374
۶۱۲۴۶۸
محبوبه رمضانی
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
محقق و پژوهشگر
زوج درمانگر
خانواده درمانگر
مشاوره پیش از ازدواج
درمانگر بیماران مزمن پزشکی
عضو انجمن نظام روانشناسی ایران
مشاوره آنلاین.
09355145010
شماره تماسهای کلینیک
0915 765 2428
051 9177 1202
آدرس کلینیک: مشهد ، خیابان سناباد ، سناباد ۴۵، کلینیک سبک زندگی
http://Instagram.com/mahbooberamezan
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۷۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم صاحب الزمانی
🆔@Mehraksz
شرح مشکل :
سلام ممنونم از گروه خوبتون
واقعا محیط امن و عالی ای هست
خیلی وقت ها ما نمی تونیم در رابطه با مشکلاتمون با دیگران صحبت کنیم و در این مواقع بهترین گزینه مشاور هست. ممنون که این فرصت رو در اختیار ما گذاشتید.
من دختری ۱۶ ساله هستم که برخی مواقع در افکار منفی غرق میشم
گاهی احساس می کنم خیلی احساسی با مسائل زندگی برخورد می کنم و برای نکات بی ارزش زیاد اهمیت قائل میشم و گاها خیلی زودرنج میشم
دلم می خواد به بلوغ برسم تا تمرکزم بره رو مسائل مهم
عاقل باشم و عاقلانه تصمیم بگیرم
امیدوار و خوشبین باشم(در حال حاضر خیلی بدبینم)
من میخوام زودتر به بلوغ فکری برسم
گاها میبینم افرادی با سن ۴۰ سال هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و منم بابت این موضوع میترسم
به نظر شما چطور می تونم فکر و روح و روانمو در جهت مثبت ارتقا بدم
کتاب هم دوست دارم اگه ممکنه بهم کتاب خوب هم معرفی کنید
سپاسگزارم
پاینده باشید…🌹
جواب سوال شما :
درود خدمت شما دختر عزیزم
در مورد کنترل ذهن و نشخوار ذهنی
عادت به نشخوار ذهنی و افکار منفی میتونه سلامت شما رو هم به خطر بندازه
باعث طولانی شدن یا تشدید افسردگی میشه
ایجاد یا تشدید اضطراب و مشکلات خواب
تشدید و حفط پاسخ های اضطراب و منجر به استرس مزمن میشه
افزایش خطر التهاب و مشکلات سلامت جسمانی
نشخوار فکری می تواند نگرانی را به یک عادت یا شیوه زندگی تبدیل کند
وقتی فکری شروع میشود یا مجموعه ای از افکار به سراغتان می آید این ۱۲ نکته رو رعایت
کنید
۱-حواس خود را پرت کنید
۲-برنامه ریزی و اقدام کنید
۳-روی آنجه که می توانید تغییر دهید کار کنید
۴- تغییر مکان دهید
۵-افکار خود را مجددا مرور کنید و دیدگاهی بدست بیاورید
۶- اهداف زندگی خود را دوباره تنطیم کنید
۷- روی افزایش عزت نفس خود کار کنید
۸-مدیتیشن یا تنفس عمیق را امتحان کنید
۹-محرک های نشخوار خود را پیدا کنید
۱۰-با یک دوست صحبت کنید
۱۱- درمان تاثیر گذار است
درمان شناختی رفتاری بسیار کمک میکند
۱۲- انتطارات خودتون رو مشخصی کنید.
معرفی کتاب
کتاب نشخوار ذهنی اثر اتان کراس
کتاب حال عالی اثر دیوید برنز
کتاب نیروی حال اثر اکهارت تله
کتاب موهبت کامل نبودن اثر برنه براون
کتاب شادمانی درونی اثر مارتین سلیگمن
براتون آرزوی موفقیت دارم
مهرک صاحب الزمانی
ارشد روانشناسی تربیتی
روانشناسی کودک و نوجوان
مشاوره فردی و اجتماعی
اختلالات شخصیتی
تیپ های شخصیتی
طرحواره درمانی
مشاوره خانواده
09122884322
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۹۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم خیری
🆔@Sarakheiri1
شرح مشکل :
سلام وقت بخیر مدتی هست ک همسرم بی دلیل اصرار بر طلاق دارند و دلیلش رو به مسائلی ک در گذشته بینمون اتفاق افتاده میدانند نمی دانم چکار کنم دو فرزند دارم دختر 14 ساله و پسر11 ساله ،راهنماییم بفرمایید
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۹۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم افشار
🆔@Mahtab176
شرح مشکل :
با سلام من از دو سال پيش كه وارد دانشگاه دوره ارشد شدم بشدت احساس نا اميدي و شكست مي كردم به حدي كه اعتماد به نفسم به زير صفر مي رسيد از لحاظ جسمي تپش قلب و استرس و اضطراب بيش از حد داشتم و مجبور شدم درس رو رها كنم ولي با رها كردن درس بشدت احساس نياز به ادامه تحصيل پيدا مي كردم دوسال دارو افسردگي مصرف مي كنم از لحاظ جسمي و تقريبا روحي در وضعيت نورمالي قرار دارم اما همينكه به فكر شروع يك فعاليت و يا شروع درس و دانشگاه مي كنم نيرويي بشدت قوي مانع ام ميشه منو خييلي اذيت مي كنه احساس نااميدي و شكست و ترس اونقدر بهم فشار مياره كه دوباره اذيت جسمي ميشم تپش قلب و استرس و اضطراب بيش از حد . دو سه ساله فقط مي خورم و مي خوابم ازين وضعيت خسته شدم دلم مي خواد رشته دلخواهم رو ارشد شروع كنم دوباره موفق باشم و مفيد باشم اما نمي شه ادم ضعيفي نيستم اما واقعا اذيت ميشم. كتاب و راهكار زياد خوندم و بلدم فكرامو به چالش مي كشم و مي دونم همش خطاهاي شناختي و اشتباه فكر كردن خودمه اما اون نيروي قوي منو ول نمي كنه با اينكه خودم قانع ميشم اما ول كن نيست حاضرم هر برنامه و رهكاري رو كه شما بگين مو به مو انجام بدم فقط كمكم كنيد جهاني سپاس
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۶۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم شیروانی
🆔@paria_51
شرح مشکل :
سلام و وقت به خیر
من دختر 30 ساله ای هستم و پزشک عمومیم. حدود یک سال و نیمه که با پسر 34 ساله ای آشنا شدم، که دکترای برق داره و شغل ثابت و درآمد خوبی داره. ما می خوایم ازدواج کنیم. هر دو همدیگه رو در شرایط مختلف سنجیدیم و به عقیده ی خودمون عاقلانه عاشق هم شدیم . سر مسائل پایه ای و مهم ، نگرشمون به دنیا و خواسته و هدفمون از زندگی خیلی با هم تفاهم داریم و کنار هم آرامش داریم.
هر دو داریم برای مهاجرت تلاش می کنیم .
پدر و مادر من بدون اینکه حتی حاضر باشن این فرد رو برای یک بار ببینن ، فقط به دلیل اینکه ایشون پزشک نیستن باهاش مخالفن.
ایشون هم می گه علی رغم اینکه بزرگترن و حتما صلاحت رو می خوان ، کوتاه نخواهم اومد و تمام تلاشش رو می کنه در این راستا.
ما پیش مشاور هم رفتیم و برداشت اولیه ی مشاورمون این بوده که برای ازدواج باهم مناسب هستیم.
متاسفانه خانواده ی من حتی قبول نمی کنن که پیش مشاور بیان.
تو خانواده ی ما اکثرا پزشکن و با پزشک ازدواج کردن و این قضیه برای خونواده ی من اهمیت داره.
ولی خواسته ی قلبی من این طور نیست ، من آرامش رو کنار این فرد تجربه کردم و فکر می کنم ما دو نفر می تونیم زندگی شاد و موفقی باهم داشته باشیم و اصلا دلم نمی خواد که در آینده حسرت این رو بخورم که زندگیم کنار کسی که دوسش داشتم و دوستم داشت چه طور می شد…
من خیلی تلاش کردم که منطقی این مسئله رو حل کنم و خانواده م رو راضی کنم ولی متاسفانه رفتارهایی می کنن و حرفهایی می زنن که به نظرم واقعا فقط از روی احساسات هست و منطقی نیست .انگار اصلا تا الان والدینم رو نشناخته بودم…
به هیچ وجه نمی خوام مادر و پدرم رو برنجونم و واقعا مستأصلم که چه طور راضیشون کنم که حتی شده یکبار ایشون رو ببینن و منطقی نظر بدن.
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃یه زنگ کوچیک...
در دنیای پر تنش امروز که شاید مراجع حضوری بنا به هر دلیلی دشوار باشه، مشاوره تلفنی 📞
برای ذهنی که خستهست، میتونه یه دنیا معنا و تغییر به همراه داشته باشه
📞 من اینجام، برای شنیدنِ تو
۰۹۳۳ ۳۲۳ ۴۶ ۷۵
#پریوش _شیروانی
روانشناس و همراه امنِ لحظههات
کانالم👇
🌺@afsordegidarmani
مراجع حضوری؛ مازندران همیشه زیبا ،قائمشهر
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۷۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : جناب آقای دکتر نوید حسینی
🆔@Navid_hosseni_psy
شرح مشکل :
سلام
با خانواده مشکل دارم مخصوصا مامانم.با هر کی دوست میشم گند میزنه به دوستیام.زنگ میزنه به ماماناشون باهاشون دعوا میکنه.وقتیم میبینه تنهام و افسرده شدم منو میبره پیش روانشناس.هر جا میرم با من میاد.چند بارم یواشکی وقتی با دوستام بیرون بودم اومده و با دوستام حرف زده.الان نمیدونم چیکار کنم واقعا.
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۶۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : جناب آقای دکتر نوید حسینی
🆔@Navid_hosseni_psy
شرح مشکل :
سلام . من دانشجو هستم و سال اول دانشگاه با فردی اشنا شدم و پس از مدتی ایشان گفتند که قصد ازدواح با من را دارند و با خانواده مطرحش خواهند کرد و من نیز به ایشان اعتماد کردم. ایشان همان مدت موضوع را با خانواده اشان مطرح کردند. خانواده ی مذهبی آن ها هم ب عنوان اولین سوال پرسیدند ک ایا من چادری هستم و وقتی فهمیدند نیستم ب شدت مخالفت کردند. بعد از این موضوع ایشان به من گفتند که باید صبر کنم تا ایشان شرایط را عوض کنند. من مدام اصرار میکردم ک ایشان باز با خانواده اشان حرف بزنند و اصرار کنند ولی ایشان هر بار ب بهانه هایی این کار را به تعویق می انداختند. در نهایت بعد از گذشت چند سال ایشان یک یا دو بار دیگر از طریق چت این موضوع را با مادرشان مطرح کردند و مادرشان موضوعاتی مثل مذهب و کار نداشتن پسر را مطرح کردند. این اقا چند بار هم سعی کردند کار پیدا کنند اما جدی نبودند و میگفتند اگر مادرم بفهمد عصبانی و ناراحت میشود .ب مرور زمان بیشتری گذشت. من بارها با ایشان دعوا کردم زیرا فکر میکردم مشکل ما با حرف زدن پسر با خانواده حل میشود. ولی ایشان حاضر به حرف زدن نبودند. و فقط میگفتند باید صبر کرد تا شرایط تغییر کند . در ضمن ایشان بسیار مذهبی هستند و پیشنهاد دادند که صیغه کنیم بدون اجازه ی پدرم و من حاضر ب انجام این کار نشدم. بسیار خوش اخلاق و مهربانند و در شرایط مختلف همیشه همراه منند و بسیار قابل اعتمادند. ولی
نمیدانم چ کنم چون از حرف زدن با مادرش میترسد و عملا هیچ چیز زندگیش دست خودش نیست. تک فرزند هم هست.و رابطه ی ما در شرف چهار ساله شدن است. من حاضر به تغییر دادن خودم نیستم و البته خانواده ی مذهبی ای هستیم اما نه خیلی زیاد.و همچین از لحاط روحی نمیتوانم از این اقا جدا شوم چون بسیار تنها هستم و این اقا تنها دوست و همراه و هم صحبت من است. لطفا بگویید چ باید بکنم
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۵۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم خدایار
🆔@Tayebeh_Khodayar
شرح مشکل :
سلام و وقت بخیر جناب دکتر خسته نباشید
دختری ۱۱ ساله کلاس ششم دارم که متاسفانه از طریق مدرسه و بعضی ازدوستانش که بصورت یواشکی فیلمهای بد میبینند واپلیکشنهایی مثل اینستا وغیره دارند با مسائل جنسی آشنا شده و خوشبختانه به من گفت البته اول به خواهر بزرگترش گفته حالا من باهاش چالش دارم شدیدا باهوش و کنجکاو هست البته اقتضای سنش هیچستش میدونم ولی واقعا نمیدونم چطور باید بگم مثلاً یک سوالش اینه زن و مرد چطور بچه دارمیشن چه اتفاقی میفته اصلا نمیدونم چجوری بهش بگم و باید بگم یانه ممنون میشم راهنمایی کنید
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۵۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم خدایار
🆔@Tayebeh_Khodayar
شرح مشکل :
سلام خوبین خسته نباشید
من یک مادر هستم و تنها فرزندم یک دختر ۴ساله هست
و تا امروز ب چنین مشکلی برنخورده و حتی نمیدونم چ واکنشی نشون بدم
همیشه کنار دخترم هستم و معمولا تنها جایی نمیزارم بره مگه گاهی خونه مادربزرگ یا خاله ش
امروز پسر دایی دخترم مهمون مادربزرگش بود و البته بگم ایشون ناتنی هستم و عقاید و رفتار و اونا با ما متفاوت هست و بک کنم حتی مادرش تو تربیتش کوتاهی میکنه
بهرحال من چون خوشم از پسرش نمیاد یک پسر بچه بی ادب و تخس هست و اصلا حس خوبی ندارم از رفتارش کلا ۴سالشه ولی هیچوقت خوشم نمیومد ازش گاهی وقتا اجازه میدم با آخرم بازی کنه اونم پیش من یا پیش خانواده اون تو ساختمون شلوغ و پر رفت و آمدی هستیم
امروز دخترم رفت بالا پیشش بازی کرد و باهم اومدن خونه بارم بازی کردن یهو دوباره رفتن و من بک کردم رفتن بالا پیش خانواده برادرم
وقتی صداش کردم دیدم اونا هم بی خبرن بچه ها کوجان
با صدای بلند صدای دخترم کردم دیرم داخل حیاط رفتن و من هردو دعوا کردم اومدیم خونه پسره رو فرستادم خونشون
بدون هیچ حرف دیگه فقط بخاطر هوای سرد ناراحت شدم که جرا داخل حیاط رفتین
همون لحظه رفتیم تعویض لباس بریم بیرون ب دخترم گفتم خودت شلوارتو دربیار زود بشه مامان گفت آمبر تو ماشین شلوارمو دراورد و من از اضطراب تو شوک رفتم گفتم هردوتاشو گفت اره گفت دربیار بخاب منم گفتم مامانم دعوا میکنه گفته اون نمیبینه و من نشستم گریه کردم یکم صحبت کردم یک دعوا کردم واقعا نمیدونستم چ کنم
و اینکه من درمورد اینکه دخترم اونا خصوصی هست و سینه هات خصوصیه نباید کسی ببینه خیلی صحبت کردم
و اونم همیشه تکرار میکنه خصوصی هیچکس نباید ببینه حتی خاله عمو غریبه مردم و. همیشه یادآوری میکنم
هرکی خاست اونجا دست بزنه صدا مامان کن اونم میگه باسه
معذرت خواهی کرد ببخشید من گفتم امیر نکن اون اونجوری کرد
چکا کنم
تورو خودا
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
با سلام همراه عزیز۶۱۲۴۵۸
عدم تمرکز در کودکان چیست؟
عدم تمرکز در کودکان به معنای درست فکر نکردن، تمرکز نکردن روی کارها یا توجه نکردن به آنهاست. مشکلات تمرکز میتواند تا حد زیادی روی توانایی کودک در مدرسه یا هنگام تکالیفش تاثیرات منفی بگذارد.
علائم عدم تمرکز در کودکان کدامند؟
از مهمترین علائم اختلال عدم تمرکز کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
💢پاره شدن رشته کلام: وقتی کودک حادثهای را روایت یا داستانی را تعریف میکند، اغلب بدون اینکه متوجه شود رشته کلام از دستش پاره شده و به سراغ بحث غیر مرتبط دیگری میرود. اگر کسی حرف او را قطع کند، به سختی به یاد میآورد درباره چه چیزی صحبت میکرده است.
💢خیره شدن به آسمان: کودک هنگام انجام فعالیت مانند تکالیف مدرسه یا کارهای خانه، از پنجره به بیرون یا به آسمان نگاه میکند.
💢نیاز به یادآوری مکرر: هنگام انجام یک کار، اگر کودک حواسش پرت شود، باید بارها و بارها به او یادآوری کنید که باید چکار کند.
💢گوش ندادن به صحبتهای دیگران: هنگام صحبت کردن، به نظر میرسد کودک به چیزهای دیگری نگاه میکند و به آنچه شما میگویید واکنش نشان نمیدهد.
💢صرف زمان زیاد برای تمام کردن کارها: کودک به سه برابر معمول زمان بیشتر برای انجام یک کار نیاز دارد.
💢قادر نبودن به تمرکز روی یک کار در یک زمان: زمانی که فرزند شما سعی دارد چندین کار را در یک زمان انجام دهد، اما قادر به انجام یک کار هم نیست.
💢بیقراری: هنگام انجام تکالیف یا مطالعه، کودک یک جا نمینشیند و بیقرار است.
علت عدم تمرکز در کودکان چیست؟
اگر فرزندتان در تمرکز کردن مشکل دارد، قبل از شروع نگرانی بهتر است ابتدا علت این مشکل را متوجه شوید. برخی از علل احتمالی کمبود تمرکز در کودکان عبارتاند از:
✅نداشتن خواب کافی
میزان خواب مورد نیاز روزانه کودکان با توجه به سن آنها متفاوت است، اما تا سن 12 سالگی معمولا بین 10 تا 14 ساعت متغیر است و بعد از آن میتواند به 9 ساعت برسد. اگر کودک شما به اندازه کافی نمیخوابد، ممکن است دچار عدم تمرکز شود.
✅نداشتن انگیزه یا علاقه
وقتی کودکان به چیزی علاقهمند نباشند، در تمرکز روی آن مشکل خواهند داشت. نداشتن انگیزه یکی دیگر از دلایلی است که باعث میشود تمرکز برای آنها سخت باشد. اغلب، عدم علاقه یا انگیزه روی کودکان باهوش بیشتر تاثیر میگذارد.
✅غم و اندوه
اگر اتفاق ناخوشایندی مانند مرگ یکی از عزیزان در خانواده رخ داده باشد، میتواند باعث افسردگی شده و بر تمرکز فرزند تاثیر منفی بگذارد.
✅تکالیف بیش از حد دشوار
✅حواسپرتی بیش از حد بخاطر استفاده ی مداوم از بازی های ویدیویی گوشی های هوشمند
راهکار برای افزایش تمرکز درکلاس
❇️کودک را در ردیف اول کلاس بنشانید
❇️کودک باید به اندازه ی کافی بخوابد
❇️استفاده از تبلت وبازی وفضای مجازی را محدود کنید
❇️دستورالعمل ها را کوتاه بگویید
❇️به کودک زمان بیشتری برای انجام کار بدهید
❇️از تشویق کلامی غافل نشوید
❇️از کودک بخواهید مهارتی را به کلاس نشان دهد که بخوبی انجام میدهد عزت نفس اورا تقویت کنید
❇️از متخصص کودک ونوجوان کمک بگیرید
سارا ثانی کارشناس ارشد روانشناسی
https://pezeshkanekhoob.com/doctor/sara-sani
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۴۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم شیروانی
🆔@paria_51
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید خواستم لطفا یه مشورت بهم بدید دخترم 24 سالش هس ویه خواستگار داره 4ماه هس که آشنا شدن البته آشنایی با انتخاب خودشون بوده بعد خانواده ها رو در جریان گذاشتن بعد 3ماه که همسرم به دخترم گفت که خانوادهش بیاره با هم آشنا بشیم البته همسرم و پسرم قبل این با خود پسر بیرون یه قرار گذاشتن وهم رودیدن بعد ما خواستیم خانوادش بیان که آمدن در حالیکه به خواست دخترمان وپسر حرفی از مراحل ازدواج گفته نشد حرفای روز مره واز این دست وکمی از خودمان گفتیم اصلا به بچها اشاره نکردیم دخترم همچنان در هفته چن بار با پسر دیدار وحرف می زنند که بیشتر هم رو درحالتهای مختلف ببیند محک بزند چن بار به دخترم گفتم به پسر بگوید حالا ما برای دیدار به خانه شان برویم بعد اینکه بهاش حرف زدم راضی شده وبه پسر گفته اما ایشون میگن زوده من هنوز باید کار های مالیم رو ردیف کنم بعد دخترم میگه نمیتونم زورش کنم در حالیکه من و پدرش بهش میگیم ما فعلا با اوضاع مالی اش نداریم البته همین الان هم بنده خدا به اندازه کافی درآمد دارد اما خودش انگار میخواهد بهتر باشد بعد من با پدرش میگوییم حالا ما خانواده ها بشینیم حرف بزنیم زودتر یه کم رسمی بشه کارمون شاید جاهایی به مشکل برخوردیم ومجبور به کاری نشیم اگر چه بچهها بهم دلبسته شدن اینطور پیداست خانواده ایشون خیلی از ما دخترمون خوش شون اومده دخترم این روزها تازه مشاوره رفتن را هم شروع کرده ما نگران هستیم دلم میخواد برا اولین بار به پسره زنگ بزنم وخواسته مون رو بگم اما دخترم گریه میکنه میگه نه شما با این کارتون فراریش میدین آیا نگرانی ما بیخود هس در ضمن همسرم این بین به من فشار میاره که تکلیف زودتر روشن شه من 52 همسرم 55 سال هردو دیپلم ویک پسر داریم که تازه عروسی کرده ممنون میشم خانم شیروانی با صدای مهربون جوابم رو بدن خیلی نگران هستم 🙏
جواب سوال شما :
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃یه زنگ کوچیک...
در دنیای پر تنش امروز که شاید مراجع حضوری بنا به هر دلیلی دشوار باشه، مشاوره تلفنی 📞
برای ذهنی که خستهست، میتونه یه دنیا معنا و تغییر به همراه داشته باشه
📞 من اینجام، برای شنیدنِ تو
۰۹۳۳ ۳۲۳ ۴۶ ۷۵
#پریوش _شیروانی
روانشناس و همراه امنِ لحظههات
کانالم👇
🌺@afsordegidarmani
مراجع حضوری؛ مازندران همیشه زیبا ،قائمشهر
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۵۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم قاسمی
🆔@Mgh491011
شرح مشکل :
سلام بیست ساله ازدواج کردم ۳۹ ساله هستم دو تا بچه دارم دخترم ۱۶ و پسرم ده سالش هست همسرم گل فروش هست ولی جا و مکان نداره و اعتیاد به شیره تریاک داره بابت شغلش و اعتیادش خیلی عذاب میکشم خیلی راها رفتم ولی نتونستم تغییر بدم نمی تونم جدا بشم مرد خوبی هست ولی واقعا حمایت مالیش خیلی کمه و من روز به روز غصه ی بیشتر می خورم و ناامید تر میشم خودمم نمی تونم کار کنم . چه کارکنم ؟
جواب سوال شما :
سلام دوست عزیزم با توجه به سن کمی که داری هنوز وقت داری جایی کار کنی و استخدام بشی اما در ایتدا مشکل اصلی اینه که اعتماد به نفستو از دست دادی و احساس درماندگی داری و این ربطی به اعتیادهمسرتون نداره ، مهم اینه که با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت اقتصادی نامساعد و تورم نمیشه انتظار داشت یک نفر کارکنه و ۴ نفر بخورند درآینده ی نه چندان دور برای ازدواج و انتخاب همسرهردو نفر از هم می پرسندشغل شریفتون چیه ؟پس بایددست به دست هم دادتا امورات بگذره . شغل زیبا و پر از حسمثبت همسرتون میتونه منبع درامد خوبی براتون باشه فقط نیاز به آپدیت و به روز رسانی داره نمیدونم چرا غصه میخوری و گفتی نمیتونی کارکنی ! علت کار نکردنت را برام ننوشتی ، خدای نکرده مشکل روحی یا جسمی دارید ؟اگه شرایط جسمی خوبی داری بهتره در کنار همسرت و با آموزش و یادگیری یک دوره گل آرایی خانوادگی گل فروشیتونو راه بندازین چون تاثیر کار خانوادگی و تیمی برای مشتریام حس خوبی داره و مطمئنم فروشتون بالا میره ، در این صورت خودتم از این افسردگی و کم انرژی بودن خارج میشی . در مورد اعتیاد همسرتون شما با یک بیمار اعتیاد زندگی می کنید و باتوجه به اینکه زود ازدواج کردید و بچه هاتون در سن بحرانی هستن بهتره وقت و انرژیتونو روی تربیت فرزندان بزارید و رفتارهای ناهنجار خودتونو درست کنید همسر اعتیاد داره و خودت افسردگی و این برای فرزندانت یعنی دو تا پدرو مادر سمی ،!!! به همسر پیشنهاد بده که در مراکز درمان اعتیاد مراجعه کنید و مشاوره بگیرید و در صورت نیاز به دارو در همان مراکزدارو دریافت کنند ، اما گاهی مصرف کننده های مواد اختلالات روحی وروان دارند که با مراجعه به روانپزشک و تشخیص احتلال و درمان به موقع آرامش به خانه ی شما بر می گرده ،عزیزم در بحران زندگی مشترک هر کسی مسئولیت کارها و اهداف خودشو داره و مسلما شما هم برای خودت باید تمرکزت روی اهداف شخصی هم باشه یعنی ورزش کنی با دوستانت برنامه هایی داشته باشی ، استقلال مالی که از همه مهم تره و کلاس های اموزشی برای ارتقای سطح زندگی مشترک که هم یک زن پر انرژی و شاد برای همسرت و یک مادر مهربان برای فرزندانت و هم یک شخصیت باهوش و آگاه برای خودت . پیشنهادم اینه که برای یک روحیه ی شاد و آگاهی بیشتر نیاز به مشاوره ی فردی و زوجی دارید . با کمال میل درکنارتونم ،
در پناه خدا 🌺🌺🌺
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مهناز قاسمی
ارشد روانشناسی شخصیت
عضو سازمان نظام روانشناسی
دارای پروانه ی نظام روانشناسی
ش ن ۱۶۱۹۷۷۸
مشاور پیش از ازدواج
زوج و خانواده درمانی
درمانگر اعتیاد( مخدر ، محرک)
/channel/AramRavan7
مشاوره حضوری اصفهان
تلفن 09351301940
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۹۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : جناب آقای شیرازی
🆔@koroosh_shirazi
شرح مشکل :
سلام تو رو خدا کمکم کنید. پدرم سال هاست که زن صیغه میکنه. یه بار مچشو گرفتیم اما قسم خورد که دنبالش نمیره. ۶۵ سالشه هنوز اینکارو تکرار میکنه. متاسفانه قرص هم مصرف میکنه که بتونه به این کاراش ادامه بده. از طرفی مادری دارم زحمتکش و مظلوم و ساده هر بار پدرم دست روی قران میزاره قسم میخوره اما ادامه میده سه تا مغازه رو فروخت خونمونو فروخت حالا یه سوئیت برای مامانم خریده. الانم متوجه شدیم صیغه ی ساعتی میکنه. خسته شدیم. مامانم میگه همه جوره همه کار براش کردم اما دوست داره هر روز با یکی باشه. فکر آبروی ما رو نمیکنه. بهانه میاره به مامانم میگه تو مریضی با اینکه مامانم اصلا مریض نیست و پیس میکر داره همون باطری قلب. واقعا دلم برای مامانم و دو تا برادر تو خونمون می سوزه نه خرجی میده یه کارت یارانه ها رو داده به مادرم همین. بابام همش انکار میکنه اما این بار اعتراف کرده ساعتی یه زن رو صیغه کردن. ما خیلی به پدرم محبت کردیم گفتیم شاید از کمبود محبت اینجوری شده. تولد براش گرفتیم اما فایده نداره پدرم ارزش زن رو نمیدونه. ارزش مادرمونو نمیدونه.. به اسم کمک کردن به یتیما میره زن صیغه میکنه میگیم خودتون مشکل مالی دارید میگه نه دعای بچه یتیم فلان..داره ما رو از دین زده میکنه چون از دین همینو دیده زن صیغه کردن. فقط هم با غریبه ها خوبه هر چند که سرشو کلاه بزارن. کمکم کنید تو رو خدا یه راهنمایی بکنید.در ضمن هیچکدوم از ما تا حالا به روی پدرمون نیاوردیم. پدرم رفتارش با مامانم خیلی بده.هم میاد خونه بهانه هاش شروع میشه. شب تا دیر وقت بیرونه. به بهانه ی کار.اما دریغ از خرج کردن. برادرم بیشتر خرج میکنه.
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۸۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم خطیبی
🆔@KH_Mahgol
شرح مشکل :
من 3 ماهه عقد کردم خانمم صورت زیبایی داره و من دوستش دارم. زن زندگی هم هست و نجیب. ولی ایشون در بچگی دچار سوختگی80 درصد شده بود و شکم و ران ؟ شکم پایش جایش مونده به شکل واضح که باعث شده من سرد مزاج بشم. افسرده میشم وقتی لخت میشه ایشون.و در لباس زیباس. قبل از عقد گفت یه کف دست جای سوختگی در بدنم هست. ولی در حال حاضر 20 کف دست هست. افسرده شدم چکار کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۷۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم دکتر روشنی
🆔@Roshani_MD
شرح مشکل :
سلام.دختری هستم ۲۰ساله.پسری هم سن خودم خواستگار من هستن.هر کدوممون تو یکی از شهر ها هستیم و از هم دوریم.من دلم میخواد اکثر اوقات کنارم باشه ولی خب شرایط طوری نیست ک این طوری باشه.خیلی بهش وابسته شدم ولی اصلا بروز نمیدم و داره از درون خفم میکنه.بیماری دو قطبی هم دارم ولی شدید نیست ولی احساس میکنم این حالت ها باعث تشدید فاز شیدایی دد من شدن.نمیدونم باید چیکار کنم ک اروم بشم.دارو هم مصرف میکنم ولی احساس میکنم این رایطه داره همه چیو خراب میکنه.من ایشون رو دوست دارم ولی شرایط برام خیلی داره سنگین تموم میشه و اصلا دیگ توانشو ندارم.دلم میخواد دیگ باهاش حرف نزنم ولی نمیتونم.واقعا نمیدونم باید چیکار کنم.ممنون میشم راهنمایی بکنید.
جواب سوال شما :
باسلام و احترام
دوست عزیز شروع رابطه و داشتن رابطه سالم استرس های خاص خود رادارد و باتوجه بخ زمینه اختلال دوقطبی در شما ممکن است شرایط را سختتر کند. توصیه میکنم با روانپزشک معالج شرایط را مطرح کنید که از بروز اپیزود فعال و شدید جلوگیری شود. از همکاران روانشناس و مشاور نیز برای ادامه رابطه یا اتمام آن حتما کمک بگیرید
موفق باشید
متخصص اعصاب و روان
روانپزشک
عصرها ۴ تا ۸
مشهدخیابان چمران (جهانبانی) چمران۱۵ ساختمان المان واحد ۵۰۲تلفن ۳۸۵۲۵۹۸۲- ۰۹۳۵۲۳۶۴۶۲۴
ويزيت آن لاين نيز انجام ميشود.
صبح ها کلینیک ویژه بیمارستان قائم، ابن سیناوسيدي
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۶۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم رمضانی
🆔@Mah_ramezani26
شرح مشکل :
سلام
من ۱۹ سالمه تا حالا با پسری نبودم ولی الان یه پسر ۲۳ ساله بهم پیشنهاد داده و میخوام باهاش باشم ولی حس میکنم مورد های بهتری برام هست بخاطر همین سردرگمم خیلی زیاد لطفا کمکم کنید تا از تنوع طلبی دوری کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
با آرزوی بهترینها برای شما دوست گرامی
سارا خیری
ارشد روانشناسی عمومی
عضو نظام روانشناسی باکد۷۱۹۴۱
طرحواره درمانی
درمانگر cbt
آموزش مهارتهای زندگی
آموزش مهارت فرزند پروری
شماره تماس:
۰۹۹۳۹۵۸۴۹۰۳
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۹۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم شیروانی
🆔@paria_51
شرح مشکل :
سلام لطفا سوال مو خانم شیروانی جواب بدن
من پسری ۲۲ ساله هستم کافه داریم و مشغول هستم . نمیدونم چرا اینقدر بی انگیزه شدم میگم کار میکنم برای چی . کی . چون من فعلا اصلا به ازدواج فکر نمیکنم مخصوصا با این شرایط گرونی. میگم خب اصلا پولدار بشم چیکار کنم تهش قراره چی بشه؟ گاهی گریه میکنم. بی حوصله شدم .همه چی هم هر روز گرونتر میشه میگم معلوم نیست دو سال بعدمون چی بشه. خلاصه خستم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۵۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم چمن پیرا
🆔@Roya262
شرح مشکل :
سلام مادر دو فرزند
هستم ۴۱ ساله یکی پس ویکی دختر
پسرم ۱۷ سالشه دوسه روزی همش تو خودشه اصلا حرف نمیزنه خيلی هم پرخاشگر شده
گوشیش خراب شده وگوشی نداره ما هم اصلا شرایط خرید گوشی براش نداریم
بهش میگم چته چرا حرف نمیزنی اگر حرف نزنی که ما نمیفهمیم چه مشکلی داری میگه فقط حالم خوب نیست
خودم هم نمیدونم چمه لطفا راهنمایی کنید الان من باید چه کار کنم
جدیدا خیلی عصبی میشه ومیگه ولم کنید به حال خودم
اهل رفیق و رفیق بازی هم نیست
جواب سوال شما : سلام و درود خدمت شما مادرِ گرانقدر،،،،
من شما رو کاملأ درک می کنم و آنچه که فرمودین ، میتونه رفتارِ پسرتون نشونهی یک دورهی فشار روحی یا تغییرات طبیعی نوجوانی باشه . در سن ۱۷ سالگی ، تغییرات هورمونی ، فشارهای مدرسه ، آینده و حتی مسائل کوچک مثل نداشتن گوشی میتونن باعث گوشهگیری و پرخاشگری بشن .
چند نکتهی مهم برای برخورد با او:
- فضا دادن بدون رها کردن کامل : وقتی میگه "ولم کنید"، یعنی نیاز به استقلال داره . اما در عین حال ، حضور آرام شما براش امنیت ایجاد میکنه . میتونید بگید : "باشه ، نمیخوام اذیتت کنم ، ولی هر وقت خواستی حرف بزنی من هستم."
- گوش شنوا بودن : به جای پرسیدن "چته؟"، سعی کنید جملات بازتر بگید مثل : "میفهمم حالت خوب نیست ، دوست داری برام توضیح بدی یا فقط کنارت باشم؟" این باعث میشه احساس نکنه بازجویی میشه .
- جایگزین گوشی: چون گوشی نداره، ممکنه احساس محرومیت یا جدا افتادگی کنه. میتونید فعالیتهای مشترک ساده مثل پیادهروی ، دیدن فیلم خانوادگی یا حتی کمک در کارهای خانه رو پیشنهاد بدید تا حس ارتباط دوباره شکل بگیره .
- مدیریت عصبانیت : وقتی عصبی میشه ، بهتره شما هم آرام بمونید . واکنش تند فقط اوضاع رو بدتر میکنه . سکوت و آرامش شما میتونه الگو باشه .
- بررسی علائم جدیتر : اگر این حالت گوشهگیری و پرخاشگری طولانی شد (بیش از چند هفته) یا نشانههایی مثل بیخوابی شدید ، گریههای پنهانی ، یا حرفهای ناامیدانه داشت ، بهتره با یک مشاور یا روانشناس نوجوان صحبت کنید.
*چیزی که خیلی کمک میکنه:
گاهی نوجوانها نمیتونن احساساتشون رو با کلمات بیان کنن . پیشنهاد کنید که اگر نمیخواد حرف بزنه ، میتونه روی کاغذ بنویسه یا حتی نقاشی بکشه . این راه سادهای برای تخلیهی احساساته .
به نظر من الان بهترین کار اینه که بهش نشون بدید کنارش هستید بدون فشار آوردن برای حرف زدن . همین حس امنیت ، کمکم باعث میشه خودش آروم بشه، و شما رو درک کنه.
با آرزوی موفقیت برای شما
رؤیا چمن پیرا مشاور کودک و نوجوان و اختلالات شخصیتی
تماس : 09194175932
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
پاسخ به سوال۶۱۲۴۷۸
نوید حسینی آرین
(روانشناس بالینی-هیپنوتراپیست)
┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅┄
🛑کاندیدای دکتری تخصصی روانشناسی
🛑عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
🛑عضو انجمن روانشناسی ایران
🛑عضو انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران
┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅┄
✔️آدرس و تلفن کلینیک :
کلینیک آرامش ماندگار:
مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی 64 و میدان حکمت ضلع غربی میدان پلاک 12
تلفن:
05138664747
09030934747
┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄
پیج اینستاگرام:
https://www.instagram.com/invites/contact/?i=2wq9iraf507h&utm_content=mxlnwja
┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅┄
کانال اطلاع رسانی کارگاه ها
/channel/dr_kargahravanshenasii
پاسخ به سوال۶۱۲۴۶۵
نوید حسینی آرین
(روانشناس بالینی-هیپنوتراپیست)
┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅┄
🛑کاندیدای دکتری تخصصی روانشناسی
🛑عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
🛑عضو انجمن روانشناسی ایران
🛑عضو انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران
┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅┄
✔️آدرس و تلفن کلینیک :
کلینیک آرامش ماندگار:
مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی 64 و میدان حکمت ضلع غربی میدان پلاک 12
تلفن:
05138664747
09030934747
┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄
پیج اینستاگرام:
https://www.instagram.com/invites/contact/?i=2wq9iraf507h&utm_content=mxlnwja
┄┅┄┅┄ ❥✿❥ ┄┅┄┅┄
کانال اطلاع رسانی کارگاه ها
/channel/dr_kargahravanshenasii
پاسخ سوال ۶۱۲۴۵۱
طیبه خدایار کارشناس ارشد روانشناسی
درمانگر کودک و نوجوان
🌱مشاوره خانواده
🌱 مشاوره فردی
🌱 مشاوره کودک
🌱 مشاوره نوجوان
🌱 مشاوره حضوری و آنلاین
🌱عضو انجمن روانشناسی ایران
🌱دارای پروانه صلاحیت حرفهای از سازمان نظام روانشناسی
🌱عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
برای هماهنگی و تعیین وقت مشاوره با شماره ۰۹۹۴۰۵۰۶۸۷۷
مدرس کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی -
فرزند پروری- تربیت جنسی کودکان و نوجوانان
/channel/ttparenting
https://www.instagram.com/tayebe.khodayar1/profilecard/?igsh=MXdlMXl3Z2dteG1wYg==اینستاگرام
پاسخ سوال ۶۱۲۴۵۵
طیبه خدایار کارشناس ارشد روانشناسی
درمانگر کودک و نوجوان
🌱مشاوره خانواده
🌱 مشاوره فردی
🌱 مشاوره کودک
🌱 مشاوره نوجوان
🌱 مشاوره حضوری و آنلاین
🌱عضو انجمن روانشناسی ایران
🌱دارای پروانه صلاحیت حرفهای از سازمان نظام روانشناسی
🌱عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
برای هماهنگی و تعیین وقت مشاوره با شماره ۰۹۹۴۰۵۰۶۸۷۷
مدرس کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی -
فرزند پروری- تربیت جنسی کودکان و نوجوانان
/channel/ttparenting
https://www.instagram.com/tayebe.khodayar1/profilecard/?igsh=MXdlMXl3Z2dteG1wYg==اینستاگرام
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۷۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم غلامی
🆔@maryamgholami_z
شرح مشکل :
باسلام..من وهمسرم اختلاف شدیدی همیشه باهم داشته ایم…دوسال پیش مدت شش ماه ازهم جدا زندگی کردیم چون متوجه خیانت همسرم شدم ودوران بدی بود وبعدآن مدت مجددا بامشاوره و…نهایتا بازهم به زندگی دوباره زیریک سقف برگشتیم
دختر12 ساله وپسر حدود4 ساله ای دارم..پسرم درطیف اوتیسم است وجلسات کاردرمانی هفتگی میبریم
دخترم بشدت پرخاشگرولجبازه…بسیاربداخلاق هیچ کس نمیتونه باهاش حرف بزنه نه من وپدرش ونه حتی مادربزرگ وعمه وخاله و…همه میگن این چرا اینقدربداخلاقه..بدحرف میزنه..تامیخوام حرف بزنم میگه اه ولم کن..به پدرش هی میگه ولم کن..دائم دراتاقو قفل میکنه تواتاق تنها…بسیارپرتوقع است..وبارها به من وپدرش گفته ازتون متنفرم….ازپدرم بیشتر…ما سعی کردیم دلیل اختلافمون که خیانت پدرش بود رو بهش نگیم ولی همیشه بهم میگه اگه جدامیشدی خیلی بهتربود وزندگی مون شادتربود..پدرش خیلی بهش بکن ونکن میکنه..سربسرزیادمیذاره به حساب خودش شوخیه ودخترم جنبه شوخی نداره..توخونمون همیشه جنگ ودعوای ما بادخترمونه…دراتاقو میکوبه میره…هرچقدرباملایمت باهاش حرف میزنیم جواب نمیده…خیلی آسیب دیده ومیدونم من وپدرش مقصریم ولی نمیدونیم باهاش چکارکنیم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۵۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم ثانی
🆔@Sarasaniii
شرح مشکل :
سلام وقت بخیر،
پسر من ۸ ساله است و معلم گزارش داده که هنگام تدریس تمرکز و توجه کافی ندارد. اغلب به جای درس روی میز خطخطی میکند و حواسش به محیط کلاس پرت میشود.
راهکارهای کوتاهمدت رفتاری که در خانه و مدرسه امتحان کردهایم تأثیر چندانی نداشته است.
میخواستم راهنمایی شما را برای تمرینها و استراتژیهای تقویت توجه و تمرکز و نحوه همکاری با معلم دریافت کنم تا عملکرد تحصیلی و رفتاری او بهبود یابد.
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۵۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم خطیبی
🆔@KH_Mahgol
شرح مشکل :
سلام وقتتون بخیر
میخواستم اگر ممکنه راهنمایی بگیرم چون احساس میکنم فشار روحی زیادی روی من جمع شده.
من در ۱۲ سالگی ازدواج اجباری داشتم و عملاً کودکهمسر بودم. الان ۲۶ سالمه و مادر سه پسر هستم. همسرم انسان خوبی است و نمیگذارَد اذیت شوم، اما واقعیت این است که خودِ من از بچگی و از مسیر زندگیام آسیب روحی زیادی دیدم.
طی این سالها فشارهای شدید مالی، قضاوتها و طعنههای اطرافیان، و مسئولیتهای سنگین مادر بودن باعث شده روح من خراش بردارد. بچه سومم ناخواسته بود و حتی مشاور به من گفت آمادگی نداری، اما دلم لرزید و نتوانستم کاری کنم.
الان پسرهایم ۸ ساله، ۴ ساله و ۳ ساله هستند؛ پر انرژی، شیطون و نیازمند توجه زیاد. من با عشق برایشان مادری میکنم، اما واقعیت این است که احساس میکنم خودم را گم کردهام. انگار به یک ربات تبدیل شدم که فقط کارهای خانه و بچهها را انجام میدهد و جایی برای خودِ واقعیام نمانده.
دوست دارم کمک بگیرم تا بتوانم آرامش ذهنی پیدا کنم، خودم را دوباره پیدا کنم و از این فرسودگی روحی بیرون بیایم.
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۴۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : جناب آقای شیرازی
🆔@koroosh_shirazi
شرح مشکل :
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر حدود ۱۶ ساله ازدواج کردم حاصل ازدواجم دوتا بچه دختر ۱۰ ساله و پسر ۸ ساله دارم من ۳۵ ساله و همسرم ۴۵ سال سن دارد توی این ۱۶ سال زندگی همش مخفی کاری در زندگی داره و همش دروغ میگه وسواس و بدبینی و افکار منفی و خیلی چیز های دیگه داره من احتمال میدم بیماری پارانوید داره ممنون میشم کمکم کنید خیلی دارم عذاب میکشم نمیتونم دیگه تحمل کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۷۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم دکتر روشنی
🆔@Roshani_MD
شرح مشکل :
درود و مهر
مادری هستم37ساله،پسرنوجوان 15ساله ای دارم که درسن هشت سالگی بدون هیچ پیش زمینه ای تشنج کرد و به کما رفت دوماه بیمارستان بودیم دوباره راه رفتن و حرف زدن رو شروع کرد،تشخیص دکتر،صرع اتوایمیون هستش که همیشه داره تشنج میکنه،یکسال و نیم پیش تحت عمل مغز قرار گرفت،بی نتیجه ماند و وضعیت روحی و رفتاریش رو بدتر کرد چون به عمل و بهبودی امیدوار بود،دوز بالای داروی فنوباربیتال و لوبل رو مصرف میکنه،فوق العاده پرخاشگر،کینه ایی،بد دهن،و پر حرف،به هیچ عنوان حرف گوش کن نیست،در مورد هر چیزی با توجه به توضیحات فراوان،باز حرف بی منطق خودش رو میزنه،بحث های تکراری و اعصاب خورد کن،همش میخواد همه رو نابود کنه،بیماران کرونایی رو بکشه،دکترها رو بکشه،فوق العاده لجباز،من واقعا نمیدونم باید چکار کنم،خودم هم فردی اضطرابی هستم و افسردگی دارم،رفتاراش رو بعضی موقع واقعا نمیتونم تحمل کنم،به خاطر شرایطش که نباید گرما ببینه،خسته نشه،بیخوابی نکشه،مضطرب نشه،نه مسافرت و نه تفریحی میشه رفت،باهرکسی دوست بشه دعوا میکنه،اختلال یادگیری داره و ……بنابه شغل من و پدرش که آژانس خدمات مسافرتی داریم و یه شغل شلوغ پردردسر و ….است،از لحاظ کنترل خشم هم مشکل داریم،هم ما به عنوان والدین و هم پسرمان،بخاطر رفتاراش نمیتونم جایی ببرمش،هیچ کس تحملش نمیکنه،بارها بهم گفتن ما نمیتونیم بچه ات رو حتی نیم ساعت تحمل کنیم،بخاطر همین جایی نمیبرمش،فقط خونه ی بابام،که اونجا هم اعصاب همه رو خورد میکنه،لطفا اگه امکانش هست بنده رو راهنمایی کنین،یا مشاوره آنلاین با پسرم داشته باشین و مراکز غیرحضوری روانشناس بالینی رو معرفی بفرمایین ،شرایط حضوری در مراکز درمانی بخاطر شرایط روحی و جسمی اش نیست،یه دنیا سپاس
جواب سوال شما :
باسلام و احترام
دوست عزیر قابل درک هست که شرایط استرس زایی داشته باشید
اول از همه پسر شما نیاز به ارزیابی روانپزشک اطفال برای کنترل رفتارهای پرخاشگرانه و تکانشی دارد. شما و همسرتان نیز با توجه به شرایط استرس زای کاری و همچنین منزل نیاز هست که بررسی شویدودرنهایت یک مشاور و خانواده درمانگر به شما جهت بهبود روابط بین فردی کمک کند.
موفق باشید
متخصص اعصاب و روان
روانپزشک
عصرها ۴ تا ۸
مشهدخیابان چمران (جهانبانی) چمران۱۵ ساختمان المان واحد ۵۰۲تلفن ۳۸۵۲۵۹۸۲- ۰۹۳۵۲۳۶۴۶۲۴
ويزيت آن لاين نيز انجام ميشود.
صبح ها کلینیک ویژه بیمارستان قائم، ابن سیناوسيدي
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۸۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم لطفی
🆔@nazaninlotfi67
شرح مشکل :
با سلام پسري هستم ٢٥ساله از ١٩سالگي ازدواج كردم و مشكلات مالي بسياري داشتم مانند خيلي جوان هاي ديگر بيكار بودم مغازه زدم پس از مدتي ورشكسته شدم كارهاي زيادي انجام دادم ولي همه نهايتا يكي دو ماه بودم چون كفاف زندگيم را نميداد.ماشيني خريدم و در آژانس مشغول شدم ولي بعد از مدتي تصادف كردم آنهم ٢-٣دفعه،پدرم هميشه بهم سركوفت ميزد كلا از هر كاري متنفر شدم به ماريجوانا روي اوردم كم كاري شديد تيروييد دارم و كم كم تپش قلب شديد و ريزش موي شديد پيدا كردم ديگه حتي ميل به زندگيم نداشتم از همه چيز متنفر شدم از دست همه فرار كردم و با همسرم به تركيه امدم و حالا پس از چند ماه پدر و مادرم اومدن اينجا و گريه ميكنند كه برگرد و من به خاطر مادرم ميخوام برگردم.بشدت احساس افسردگي ميكنم ميل جنسيم بشدت كاهش يافته و حس ميكنم اواخر عمرمه نميدونم چكار كنم شبا تا صبح بيدارم افكار مختلف توي سرم ميچرخه و انواع فكر از فروختن كليه تا خود كشي توي سرمه با هر كس حرف ميزنم استرس ميگيرم و دستام رو به هم ميمالم و خيلي خجالتي شدم حتي وقتي ميخوام چيزي بخرم خجالت ميكشم قيمت كنم و اعتماد به نفسم پايين اومده.خيلي هم كم حرف شدم و همسرم مدام ميگه هيچ حرف نميزني
جواب سوال شما :
سلام و عرض ادب خدمت شما مراجع گرامی وعزیز:دوست عزیز همین که الان در گروه شاه کلید پیام گذاشتین و تقاضای کمک کردین یعنی اینکه امید به زندگی در شما وجود داره و شما افسردگی ندارید وسعی کنید الکی به خودتون برچسب نزنید😊😊😊دوست عزیز باور کنید که زندگی در حال حاضر میتونم بگم برای تمامی افراد زندگی سخت و طاقت فرساست و هیچکس ،هیچکس زندگی راحت و بدون دغدغه ای ندارد مطمئن باشین که فقط شما نیستین که زندگی سخت و مشکل داری دارین ومتاسفانه همه رو درگیر کرده ……..دوست عزیز اول از همه شما باید به خودتون اعتماد کنید و بدونین که فقط و فقط خودتون نجات دهنده زندگی خودتون هستین ،البته که اگر هر فردی بدونه که مسوولیت بدبختی و خوشبختی زندگیش فقط و فقط با خودش است خب دیدش به زندگی عوض میشود……..
اصلا از اینکه شرایط زندگی سختی دارید ناراحت نباشید و سعی کنید در همین شرایط سخت خودتون رو محک بزنید که چقدر میتونید از پس شرایط سخت بربیاین و یا اینکه تسلیم شرایط بشین …..بدونید که ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه است وبه خودتون اعتماد کنید ….گذشته رو رها کنید و سعی کنید با نگاهی جدید دوباره زندگی خودتون رو بسازید .🙏🙏🙏
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۲۴۷۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
🌺
🍂
مشاور شما : سرکار خانم قاسمی
🆔@Mgh491011
شرح مشکل :
با عرض سلام و خسته نباشید به شما
بنده ۷ ماهی هست با پسری در حال آشنایی و در رابطه هستم ایشون به طوری انگار گرم و سرد میشن وقتی یکم احساس نزدیکی میکنن فاصله خودشونو بامن حفظ میکنن کم صحبت میکنن و سراغ من میان وقتی هم من سرد برخورد میکنم نگران میشن و فکر میکنم این حالتها بخاطر ترس از صمیمیتشون باشه…الان سوال من این هست که من برای کمک به ایشون و بهتر کردن رابطه چه کاری میتونم انجام بدم؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
جواب سوال شما :
سلام دختر عزیزم بهتر بود سوالتون با حزئیات بیشتری پرسیده می شد خصوصیات شخصی خودتون و پارتنرتونو. میدادین ، سن ؟، تحصیلات؟ , شغل ؟، فرزند چندم؟ انتظارات هر دو از رابطه ؟ رابطه چقدر پیشرفت دلشته ؟ و این رابطه از نظر هر کدومتون به کجا می خواد کشیده بشه ؟ ازدواج ؟؟ یک رابطه ی عاطفی ساده برای خارج شدن از تنهایی ؟ یا دوست اجتماعی برای دورهمی های دوستانه و داشتن جفت و همبازی ؟ آیا سرد و گرم شدنش به خاطر گرفتن بلیط یا ژنون رابطه ی جنسی نیست ؟؟؟فکر میکنی چقدر به هم وابسته شدین ؟ و آیا در صورت اختلاف،، جدایی براتون سخته؟ یا نه هنوز در حال شناخت هستین و جدایی اذیتتون نمیکنه ؟ لطفا به این سوالات به خودت پاسخ بده. بنظرم برای کمک به رابطه در صورت تشخیص یک رابطه ی ارزشمند یادگیری، مهارتهای ارتباطیه این تکنیکهای ارتباطی کمک میکنه که اولا میزان بحثهای بیسرانجام را کاهش بدید و دوما کیفیت رابطه را بهبود بدید . در بحث مهارتهای ارتباطی، دو موضوع از همه مهمتره یکی موانع ارتباطی مثل انتقاد کردن ، دستور دادن ، تهدید کردن و بحث هایی که فکر می کنی سرانجامی نداره و بیهوده اس حذف کن و دوم روشهای ابراز وجود و جراتورزی،، یعنی بهش بها بده ، احترام بزار ، همدیگه را بازی ندید ، به خواسته های منطقی بها بدید ، برای رابطه حد و مرز بزار، مهم تر از هر چیزی این رابطه ی عاشقانه یگانه شور و اشتیاق زندگیتون نباشه ، هر دو برای علائق دیگرتون مثل کار، ورزش، تحصیل و سرگرمیهای مختلف وقت بگذارید و آزادی و فضایی که هر کدومتون نیاز دارید ، در اختیار هم قرار بدید . البته به این معنی نیست که به طور کلی رابطه عاطفیت فراموش بشه؛ بلکه منظور اینه که سعی نکن تمام انرژی و توان عاطفیت برای این رابطه خرج بشه . در صورت نیاز تماس بگیرید با کمال میل در کنارتونم . در پناه خدا 🌺🌺🌺
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مهناز قاسمی
ارشد روانشناسی شخصیت
عضو سازمان نظام روانشناسی
دارای پروانه ی نظام روانشناسی
ش ن ۱۶۱۹۷۷۸
مشاور پیش از ازدواج
زوج و خانواده درمانی
درمانگر اعتیاد( مخدر ، محرک)
/channel/AramRavan7
مشاوره حضوری اصفهان
تلفن 09351301940
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃