masterkeyanswerqustion | Unsorted

Telegram-канал masterkeyanswerqustion - سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

374

Subscribe to a channel

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۱۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم صالحی

🆔@NasrinSalehiPsy

شرح مشکل :

سلام ممنون از گروه خوبتون🙏
من تازه متوجه شدم پارتنر من ب این بیماری مبتلاست و تمام علائمش رو داره،میخوام بهش کمک کنم چون دوسش دارم نمیدونم اگه مقاومت کرد برای درمان چیکار کنم
یا حتی اگه وقتی دوباره شروع ب خودزنی و داد زدن کرد چیکار کنم!؟
من خواستم که از ایشون جدا شم اما با عکس العمل خیلی بدی مواجه شدم
 

جواب سوال شما :
سلام و عرض ادب خدمت همرا گرامی

در ابتدا شما نفرمودید اسم بیماری پارتنر تون چی هست،
درک می‌کنم که متوجه شده‌اید پارتنر شما با مشکلاتی نظیر خودزنی و خشم زیاد دست و پنجه نرم می‌کند که ممکن است نشانه‌هایی از اختلالاتی مانند بردرلاین یا دو قطبی باشند. این نشان‌دهنده‌ی عمق احساس و دلسوزی شماست. اما در عین حال، این موقعیت بسیار چالش‌برانگیز و نیازمند رویکردی دقیق و هوشمندانه است.

اولین قدم، تعریف درست جایگاه خود در این رابطه است. شما نجات‌دهنده یا درمانگر پارتنر خود نیستید. مسئولیت درمان با خودِ فرده و اگر کسی خودش نخواد درمان خیلی موثر نیست. اگر این مرز روشن نشه فرسودگی و وابستگی ناسالم تو رابطه ایجاد می‌شود.

دومین مورد گفت‌وگوی انگیزشی، نه اجبار برای راضی شدن به درمان است. اما اگر به‌طور کامل درمان را رد می‌کند، تو نمی‌توانی جای درمان را پر کنی.

در آخر، مراقبت از خودت تو بیشتر از اون نسبت به خودت مسئولی و وظیفه مراقبت از خودت رو داری. از خودت بپرس: «اگر این وضعیت ۵ سال ادامه پیدا کند، آیا می‌توانم بمانم؟» اگر پاسخ «نه» است، جدا شدن می‌تواند تصمیم سالم‌تری باشد.

لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید، سپاس از مهرورزی شما.

🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

نسرین صالحی
کارشناس ارشد روانشناسی و درمانگر تحلیلی
عضو انجمن روانشناسان ایران
با کد عضویت 60347
شماره تماس جهت مشاوره آنلاین 👇
09167080932

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۴۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای خبری


🆔@Family_counselor_khabari

شرح مشکل :


سلام من پشت کنکورم.انگیزم خیلی افتاده واقعا حالم بده من خیلی خوب پیش رفته بودم ولی۱ماه هست که ول کردم،عذاب وجدان دارم.من اونهمه زحمت کشیدم حیففف..یکم انگیزه بدین بهم لطفا..باز شرو کنم خستم.همش خابم میاد،رو کتابا خابم میبره .تو کل بدنم احساس درد دارم.هرروز سردرم.ای خدا😩مشاور دارم.ولی اصلا کاری نمیکنه،همرو ول کرده امون خدا،خدا لعنتش کنه با ایندمون بازی کرد..لطفا کمکم کنید..


جواب سوال شما :


با سلام و‌احترام

گاهی در مسیر کنکور نوسان وجود داره، زیرا مسیر کنکور طولانی بوده و یک برنامه باند مدت نیاز دارد.

اگر هدف گزاری درست و واقع بینانه داشته باشید ، موفق می شوید.

گاهی اهداف با توانایی ما منطبق نیست و مشکلاتی را ایجاد می کند.

گاه روشهای مطالعه و برنامه ریزی مشکل دارد و شما هر چه تلاش می کنید ، نتیجه دلخواه و مطلوب را بدست نمی اورید .
اشنایی با روشهای مطالعه ، برنامه ریزی ، خلاصه نویسی ، تست و‌تحلیل و مرور کردن و.... لازم است .

اگر مشاور دارید ، حتما از تو بخواهید مسیر مطالعه شما را ارزیابی نماید و مشکلات را برای شما تحلیل نماید .

مشاور با تجربه ای که دارد میتواند اگاهی لازم را ارائه نماید.

در صورت تمایل با من در تلگرام ارتیاط داشته باشید و اگر مشهد هستید حضورا مراجعه نمایید .

با احترام
خبری

اینستاگرام
@ahmadkhabari.psy



https://pezeshkanekhoob.com/doctor/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C/ahmadi-kha

لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۳۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم ثانی


🆔@Sarasaniii

شرح مشکل :


سلام


دخترم سه سالش هست.و یک ساله ک دارم یادش میدم دسشویی بره ولی سه ماه میگه جیش و پی پی ش رو یهو یک ماه نمیگه دوباره یه مدت میگه دوباره برگشت میزنه.از روش جایزه استفاده کردم مدت کوتاهی جواب داد و دوباره نمیگه.اعتراضش را با جیش کردن نشون میده .


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۳۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکارخانم قاسمی


🆔@Mgh491011

شرح مشکل :


سلام و خسته نباشید من دختری ۱۸ ساله دارم با دخترم در هلند تنها زندگی میکنیم که متاسبانه با پسری دوست شده در ایران و هر ماه کار میکنه و یک هفته پنهانی به بهانه ماموریت کاری در اروپا به ایران میاد الان متوجه شدم که با وقاهت تمام میگه پات رو از زندگیم بکش بیرون جمعه قراره بیاذ به هر روشی سعی کردم منصرفش کنم ولی نشد شما بگید چه کنم ممنون از محبتتون


جواب سوال شما :
سلام دوست عزیز درک می کنم که در شرایط سختی قرار گرفتین ولی به این نکته توجه داشته باشین که راهی که سریع معجزه کنه و مشکلات رابطه شما با دخترتونو حل کنه وجود نداره. ضمن اینکه ارتباط با دختر نوجوانتون نیازمند ملایمت و مهربانیه. در این موقعیت بحرانی چیزی شبیه عشق و نفرت را تجربه خواهید کرد ، به این ترتیب که عاشق فرزندین و از طرفی به دلیل سرکشی و طغیانی‌که نسبت به کنترل کردن رفتاراش دارین گاهی از وجودش متنفر میشین اما خیلی گذرا ،،،
بنظرم در مورد موضوعی که مطرح کردین بهتره با ملایمت و آرامش با دخترتون صحبت کنین تا احساس کنه که مادرش مثل یک دوست مورد اعتماد و حمایتگره و میتونه تمام حرف ها و برنامه هاشو باهاتون در میان بزاره شاید نیاز باشه اجازه بدید دخترتون مسیری که انتخاب کرده را با شکست تجربه کنه تا تاب‌آوری بیشتری داشته باشه و خودش را بهتر بشناسه. هر چند کار راحتی نیست که کنار بایستید و شاهد تقلا کردن و حتی شکستش باشید اما گاهی راه دومی پیدا نمیشه ، چون احساس میکنم مسئولیت دخترتون به عهده ی شماس بهتره رفتارهای گستاخانه اشو به خود نگیرید و جنجال راه نندازین چون این دوران بحرانی باید با ملایمت و صبوری مدیریت بشه ،،بهتره قوانینی وضع کنین ولی تنبیه‌های سخت در نظر نگیرید؛ چون شرایط را بدتر می کنه و باعث فاصله بین شما و فرزندتون میشه ،، باهاش ارتباط صمیمی داشته باشید • چون ازتباط صمیمانه مانع رفتارهای پرخطر می‌شه، و
از رفتارهای جنسی زودهنگام جلوگیری می‌کنه و مانع مصرف مواد و سیگار می‌شه و سلامت ذهنی دخترتونو بالا میبره ، اجازه بدید با نظارت شما ریسک کنه ریسک پذیری همیشه هم بد نیست. در واقع حد مشخصی از ریسک‌پذیری در محیطی امن و مثبت برای شکل‌گیری شخصیت، هویت و اعتماد به نفسش لازمه ،،، فعالیت‌های سالمی مثل سینما مسافرت کردن، بیرون رفتن با دوستان، ورزش و شرکت در موقعیت‌های اجتماعی جدید خیلی بهش کمک می‌کنه .
در مورد اون پسر در ایران تحقیق کنید و در صورت امکان خودتونم با دخترتون همراه بشید در غیر این صورت از فردی مورد اعتماد بخواهید که زمانی که در ایرانه مراقبش باشند و حمایتش کنند و این مسئله را با هماهنگی دخترتون انجام بدید تا ارتباط بهتری با شما بگیره ، ، بهتره در این شرایط حساس دست از کنترل و عصبانیت بردارید و خیلی دوستانه بهش امید بدید که میتونه روی حمایت همه حانبه تون حساب کنه و حتما از محل زندگیش لوکیشنن بفرسته ، این تنها کاریه که در فرصت کم میتوتید انجام بدید ، و حتما دوست یا آشنای مورداعتمادتونو بهش معرفی کتید تا در زمان نیاز تماس بگیره ،، عزیزم شما هر دو نیاز به مشاوره ی فردی دارید با کمال میل در کنارتونم .
در پناه خدا 🌺🌺🌺




لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما

مهناز قاسمی
ارشد روانشناسی شخصیت
عضو سازمان نظام روانشناسی
دارای پروانه ی نظام روانشناسی
ش ن ۱۶۱۹۷۷۸
مشاور پیش از ازدواج
زوج و خانواده درمانی
درمانگر اعتیاد( مخدر ، محرک)

/channel/AramRavan7
مشاوره حضوری اصفهان
تلفن 09351301940

🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

,🔷زیوراخوانی
🔷 کارشناس ارشد روان شناسی.
🔷زوج درمانگر
🔷 درمانگرجنسی
🔷 مشاورخانواده
🔷درمانگرEMDRتراپیست
🔷هیپنوتراپیست
🔹مدرس استانی درحوزه زوج وخانواده
🔷عضوانجمن نظام روان شناسی
🔷عضوانجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

مشاوره آنلاین
09028183062
09024588255
شماره تماس کلینیک
02634486921
02634426317

باماتماس بگیرید
ماهمیشه همراه شما هستیم

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

,🔷زیوراخوانی
🔷 کارشناس ارشد روان شناسی.
🔷زوج درمانگر
🔷 درمانگرجنسی
🔷 مشاورخانواده
🔷درمانگرEMDRتراپیست
🔷هیپنوتراپیست
🔹مدرس استانی درحوزه زوج وخانواده
🔷عضوانجمن نظام روان شناسی
🔷عضوانجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران

مشاوره آنلاین
09028183062
09024588255
شماره تماس کلینیک
02634486921
02634426317

باماتماس بگیرید
ماهمیشه همراه شما هستیم

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۲۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم کیایی


🆔@Psychologist_fkiaei

شرح مشکل :

پسرم که ۹ ساله است الان نزدیک به ۴ سال هست که تو اتاقش تنها می‌خوابه و مشکلی نداشت تا اون روز لعنتی وقتی خونه ی مادرم بودم دختر برادرم که هم سن پسرم است تو تبلت یه قسمتی از یک فیلم ترسناک رو به اون نشون میده دیگه از اون به بعد پسرم شب ها تو اتاقش نمی خوابه و در طول روز گاهی مضطرب میشه و گوشه گیر میشه البته با توضیحات پدرش و خودم که این فیلم ها ساخته ی ذهن انسان‌ ها هستند کمی بهتر شده ولی شب ها دیگه به سختی تو اتاقش می‌خوابه و من خییییلی نگرانش هستم ممکنه که این ترس تا بزرگتر بشه باهاش بمونه و در آینده اش تاثیر داشته باشه؟ ممنونم اگه راهنماییم کنید
 
 



جواب سوال شما :


سلام دوست عزیز نگرانی‌تان قابل درک است، اما بر اساس توضیحی که دادید این مشکل در حد یک ترس اکتسابیِ قابل‌درمان است و نشانه‌ای از آسیب عمیق یا ماندگار دیده نمی‌شود.
دیدن محتوای ترسناک در این سن می‌تواند احساس ناامنی شبانه ایجاد کند، حتی برای کودکی که قبلاً مستقل می‌خوابیده. این به معنی «ضعف روانی» یا «مشکل شخصیتی» نیست؛ مغز کودک هنوز توان پردازش منطقی تصاویر تهدیدکننده را ندارد و شب‌ها (به‌خصوص قبل خواب) این تصاویر فعال‌تر می‌شوند.
نکات مهم:
این ترس اگر درست مدیریت شود، مزمن نمی‌شود.
آنچه باعث ماندگاری ترس می‌شود، اجبار، بی‌اعتنایی یا برچسب‌زدن («چیزی نیست»، «بچه‌بازی درنیار») است؛ نه خودِ فیلم.
فعلاً هدف، شجاع‌کردن کودک نیست؛ هدف، بازگرداندن احساس امنیت است.
اگر الان اصرار کنید حتماً تنها بخوابد، ترس تقویت می‌شود. استقلال خواب باید تدریجی برگردد.
توضیح منطقی فیلم کافی نیست.
توضیح شما کمک کرده، اما ترس شبانه «هیجانی» است نه شناختی. بنابراین:
قبل خواب از صحبت درباره ترس، فیلم، خبر بد، دعوا کاملاً پرهیز شود
یک روتین ثابت آرام‌بخش (چراغ خواب، قصه غیرترسناک، موسیقی ملایم) داشته باشد
اجازه بدهید مدتی با حضور غیرمستقیم شما بخوابد (مثلاً در اتاقش، اما با در نیمه‌باز)
در روز، بازی و نقاشی درباره ترس بسیار مؤثرتر از سؤال‌پیچ‌کردن است.
اگر خواست نقاشی کند یا بازی کند، فضا بدهید؛ اما بازجویی نکنید.
اگر بعد از ۶–۸ هفته با این رویکرد، بهبودی واضح ایجاد نشد یا علائمی مثل کابوس‌های مکرر، شب‌ادراری، افت تحصیلی یا کناره‌گیری شدید اضافه شد، آن‌وقت مداخله تخصصی کوتاه‌مدت توصیه می‌شود.


لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

پایان پرسش وپاسخ ۱۴۰۴/۱۰/۱۵

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۷۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای شیرازی


🆔@koroosh_shirazi

شرح مشکل :


سلام علیکم
مادر بنده 4-5 سال است که جدا از پدرم زندگی می کند چرا که پدر اخلاق خوبی ندارد و من این را نیز تایید می‌کنم، مادر من در این چند سال مداوم با مرد های غریبه مختلف ارتباط داشته است، ارتباط کلامی، فیزیکی و …، بنده بارها با ایشان دعوا کرده ام که این کار ها اشتباه است اما هر بار این کار زشت و این بی حیایی را تکرار می کند.
من پسر 19 ساله هستم و یک برادر 17 ساله دارم، تا الان فقط به یکی از آشنایان که بسیار با ایشان صمیمی هستم مطرح کردم، لطفا بفرمایید من چه کار کنم؟؟ در ضمن مادر من تمام اموال پدرم را هم به عنوان مهریه گرفته است، اما آیا این درست که زنی که در حال خیانت به شوهرش است تمام اموال مرد را بگیرد و بعد جلوی فرزندان ادعای خوب بودن کند ؟؟؟
لطفا بفرمایید من باید چه کار کنم با ایشان و چه رفتاری کنم؟ فقط خواهش می کنم از صحبت های کلیشه ای پرهیز نمایید.
ممنون


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۶۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای نورانی


🆔@Nor7no

شرح مشکل :


"سلام وقت بخیر پدر شوهرم و شوهرم با هم اختلاف داشتن و یه مدت باهم روابط خوبی دارن و یه مدت نه همسرم یه مدت درگیر اعتیاد بوده و الان ترک کرده و خب این افراد نباید زیاد تحت فشار باشن چون مجدد تحریک میشن به مصرف برای همسرم فرصت شغلی پیش اومد و پدرش باعث از دست دادن اون فرصت شد درحالیکه همسرم بیکاره و به جای کمک بدتر دردسر درست میکنه و هر بار با یه جنگ و دعوا جدید ارامش من و همسرم رو بهم میریزه و چون همسرم ادم حساسیه، هر بار با بروز مشکل از درون بهم میریزه و من نگرانم که مجدد سمت اعتیاد بره. چجوری میتونم شکایتی چیزی کنم که پدرشوهرم دست از این کاراش برداره چون هر بار زندگیمون اشفته میشه ممنون"


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۸۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم قاسمی


🆔@Mgh491011

شرح مشکل :


سلام وقتتون بخیر دکتر ثانی

خواستم بدونم تو گروه مشاوره تلفنی رایگان هم دارید ؟ من برای دخترم میخوام که با مشاور حرف بزنه دخترم ۱۶سالشه دکتر و روانشاس قبلا بردم گفتن اختلال خود مرزی داره .  دارو فقط ۱سال خورد از ۱۳تا۱۴ سالگیش العان دارو مصرف نمیکنه به هیچ عنوان بعد میگه دکترم نمیرم چون دارو میدن
مشاوره هم خیلی میگیرن من واقعا توان مالی ندارم چون بایک و دوجلسه مشکل درسا حل نمیشه میدونم
امسال  تا دی خوند درسشو دیگ هرکاری کردم گفت نمیخوام بخونم و نرفت امتحان بده تمام نمراتشم ۲۰. سیگاری عرق میخوره گل میدونم میکشه پاش بیفته .....
زندگی خودش هم که داغونه من و همسرم طلاق نگرفتیم ولی کاملا جدا ازهم زندگی میکنیم . واین بچه توخونه اصلا ن قانون میفهمه ن حرمت .... روحیه ش خیلی خرابه لطفا کمکم کنید

این بگم با شروع فصل پاییز وزمستان بچم حال روحیش بدتر میشه
جواب سوال شما :

سلام دوست عزیز تحت شرایط خاص مشاوران این گروه راه و مسیر درمان را نشان می دهندو این که اعضا انتظار مشاوره ی رایگان داشته باشند شاید امکانپذیر نباشه و جون مشکل دختر شما با جلسات زیادو چارت بندی خاص باید انجام بشه بهتره در محل زندگی و حضوری انجام بشه و البته با کمک و همدلی مشاور کم کم نیاز دارویی و تمایل برای مصرف دارو پیدا کنه ، بنابراین نکته مهمی که در برخورد با شخصیت مرزی وجود داره اینه که شما و افراد خانواده باید بدانید فردی که جلوی شما ایستاده یا دارید با او زندگی می کنید،‌ کاملا تحریک پذیره و رفتار شما باید کنترل بشه و توقعات زیاد خذف بشه ،،
با توجه به شناختی که نسبت به بیماری دخترتون دارید که اختلال شخصیت مرزی داره باید توجه کنین که ممکنه به خاطر افکار بیماری، میل شدیدی به خودکشی و یا آسیب به دیگران داشته باشه بنابراین باید در نگهداری و حمایت از او دقت کافی را داشته باشید. بنظرم تمام افراد خانواده نیاز اساسی دارید که با مشاور متخصص صحبت کنید و زفتارتونو با دخترتون تغییربدید. مطمئنا وقتی شما تغییرکردید دخترتونم تغیییر می کنه و اما برای مشاوره ی رایگان ،با بهزیستی تماس بگیرید
کارشناسان این خط در همه زمینه‌ها ازجمله شرایط بحرانی موجود. کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشکلات خانوادگی، سوالات پیش از ازدواج و روان‌شناسی بالینی شامل اختلالاتی نظیر افسردگی، اضطراب و وسواس به مردم ارائه خدمت می‌کنند.
تماس با خط ۱۴۸۰ محرمانه و امن. مشاوره تلفنی یک ارتباط قراردادی، حرفه‌ای و مداخله‌ای است. که حتی شما با کد مخصوص یک مشاور بارها و بارها می تونید صحبن کنید البته کمیته ی امداد و حتی کتابخانه ها و اماکن مذهبی و بعضی مساجد هم دارای مشاوران با تجربه هستند که به صورت رایگان انجام وظیفه می کنند .
با شرایط سخت و مشکلاتی که در خانواده دارید همگی از این امکان برخوردار شوید ،
در پناه خدا🌺🌺🌺



لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما

مهناز قاسمی
ارشد روانشناسی شخصیت
عضو سازمان نظام روانشناسی
دارای پروانه ی نظام روانشناسی
ش ن ۱۶۱۹۷۷۸
مشاور پیش از ازدواج
زوج و خانواده درمانی
درمانگر اعتیاد( مخدر ، محرک)

/channel/AramRavan7
مشاوره حضوری اصفهان
تلفن 09351301940

🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۱۲
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار روشنک فلاح

شرح مشکل :


سلام وقت بخیر .من دختری ۳۰ ساله هستم حدود سه ماهه قهر کردم خونه پدرم هستم .ودوتا بچه دارم خونه شوهرم موندن ۸ ساله و سه ساله هستن.من ۱۳ سال هست که ازدواج کردم واز روزی که عقد کردم شوهرم ادم بداخلاقی هستش سر همین موضوع همیشه باهاش اختلاف دارم و هیچ جور حاضر نیست خودش تغییر بده واز خانواده من اصلا خوشش نمیاد  و همیشه در حال جنگ. طوری که سالهای اول ازدواجم هفته ای چند ساعت میزاشت من خونه پدرم برم و اصلا خودش ادم معاشرتی نیست و با هیچ کس اهل رفت و امد نیست بد دل نیست ولی حتی با خانواده خودشم دوست نداره معاشرت کنه.تا ایکنه حدود سه سال و نیم پیش خدا به من پسری داد و قرار شد اقوام من برای چشم روشنی خونه من بیان ولی شوهرم مخالفت کرد با خانواده من درگیر شد و خیلی کتک کاری تو خونه من شد از اون روز هر بار یا شوهرم از دست پدرم شکایت میکنه یا برعکس واقعا زندگیم از هم پاشیده هر سری که احضارییه دادگاه میاد من میزد فحاشی میکنه حتی با چاقو به سمتم حمله میکنه هر دفعه من از خونه میندازه بیرون با خانوادم بد افتاده برادرزادش فرستاد خونه پدرم اتیش زد تا اینکه بعد از سه سال و نیم من از خونه با دعوا زدم بیرون سه ماه خونه پدرمم حتی بچه هام نمیزاره ببینم و چندین نفر وساطت کردن که صلح بشه ولی شوهرم خیلی ادم کینه ای هست و قبول نمیکنه طوری که اصلا حتی حاضر نیست من برگردم خونه میگه من همینطور زندگیم میکن .میخاستم ببینم به نظرتتون من چکار کنم .ممنون میشم اگه پاسخ بدید.


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۸۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم خطیبی


🆔@KH_Mahgol

شرح مشکل :

سلام

درباره حساسیت های خواهران همسر چه باید کرد؟وقتی میدونم با بدی گفتن و خبرچینی باعث قطع رابطه جاری باهام شدن چکارکنم به نظرتون علت را از جاری بپرسم یا توجهی نکنم؟
 



جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۷۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم ابراهیمی


🆔@rahilebrahimiii

شرح مشکل :

سلام
من یک مرد ۴۹ ساله هستم ، ۵ سال پیش متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده ،دو تا بچه دارم ،شرایط برون رفت از این زندگی برام مهیا شد به بهترین شکل ولی اینکارو نکردم به دو دلیل دوست داشتن ،ترس ، هر چه پیش رفتیم شرایط عوض شد و ایشون خودشون رو محق می دونستند ،یک تصمیم درست میخوام بگیرم اون هم با یک راهنمایی درست ، موضوع البته بسیار ریزه کاری داره من مختصر عرض کردم سپاس



جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۷۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم جهانگیری


🆔@khadijehjahangiry

شرح مشکل :


سلام من یه دختر۱۷ ساله هستم که از زمانی که یادم میاد شاید از ۸سالگی یا کمتر عاشق پسرداییم بودم که ازم ۵سال بزرگتره بچه که بودم بارفتاراش یا شوخی هاش همیشه یا اذیتم میکرد یا دلمو میشکست البته اینم بگم من خیلی باهاش کل کل میکردم اونم واسه این کاری میکرد عصبی شم این حس ادامه داشت تا تولدم چهارسال پیش رفتار بدی ازش دیدم البته اون خودش اونموقعه شکست عشقی خورده بود منم خیلی از رفتارش بدم اومد خیلی تلاش کردم فراموشش کنم نزدیک ۶ ماه نرفتم خونشون حتی خونه مامانبزرگم که اونو نبینم حتی خونه خاله هام هیچ جایی تا کم کم احساس کردم سرد شدم تا جایی که انگار ازش متنفر شده بودم بعد دیدمش دیگه نه دلم میریخت نه دستام سرد میشد نه استرس داشتم جلوش شده بودم یه دختر قوی تا اون پسرداییم که دید همش سرم تو گوشی و کاری باهاش ندارم باز دور من میپلکید مثلا هرشب پیام میداد که چرا همش سرت توگوشیه و برو بخواب آنلاین نباش منم جوابشو می دادم بعد پسرداییم رفت شهرستان زمانی که برگشت بعد چندماه باز همون آدم قبل بود سرد دیکه پیام هم نمی داد منم زندگی جدیدی رو شروع کردم آرامش داشتم بدون هیچ عشق و عاشقیی تا پارسال که شروع کرد یه جورایی انگار احساس مالکیت روم داره یه نمونه تعریف میکنم شما متوجه شین من عاشق پرستاری هستم رشتمم تجربی گفتم میخام پرستاری بخونم و اینا تو جمع گف شما قرار نیست کار کنی باید بچه ها تو بزرگ کنی بعد اگه تونستی برو کار کن کاره چی؟ منم گفتم نه خیرم من میخام‌مستقل باشم که این بحث ادامه داشت یبار مجبوری رفتیم باهم بیرون داشتیم می رفتیم دور میدون دستمو گرفت وایه اولین بار اونجا حسی و تجربه کروم که تاحالا نکرده بودم باز بعد حدود دوماه سرد شد جوری که به زور سلام میکنه دختر خالم میگه چونکه خودتو میگیری اینجوری شده والبته یبار یه چیزی گف که من فکر کنم خراب کاری کردم سره به چیزی من داشتم از خودم تعریف میکردم تو چت گف توکه عشق منی منم گفتم من ابجیتم که‌گف خب مگه آدم به خواهرش نمیگه تو عشق منی این واسه همون موقعه بود که نرفته بود شهرستان ولی مشگل اینجاست که به عادت کناره اسم هم آبجی و داداش میاریم واسه همین همه میگن اینا خواهر برادرن خیلی ببخشید خیلی طولانی شد اما واقعا نمیدونم چکار کنم الانم با دختر پسرا یعنی دوستاش رفته مسافرت و من دارم سکته میکنم و دوست دختر هم داشته ها شاید الانم داشتع باشه نمیدونم واینم بگم شده شرایط جور بوده منم نزدیک خونشون بودم نیومده ببینتم بعضی وقتا قلق میزنه رومن همش سربه سرم‌میراره تو جمع ولی الان خیلی وقته ب زور سلام میکنه


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
سلام به شما دوست و همراه عزیز
ی وقتایی هیجانات و احساسات برای ما تصمیم‌گیری می کنند و ما وادار به تصمیم‌گیری می کنند مخصوصا در یک سری از دوره ها خودشون و بیشتر نشون میدن الان هم برای شما این دوره حساس وجود داره و با توجه به شرایطی که بیان کردید دنبال ی نشونه هایی می گردید تا به واسطه ی اونها برای خودتون عشق و پیدا کنید. الان هم سعی کنید خیلی برای این هیجانات زمان نذارید و خودتون و خیلی درگیرش نکنید و اجازه بدید تا توی آسمون شما بیان و برن و شما فقط به این احساسات و هیجانات نگاه کنید ولی برای اونها وقت نذارید چون اینها خیلی واقعی نیستن. الان بهتر هست که خیلی توجهی به این پسر دایی نداشته باشید و مثل بقیه افراد باهاشون عادی رفتار کنید و همچنین حدومرزهای خودتو داشته باش و خیلی باهاش صمیمی نشو و اجازه نده که با احساسات تو هم‌بازی کنه خیلی راحت و عادی باش تا این دوره هم سپری بشه و اگر قرار شد که کسی و به حریم خودت وارد کنی ی کسی باشه که هم با عقل و هم با احساس انتخاب کرده باشی تا اون موقع دوست داشتن و عشق واقعی و تجربه کنی.
هرجا هستی خوب باشی.

✅️خدیجه جهانگیری
✅️روانشناس
✅️خانواده و زوج
✅️اصفهان
✅️شماره تماس ۰۹۹۱۰۲۹۵۲۹۷

🌹🌹🌹🌹

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۳۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سدکار خانم سبزواری


🆔@sabzevari1441

شرح مشکل :


سلام خسته نباشید.من حدودا ۱۷ تیر رابطه جنسی بدون دخول داشتم بعد رابطه هم سریع رفتم سرویس و خودمو شستم.بعد رابطه ک حدودا ۴ ماه گذشته پریودم نامنظم شده ودقیق یادم نیست یک یا دوبار پریود شدم.اما الان ی ماه بیشتره ک پریود نشدم تازگی یکم حالت تهوع دارم خیلی خفیفه.البته باید بگم ک چن وقت پیش مسموم شده بودم و حالت تهوع و استفراغ داشتم بعد اون این حالت تهوع مونده بود ک گفتت احتمالا سردی کردی و تخم مرغ با سیر بخور خوب میشی.خوردم خوب شدم بعد دوماهی پریودم منظم شد بعد چن روز از پریودیه منظمم ی برف بازی رفتیم بعد اومدن لکه بینی داشتم بعد حدودا ۸ روز بعدش دوباره پریود شدم ۷ روز اول خونریزی کمی داشتم رفتم دکتر سنتی بهم ی دارویی داد گفت با زرده تخم مرغ بخور صبحا از روز پنجم پربودیم شروع کردم روز ششم خوب شدم رفتم حموم بعد حموم دوباره پریود شدم دوباره رفتم دکتر گیاعی گفت از همون دارو قبلی داد گفت سه روز ب صورت کپسولی بخور اما این پریودیم رو زیادتر کرد باز روز دوازدهم رفتم دکترمتخصص بهم قرص پرژسترون و مداکسن ۲۵۰ داده گفت از همین شب استفاده کن شبی دوعدد الان روز سیزدهمم خونریزی کم شده اما هست صب نبود تقریبا ولی الان خونریزی دارم چیکار کنم؟من باکره ام.چن روز دیگ ممکنه قرص تاثیر کنه؟تازه بار اولمه ک اینقد طولانی شده از روزپنجم پریودیم به بعددرد نداشتم
باید بگم ک من باکره ام


جواب سوال شما :

سلام دوست عزیز🌺
اول اینکه هر دارویی گیاهی سرخود با تجویز افراد غیر متخصص نباید مصرف کنین ممکنه وضعیت بدتر کنه…در صورت ادامه خونریزی بهتره یه سونو و آزمایش بدین تا علت خونریزی بررسی بشه همزمان قرص آهن هم مصرف کنین روزی یکی



لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

با سلام 613334

از پوشک گرفتن کودک صبر وحوصله ودرایت میخواهد . اول خودتان ارام وصبور باشید ,با مهربانی و آرامش با کودک رفتار کنید ، سه سالگی اوج لجبازی کودک است .



‍ ❗️نكات مهم #از_پوشك_گرفتن كودك

🍃تحقيقات به ما نشون دادن كه اگر آموزش توالت رفتن پس از ٢٦ ماهگى شروع بشه؛ دو برابر سريع تر از وقتى كه قبل از ٢سالگى شروع بشه نتيجه ميده.كه اصولا اين آموزش بين ٢ تا ٤ هفته طول ميكشه.

💐چيزى كه مهمه اينه كه اگر سن درستى رو براى اين آموزش در نظر نگيريد به احتمال قوى فشار روانى والد و كودك در اين دوره زياد خواهد بود.

❗️ملاكهايى كه براى شروع اين آموزش توصيه ميشه:
.
✅كودك بتونه مثانه ش رو تخليه كنه و چند ساعتى خودش رو خيس نكنه كه اين مورد نيازمند كنترل يك بازه زمانى ٥ روزه توسط والد هست تا هر نيم ساعت يكبار كودك رو چك كنه تا متوجه بشه كه خيس كردن پوشك كودكش و حركات روده او الگوى منظمى داره يا نه كه اگر ببينه كودك هر ساعت ممكنه خودش رو خيس كنه و الگوى منظمى وجوده نداره بايد شروع آموزش رو به تعويق بندازه.
✅كودك بتونه اشياء رو به راحتى بلند كنه و بدون كمك راه بره.
✅كودك بتونه دستورات يك يا دو مرحله اى رو بفهمه و اجرا كنه.
.
❗️نكته مهم اينكه وقتى متوجه شدين كودكتون شرايط لازم رو داره و ميتونه نيازهاش رو ابراز كنه، موقع مناسب حذف پوشك (مگر در هنگام خواب ظهر يا شب) هست .
🍃توجه كنيد كه پوشك ها ميتونن نقش رفتارهاى قديمى (مثلا ادار و مدفوع كردن در پوشك) رو بازى كنند، به همين خاطر استفاده گهگاه از پوشك در طول روز هم ميتونه بچه رو سردرگم كنه!
و در نهايت اون زمان كه كودك بتونه خودش رو در طول روز خشك نگه داره زمانِ حذف كامل پوشك رسيده.
.
💐 مسلما بهتره كه از توالت هاى كوچك و متحرك استفاده بشه تا ترس بيجاى كودك از افتادن در توالت ايجاد نشود.
.
.
❗️ مهمه كه از پوشك گرفتن كودك با جدا كردن اتاق خواب؛ از شير گرفتن؛ سفر و نبودِ طولانى مدت هر كدام از والدين همزمانى نداشته باشد !
.

💐 آموزش توالت رفتن يك #يادگيرى محسوب ميشه، و مسلما خطاهايى هم در آن رخ ميده.
بايد زمانى كه كودك اين فرآيند رو به درستى انجام نميده با گفتن جمله (اوه خودت را خيس كردى،دفعه بعد توى توالت اين كار رو بكن نه توى شورت) نادرستى عمل كودك رو بهش گوشزد كرد و آن زمان كه همه چى به خوبى پيش ميرود از پاداشى كه قبلا مشخص شده مثلا ستاره دادن استفاده كرد.

🍃بعضى كودكان در برابر اين آموزش به دلايل مختلف مقاومت ميكنند و قشقرق به راه ميندازند و گاه درد و ترسهايى دارند كه در اين زمان بسته به سن كودك، گاهى بايد آموزش رو به تعويق انداخت و شرايط محيطى و تعامل والد_كودك رو بررسى كرد و خب بهتر هست كه اين آموزش با كمك يك روانشناس صورت گيرد تا اگر نياز هست ابتدا به اصلاح رابطه والد و كودك پرداخته شود

https://pezeshkanekhoob.com/doctor/sara-sani

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۲۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم صاحب زمانی


🆔@Mehraksz

شرح مشکل :


روز بخیر آقای دکتر


کودک دوساله نیم من علاقه شدید به ماشین داره به حدی که اطرافیان را از خواسته اش کلافه می کنه وهر کس که ماشین داشته باش همراهی می کنه میخواستم برای ترک این کارش باید چه کار کنم
 


جواب سوال شما :



درود خدمت شما دوست گرامی
در مورد کودک دو سال و نیم شما
این علاقه چه مدتی هست که در کودک شما ایجاد شده ؟
و اینکه این علاقه چقد. توسط اطرافیان تقویت
شده ؟
علاقه به ماشین در کودکان می تونه علاقه به نگاه کردن به حرکت چرخها و شنیدن صدای موتور ماشین در حال حرکت برای کوکان جذاب است .
چیزی که مهمه تعدیل کرون این رفتار است
نه ترک رفتار .
و تعدیل این رفتار با بازی درمانی امکان پذیر است .
و یادتون باشه که تغییر رفتار برای کودکی در این سن نیازمند زمان است .

براتون آرزوی موفقیت دارم

مهرک صاحب الزمانی
ارشد روانشناسی تربیتی
روانشناسی کودک و نوجوان
مشاوره فردی و اجتماعی
اختلالات شخصیتی
تیپ های شخصیتی
طرحواره درمانی
مشاوره خانواده
09122884322

لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۲۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای شیرازی


🆔@koroosh_shirazi

شرح مشکل :

سلام من تا حالا با چندین و چند روانشناس و دکترای روانشناسی مشاوره داشتم
و بعد از یک یا دو سه جلسه دیگه نخواستند با من ادامه بدن و ناامید شدم
سوالم اینه که چرا روانشناس ها منو رد می کنند ؟ و من و به روانپزشک ارجاع میدم و هی ناامید تر میشم ، چکار کنم ؟



جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۳۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم اخوانی


🆔@Ahvpo

شرح مشکل :


سلام


من چند سالی هست که عادت به پوشیدن ساپورت و لگ های تنگ و چسبان دارم ولی تحریک جنسی ندارم البته درون منزل به نظر شما مشکل دارم یا نه لطفا راهنماییم کنید
 


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۴۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم اخوانی


🆔@Ahvpo

شرح مشکل :

سلام خسته نباشید

من hpv دارم
و یک اقایی قصد ازدواج با من دارن و‌موقعیت خیلی خوبی دارن
ایشون گفته تا زمانیکه من خوب شم نیازش رو باید یجور دیگ برطرف کنه‌
و از من خاسته که خودم براشون دختر پیدا کنم تا نیازشون برطرف شه
حقیقتا من نمیدونم‌چیکار کنم یه حس گنگی دارم نمیدونم اصلا چ تصمیمی بگیرم‌نمیدونم چی درسته چی غلط

من میدونم خوب نمیشم و اینده ای ندارم مگر اینکه معجزه شه دارویی در اینده درست شه ک خیلی درصد کمی داره

در کل من بین دو راهی عجیبی قرار گرفتم و نمیدونم‌چیکار کنم
اگر اینکارو نکنم محکوم میشم به خودخواهی اگر اینکارو بکنم نمیدونم در اینده چ توقعات دیگری مبتونه از من داشه باشه و حسم نسبت بهش ممکنه تغییر کنه
اگر این کار‌رو بکنم روحم زخمی میشه ولی اشتباه کردم ک همون اول گفتم اوکی و قبول کردم چون ادمی هست ک میگه باید حرف و عملت یکی باشه
این درسته خودمم همین باور رو دارم ولی این موضوع فرق میکنه
حس میکنم اگر اینکارو نکنم ازم دور میشه کاملا ام حق داره‌
چون من ک کاری نمیتونم واس نیازش کنم ایشونم خیلی ادم های هستند و کنار اومدن براشون با این مسئله یکم سخته

ایشون میخاد با خاهرم رابطه جنسی برقرار کنه



جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۴۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای شهرکی مهاجر

🆔
@Amir_shahraki_mohajer

مشاور شما: سرکار خانم امینی

🆔@Amini94lawyer


شرح مشکل :

خانمی 50 ساله و کارمند هستم.همسرم 54 ساله و بازنشسته اداری هستند.
دو فرزند پسر محصل 18 ساله و 13 ساله دارم.
من مشکلی دارم و ازتون درخواست می کنم برای رفع مشکلم من رو راهنمائی کنید.
من و همسرم حدود 5 سال پیش در کار نقره سرمایه گذاری کردیم.
سرمایه خودمون رو به پسر عموی شوهرم که استاد نقره کار بود دادیم و ایشون چون معتاد تازه ترک کرده بودند همه سرمایه ما رو صرف اعتیاد خودش کرد و بعد از سه سال چون هیچ پولی براش نمونده بود و بعلت اعتیاد و دزدی موبایل دستگیر شد کارگاهش رو جمع کرده و وسایل کارگاه که ارزش مالی چندانی نداشت رو ضبط کردیم.اما اون فرد بعد از سه ماه آزاد شد.
متاسفانه شوهر من بعد از دو سال که از ورشکستگی میگذره هنوز ارتباطش رو با پسرعموش قطع نکرده و اون آقا هم هر از گاهی به بهانه و وعده و وعیدی از شوهرم پول میگیره.
اون آقا یه آدم زبون باز و فریبکاره که با دروغهایی مثل اینکه پیشنهاد کار از امارات دارم و یا اینکه سنگ گرانقیمتی برای فروش به من پیشنهاد شده،همسر من رو به برگشت پولش امیدوار میکنه و همسرم حاضر نیست ارتباطش رو با اون قطع کنه و امیدواره روزی به سرمایه از دست رفته اش برسه.
این ارتباط بی نتیجه بدون اینکه عایدی برای ما داشته باشه فقط از لحاظ مالی و همچنین اختلاف بین من و همسرم به ما لطمه میزنه و همسرم هرگز حاضر نیست ارتباطش رو با اون فرد که در حال حاضر یک ریال پول و سرمایه نداره و از طرف تمام اعضای خانواده اش طرد شده قطع کنه.
همسر اون فرد هم به دلایل مختلف ازش طلاق گرفته و الان حتی جای خواب نداره و با اجازه شوهرم شبها تو ماشین ما میخوابه.
هر تلاش و مشاوره ای از طرف خانواده شوهرم برای قطع این ارتباط بی نتیجه بوده و همسرم چون روحیه بسیار زیاد پیگیر و خستگی ناپذیری داره امیدواره بلاخره از طریق پسرعموش به پولش برسه
خواهش می کنم به من کمک کنید چون من و همسرم سر این موضوع خیلی کشمکش داریم اما با وجودی که ناراحتی و غصه من رو می بینه حاضر نیست ارتباطش رو قطع کنه و میگه میخوام پولم برگرده.چون اون فرد با دروغ و وعده های الکی شوهرم رو به آینده امیدوار میکنه.در حال حاضر اون آقا وامی خریده به مبلغ بالا و همسر من ضمانتش کرده.
ارتباطشون اینقدر محکمه که احساس میکنم جادو شده چون اون آقا تقید مذهبی نداره و ضمنا تو انرژی درمانی مهارت هایی داره.
لطفا من رو راهنمایی کنید و برای قطع این ارتباط کمکم کنید.
این ارتباط داره زندگیم رو خراب میکنه.
به شورای حل اختلاف هم مراجعه کردم گفتند نهایتا دادگاه از همسر شما برای حفظ زندگیتون و قطع این ارتباط یه تعهد میگیره که هیچ ضمانت اجرایی نداره.

لطفا وکیل هم پاسخ بده

جواب سوال شما :

سلام خدمت شما دوست عزیز
از لحاظ حقوقی هیچگونه تعهد الزام آوری به جهت عدم مراوده ایشان با هر شخصی وجود ندارد.
اقدامات قانونی شما شاید صرفا ایشان را تحت فشار قرار دهد. و چه بسا با هر اقدام قانونی با چالش های جدیدتری مواجه شوید که استاد محترم روانشناسی بهتر شما را راهنمایی می کنند.
موفق باشید



لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۹۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم شیروانی


🆔@paria_51

شرح مشکل :


سلام خسته نباشید.برادری دارم ۲۲سالشه سرباز رفته مدرک دیپلم داره گواهینامه هم داره. تیپ خوب قیافه مردونه خوب جذبه ماشالله همه چی داره ‌. وقتی ک ما بچه بودیم من سه سال ازش بزرگترم. حدودن ۱۳سال پیش . پدرم تلویزیون خرید ال ای دی ک ب سختی خریدش چون واقعن توان خریدشو نداشت منو داداشم سر برنامه کودک دعوا کردیم بعد اون بک چیزی ب شوخی پرت کرد خورد ب تلویزیون و سوخت و پدرم ک خدا بگم چیکارش کنه😭من هیچوقت خودمو بابت این موضوع نمیبخشم اگه من بحرف میکردم اینجوری نمیشد. من نمیدونم بابام برد چیکارش کردانقذر تو خونه زدش ک خدا میدونه بعد هرکار میکردیم بابامو نمیتونستیم بگیریمش.  برادرم برد با خودش وقتی بعد سه چهار ساعت نصف ش ب آوردش تمام فرم صورتش بهم ریخته بود میگفت ک بابام منو برده توقبرستون آنقدر منو زده تنهام گذاشته . اصلن بچه شناخته نمیشد اورده بودنش. بعد الان  خیلی بچه خوبیه. ولی یادش میاد همش این موضوع.یکبار همین تازگی  یادش اومد ورداشت توضیح داد ب بابام اون نشست یکساعت بابام گریه کرد و گفت منو ببخش. ولی داداشم همش الان گریه میکنه و اصلن نمیتونه باکسی ارتباط برقرار کنه بااین که جلو بندی کارماشین هست صافکاری بلده.  میگه انگیزه ندارم ب فکر آینده اصلن نیست میگه نمیخام زندگی کنم خودشون باچاقو خط انداخته بود یک بار بردیمش روان پزشک چندماهی دارو می‌خورد سرکارش میرفت. با الان دارو نمیخوره میگه  مگه دیونم.  ولی اگه یادش نیاد حالش خوبه .‌مادرم خیلی عذاب میکشه  میبینه همش توخودشه میره میاد مرغ و خروس و پرنده دارع همش باهمونا سرگرمه. ‌یکشبم بابامو گرغت یکی زد محکم توسرس گفت خدا تورونمیبخشه با من اونکاروکردی. و‌موتورش و ورداش رفت از مشهد تا بجنورد فقط یکراست رفته بود میگفت اصلن نمیفهمیدم دارم چیکار میکنم.بعد همش میگه دوست و رفیق ندارم. نمیتونم . فقط یک رفیق داره باهم خیلی خوبن. بعد تلاش نمیکنه اصلن واسه خودش. یا ایندش.
من هروقت داداشمو‌میبینم یادم میاد میخام بمیرم چندساعت میشینم گریه میکنم براش😭 گفتیم دامادش کنیم سرگرم زن و بچه بشه. و اصلن هم اهل دوست دختر بازی و اینا نیست . ولی کلن مزاجش گرمه . تروخدا یک راه کار بزارین ما چیکار کنیم این کینه رو از دلش بندازه بیرون . بابام هم هنوز بعد این همه سال همش بهش میگه تو اشغال جمع کن میشی‌ تو اخر معتاد میشی 😔‌درصورتی ک همه سر داداشم قسم میخورن از اقاییش.  کلن از اول مدل بابام همینجوری بوذ. خورد و خاکت می‌کرد باز یکساعت بعد از دلمون درمی‌آورد.‌
باداداش م باید چیکار کنیم ؟.
من باخودم چیکار کنم اصلن یادآوری اونولحظه ک دنبالش میدوید از ذهنم پاک نمیشه روانم کامل بهم میریزع تپش قلب شدید میگیرم‌.خودشم میشینه آنقدر گریه میکنه بلند بلند 😭بار خودش آروم میشه بابام ک براش مهم نیس منو مامانم و داداش‌کوچکترم ک ۱۳سالشع خیلی غصه میخوریم😭.مادرم۴۵سالشه. پدرم ۵۲ سالش هست.ب همین اتفاقات بازم باباشو دوست داره مواظبش هست.


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃یه زنگ کوچیک...
در دنیای پر تنش امروز که شاید مراجع حضوری بنا  به هر دلیلی دشوار باشه، مشاوره تلفنی 📞
برای ذهنی که خسته‌ست، می‌تونه یه دنیا معنا  و تغییر به همراه داشته باشه
📞 من اینجام، برای شنیدنِ تو

۰۹۳۳ ۳۲۳ ۴۶ ۷۵

#پریوش _شیروانی

روانشناس و همراه امنِ لحظه‌هات


کانالم👇
🌺@afsordegidarmani


مراجع حضوری؛ مازندران همیشه زیبا ،قائمشهر

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۳۰۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای شیرازی


🆔@koroosh_shirazi

شرح مشکل :


چن وقت پیش بین شوهرم و شوهرخواهرشوهرم اختلاف پیش اومد بعد شوهر خواهرشوهرم به شوهرم گفته بود ک زندگیمون رو خراب میکنه بهم زنگ زد وگفت که شوهرم زن صیغه ای داره ،بعد یه ساعت دوباره زنگ زد وگفت که دروغ گفت و میخاست مارو بهم بریزه،آقای دکتر ازون موقع به بعد باعث شد من یکم بدبین شم به شوهرم پیش خودم میگفتم من ک چیزی ندیدم پس چرا شک کنم ،بعد به مرور یه چیزایی ازش دیدم بهش هم که میگم قسم میخوره که عمرا خیانت کنه ومیگه حرف شوهرخواهرش باعث شده من حساس وشکاک بشم،من خودمم دیگ دارم دیوونه میشم نمیدونم چیزایی که ازش دیدم واقعیت داره یااینکه من بدبین وشکاک شدم،آقای دکتر دستم ب دامنتون توروخدا کمکم کنین ،


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۶۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم قاسمی


🆔@Mgh491011

شرح مشکل :

سلام.من برادری دارم 26 ساله بسیار قوی هیکل و بی اعصاب.نزدیک به دوسال هستم که سر کار نمیره تو تو خونه منو خواهر کوچکترم و مادرم رو کتک میزنه تهدید به سوزاندن با آتیش میکنه همه‌چیز میشکنه برای حمام رفتن یا توالت رفتن باید بهش پول بدیم .من با باج دادن تونستم از خونه فرار کنم و شاغل شدم باید نصف حقوقم رو بدم بهش تا بزاره برم سرکار.پدرم و مادرم از ترس ابرو و ناتوانی دارای مقابله با این دیونه کاری از دستشون برنمیاد .هروقت هم ک مادرم یا پدرم میگن چرا کار نمیکنی چرا مثل بقیه نمیری زندگی بسازی برای خودت میگه من کار کردم د میلیارد بتونی شما پول دادم تا وقتی دو میلیارد به من ندید نمیزارم مثل آدم زندگی کنید. شب در رو قفل میکنه تا ظهر ساعت 1 .اگر صدامون در بیاد بلند میشه فحش میده ناسزا میکه توهین میکنه تصمیم گرفتیم خانوادگی قرص برنج بخوریم پایان بدیم به این زندگی نکبت بار.حتی چندباری زنگ زدیم به مشاوره به ما گفتن تا ثابت نشه موادمخدر مصرف میکنه نمیتونیم کاری بکنیم .این بی عرضه تر از اینهاست که مواد مصرف کنه فقط کارش شده باج گرفتن از بابام یا مامانم یا من خواهر کوچکترم رو هم تحقیر جنسی میکنه حتی.چیکار کنیم ؟خودمون رو بکشیم ؟

جواب سوال شما :
سلام ‌دوست عزیز قرار نیست بخاطر ترس از آبروریزی هر تحقیر و توهین و تهدید را تحمل کرد و به شرایطی برسیدکه آسیب جدی تر و بدتر از آبروریزی داشته باشه،با شرح حال برادرتون بنظرم نشانه هایی از اختلالات روانی وجودداره بهتره در زمان هایی که حوصله داره و خلق بالا و حالش خوبه پیشنهاد مشاوره و مراجعه به روان‌پزشک و یا متخصص اعصاب و روان بدید و در صورت مخالفتتش ،،پدر و مادر و یا خود شما به افراد متخصص مراجعه کنید ، و دستورات درمانی و دارویی را اجرا کنید ،برادرتون یک فرد عادی نیست و شما به این اگاهی رسیدید که مشکلات جدی رفتاری و آسیب زننده داره پس نباید در تیررسش قرار بگیرید ، بحث و لجبازی نکنید ، فردی که فخش میده را با چوب نمی زنن و فردی که با چوب حمله می کنه را با چاقو و اسلحه نمی زنن !! مطمئنا شما با یک بیمار روحی زندگی می کنید و به جای درگیری و کشمکش کمکش کتید ، بنظرم زمانی که دعوا و جنگ راه میندازه از ۱۱۰ و یا اورژانس اجتماعی کمک بگیرید ،شاید نیاز به بستری داره . و اما مهمتر از برادرتون سلامت روان شما هم اهمیت داره و بتظرم شما هم با این افکار که خودتونو با قرص برنج آسیب بزنید افسردگی دارید ، دخترم‌ در اولین فرصت با مشاور با تجربه صحبت کن تا بتونی هیجاناتتو کنترل کنی . در صورت داشتن افکار خودکشی و یا اقدام به این کار با ۱۲۳ صحبت کن . این دوستان بسیار مهربان و همدلی بالایی خواهند داشت . با کمال میل در کنارتونم .
در پناه خدا 🌺🌺🌺




لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما

مهناز قاسمی
ارشد روانشناسی شخصیت
عضو سازمان نظام روانشناسی
دارای پروانه ی نظام روانشناسی
ش ن ۱۶۱۹۷۷۸
مشاور پیش از ازدواج
زوج و خانواده درمانی
درمانگر اعتیاد( مخدر ، محرک)

/channel/AramRavan7
مشاوره حضوری اصفهان
تلفن 09351301940

🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

613312


روشنک فلاح
روانشناس بالینی
زوج درمانگر
مشاوره خانواده
عضو نظام روانشناسی ایران
عضو انجمن روانشاسی آمریکا

مشاوره انلاین

https://www.instagram.com/roshanak.fallah.psy



/channel/roshanak_fallah_psy

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

پاسخ به سوال ۶۱۳۲۸۵👇👇🌺

درود و ادب همراه گرامی مطلبی که نوشته بودی رو مطالعه کردم و می‌خوام بهت بگم که چیزی رو که داری تجربه می‌کنی خیلی قابل درک و فهم هست در واقع وقتی می‌فهمیم پشت رابطه‌ای که برامون مهم بوده کسی حرف زده و یا بدگویی کرده طبیعیه که دچار خشم و سردرگمی و یا حتی غم بشیم خب این نشونه ضعیف بودن تو نیست بلکه نشونه اینه که این رابطه برات ارزش داشته ومهم بوده. قبل از اینکه تصمیم بگیری لازمه که بدونی که حقیقت چیه؟ اینکه می‌خوای رابطه رو حفظ کنی یا آرامشتو داشته باشی یا فقط تخلیه هیجانی بشی؟ بعضی وقت‌ها ما دنبال سوال کردن می‌ریم اما نه برای حل مسئله برای اینکه بتونیم اون آسیبی که دیدیم رو آرومش کنیم باید بدونیم که آیا واقعاً این مسیر ما رو آروم می‌کنه یا فقط اون آسیبمون رو بیشتر می‌کنه؟ خب چرا اونا همچین رفتاری می‌کنن قطعاً ممکنه که پشت این حساسیت‌ها چند تا مسئله وجود داشته باشه ما بدون قضاوت این چند تا رو نام می‌بریم: یکی اینکه ممکنه که یک احساس رقابت پنهان وجود داشته باشه و یا اینکه ترس از کمرنگ شدن جایگاهشون دارن و یا اینکه یک نیاز دیده نشده دارند و یا اینکه یک الگوی قدیمی بوده که به صورت مقایسه توی خانواده ایجاد شده بوده در واقع این رفتارها بیشتر از اینکه به تو مربوط باشه در مورد دنیای درونی اون آدم‌هاست ولی انگار یک جایی دردش رو تو داری حس می‌کنی. خب در مورد اینکه از جاریت این سوال رو بکنی یا نه؟ باید بگم خیلی مهمه اگر که این پرسیدن، خیلی با آرامش و بالغانه صورت بگیره و بدون سرزنش کردن و بازخواست کردن باشه، می‌تونه مفید باشه واگر برای خشم گرفتن، گله کردن یا اثبات حقانیت خودمون باشه معمولاً یکی از این نتایج اتفاق میفته یا اینکه انکار اتفاق میفته یا اینکه ماجرا پیچیده‌تر می‌شه و دوباره این حرف‌ها منتقل می‌شن و اوضاع سخت‌تر می‌شه پس معیار تصمیم اینه که اگر که می‌خوای رابطه شفاف و سالم بمونه لازمه که تو این مسئله کسی مقصر دونسته نشه. اینجاست که گفتگو می‌تونه کمک کننده باشه اما اگه تو وجودت دنبال اینی که کی بد گفته و تقصیر کیه؟ لازمه که صبر کنی و فعلاً چیزی نپرسی. و اینکه نیاز هست که تو سه تا مرز رو تو این مسیر رعایت کنی یکیش مرز روانی هست که باید خودتو از گفتگوهای دم دستی و حرف‌های آسیب زننده کنار بکشی در واقع ذهن ما ارزش ورود هر چیزی رو نداره . دوم مرزهای ارتباطی هستند که در اون لازمه که نه قهر صورت بگیره نه اون صمیمیت به شکل افراطی صورت بگیره بلکه یک رابطه و یک فاصله محترمانه و بالغانه باید تو اون وجود داشته باشه . و همسرت هم در این ارتباط خیلی مهم هست و اگر قرار باشه مرزی قرار داده بشه خب قطعاً اگر از طریق همسرت این پیش بره خیلی بهتره و اینکه دوباره تاکید می‌کنم نه با دعوا بلکه بسیار بالغانه و از مسیر درست.
پس هرجا لازم بود گفتگو می‌کنیم ولی از مسیر امنش یادت باشه که تو مسئول مدیریت حسادت‌ها و زخم‌های حل نشده دیگران نیستی فقط مسئول مراقبت از خودت و رابطت هستی.
امیدوارم که در این مسیر موفق باشی

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     صدیقه ابراهیمی : مشاور و درمانگر تحلیلی، زوج درمانگر و مشاور پیش از ازدواج


📍تهران - میرداماد ـ میدان مادر ـ خیابان شاهنظری ـ کوچه ابن  سینا ـ پلاک یک ـ طبقه چهارم واحد ۱۲
شماره تماس: ۰۹۲۱۹۷۳۱۴۲۵

کانال تلگرام:/channel/ebrahimi_psychoanalist

اخذ نوبت:
🆔 @rahilebrahimiii
واتس اپ:
🆔https://wa.me/989028731612




لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما

nobat.ir/sedighehebrahimi

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۷۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :جناب آقای شهرکی مهاجر


🆔@Amir_shahraki_mohajer

شرح مشکل :


سلام
بنده در بررسی مواردی که معرفی می‌شود برای ازدواج، سعی میکنم روی خودم نیز تمرکز کنم. متأسفانه آستانه تحمل من پایین است که منجر به تند مزاجی و زودعصبانی شدن میشود.
۱- چگونه باید در رفع این نقص عمل کرد. خیلی سعی میکنم اما موفق نمیشم
۲- گاهی اوقات طرف مقابل هم میگوید همین طور است. آیا این کار را سخت نمیکند؟ صاحبان چه خلقیاتی برای کنار آمدن با این نقیصه موفق تر هستند؟
آیا افرادی که دیر عصبانی می‌شوند ولی سنگین، مناسبترند یا افرادی که مثل خودم مکرر ولی سطحی ؟


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

Читать полностью…

سوال و جواب ابر گروه شاه کلید روانشناسی

🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۱۳۲۹۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂 🍃
    🌺
     🍂
مشاور شما :سرکار خانم جهانگیری


🆔@khadijehjahangiry

شرح مشکل :


با سلام خدمت شما
من با خانمی آشنا شدم که دو سال ازم کوچیکتره ،یه دو سه باری ازش خواستگاری کردم ولی بهم جواب منفی داده می خوام بازم ازش خواستگاری کنم ولی یه مشکلی داره که منو به شک انداخته (دختر بسیار متین و مهربانی است).مشکل سر نوع راه رفتن اون خانم هستش (تازه این عیب رو متوجه شدم) این خانم پا پرانتزیه ویه جوری راه می ره.من بهش علاقه دارم ولی این مشکل رو نمی دونم چه طوری باهاش کنار بیام.حتی اگر من خودم با راه رفتن ایشون کنار بیام قطعا خانوادم کنار نخوانهد آمد .ممنون میشم راهنمایی کنید.


جواب سوال شما :





لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما



🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃

سلام به شما همراه گرامی
انتخاب و ازدواج شبیه به میوه فروشی نیست که برید و از داخل سبد میوه سالم ها رو سوا کنید و خراب ها رو برندارید. انتخاب یک فرد برای ازدواج یعنی انتخاب تمام اون شخص و اگر شما این خانم و انتخاب کردید در کنار مهربونی و شخصیت ظاهر ایشون و نحوه راه رفتن ایشون رو هم انتخاب کردید و باید یک دل باشید ودگ بدون شک و تردید انتخاب کنید. بهتره پذیرش این خانم رو به صورت کامل و با رضایت قلبی تمام داشته باشید نه اینکه فقط مهربونی ایشون و قبول داشته باشید. موضوع مهمتر این هست که اگر شما هنوز به استقلال فکری و تصمیم گرفتن نرسیدید و منتظر تایید خانواده هستید تا ایشون و قبول کنن و بپذیرن بهتر هست که فعلا ازدواج نکنید چون این وابسته بودن شما از نظر فکری به خانواده در رابطه ی شما تاثیر منفی میذاره. شما زمانی تصمیم به ازدواج بگیرید که کاملا مستقل باشید و بتونید برای یک ازدواج و رابطه خودتون در کنار پارنترتون تصمیم بگیرید و ازدواج و پیش ببرید.

✅️خدیجه جهانگیری
✅️روانشناس
✅️خانواده و زوج
✅️اصفهان
✅️شماره تماس ۰۹۹۱۰۲۹۵۲۹۷

🌹🌹🌹🌹

Читать полностью…
Subscribe to a channel