374
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۲
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای شهرکی مهاجر 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقتتون بخیر
دخترم ۲۰ مجردم اوضاع زندگیم خیلی بده و از طرف خانواده هیچ حمایت مالی ای نمیشم از اونجایی که خودم باید تلاش کنم اما نمیدونم که چه مهارت پولسازی یادبگیرم از کجا میتونم کمک بگیرم ؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۲
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم حیدری 💖💕
شرح مشکل :
سلام من خانمم ۳۵سالمه وشوهرم 45.هردومون تحصیلاتمون زیردیپلمه. 2 تاپسر دارم 20و17ساله . خواستم بگم شوهرم هیچوقت توعمرم بهم محبت نداشته.. حتی منوبااسمم صدانمیکنه. مثلا میگه حیوون یایچیز دیگه. . کوچیکترین محبتی نصبت به من نداره. کل زندگی. خرجاش خرید.هیچ مصعولیتی درقبال زندگی.یابچه هانداره.خدانکنه ازبچه هایه مشکلی سربزنه که شروع کنه به توهین.که توبچه هارواینجوری بارآوردی. کوچیکترین خرجی برای خونه نمیکنه.خودم میرم سرکاروخرج خونه رومیدم. جای تشکر طلبکارم هست. مثل دوتا غریبه ایم. ..ازوقتی یادم میاد من کار کردم باحقوق خیلی کم . ولی یبار ازمن تشکر نکرد.یادم نمیاد برام لباسی خریده باشه.. منم اززور تنهایی بایه اقایی دوست شدم اوایل خیلی خوب بود. کلا روحیه م عوض شده بود. ولی به مرور اونم مثل قبل نیست نه زنگی میزنه نه محبتی. خسته شدم😔اایا کارم غلطه؟ افسرده شدم. چکار کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
امیر شهرکی مهاجر
کارشناس ارشد روانشناسی
حیطه تخصصی :
#مشاور_شغلی #هیپنوتراپ#مشاور_فردی #پیش_از_ازدواج#روان_درمانگر#روان_تحلیلی
مدرس:کارگاه های رویکرد های مختلف روانشناسی
مدرس کارگاه های زبان بدن مقدماتی و پیشرفته
چهره شناسی مقدماتی و پیشرفته
خط شناسی امضا شناسی تحلیل فیلم
تیپ شناسی و .....
ادرس کانال تلگرام:
@ravan_1400
ادرس کلینیک:مشهد بلوار خیابان استقلال حد فاصل استقلال ۵ و ۷ پلاک ۲۵
09379373800
5137608300
نوبت دهی سایت کلینیک دوستکام
https://doustkamholding.com/amir-shahraki
ادرس کلینیک ۲ :مشهد چهار راه فرهنگ سر نبش جلال ۱۴ ساختمان رزا کلینیک یاس سپید
09379373800
5136031318
نوبت دهی سایت پزشک خوب :
https://pezeshkekhoob.com/doctor/30746-amir-shahraki
نوبت دهی سایت دکتر دکتر:
نوبت فوری امیر-شهرکی-مهاجر متخصص روانشناسی در مشهد + آدرس و تلفن
https://drdr.ir/dr/83376/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1/
نوبت دهی سایت دکتر تو :
https://doctoreto.com/doctor/GQwObD
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم اخوانی و سرکار خانم دانا 💖💕
شرح مشکل :
سلام بنده یک پسر تقریبا 17 ساله هستم که از حدود 6 سالگی از مهد کودک دارای لکنت زبان شدم تا همین الان و سال به سال شدید تر شد بعضی سال ها رشدش کمتر میشد.خلاصه من از سن 12 سالگی هم خودارضایی متاسفانه شروع کردم و فیلم های پورن زیاد میبینم حداقل هر یه روز در میون ور در هفته هم تقریبا 4 بار کلا خودارضایی میکنم..بنده به دلیل لکنت زبانم مخصوصا تو این کرونا و روزای تعطیل که اموزش ها مجازی شدن و اکـثرا شفاهی میباشند واقعا حراس دارم و نمیتونمم از پشت موبایل با کسی تلفنی حرف بزنم فکم گیر میکنه و صدام در نمیاد! اما حضوری با بقیه تقریبا بدون لکنت حرف میزنم!! سوالم اینجاست آیا خودارضایی این لکنت مرا شدید تر میکند؟ درمان هردوش بهم بگید مخصوصا لکنت زبان با تشکر
جواب سوال شما :
سلام خدمت کاربران عزیز
این سوال تکراری وقبلا به آن پاسخ داده شده است
تشکر
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم صالحی 💖💕
شرح مشکل :
سلام
من دختری هستم که به طور عادی و همیشگی دچار اضطراب هستم و اگر در یک موقعیت چالشی قرار بگیرم ممکنه که کنترل اوضاع از دستم خارج بشه و کلا عملکردم افت کنه و حتی افسرده بشم.ولی الان مشکلی که باهاش درگیر هستم بی خوابیه! الان نزدیک به یک هفته است که نمی تونم شبها بخوابم. البته در طی ۲۴ ساعت حدود ۷ ساعت رو می خوابم ولی به محض روشن شدن هوا! ولی تا قبل اون هر کاری بکنم خوابم نمی بره و این داره بهم صدمه میزنه چون دارم برای کنکور می خونم و اینجوری کل روزم رو از دست میدم. قبلا سابقه افسردگی داشتم. می دونم بی خوابی الانم از روی افسردگی نیست ولی اگر همینطور پیش بره و من تو راه رسیدن به خواسته هام همیشه ناکام بمونم افسردگی دوباره میاد به سراغم.
می خواستم ازتون بخوام که راهنماییم کنید برای درمان این بی خوابی چکار می تونم بکنم.
و در ضمن اگر مشاوره غیر حضوری مثلا در تلگرام دارید ممنون میشم راه ارتباطی رو توضیح بدید. چون برام سخته که حضوری با مشاور صحبت کنم. بازم ممنون
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : آقای دکتر محدودی زمان 💖💕
شرح مشکل :
وقت بخیر
پسر ۲۱ ساله ، اهل مطالعه با هوش، قدرت استدلال بالا، بسیار رک و راست گو، بی حوصله، علاقمند به بازیهای کامپیوتری و توانا در نوشتن و ساخت بازی، ارتباط اجتماعی ضعیفی داره، کارها رو عقب میندازه و شهامت انجامشون رو نداره
تو جمع فامیل غیر قابل تحمله و هر لحظه ممکنه دیگران رو برنجونه و حال جمع رو بگیره بنا براین فقط تو جمع دوستاش حضور داره که بیشتر اوقات فقط دختر هستن، نمی تونم مهمان دعوت کنم، حتی خونواده نزدیکون .
روانشناسش میگه نقش پدری و مادری رو اشتباه درک کرده که قطعا درسته چون من مادر مجبور بودم جور کم کاری و همیشه در سفر بودن پدر رو هم بکشم ،بخصوص که در شهری دور از خونواده زندگی میکردیم. معمولا مادر بد اخلاقی براش بودم.معتقده پدر و مادر بدی داره نسبت به خواهر کوچکترش احساس مسئولیت داره و مراقبشه ولی میرنجونش و پشیمون میشه.
عروسک های دوران کودکیش رو هنوز تو اتاقش داره. وجترین هست،
از کودکی و الان علاقه به لاک داره و فقط روش نمیشه بزنه که هیچ وقت واکنشی نشون ندادم، بگذریم که موهای بلند داره و ... ولی به نظر نمیاد ترنس باشه در این مورد با هم تحقیق و صحبت کردیم.
میگه وقتی عصبانی میشم و پرخاش میکنم چیزی نمیبینم و بعدش هم چیزی یادم نمیاد، از دوران دبستان همینجوری بودم.
در دبیرستان و دانشگاه دو بار تغییر رشته داد که برای ما خیلی پر دردسر بود ولی انجام دادیم، شهامت انجام کارهای عملی دانشگاه و دبیرستان رو نداره، بسیار ایده ال گرا هست
ازادی های زیادی داره، موقعیت اجتماعی و فرهنگی خوبی داره
دوستان محدودی داره و به این نتیجه رسیده که دوستانش همه مشکل روان دارن و داره هدایتشون میکنه برای درمان
به خودکشی و صدمه زدن به دیگران ، در مواقع عصبانیت، فکر میکنه، اخیرا شدیدتر شده و من شبها موقع خواب نگرانم که نکنه به خودش یا دیگری صدمه بزنه، یه کاتر روی میزش داره. سیگار نمیکشه و کلا بچه سالم و قابل اعتمادیه.
زمان بندی برای انجام کارها نداره و همیشه از برنامه ها عقبه ،دایم باید زمان رو بهش یاد اوری کنم و این کار خیلی ازارم میده، خیلی از کارهای مهم رو ادامه نمیده بجز بازی با کامپیوتر، زبان انگلیسیش بدون رفتن به کلاس کامله ولی تمرکز لازم برای یاد گرفتن زبان آلمانی نداشت و ادامه نداد، باشگاه ورزشی، اموزش رانندگی و ... رو ادامه نداد، به نظر میاد پدر درگیر ADHD ، بیش فعالی در عمه ها و اوتیسم، معلولیت جسمی و ذهنی شدید در فرزندان عمو و عمه هست.
امسال متوجه شدیم که درگیرADHD و بوردر لاین هست😔
از وقتی متوجه شده رفتارش بدتر و ازار دهنده تر شده و از کارهاش میترسم
نمی دونم رفتار و واکنش من باید چی باشه؟
پذیرفتن اینها و همراهی من با ایشون باعث نمیشه که مشکلاتش پر رنگ تر بشه؟
بهتره وانمود کنم که چیز خاصی نیست و فقط حواسم بیشتر بهش باشه؟
و با توجه به این موارد تنها مهاجرت کردن براش خطرناکه؟
در کل بگید چه کنم؟ خیلی پریشون و نگرانم 🙏
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم دلربا 💖💕
شرح مشکل :
خانم 31 ساله هستم، خانه دار، و یه فرزند دختر دارم، همسرم 33 ساله و پرستار، البته درحال حاضر در دانشکده پرستاری به عنوان استاد هست، یه چیزی که منو خیلی اذییت داره اینه که همسرم با همکارای خانم راحته، منظورم از راحتی اینه که وقتی تلفنی کاری دارن زنگ میزنن راحت صحبت میکنه به طور مثال میگه سلام خوبی ... نمیدونم چرا اینقدر فکرم درگیر شده، خیلی هم باهاش صحبت کردم ولی انگار کاراکترش همینجوری شکل گرفته، اینم بگم چون چندسال اعتیادش رو از من مخفی کرده بود الان خیلی بی اعتمادم نسبت بهش، هرچند که خوبیایی هم داره و هوای منو داره، ولی از اینکه با همکارای خانمش به نظر من خیلی راحته رنج میبرم 😔 این مورد رو هم بگم که چندین بار پیش اومده تو فامیل عمدا جلوی من میگن پرستارا تو بیمارستانا خیلی با هم راحت هستن و فساد زیاده بینشون و ...
ذهن منم بیشتر درگیر میکنن، در حالی که من تا الان تو گوشی همسرم موردی مثل دوست دختر و اینا ندیدم
جواب سوال شما :
قسمت اول پاسخ
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر پورمولائی 💖💕
شرح مشکل :
سلام خانم دکتر.شبتون بخیر.
دختر من شش سالشه و کلاس اول هستش.
کلا دختر نترس و مستقل و باهوش و اجتماعی هستش،ولی گاهی که از دستش ناراحت میشم و دعوامون میشه،بشدت اهل جواب دادن و بحث کردن هستش.و دیر عذرخواهی میکنه،طوری که انگار غرورش اجازه نمیده که کوتاه بیاد و خودش هم معمولا بعد از آروم شدن که باهم حرف زدیم میگه من اون موقع،وسط دعوا، روم نمیشه بیام عذرخواهی کنم.
راستش هرچی بگم یه جوابی میده و خیلی بسختی کوتاه میاد.
میخواستم ببینم بهترین برخورد و واکنش
چی میتونه باشه از طرف من؟ و علت این برخورد دختر چی هستش؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :@Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم ثانی 💖💕
شرح مشکل :
من پسرم ۲ سالش هست شیر پاستوریزه میدم شیشه شیر میخوره الان ۲ روز هست میخوام شیشه شیر ترک بدم شیر حدود ۲ لیوان فقط موقع خواب ظهر خواب شب بدم خیلی وابسته شیر هست و یموقع ها غذا نمیخورد شیر میخورد اما الان درحد ۲ لیوان میخوام بکنم بعد لیوان نی دار براش خریدم تو اونا نمیخوره از این لیوان آموزشی ها خریدم موقع خواب آموزشی رو بدم روزااا تو نی دار اب ابمیوه اینا بدم . اماااا میگن اطرافیان میخوای ترکش بدی اصلا دراز کش نده شیر بهش لیوان اموزشی مثل همون شیشه سیر هست . عادت داره شیر دراز کش میخوره فقط نظرتون چیه؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۵۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : آقای دکتر دستور 💖💕
شرح مشکل :
سلام و خسته نباشید
بنده خانمی 34 ساله هستم مشکلم لک صورتم خیلی رو اعصاب کلا فکرم و درگیر کرده بعد از بارداری سوم لک رو گونه هام افتاد قبلا لک رو گونه ام داشتم اما زیاد نبود بعد بارداری زیادتر شده واقعیتش کلی هزینه کردم وقتی از داروها و کرمها استفاده میکنم
کم رنگ میشه بعد قطع دارو ها باز مثل قبل میشه حتی بدتر از قبل هم شده😭 لطفا اگه میتونین کمکم کنین آزمایش دادم ویتامین دی کم بود
لکها هم به این صورت
جواب سوال شما : با سلام صابون لایه بردار نمک دریا یا دکتر نمک را تهیه و روزی دو بار صورت را شسته و سپس از روغن هسته البالو با کیفیت کمک بگیرید. و روزی دو بار بصورت موضعی استفاده کنید. درمان را تا دو ماه ادامه دهید
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم روشنک فلاح 💖💕
شرح مشکل :
با سلام خانمی 30 ساله هستم و حدودا چهار سال پیش از همسرم جدا شدم. دلیل جدایی ما بحث یا اختلاف نبود. دخالت ها و آزار و اذیت های مادر شوهرم بود. به طوری که ب ای جدا کردن ما به دعا و جادو و هرچی بگین متوسل شده بود. من واقعا کلافه شده بودم. و مادر همسرم همیشه پنهانی با من دعوا می کرد و جلوی شوهرم مظلوم می شد. و همسرم می گفت چرا به مادرم بی احترامی می کنی. خلاصه ما جدا شدیم. همسرم برام خونه خرید با وسایل جدا و مهریه ام رو هم کامل پرداخت کرد. اما الان بعد از چهار سال هنوز هم فراموشش نکردم. همیشه عکسای دو نفر مونو، عروسی مونو نگاه می کنم. یاد لحظات عاشقان مون که می افتم کلی گریه می کنم. چند بار اتفاقی همسرم رو دیدم، هم اون و هم من با غم عجیبی به هم نگاه می کنیم. خیلی خوشحال بودم که تا الان مجرد مونده. اما الان شنیدم با مادرش رفتن خواستگاری و مثل این که قراره قضیه جدی بشه. خیلی داغونم و ناراحت. همش این احساس که لحظاتی که با هم تجربه کردیمو با کس دیگه تجربه کنه داغونم می کنه. خواهش می کنم کمکم کنین. خیلی داغونم. سعی کردم فراموشش کنم اما واقعا تو این چهار سال نتونستم. به خواستگارام جواب منفی دادم. چون دلم پیش همسر سابقمه. در ضمن این رو هم بگم ما فرزند نداریم. ممنون میشم از راهنمایی شما
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم جهانگیری 💖💕
شرح مشکل :
سلام چهار ماهی هست باخانومم عقد کردیم و خداروشکر هیچ مشکلی نداریم فقط ی اخلاق خانومم اذیتم میکنه و اون این هست هروقت بینمون بحثی دعواییپیش بیاد چ خودش مقصر باشه چه من هیچ وقت پیش قدم نمیشه برا از دل آوردن و همیشه من باید پیش قدم بشم الان خسته شدم همیشه من برم پیش قدم شم و از دلش دربیارم بنظرتون چیکار کنم@
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :@Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
سلام به شما دوست عزیز
خیلی خوشحالم از اینکه تو رابطه ی شما همه چیز خوب هست. اگر بخوایم یکم واقع بینانه به رابطه نگاه کنیم متوجه میشیم که نمیشه همه چیز اونجوری باشه که ما دلمون میخواد و گاهی یک عدم توازن تو رابطه میبینیم و خب اینها کاملا طبیعی هست اما هنر ما باید این باشه که اگر مشکلی هم میبینیم اون مشکل به شکل مسالمت آمیز حل کنیم نه اینکه رهاش کنیم یا اینقدر بهش بچسبیم که به یک مشکل بزرگتر تبدیل بشه. الان شما عنوان کردید که موقع قهر فقط من هستم که باید پیش قدم بشم خب تو این چهارماه شما با این مورد کنار اومدید اما احساس میکنید که این موضوع داره بزرگ میشه برای حل این مشکل شما و همسرتون باید از مهارت حل مسئله استفاده کنید مثلا یک زمانی رو برای صحبت در این مورد در نظر بگیرید و باهم مذاکره کنید و به یک نتیجه ای که مورد قبول هر دوی شما هست برسید مثلا یک پیشنهاد من این هست که وقتی قهر کردیم به صورت نوبتی آشتی کنیم یعنی اگر این بار من پیش قدم شدم سری بعدی تو برای آشتی پیش قدم باش یا مثلا هر کسی که شروع کننده ی بحث بود اون برای آشتی پیش قدم باشه. البته اینها پیشنهادات من به شما بود و شما و همسرتون حتما با صحبت کردن در این مورد میتونید به گزینه های دیگری هم برسید و اونها رو به کار بگیرید. امیدوارم لحظات همیشه بهترین باشن برای شما و همسرتون.🌹🌹🌹🌹
✅خدیجه جهانگیری
✅روانشناس
✅خانواده و زوج
✅شماره تماس ۰۹۹۱۰۲۹۵۲۹۷
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم شیروانی 💖💕
شرح مشکل :
سلام
۲۵سالمه متاهل هستم خانم هستم رشتم علوم تربیتی .لیسانس دارم .
من جدیدا با یه شغلی آشنا شدم که مربوط به پوست ومو هست وعلاقه دارم بهش درآمد خوبی هم داره واین رو هم بگم از رشته دانشگاهیم متنفرم وبه اجبار لیسانس گرفتم چون خانوادم میگفتن یا این رشته یا هیچی .
العان هم منو زیر فشار گذاشتن که برو امتحان بده معلم شو .فشار به قدری روم زیاده که گاهی به فکر خودکشی میافتم.
بهشون هرچی میگم به معلمی علاقه ندارم ولی بازم رو خواستشون پافشاری میکنن .دخالت مادرم توی زندگیم آنقدر زیاده که حتی دکور خونمم اون میچینه من حتی اجازه ندارم خونهی خودمم با سلیقهی خودم دکور کنم مادرم داره دیوانم میکنه وقتی بهش میگم تمومش کنه میگه اگه ولت کنم گند میزی هم به خونت هم به زندگیت توی جمع نمیتونم حرف بزنم اول باید از پدر ومادرم کسب اجازه کنم بعد، با دوستام حق ندارم ارتباط داشته باشم چون مامان اونارو نمیشناسه
دیگه نمی کشم به خدا هرچی هم میگم اجازه بدین خودم بلدم از پس زندگیم برمیبرمیام برخورد بدی باهام میکنن و بهم میگن اگه ولت کنیم میری مثل فلانی بدبخت میشی
لطفا کمکم کنین نمیخوام مثل یه برده باشم میخوام آزاد باشم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
مازندران
قائم شهر✅
جهت مشاوره تلفنی و تعیین وقت حضوری☎️
با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید👥👤👥
📞0933 323 46 75
.۹۳۳ ۳۲۳ ۴۶ ۷۵
📞0902 0902 461
۰۹۰۲ ۰۹۰۲ ۴۶۱
کانال روانشناسی
@afsordegidarmani💎
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۲
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم اخوانی 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۱۸سالمه تازه نامزد کردم وقتی با نامزدم درمورد مسائل جنسی صحبت میکنیم ایشون میگن بهتره رابطه جنسیمون یک بار یا دوبار در هفتع باشه
ب نظر شما این تعداد طبیعی و نرماله؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم اخوانی 💖💕
شرح مشکل :
سلام دخترم ۱۶ سالمه یکی دوساله خود ارضایی دارم هیچی دربارش نمیدونستم الان کمتر شده ولی ترس زیادی دارم احتمال اینکه بکارت پاره بشه و توسط دکتر تشخصی داده بشه هست خیلی نگرانم وبه همین خاطر حتی میترسم بعد ها ازدواج کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
۶۰۳۴۴۲
سلام خدمت شما همراه محترم
امیدوارم حالتون خوب باشه
مشکل شما از بی توجهی و بی محبت بودن همسرتون هست و عدم مسئولیت پذیری ایشان در زندگی و برای جبران این تنهایی وارد رابطه با فردی دیگه شده اید و بعد از مدتی ایشان هم مثل همسرتان بی توجه شدن نسب به شما،و احتمالا شما با هر شخص دیگه ای که وارد رابطه شوید هم به همین صورت خواهد بود و افرادی را پیدا میکنید که به شما بی توجهی نشان بدهند و این ناشی از طرحواره های شما هست و تیپ شخصیتی که دارید و باید بیشتر بررسی بشه
اما شما بجای حل کردن مشکل صورت مسئله را پاک کردید و با رابطه با یک فرد دیگه میخواهید مشکل را حل کنید اما اسم این کار خیانت هست و آسیب های جبران ناپذیری برای شما همسرتان و فرزندانتان خواهد داشت،هرچقدر هم که همسر شما مشکلاتی داشته باشد،شما باید برای ریشه یابی و حل کردن آن مشکلات تلاش کنید نه اینکه با خیانت کردن،آن مسئله را به حال خود رها کنید،و همانطور که گفتم خیانت مشکلاتی برای خانواده شما ایجاد میکنه ،اگر همسرتان متوجه این موضوع شوند درگیری بیشتری پیدا میکنید و با فرزندانتان هم به مشکل میخورید،
بنابراین ابتدا ازین رابطه خارج شوید،بعدا با مراجعه به روانشناس مشکلتان با همسرتان را ریشه یابی و برطرف کنید .حتی اگر همسرتان برای درمان مراجعه نمیکنند ،شما خودتون جلسات مشاوره را ادامه بدهید تا روی اصلاح شخصیت و طرحواره های شما کار بشه و بتوانید روابط سالمی با افراد سالمی برقرار کنید،و درصورتیکه که با وجود توصیه های روانشناس باز هم رابطه با همسرتان بهتر نشد،میتوانید برای جدایی اقدام کنید،چون ماندن در رابطه ای که در آن به شما بی توجهی و بی احترامی بشه و مسئولیت پذیری در قبال هیچ کاری در همسرتان وجود نداره و هیچ تلاشی هم برای بهتر شدن رابطه انجام ندن،قطعا آسیب زا هست و نیاز های شما برطرف نمیشه و شما را غمگین و ناراحت میکنه…
با آرزوی موفقیت🙏🏻🌹
رویا حیدری
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
حیطه کاری: .افسردگی و اضطراب و وسواس
.زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج
.مربی مهارت های زندگی
اینستاگرام👇🏻
https://www.instagram.com/invites/contact/?i=1nilnlfms15c4&utm_content=ml3n3ah
کانال تلگرام👇🏻
/channel/caferavanshenasi_rh
پاسخ به سوال
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم صالحی 💖💕
شرح مشکل :
سلام دکتر ثانی وقتتون بخیر
من یک سوالی داشتم
مادر من در هنگام خواب احساس میکنه که یک نفر در خواب اون رو خفه میکنه و حتی میگه اون شخص رو هم میبینه و شبها از شدت سرفه و بی قراری چندین بار از خواب بیدار میشه
به نظرتون علت این مشکل چی میتونه باشه؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای شهرکی مهاجر 💖💕
شرح مشکل :
سلام آقای دکتر من 18 سال دارم و پسر هستم و مجردم من 3 روز هست که با تیم کاری خودم که از مدرسه باهم دوست بودیم بهم زدم به خاطر بحث مالی که اونا فکر میکردن من پول زیادی میگریم بابت پروژه ها وکار ما هم مربوط میشه به طراحی سایت حالا این اشخاص از کار من کپی دارن میرن و از تمام تجربیات من استفاده میکنن اعضای این تیم الان دارن توی مهارت هایی که بلد نبودن و من بلد بودمشون میگن که ما الان اون خدمات بلدیم و خودمون از اون طریق پروژه میگیرم و با این کارشون من حس میکنم تمام کمک هایی که کردم بهشون کار اشتباهی بود و الان کار های بزرگ میخوان بکنن من حدود 1 سال با این تیم همراه بودم
ممنون میشم راهکاری بهم نشون بدید که حالم خوب بشه
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
💫کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
ارائه مشاوره در زمینه:
اضطراب،افسردگی،اختلالات شخصیتی،اختلال جنسی،خانواده،تروما و سوگ
شماره تماس جهت مشاوره آنلاین 09167080932
پیج اینستا
_nasrin_.salehi,, چارگوش ویرایش, پنجره ابر گروه شاه کلید روانشناسی🗝
دکتر مرتضی محدودی زمان
روانشناس و زوج درمانگر
مشاوره حضوری و آنلاین
https://www.instagram.com/dr.morteza_mahdudizaman?r=nametag
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم دلربا 💖💕
شرح مشکل :
خانم 31 ساله هستم، خانه دار، و یه فرزند دختر دارم، همسرم 33 ساله و پرستار، البته درحال حاضر در دانشکده پرستاری به عنوان استاد هست، یه چیزی که منو خیلی اذییت داره اینه که همسرم با همکارای خانم راحته، منظورم از راحتی اینه که وقتی تلفنی کاری دارن زنگ میزنن راحت صحبت میکنه به طور مثال میگه سلام خوبی ... نمیدونم چرا اینقدر فکرم درگیر شده، خیلی هم باهاش صحبت کردم ولی انگار کاراکترش همینجوری شکل گرفته، اینم بگم چون چندسال اعتیادش رو از من مخفی کرده بود الان خیلی بی اعتمادم نسبت بهش، هرچند که خوبیایی هم داره و هوای منو داره، ولی از اینکه با همکارای خانمش به نظر من خیلی راحته رنج میبرم 😔 این مورد رو هم بگم که چندین بار پیش اومده تو فامیل عمدا جلوی من میگن پرستارا تو بیمارستانا خیلی با هم راحت هستن و فساد زیاده بینشون و ...
ذهن منم بیشتر درگیر میکنن، در حالی که من تا الان تو گوشی همسرم موردی مثل دوست دختر و اینا ندیدم
جواب سوال شما :قسمت دوم پاسخ
الهام پورمولائی
دکتری تخصصی روانشناسی
مدرس دانشگاه
شماره نظام روانشناسی:43383
جواب سوال:603436
با سلام همراه عزیز603437
بهترین زمان از شیر گرفتن بین 18 تا 24 ماهگی است . البته این به خُلق کودک ونوع تربیت شما نیز بستگی دارد !
اگر والدی بودید که دایما به کودک بدون زمان بندی مناسب شیر دادید , ترک شیر دهی کمی دشوار میشود .
❌دقت کنید هم زمان دوکار استرس زا را باهم انجام ندهید ! مثلا هم از شیر گرفتن هم از پوشک گرفتن !
❌از شیر گرفتن نیازمند صبر وحوصله شماست . هر چقدر کودک از شیر مادر تغذیه کند سیستم ایمنی قوی تری خواهد داشت . 6 ماه اول توصیه شده حتما کودک از شیر مادر تغذیه کند و هر چقدر بزرگتر میشود از غذاهای کمکی همراه با شیر مادر استفاده شود
❌کودک از یکسالگی باید جدا بخوابد وقتی نزدیک شماست برایش خوردن شیر تبدیل به عادت میشود
❌شبها از غذاهای کمکی استفاده کنید اگر سیر باشد بخوبی میخوابد .یکباره نمیشود کودک را از شیر گرفت .
برای از شیر گرفتن لطفا کودک را نترسانید واین پروسه را باکمک یکی از اعضای خانواده انجام دهید
سارا ثانی .کارشناس ارشد روانشناسی
https://pezeshkanekhoob.com/job/Details/15564/%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A7-%D8%AB%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : آقای دکتر دستور 💖💕
شرح مشکل :
سلام وخسته نباشید
مادرم تقریبا پارسال ده جلسه فیزیو تراپی انجام داده .حالا از پارسال تا الان ادرار ایشون مشکی هست من ندیده بودم امروز دیدم ونگران شدم یا مشکی میشه گفت یا بنفش کاملا تیره لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم
جواب : با سلام این مورد نیاز به بررسی بیشتر از طریق ازمایش خون و ادرار و سونوگرافی کلیه و مثانه داره. لطفا در اولین فرصت به یک اورولوژیست مراجعه کنید تا روال بررسی و تشخیص انجام بشه.
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
603407
روشنک فلاح
روانشناس بالینی
زوج درمانگر
مشاورخانواده
مشاوره حضوری
و مشاوره انلاین
http://Instagram.com/sedaiezendegir
@sedaie_zendgi
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم جهانگیری 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقت بخیر اقای دکتر
ببخشید مزاحمتون شدم من از داخل گروه اومدم پیویتون
اقای دکتر یه مدتیه یه موضوع به شدت اذیتم میکنه و روی تمرکزم اثر بدی گذاشته
من ۲۰سالمه
مجرد
ببخشید یه سوال دارم
ما یکی از فامیلامون یه اقای ۳۲سالس بسیار خوشتیپ یه دختر بچه هم داره
چرا هر وقت با من سلام و علیک میکنه لبخند میزنه بعد از چند ثانیه اون ورو نگاه میکنه
توروخدا اقای دکتر میشه بگید میتونه منشأ چی باشه
چون واقعا برام عذاب اوره و احساس میکنم اطرافیان فکر بد میکنن
این اقا شوهرم خالم هستن بعد وقتی توی مهمونی هستیم خالم همش به من نگاه میکنه نمیدونم چرا
من دختر متوسط و به گفته اطرافیان مودبو باهوش
اقای دکتر کمکم کنید
واقعا حالم بده
نمیدونم چیکار کنم این طرز نگاها تموم شه
حتی یک مدت نه سلام میکردم نه هیچی با این اقا
ولی متاسفانه ایشون با پرویی کامل حال منو میپرسید اونم با صدای اروم فقط خودم بشنوم
نمیدونم منظور این کارا چیه
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
سلام به شما دوست و همراه عزیز
من سوال شما را خوندم و لازم دیدم این نکته ها را به شما بگم.ما نمیتونیم با یک پیام بفهمیم که منشا نگاه های اون اقا چی میتونه باشه چون شناختی نداریم. شما نمیتونید ذهن بقیه رو دستکاری کنید یا نگاه اونها رو تغییر بدید اما میتونید روی خودتون و افکار خودتون تمرکز کنید که این کار با حفظ و رعایت حد و مرزها امکان پذیر هست مثلا ارتباط خودتون و محدود کنید مجبور نیستید که در همه ی مهمونی هایی که ایشون حضور دارند شما هم باشید. یا اگر در مهمونی هستید که ایشون حضور دارند شما در موقعیتی باشید که در معرض نگاه اون نباشید یا همه حضور داشته باشند. و اگر جایی صحبتی کردن که شما دوست نداشتید و از باب مزاحمت بود خیلی قاطع و محکم جواب بدید و از حریم خودتون دفاع کنید و اجازه ندید که ادامه دار بشه.
✅خدیجه جهانگیری
✅روانشناس
✅خانواده و زوج
✅شماره تماس ۰۹۹۱۰۲۹۵۲۹۷
🌹❤🌹❤
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم شیروانی 💖💕
شرح مشکل :
سلام
من یک دختر۱۸ساله هستم که امسال کنکوردارم
ولی واقعا دارم ازدست خانواده م کلافه میشم
فقط دنبال فرصتم که چندروزبرم خونه ی مامانبزرگم اینا یاخونه ی خاله م که یکم ارامش داشته باشم
توخونه هم باشم فقط تو اتاقمم
مثل یک وصله ی ناجور بهم نگاه میکنن
بابام یکم منو بیشترازداداشم دوست داشت تو بچگیم و همین باعث کینه و تنفرداداشم و مامانم ازمن شد
همیشه تو خونه مصل میدون جنگ درحال یارکشی بودیم که مامانم طرف داداشمو میگرفت و بابام هم اگه خونه بود طرف منو!
همه منتظرن که اشتباهی بکنم یا چیزی رو اشتباه تلفظ کنم که کلی دست بندازنم و بخندن،من خیلی حساسم و بهم برمیخوره و بهشون هم گفتم…
همه ی فکروذکرم اینه دانشگاه شهردیگه قبول شم و ازدست خانواده م راحت شم
چون بچه بودم لااقل بابام یکم هوامو داشت ولی الان بیشترین اذیتم بخاطرپدرم و رفتاراشه
همیشه مجبورم میکرد که لباس پوشیده و ساده ای که جلب توجه نکنه بپوشم ولی خودش همش درحال دیدزدن خانمای تو خیابونه والبته چندوقت پیش متوجه شدیم که باخانمی درارتباطن و خونه ش میره
مامانمم تنهاچیزی که ازش دیدم گریه کردنه،یانهایتا بامن قهرکردن
داداشمم فقط به چشم دشمن نگام میکنه و همیشه منتظرتلافی کردنه
من نمیتونم مشاور حضوری برم،میشه همین جا راهنماییم کنید؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
مازندران
قائم شهر✅
جهت مشاوره تلفنی و تعیین وقت حضوری☎️
با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید👥👤👥
📞0933 323 46 75
.۹۳۳ ۳۲۳ ۴۶ ۷۵
📞0902 0902 461
۰۹۰۲ ۰۹۰۲ ۴۶۱
کانال روانشناسی
@afsordegidarmani💎
,🔷زیوراخوانی
🔷 کارشناس ارشد روان شناسی.
🔷زوج درمانگر
🔷 درمانگرجنسی
🔹خیانتهای زناشویی
🔹مشاوره پیش ازازدواج
🔷 مشاورخانواده
🔷درمانگرEMDRتراپیست
🔷هیپنوتراپیست
🔹مدرس استانی درحوزه زوج وخانواده
🔷عضوانجمن نظام روان شناسی
🔷عضوانجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران
مشاوره آنلاین
09028183062
09024588255
شماره تماس کلینیک
02634486921
02634426317
باماتماس بگیرید
ماهمیشه همراه شما هستیم
,🔷زیوراخوانی
🔷 کارشناس ارشد روان شناسی.
🔷زوج درمانگر
🔷 درمانگرجنسی
🔹خیانتهای زناشویی
🔹مشاوره پیش ازازدواج
🔷 مشاورخانواده
🔷درمانگرEMDRتراپیست
🔷هیپنوتراپیست
🔹مدرس استانی درحوزه زوج وخانواده
🔷عضوانجمن نظام روان شناسی
🔷عضوانجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران
مشاوره آنلاین
09028183062
09024588255
شماره تماس کلینیک
02634486921
02634426317
باماتماس بگیرید
ماهمیشه همراه شما هستیم
پاسخ سوال ۶۰۳۴۱۰
سپاس از همراهی شما عزیزان
دکتر نسیم رزمخواه
درمانگر اختلالات(تخصصی وسواس )
درمانگر فردی و زوج
مدرس دانشگاه و درمانگر پروژه بین المللی مشترک صلیب سرخ و جمعیت بهبودیافتگان در خراسان رضوی (SRS)
عضو رسمی سازمان نظام روانشناسی
عضو رسمی انجمن روانشناسی آمریکا(APA)
09158192405