374
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۶۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
سلام سپاسگزارم که بدون هیچ چشم داشتی وقت میزارید وعشق میدیدبه هموطن.من یه سوال پزشکی دارم ..خانمی 35 ساله ام. متاهل.حدود 3ماه هست ک ترشح بدبودارم عفونت زنانگی.. وازعطاری داروی گیاهی گرفتم ( شربت خاتون. دمنوش پونه باعسل درروزسه بار..) دوماهه دارم استفاده میکنم منظم ..ولی بیفایده
بوده هنوز ترشح بدبودارم .. چه دارویی
برای من تجویزمیکنید ممنونم ازلطفتون.
جواب سوال شما :
باسلام ودرود🌹
بهتره جهت معاینه بالینی ودرمان عفونت به پزشک یا ماما مراجعه کنین
لطفا منبعد جهت درمان عفونت از داروهای گیاهی استفاده نشه(مصرف دمنوش های گیاهی برای پیشگیری از برخی بیماری ها خوبه ولی برای درمان بهتره حتما دارو مصرف کنین)
*جهت درمان عفونت باید حتما معاینه انجام بشه و براساس نوع عفونت درمان صورت بگیره
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۶۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای دکتر جعفری فرد 💖💕
شرح مشکل :
با سلام خانمی هستم ۲۵ ساله دارای یک فرزند مشکلم این هست که زنداداشی دارم که تاحالا باچندین نفر از فامیل دوست شدن وخودم مچشو گرفتم با شوهر خواهرم با شوهر خواهر زادم چ با غریبه چ با آشنا و مدتیه متوجه شدم خیلی داره به شوهرم نزدیک میشه و من نمیدونم باید چیکار کنم واقعا کلافم از طرفی خیانتش به داداشمو میبینم و الانم که داره به شوهرم نزدیک میشه دیگه خسته شدم از کاراش لطفا بگید من چیکار کنم که از شوهرم دور بشه
جواب سوال شما :
سلام
به نظر که این موضوع با توجه به ارتباط فامیلی نزدیک و همچنین فامیل بودن نفرهای سوم رابطه مثل شوهر خواهر و...... پیچیدگی های خاصی داره و با توجه به مشکلات احتمالی در صورت بر ملا شدن ممکنه پیش بیاد ابتدا به ساکن احتیاط بیشتری رو می طلبه
از طرفی نیاز به اطلاعاتی بیشتری برای کمک تخصصی وجود داره
مثل ارتباط ایشون در چه حدی بوده
چقدر از شرایط زندگی ایشون و مشکلات زندگی شون و ارتباط س با برادرتون و همچنین تامین نیازهای عاطفی و جنسی و مالی و ... ایشون مطلعید
یا
آیا بعد اینکه متوجه ارتباط ایشون با دیگران شدین باهاش حرف زدید یا خیر
با شوهر خواهر تون یا شوهر خواهر زاده تون چطور
چقدر بصورت خانوادگی در ارتباط هستید که کاملا متوجه تمامی ارتباطات چه با فامیل نزدیک چه با دوستان تون شدید و الان به سمت حریم زندگی شما وارد شده
قبل از ارتباط اول و .... چه عواملی موجب شک شما شد و چجوری متوجه شدین اتفاقی یا با چک کردن
و ...........
اما
اگر تا کنون با ایشون حرف نزدید توصیه می کنم اولین قدم شما گفتگو با ایشون باشه
یک گفتگوی همدلانه و قاطعانه
در خصوص شرایط زندگی و ارتباطش با برادرتون کمبود های احساسی عاطفی و جنسی مالی و....
ببینید در این زمینه چه مشکلاتی با برادرتون داره و چه کمکی از دست شما بر میاد
که بعنوان یه فرد نزدیک با برادرتون در خصوص توجه به ایشون و برآورده کردن نیازهاش قدم بردارید
در این خصوص خیلی لازم هست که سعی کنید از جایگاه همدلانه و درک شرایط ایشون صحبت کنید و برای ترک رفتار خیانت به عنوان یک حامی کمک ش کنید
معرفی به مشاور و کمک گرفتن از یک متخصص رو هم پیشنهاد بدید
در خصوص مشکلاتش توصیه می کنم خیلی غیر مستقیم حرف نزنید یعنی یه جورایی سر بسته که خودش بفهمه بلکه در صورت لزوم و به کوچه علی چپ زدن مستقیم بیان کنید
شما با رعایت شرایطش از فهمیدن ارتباطات بیرونیش حرف بزنید که متوجه بشه شما میدونید
در خصوص واکنش دفاعی ش و توجیه و یا انکارش هم در صورتی که این به اصطلاح مچ گیری شما مستند هست بر اساس همین مستندات حرف بزنید اما در تمام این مدت که تمرکز شما روی درک شرایطش و کمک به ایشون هست لحن گفتارتان رو سعی کنید همدلانه و کمک کننده باشه که بتونه حرفش رو بزنه
در خصوص زندگی خودتون و اهمیتی که این مورد براتون داره هم و از شرایطی که بوجود آمده صحبت کنید
نسبت به تغییر رفتار ایشون با شوهرتون نسبت به قبل صحبت کنید و اینجا برعکس حالت قبل نه همدلانه بلکه خیلی خیلی قاطعانه با لحن و نگاه مصمم درخواست کنید که فاصله رو رعایت کنه و حریم رو نگه داره
سعی کنید از تهدید مستقیم بپرهیزید اما یادآوری کنید که با توجه به اهمیتی که زندگی خودتون و برادرتون براتون داره در صورت ادامه این رفتارش ناگزیر میشید که این موضوع رو پنهان نکنید
نتیجه گفتگوی ایشون تا حدودی شما رو آگاه میکنه که قدم بعدی تون چی میتونه باشه
مثلا اگر لازم باشه با شوهرتون و حریم شکنی این خانم باهاش حرف بزنید یا نه
یزدان جعفری فرد
دکتری روانشناسی
اعتیاد، زوج درمانی، خیانت زناشویی ، وسواس و
09120371972
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
❌️پاسخ سوال ٦٠٣٤٧٧🌹🌹
من روانشناسم
حس های بدتو به من بگو تا حس خوب بهت هدیه بدم
من دریچه تازه ای از دنیای اطرافت را بهت نشون میدم.
من هرگز تو را قضاوت سرزنش یا نصیحت نمی کنم.
من به واسطه تجربه و درسی که خوندم ریشه مشکلاتت را پیدا می کنم و از ریشه درمانت می کنم.
حرفه و کار من نجات توئه، پس به من اعتماد کن.
شاد بودن حق شماست
با مهر کنارت هستم❤️
🔹شمسا مبشری نیا
🔹 روانشناس بالینی
🔹عضو سازمان نظام روانشناسی
🔹عضو انجمن حمایت از کودک
🔹عضو انجمن ازدواج و تحکیم خانواده
🔹۳۰ سال سابقه ارتباط با کودک
🔹مشاور کودک و خانواده
🔹مشاوره فردی
🔹مربی مهارت های زندگی و ذهن آگاهی
🔹مشاوره در زمینه اختلالات خوردن(چاقی،لاغری)
🔹مشاوره در زمینه تغییرات خلقی قبل و بعد از پریود و بارداری
آیدی پیام جهت رزرو وقت مشاوره در تلگرام👇
@madereshad
پیج اینستا گرام کودک👇
https://www.instagram.com/psycologist_health
پیج اینستاگرام بانوان👇
https://www.instagram.com/rahnamayane_zamin
گروه تلگرام پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان 👇
@Psycologist_health
مشاوره مستقیم با من
https://haal.ir/pwa/doctor-profile/149?catId=171&typeFor=consultation
❌️پاسخ سوال ٦٠٣٤٥٨🌹🌹
من روانشناسم
حس های بدتو به من بگو تا حس خوب بهت هدیه بدم
من دریچه تازه ای از دنیای اطرافت را بهت نشون میدم.
من هرگز تو را قضاوت سرزنش یا نصیحت نمی کنم.
من به واسطه تجربه و درسی که خوندم ریشه مشکلاتت را پیدا می کنم و از ریشه درمانت می کنم.
حرفه و کار من نجات توئه، پس به من اعتماد کن.
شاد بودن حق شماست
با مهر کنارت هستم❤️
🔹شمسا مبشری نیا
🔹 روانشناس بالینی
🔹عضو سازمان نظام روانشناسی
🔹عضو انجمن حمایت از کودک
🔹عضو انجمن ازدواج و تحکیم خانواده
🔹۳۰ سال سابقه ارتباط با کودک
🔹مشاور کودک و خانواده
🔹مشاوره فردی
🔹مربی مهارت های زندگی و ذهن آگاهی
🔹مشاوره در زمینه اختلالات خوردن(چاقی،لاغری)
🔹مشاوره در زمینه تغییرات خلقی قبل و بعد از پریود و بارداری
آیدی پیام جهت رزرو وقت مشاوره در تلگرام👇
@madereshad
پیج اینستا گرام کودک👇
https://www.instagram.com/psycologist_health
پیج اینستاگرام بانوان👇
https://www.instagram.com/rahnamayane_zamin
گروه تلگرام پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان 👇
@Psycologist_health
مشاوره مستقیم با من
https://haal.ir/pwa/doctor-profile/149?catId=171&typeFor=consultation
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۵۰۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای خبری 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقت به خیر امکانش هست در این مورد راهنمایی بفرمایید:
معلم کلاس اولم مدرسه پسرانه 40 نفر
زود عصبانی میشم از دستشون چه راه کاری برای افزایش صبر هست؟ اینکه بچه ان و شیطنت و شلوغی و... دارن میدونم به جز این موارد چه راهکاری هست
و سوال دیگه ام اینکه چه مسئولیتی به شلوغ ها بدم؟ چیزی لازم ندارم که از دفتر بگیره یا بیاد تخته رو پاک کنه تو کلاسم چیزهایی که لازم دارم میبرم
خودش حرف گوش نمیده اذیت میکنه چطوری مبصر بذارمش؟ یا درس بلد نیست سرگروه بذارم!
این عصبانیت من چه عواقبی برای اونها ممکنه داشته باشه؟
ایا راهی برای جبران هست؟
و کلاس ها حضوریه فرصتی برای استراحت ندارم حتی روزهای 5شنبه و جمعه کلاس گذاشتن برامون
خسته شدم
جواب سوال شما :
با سلام و احترام
در ابتدا باید به شما خدا قوت بگویم.
این واقعیت را باید پذیرفت که مدیریت کردن ۴۰ دانش آموز کلاس اول بسیار سخت است.
نمیدانم چند سال تجربه تدریس در مقطع ابتدایی را دارید.
اگر معلم کم تجربه هستید حتماً با معلمینی که تجربه تدریس و کلاس داری بالاتری دارند مشورت و از تجارب آنها استفاده نمایید.
توصیه میکنم از والدین در کلاس کمک بگیرید معمولاً در دبستان هر کلاسی یک نماینده دارد که یکی از والدین است، همراهی نماینده با شما تاثیر زیادی کنترل کلاس و آرامش شما دارد .
مهارت تدریس در مقطع ابتدایی بسیار متفاوت نسبت به مقطع متوسطه است زیرا کودکان هنوز با قوانین و مقررات آشنایی نداشته و رعایت قوانین برای آنها مشکل است.
اگر بتوانید در ابتدای سال به جای تدریس ، قانون و نظم را در کلاس ایجاد کنید شانس موفقیت زیادی دارید.
به این نکته توجه نمایید که دانش آموز کلاس اول و کلاً دانش آموزان ابتدایی نباید رها شوند و شما به عنوان یک معلم برای کلاس باید برنامه داشته باشید به طور مثال برنامه ریزیهایی را برای کلاس در نظر بگیرید که با توجه به شرایط قابل اجرا باشد .
سعی کنید تمام دانش آموزان در فعالیتهای کلاسی مشارکت کنند.
آنها را گروه بندی نمایید و برای هر گروه تکالیف جداگانه ارائه نمایید.
مسئولیتهایی مانند نظافت کلاس و میز ها را به همه بچهها واگذار شود.
به این نکته توجه نمایید که برخی از دانش آموزان دارای اختلال بیش فعالی و عدم توجه هستند.
کار کردن با این دانش آموزان بسیار سخت است این دانش آموز باید در ابتدا توسط روانشناس و یا روانپزشک درمان شده و سپس بتوانیم به آنها آموزش دهیم.
عصبانیت شما شاید ناشی از این باشد که کنترلی بر روی دانش آموزان ندارید و یا احساس ناتوانی میکنید.
به اعتقاد من اول باید توانایی و مهارتتان را افزایش دهید و سپس بتوانید بر دانش آموزان خود تسلط پیدا نمایید .
با احترام
خبری
کارشناس ارشد مشاوره
شماره همراه
09367319753
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۵۰۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای برومند 💖💕
شرح مشکل :
با سلام خدمت آقای ثانی و برومند عزیز
خواهر من الان حدود ۳ سال هست که نامزده و از همون روزهای اول اختلاف خوردن و تقاضای مهریه اینا کرده هر چند مهریه ی آنچنانی نصیب ایشون نشده الان نامزد ایشون نه برای توافق میاد یا نه طلاق و میگه مهریشو طبق اعساری که دادگاه قبول کرده یعنی هر ۱۸ ماه یه سکه دو بار ایشون نفقه رو ندادن که هر بار دادخواست دادیم و یکبارم با گزارش اصلاحی و اقساطی دادن الان بازم ۵ ماهه ندادن به ما میگن از طریق نفقه هم نمیتونیم طلاق بگیریم چون نهایتا در دیوان عالی رای میشکنه و فقط عمر تلف میشه خواهش میکنم اقای برومند راهنمایی بکنند ممنونم
جواب سوال شما :
درود بر شما
چنانچه حتی با صدور حکم دادگاه مبنی بر پرداخت نفقه، نامزد خواهرتون باز هم حاضر به پرداخت نفقه نیست مطابق با قانون حمایت خانواده میتوانید به دلیل عسر و حرج و نپرداختن نفقه تقاضای طلاق دهید و دادگاه با توجه به احکامی که در این خصوص صادر شده و نامزد خواهرتان محکوم به پرداخت نفقه شده و باز هم از پرداخت آن امتناع میکند به دلیل عسر و حرجی که به ایشان وارد میشود با طلاق خواهرتون موافقت مینماید. و اینکه ایشان اعلام کردهاند که در دیوان عالی کشور رای نقض میشود چنین چیزی صحت ندارد و اتفاقا دیوان عالی کشور روی این موارد حساس بوده و چنانچه حتی حکم به ضرر شما باشد دیوان عالی کشور حکم طلاق شما را صادر میکند.
پایدار و ماندگار باشید..
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم اخوانی و سرکار خانم دانا 💖💕
شرح مشکل :
سلام بنده یک پسر تقریبا 17 ساله هستم که از حدود 6 سالگی از مهد کودک دارای لکنت زبان شدم تا همین الان و سال به سال شدید تر شد بعضی سال ها رشدش کمتر میشد.خلاصه من از سن 12 سالگی هم خودارضایی متاسفانه شروع کردم و فیلم های پورن زیاد میبینم حداقل هر یه روز در میون ور در هفته هم تقریبا 4 بار کلا خودارضایی میکنم..بنده به دلیل لکنت زبانم مخصوصا تو این کرونا و روزای تعطیل که اموزش ها مجازی شدن و اکـثرا شفاهی میباشند واقعا حراس دارم و نمیتونمم از پشت موبایل با کسی تلفنی حرف بزنم فکم گیر میکنه و صدام در نمیاد! اما حضوری با بقیه تقریبا بدون لکنت حرف میزنم!! سوالم اینجاست آیا خودارضایی این لکنت مرا شدید تر میکند؟ درمان هردوش بهم بگید مخصوصا لکنت زبان با تشکر
جواب سوال شما :
با سلام
خودارضایی به طور مستقیم ارتباطی با شدت لکنت ندارد ، ولی عوارض روحی و استرس ناشی از این کار میتواند به طور غیر مستقیم تاثیر گذار باشد.
برای درمان لکنت باید به گفتاردرمانی مراجعه کنید.
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم روشنک فلاح 💖💕
شرح مشکل :
درود برشما
بنده راحله هستم .۴۳ ساله مقطع تحصیلی ارشد بازرگانی .از سال ۹۱ از همسرم جدا شدم و یک دختر۱۵ ساله دارم .که همچنان همسر سابقم اذیت میکنه تهمت میزنه و تهدید میکنه.بجه رو میخواد و اعتیاد به شیشه داره .و اشتباه ما این بوده که از ترس اینکه بچه رو جایی نبره اجازه دادیم بیاد تو منزل و الآن دیگه غیر قابل تحمل شده و از این رو دخترم دچار استرس پاچیدگی ذهن شده و انواع بیماری ها اومده سراغش و درس هم نمیتونه بخونه. عاجزانه نیازمند کمک هستم .
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای برومند 💖💕
شرح مشکل :
درود برشما
بنده راحله هستم .۴۳ ساله مقطع تحصیلی ارشد بازرگانی .از سال ۹۱ از همسرم جدا شدم و یک دختر۱۵ ساله دارم .که همچنان همسر سابقم اذیت میکنه تهمت میزنه و تهدید میکنه.بجه رو میخواد و اعتیاد به شیشه داره .و اشتباه ما این بوده که از ترس اینکه بچه رو جایی نبره اجازه دادیم بیاد تو منزل و الآن دیگه غیر قابل تحمل شده و از این رو دخترم دچار استرس پاچیدگی ذهن شده و انواع بیماری ها اومده سراغش و درس هم نمیتونه بخونه. عاجزانه نیازمند کمک هستم .
جواب سوال شما :
درود بر شما
اگر هیچ رابطه زوجیت بین شما وجود نداشته باشد، حضور شما دو نفر در یک منزل از نظر شرعی و قانونی اشکال دارد و شما میتوانید ابتدا با کلانتری محل جهت حضور ایشان در منزل هماهنگ کنید و در صورت عدم خروج ایشان در منزل باید شکایت کنید و غیر از این راه دیگری ندارید..
پایدار و ماندگار باشید..
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
👆پاسخ به سوال شماره ی ۶۰۳۴۲۱ شاه کلید ، مراجع مجازی 🌱🌱🌱🌱
با درود و وقت بخیر ❤❤❤
دوست عزیز شما نوشتید سه ساله که دچار وسواس فکری هستید و روانپزشک هم مراجعه کردید ولی ننوشتید که چقدر مرتب داروهاتون رو مصرف کردید ،
توصیه ی من به شما اینه که حتما از یک رواندرمانگرcbt کمک بگیرید نه از یک روانشناس یا مشاور.
رواندرمانگر cbt با استفاده از تکنیکهایی که داره هم رو افکارتون کار میکنه و هم با استفاده از تکنیک مواجهه ، روی رفتارتون کار میشه .
✔🔔در درمان وسواس به یقین میتوان گفت که بهترین روش درمانی ، مواجهه (Exposure) است .
وسواس از بیماریهای است که ریشه ی اضطراب داره ، چه بسا خودارضایی شما صرفا بخاطر شدت اضطرابتون باشه که از اون طریق خودتون رو آروم میکنید ولی بعداز اون افکار خودسرزنشی و عذاب وجدان سراغتون میاد و احساس بی ارزشی بهتون دست میده
حالا که وسواس روی عملکرد تحصیلیتون تاثیر گذاشته و تمرکزتون رو بهم ریخته از یک رواندرمانگر کمک بگیرید و اگر نیاز به دارو درمانی بود ایشون تشخیص خواهند داد .
موفق باشید . 🌱🌱🌱🌱
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۵۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : آقای دکتر غفوری 💖💕
شرح مشکل :
سلام ممنون میشم جواب آزمایشم رو بگید، قبل هم سابقه کم کاری تیروئید داشتم.
جواب سوال شما :
سلام
تمام موارد قند ،چربی ، کم خونی ،غلظت خون ،تیروئید نرمال هست
شاد
و
بهروز
باشید
دکتر غفوری
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
پاسخ به سئوال۶۰۳۴۴۵
فاطمه برگ نیل
کارشناس ارشدمشاوره خانواده وروانشناس
مشاوره اعتیاد
آدرس پیج:
@f.b.psychologist
شماره تماس۰۹۳۷۵۴۴۹۶۶۷
https://www.instagram.com/p/Cq4_RPvIy_Y/?igshid=YTUzYTFiZDMwYg==
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم الله وردی 💖💕
شرح مشکل :
سلاممن با اینکه ۱۷ سالمه بهترین دوستم ایدشو بهم گفت و گفت تو هم بیا و برای کارش نیاز به سرمایه داشت که منم میتونستم براش تهیه کنم ولی تو یه سال و برای شرو کارش نیاز به ییلمای اموزش داشت که من خریدم با اینگه وضع مالیه خونوادم اصن مناسب نیست و الان تنها همدمم تو کله زندگیم فقط یه قلم و کاقزه چن دکستی ندارم حرفای دلمو توش مینویسم و اگه کسی میخاد با من دوست بشه و من یکم باهاش درد ودل کنم بیاد و یکم بهم کمک کنه من نمیدونم این گروه چیه پس لطفن ترو خدا یکی بهم کمک کنه
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای شهرکی مهاجر 💖💕
شرح مشکل :
با سلام و عرض خسته نباشید من یه خانم 31 ساله هستم لیسانس حسابداری کارمند و همسرم 32 ساله ایشون هم رشته من هست منتها بیکار هستند.6 سال پیش با عشق ازدواج کردیم هنوزم عاشقشم اونم همینطور هرکاری برام میکنه خوشحال شم. همسرم اوایل زدواج در شرکتی معتبر که پدرش شاغل اونجا بود، سرکار میرفت اما اونقدر پدرش اذیتش کرد (برای مثال تو اینجا هستی من نمیتونم کار کنم و…) که همسرم خسته از رفتاراشون لج کرد اومد بیرون و از همون موقع شغل ثابتی نداره و بیکاره. دوسال بعد پدرش برادرشوهرم رو که مجرد بود برداشت برد همونجا سرکار- من و همسرم خیلییییییی ناراحت شدیم دلش شکست نابود شد اما آدم عاقلیه اهل شر و دعوا نیست فقط دوری میکنه از اونا. شب خواستگاری بهمون قول دادن خونه برامون میخرن یا می سازن اما بعد از 6 سال تازه امسال برا خودشون ویلا ساختن. مادر شوهرم بهم گفت (برات خونه نمیتونم بخرم اما برات دعا میکنم که خونه دار بشی!!!!) خیلی بهم برخورد ولی جواب ندادم. احساس میکنم خیلی دارن از ما و حرف نزدنمون سواستفاده میکنن. شوهرم میگه دیگه اصلا پدر مادر نداره فقط یه چیز اسماً.منم تا الان بهش سرکوفتی نزدم بابت رفتااشون یکی دوبار عصبی بودم درددل کردم انا دیدم شوهرم خیلی مظلومه تقصیر اون چیه نمیتونه بره با پدر مادرش دعوا و جنگ خونریزی راه بندازه اما خیلییی ناراحتم. از یه طرف دیگه خانواده خودمم دارن فقط سواستفاده میکنن. هر کار فنی یا… داشته باشن زنگ میزنن شوهرم براشون در اولین فرصت بدون هیچ چشمداشتی انجام میده هواشونو داره هرجایی کارشون گیر باشه به خاطر من هرکار ازش بر بیاد نه نمیگه انجام میده ولی خرشون که از پل گذشت انگار نه انگار دوباره رفتارای بی ادبانه.اتفاقا موقع ازدواجمون جفت خانواده ها راضی کامل بودن. ما هم تا الان به هیچکدومشون بی احترامی نکردیم. همین دیشبکه خونه مادرم بودیم بچه خواهرم جلوی همسرم رفتار خیلی زشتی کرد همسرم حرفی نزد فقط رفت بیرون دوساعت بعد اومد. خواهرمم رفتار بچشو جلو مادرم بازگو کرد خندید من هی بحثو عوض کردم بازم ادامه داد و خندید. من خواهر بزرگترم بود حرفی نزدم احترام گذاشتم انتظارداشتم مادرم بگه زشته این حرف، شوهر خواهرته 8 سال ازت کوچکتره اگه چیزی نمیگه محض احترامهو … اما مادرمم کلی خندید و بدم اومد. شب همسرم اومد خونشون دوباره اینا بی احترامی کردن همسرم عصبی شد از خونه رفت منم سر شام بلند شدم گفتم شما بی احترامی می کنید حد و حدود رعایت نمیکنید تازه اونا ناراحت شدن!!!! نمیدونم لان کی مقصره کی نیست خیلی حالم بده. ممنون میشم آرومم کنید و راهنماییم کنید چه رفتاری نسبت به خانواده همسرم، خانواده خودم و همسرم نشون بدم. آیا با خانواده هامون قطع رابطه داشته باشیم وقتی جز بی احترامی چیزی نمیبینیم و فقط احترام گذاشتیم و رو حرفشون حرفی نزدیم برا اینکه بزرگتر بودن و این باعث سواستفاده دوطرف شد؟ بخدا انقدر سردرگم و حالم بده اصلا خوب و بد رو نمیتونم تمایز بدم. ممنون از پرسنل دلسوز و مهربان سپاسگزارم
عذرخواهی میکنم لازم به ذکر هست این کاری هم که من دارم و شاغل هستم دایی همسرم برام درست کرد. اون زمان من فارق التحصیل بودم و شوهرم دوترم دیگه داشت. برا همین واسه من کار رو درست کرد. الان که میبینم شوهرم هرجا سر میزنه برا کار و نمیتونه جای مناسبی پیدا کنه و سرمایه ای هم نداره شغلی شروع کنه بیشتر از دست خانوادش عصبی هستم و بیشتر برای شوهرم غصه میخورم. احساس میکنم خیلی احساس بی کسی میکنه دارم دیوونه میشم خیییلی براش ناراحتم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای شهرکی مهاجر 💖💕
شرح مشکل :
سلام روز بخیر
خدا قوت گروهتون واقعا عالیه
من یه مشکلی دارم که خودمو دائما با دیگران مقایسه می کنم و معمولا خودمو کمتر میبینم و گاهی هم بهتر...
این قیاس خیلی اذیتم می کنه و باعث کاهش اعتماد به نفس و عزت نفسم نسبت به خودم میشه.
لازمه عرض کنم من ۱۶ سالمه و دخترم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۶۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
سلام. دو ساله که ازدواج کردم و چند ماهی هست که دقیقا ده ، یازده روز قبل از پریودیم ، بعد از رابطه ی جنسی ، خونابه از من خارج میشه .یعنی خونابه ها همیشه حدود ده روز قبل از پریودی ، بعد از هر رابطه ،وجود دارن . روزهای دیگه همچین مشکلی نیست . ضمن اینکه مشکل خشکی واژینال رو هم ندارم . علت چیه ؟؟
جواب سوال شما :
باسلام و درود🌹
بهتره جهت معاینه بالینی به پزشک یا ماما مراجعه کنین،ممکنه علتش التهاب دهانه رحم باشه
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۶۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم رجب زاده 💖💕
شرح مشکل :
سلام شبتون بخیر
با یکی آشنا شدم ایشون از نظر رفتاری خوبه ولی ازدواج کردن حضانت بچه با مادرش ولی بنده یه عقد ناموفق داشتم الان من نمیتونم با قضیه بچه داشتنش کنار بیام ایشون ولی اصرار دارن که یکم بهم فرصت بده نه جواب منفی بده نه جواب مثبت شاید تونستم وراضیت کنم اما نمیدونم کارم درسته یانه چون ارتباط حسی نمیتونم برقرار کنم با این آقا وقتی به بچه داشتنشون فکر میکنم نمیدونم چیکار کنم لطفا میخوام راهنماییم کنین ممنونم ایشون متولد 70 هستن من متولد 68
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۷۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم مبشری نیا 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
من ۱۶ سالمه و دخترم
از وقتی که درگیر انتخاب رشته شدم خیلی زودرنج تر شدم به طوری که وقتی عمیق به اینده و زندگیم فکر میکنم یا کسی درموردم صحبتی میکنه خیلی سریع گریه ام میگیره در صورتی که میدونم گریه بی جایی است ولی نمیتونم کنترل کنم ... ممنون میشم راهنمایی کنید که باید چیکار کنم ؟!
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۵۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم مبشری نیا 💖💕
شرح مشکل :
سلام من یه دختر ۱۶ ساله هستم که مشکل شدیدی در ارتباط برقراری با همکلاسی هاش داره قد کوتاه و کک مکی با عینک ته استکانی گرد هم نیستم:/ ولی هرچقد سعی میکنم انگار از همون اول با توجه به قیافم تصور بدی ازم دارن و فک میکنن
احمق دست و پا چلفتیم و تازگیا فهندیم منو از بهزیستی وقتی چند روزه بودم اوردن البته بخاطر تک فرزند بودن و سن زیاده پدر مادرم و یسری چیزای دیگه همیشه به این موضوع شک داشتم و زیاد تعجب نکردم و خیلی هم ناراحت نشدم بزرگترین مشکل من همین برقراری ارتباطه که بهم حس اضافی بودن داد فکر میکنم نباید وجود داشته باشم و تازگیا انقد تو کلاس مسخرم کردن و ازم فاصله گرفتن و باهام لج کردن کاملا از خودم بدم اومده شاید فک کنید اغراق میکنم اما واقعا کاراشون باعث شده کم کم دست و پا چلفتی بشم و نمیتونم درست تمرکز کنم نمیتونم به درس گوش کنم و خانوادم نمیزارن از خونه تنها برم بیرون و همیشه تو اتاقم تنهام با ابنکه کلاسمون خیلی باهمدیگه صمیمین و همیشه باهم تو کافه و پارک و شهر بازین نمیتونم بفهمم دلیل اینهمه بدشانسی که میارم چیه با اینکه همیشه مخالف خودکشی بودم و بنظرم کار احمقانه ای بوده اخیرا دارم خیلی بهش فک میکنم و همیشه کشتن همکلاسیهامم تصور میکنم و اگه اسیب ببینن خوشحال میشم
من چکار باید بکنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۵۰۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای خبری 💖💕
شرح مشکل :
سلام معلم کلاس اولم
شاگردم ر رو تلفظ نمیکنه با چند تا از نشانه ها رو اشتباه تلفظ میکنه
چیکار کنم؟
مثلا س رو و میگه یا س رو ش
اختلال تلفظه؟ چیکار کنه تو خونه؟
یا سرباز رو مینویسه سباز
یا گ رو میگه ق
جواب سوال شما :
با سلام و احترام
در ابتدا بررسی نمایید که گویش خانواده چگونه است ؟
آیا خانواده با زبان یا لهجه خاصی صحبت میکنند ؟
نکته بعدی برخی از کودکان در تلفظ برخی حروف را به خوبی تلفظ نمیکنند، با والدین صحبت کنید که نحوه صحبت کردن آنها با فرزندشان چگونه است.
گاهی تلفظ اشتباه کودک ناشی از تقویت اشتباه والدین است
بدین صورت که گاه فرزندشان بعضی حروف وکلمات را پس و پیش و اشتباه ادا می کنند و برای والدین جذاب بوده و با خنده و شوخی ان را تایید میکنند.
ابتدا بعد از بررسی دو مورد ذکر شده ، اگر هر دو منفی بود، یعنی لهجه خاصی نداشتند و تقویتی نیز صورت نگرفته بود، حتماً به گفتار درمان ارجاع شود.
با احترام
خبری
کارشناس ارشد مشاوره
شماره همراه
09367319753
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
پایان پرسش وپاسخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
Читать полностью…
603423
روشنک فلاح
روانشناس بالینی
زوج درمانگر
مشاورخانواده
مشاوره حضوری
و مشاوره انلاین
http://Instagram.com/sedaiezendegir
@sedaie_zendgi
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر روشنی 💖💕
شرح مشکل :
سلام شوهرم یه هویی سر یه مسئلهای عصباني شده وقاطی کرده دخترشو به کشتن وخودشو به خود کشی تهدید کرد به کدوم دکتر مراجعه کنیم روان پزشک یا متخصص مغز اعصا ب قبلش یه قرص بنام کلومیپرامین ۱۰ میخورد چن شب نخورد این حمله بهش دست داد ایا بهخاطر قرص بود که نخورد؟ لطفا کارشناس تون جوابمو بده ، ممنونم.
جواب سوال شما :
باسلام و احترام
دوست عزیز حتما به روانپزشک ( متخصص اعصاب و روان) مراجعه کنید نیاز به ارزیابی و بررسی بیشتر هست.
موفق باشید
دکتر ناز روشنی
متخصص اعصاب و روان
روانپزشک
عصرها ۴ تا ۸
مشهدخیابان چمران (جهانبانی) چمران ۱۳ ساختمان المان واحد ۵۰۲تلفن ۳۸۵۲۵۹۸۲- ۰۹۳۵۲۳۶۴۶۲۴
ويزيت آن لاين نيز انجام ميشود.
صبح ها کلینیک ویژه بیمارستان قائم، ابن سیناوسيدي
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم چمن پیرا 💖💕
شرح مشکل :
پسرم27ساله لیسانس دارم مشکلم این که خودم خیلی با بقیه مقایسه میکنم با آدم هایی که همکلاسیم بودن هم باشگاهی بودن از من چند پله پایین تر بودن ولی الان بالاتر از من هستن اینکه شغل ندارم وروز به روز سنم داره بیشتر میشه روم فشار میاره برای آزمون ارشد دارم میخونم ولی دو هفته میخونم ولی میزارم کنار یه مدت باز دوباره کتابو یه مدت برمیدارم میزارم کنار قبلاورزش میکردم اما جدیدا ورزش نمی کنم خیلی هم یه صدایی تو ذهنم میگه نمیتونی نمیشه شکست میخوری آگه کمکم کنیدخیلی ممنون میشم
و اینکه خیلی تو فضای مجازی میام یعنی بیشتر وقتمو صرف مجازی میکنم ومیخوام کمش کنم نمی دونم چطوری
وبیشتر مطالب مفید
جواب سوال شما : سلام خدمت شما کاربرِ گرامی ، یکی از لازمه های شروع هر کاری این است که در آن مورد نسبت به خود اعتماد و باور داشته باشید ، چرا که باعث می شود با ثباتِ بیشتری در راه هدفِ خودتان قدم بردارید و دچار تردید و سستی نشوید . مثال : یک مربی که در مواقع موفقیتِ شاگردانِ خود ، آن ها را تشویق می کند و به آنها کیفیتِ کارشان را گوشزد می کند و طبیعتاً شاگردان نیز از سخنانِ مربی خود دچار شعف می شوند و با انرژی بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهند . بهتر است که شما هم چنین نقشی را برای خود ایفا کرده و با عباراتِ امیدوار کننده و هدفمند ، فضای مثبتی را در ذهنِ خود ایجاد کنید و ذهن را آماده رسیدن هر چه سریع تر به آرمان های خود بکنید .
اعتماد به نفستان را بالا ببرید چرا که اعتماد بنفس موجب می شود در مواقع مواجه شدن با مشکلات و ناامیدی در رسیدن به هدفتان ، خود را نباخته و با اطمینان به اینکه برای رسیدن به آینده ای روشن ، راهی برای مقابله با آن خواهید یافت .
همیشه برای هر مشکلِ بزرگی ، راه حلِ بزرگتری وجود دارد . فقط کافی است خودتان را باور داشته باشید تا بتوانید با آرامشِ خاطر و اعتماد به خود ، به دنبالِ آن ها بروید .
اما دررموردِ فضای مجازی ، باید بگویم که : برای صرفه جویی در تایم ، که بتوانید به هدف هایتان برسید ، می توانید از اپلیکیشن های گسترده ای برای محدود کردنِ تایمِ تان استفاده کنید و سعی کنید تایم استفاده از تلفنِ همرا را روزانه به حداکثر ۱ یا ۲ ساعت برسانید .
اگر تماس های واجبی دارید برای برقراری ارتباط از یک گوشی ساده استفاده کنید ، چرا که بعد از پايان تماس ، مشغولِ سایرِ بازی های فضای مجازی نمیشوید ، چون ناخواسته در برنامه ها غرق میشويد و گذرِ زمان را متوجه نخواهید شد .
تایم های طلایی خود را از دست ندهید و برای موفقیتِ خود محکم قدم بردارید .
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما
رؤیا چمن پیرا مشاور کودک و نوجوان و اختلالات شخصیتی
تماس: 09194175032
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر فاتحی 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقتتون بخیر. من دخترم ، تازه وارد ۱۹ سالگی شدم وامسال دبیرستان رو تموم میکنم و مجرد هستم . الان ۳ سال وسواس فکری پیدا کردم بطوری که تمرکز ندارم درس بخونم.ترس از تجاوز دارم و فکر میکنم که قبلاً رابطه داشتم در صورتی که اینطور نبوده . از بچگی ام خیلی ترس از تجاوز داشتم . قبلاً هم بخاطر این مسئله چند جلسه دکتر رفتم و بهم قرص فلکستین و ریسپیریدون و چند تا دیگه قرص دادن که خاطرم نیست.مشکل دیگه ای که دارم متاسفانه یک ساله به طور افراطی خود ارضایی میکنم و از این قضیه خیلی ناراحتم وچندبار هم خواستم که ترک کنم ولی نتونستم. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم افشار 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید
من مشکلم نبود اعتماد بنفسه طوری که وقتی حرف میزنم صدام به وضوح میلرزه وواقعا نمیدونم باید چیکارکنم. خیلی ادم ترسویم همیشه از اعلام نظر بی نهایت واهمه دارم وفک میکنم اگه نظرمو بگم از نظر بقیه مسخره اس وممکنه پیش خودشون منو مسخره کنن
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم برگ نیل 💖💕
شرح مشکل :
۴۸ساله همسرم نیز ۴۸ سال
مونث.
کارشناس
متاهل
یک دختر ۲۱ ساله از همسر سابقم
همسرم وسواس فکری و نجس و پاکی داره به شدت درونگراست اشتباه فکر میکنه و نتیجه گیری میکنه در واقع بدون محاکمه حکم میبره..دوسال پیش سرموضوعی پیش پا افتاده یک هفته قهر کرد منم سمتش نرفتم بعد ۵شنبه که به طور معمول خونه ی پدرم میموندیم نیومد و خبر هم نداد که نمیاد منم پیام دادم که مشکل اینجاست که بزرگترتون دیگه نیست که بهت بگه شب باید کنار همسرت باشی ..مادر شوهرم رو میگفتم و داستان از اونجا شروع شد خواهرش در ظاهر اومد پادرمیونی کنه و اصلاح ذات البین کنه که بدتر خرابش کرد بدون اطلاع من صوتم رو ضبط کرده بود و طی جریاناتی هدفش جدایی من و برادرش بود از اون زمان تا بحال ۲سال میگذره واقعا خسته شدم تا یه بارقه امیدی پیدا میشه ما به هم نزدیک بشیم دوباره حرف خواهرش پیش میاد و همسرم مقصر تموم ماجرا منو میدونه و من ازین جریان آسیب روحی پیدا کردم درحال حاضر دوخانواده قطع رابطه ن و هیچ مهمونی اجازه نداره بیاد و اخیرا داماد دار شدم خیلی بغرنجه
البته عذر خواهی میکنم خیلی خلاصه نوشتم که وقتتونو نگیرم
همسرم خونه میاد ولی نمیدونم تکلیفمو که دوستم داره؟ ادامه بدم؟ میگه با خانواده م بخاطر من قطع رابطه کرده وگرنه با اونا مشکل نداره منم تو خانواده ام سعی میکنم از خوبی های همسرم بگم
من دارم بخاطر هیچی مجازات میشم اصل قضیه اینه که از وقتی مادرش فوت شده خواهرش که دوسال از من کوچیکتره و ازدواج نکرده خواسته با بهم زدن رابطه من و برادرش اونو داشته باشه
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
امیر شهرکی مهاجر
کارشناس ارشد روانشناسی
حیطه تخصصی :
#مشاور_شغلی #هیپنوتراپ#مشاور_فردی #پیش_از_ازدواج#روان_درمانگر#روان_تحلیلی
مدرس:کارگاه های رویکرد های مختلف روانشناسی
مدرس کارگاه های زبان بدن مقدماتی و پیشرفته
چهره شناسی مقدماتی و پیشرفته
خط شناسی امضا شناسی تحلیل فیلم
تیپ شناسی و .....
ادرس کانال تلگرام:
@ravan_1400
ادرس کلینیک:مشهد بلوار خیابان استقلال حد فاصل استقلال ۵ و ۷ پلاک ۲۵
09379373800
5137608300
نوبت دهی سایت کلینیک دوستکام
https://doustkamholding.com/amir-shahraki
ادرس کلینیک ۲ :مشهد چهار راه فرهنگ سر نبش جلال ۱۴ ساختمان رزا کلینیک یاس سپید
09379373800
5136031318
نوبت دهی سایت پزشک خوب :
https://pezeshkekhoob.com/doctor/30746-amir-shahraki
نوبت دهی سایت دکتر دکتر:
نوبت فوری امیر-شهرکی-مهاجر متخصص روانشناسی در مشهد + آدرس و تلفن
https://drdr.ir/dr/83376/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1/
نوبت دهی سایت دکتر تو :
https://doctoreto.com/doctor/GQwObD
امیر شهرکی مهاجر
کارشناس ارشد روانشناسی
حیطه تخصصی :
#مشاور_شغلی #هیپنوتراپ#مشاور_فردی #پیش_از_ازدواج#روان_درمانگر#روان_تحلیلی
مدرس:کارگاه های رویکرد های مختلف روانشناسی
مدرس کارگاه های زبان بدن مقدماتی و پیشرفته
چهره شناسی مقدماتی و پیشرفته
خط شناسی امضا شناسی تحلیل فیلم
تیپ شناسی و .....
ادرس کانال تلگرام:
@ravan_1400
ادرس کلینیک:مشهد بلوار خیابان استقلال حد فاصل استقلال ۵ و ۷ پلاک ۲۵
09379373800
5137608300
نوبت دهی سایت کلینیک دوستکام
https://doustkamholding.com/amir-shahraki
ادرس کلینیک ۲ :مشهد چهار راه فرهنگ سر نبش جلال ۱۴ ساختمان رزا کلینیک یاس سپید
09379373800
5136031318
نوبت دهی سایت پزشک خوب :
https://pezeshkekhoob.com/doctor/30746-amir-shahraki
نوبت دهی سایت دکتر دکتر:
نوبت فوری امیر-شهرکی-مهاجر متخصص روانشناسی در مشهد + آدرس و تلفن
https://drdr.ir/dr/83376/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1/
نوبت دهی سایت دکتر تو :
https://doctoreto.com/doctor/GQwObD
امیر شهرکی مهاجر
کارشناس ارشد روانشناسی
حیطه تخصصی :
#مشاور_شغلی #هیپنوتراپ#مشاور_فردی #پیش_از_ازدواج#روان_درمانگر#روان_تحلیلی
مدرس:کارگاه های رویکرد های مختلف روانشناسی
مدرس کارگاه های زبان بدن مقدماتی و پیشرفته
چهره شناسی مقدماتی و پیشرفته
خط شناسی امضا شناسی تحلیل فیلم
تیپ شناسی و .....
ادرس کانال تلگرام:
@ravan_1400
ادرس کلینیک:مشهد بلوار خیابان استقلال حد فاصل استقلال ۵ و ۷ پلاک ۲۵
09379373800
5137608300
نوبت دهی سایت کلینیک دوستکام
https://doustkamholding.com/amir-shahraki
ادرس کلینیک ۲ :مشهد چهار راه فرهنگ سر نبش جلال ۱۴ ساختمان رزا کلینیک یاس سپید
09379373800
5136031318
نوبت دهی سایت پزشک خوب :
https://pezeshkekhoob.com/doctor/30746-amir-shahraki
نوبت دهی سایت دکتر دکتر:
نوبت فوری امیر-شهرکی-مهاجر متخصص روانشناسی در مشهد + آدرس و تلفن
https://drdr.ir/dr/83376/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1/
نوبت دهی سایت دکتر تو :
https://doctoreto.com/doctor/GQwObD