‌رقصند و برای «آزادی ایران» در امن‌ترین شهرهای جهان جلیقه ضدگلوله می‌پوشند (مثل مراد ویسی)، یا با اراذل و اوباشی که در لندن، پاریس و مونیخ دسته‌های سیاه‌جامگان راه انداخته‌اند و در حالی که عربده می‌کشند و نمایش اجرا می‌کنند، شعار «جاوید شاه» سر می‌دهند.

راهبرد
@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

هم زمان در غزه نسل کشی هم چنان ادامه دارد.. دروغ می گویند. هیچ آتش بسی برقرار نیست. آدم کشی اسرائیلی ها هنوز برقرار است.

کودکی خردسال، برادر کوچکش را در آغوش گرفته و در سوگ مادری که به تازگی شهید شده است گریه می کنند..

آه از داغ انسان

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

در ایران گروه تروریستی کم نداشته‌ایم: مجاهدین، کومله، جندالله، پژاک...
اما هرگز ندیده بودیم یک سازمان تروریستی اینطور با افتخار درباره کشتار کودکان حرف بزنند.

اوباش صهیو-پهلویست خطرناک‌ترین گونه تروریستی اند که تاریخ ایران به خود دیده. هرگز نباید اجازه دهیم اینها به قدرت برسند.

واقعا

Читать полностью…

مکتوبات

رهبر مراکز خرید غرب آسیا

هر وقت به امارات حمله می‌شود، او به مرکز خرید می‌رود.

او حتی در مراکز خرید از روسای جمهور استقبال می‌کند.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

وحوش اسرائیلی پیکر این نوجوان شانزده ساله فلسطینی را به زمین متصل کردند تا وقتی با بولدوزر از روی آن رد می شوند تکان نخورد.

ما با چنین درندگان جنایت کاری طرفیم. موجوداتی که تاریخ بشر کمتر به خود دیده است. این حجم از توحش باورکردنی نیست.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

این تلاش برای زدن هواپیماهای مسافربری در کشوری که این همه سال تحریم بوده و نگذاشتند دو تا هواپیمای عادی بخرهکد اوج کثافت‌کاری و جنایت است.

این فیلم برسد به دست آنهایی که در آخرین نبردشان، قرار است با قاطر اعلی حسرت ره به ایران برگرانند!

تصاویر رسمی از خسارت واردشده به برخی فرودگاه‌های کشور در پی حملات آمریکا و اسراییل.

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

فوری

بنادر جبل‌علی، فجیره، میادین حبشان و تعدادی کارخانهٔ آلومینیوم از جمله مناطقی بودند که دیشب پس از اصابت موشک و پهباد آسیب جدی دیدند..

@maktubaaat

Читать полностью…

مکتوبات

🔻 ترامپ فقط فجیره را بر باد داد و برگشت!

🔸 بدون هیچ قضاوت اولیه‌ای، بیایید ماجرای این دو سه روز اخیر را خیلی ساده و سریع مرور کنیم.

🔹 ابتدا، ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا ناگهان اعلام کرد که می‌خواهد به زور تنگه هرمز را بدون رضایت ایران باز کند!

🔸 فردای آن، ارتش تروریستی آمریکا اعلام کرد که می‌خواهد با حمایت نظامی، کشتی‌ها را از تنگه به سلامت عبور دهد و اراده ایران را بشکند!

🔹 خب؛ ماجرا آغاز شد؛ ناوشکنهای آمریکایی شروع کردند؛ اکثریت قریب به اتفاق کشتی‌ها از آنجا که پوشالی بودن آمریکا را می‌دانستند، از جای خود تکان نخوردند و خود را قربانی این قمپز نکردند.
با این حال یکی دو کشتی که محاسباتشان مختل بود، خواستند عبور کنند که در آتش سوختند!

🔸 در این بین امارات هم مدعی شد که از طریق موشک و پهپاد، فجیره به آتش کشیده شده است! مشخص نشد که دقیقاً از چه نقطه ای این حملات ادعایی انجام شد. اما به هرحال فجیره در آتش می‌سوخت!

🔹 کشتی‌های متخلف آتش گرفتند، فجیره در آتش سوخت! ناوشکن‌ها هم در میانه عبور، گیر کردند؛ به نحوی که احتمالاً خودشان هم از یکدیگر می‌پرسیدند که اصلاً ما برای چه آمدیم؟

🔸 ترامپ به سرعت شکست عملیاتش را اعلام کرد؛ اما کشتیها سوخته بودند و فجیره آتش گرفته بود؛ و حالا ناوشکنها هم سرگردان مانده بودند.

🔹 امشب ترامپ تصمیم گرفت ناوشکنهای سرگردان را برگرداند؛ با این حال در مسیر برگشت هم با حملات سنگین نیروی دریایی ایران مواجه شدند.

🔸 بنابراین کل ماجرایی که رخ داده این است: ناوشکنها آمدند و گیر کردند و برگشتند؛ تنگه هم در اختیار ایران ماند! فقط کشتی کره‌ای و برخی دیگر آتش گرفتند و فجیره هم که امارات میگوید بخشهای مهمی از آن سوخته است!

تسنیم
@maktubaaat

Читать полностью…
Subscribe to a channel