374
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۰
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر رزم خواه 💖💕
شرح مشکل :
سلام من یه خانوم ۲۴ساله هستم ۹ماهه ازدواج کردم با یه اقای ۲۵ساله من لیسانسم و ایشون تا دوم راهنمایی خوندن،خیلی بد فک میکنن،خیلی روم حساسه،و البته مغرور، چیزی که خیلی اذیتم میکنه اینه که احساس میکنم عشق گذشته رو فراموش نکرده،از بیو و اهنگ پیشوازش این احساسات در من ب وجود اومده،میدونم که دوسم داره ولی احساس میکنم هنوزم درگیر خاطرات گذشته س،مثلا این بیوی تلگرامشه؛صاحب ارزویی بودم که شیرینی تعبیرش ازان دیگری بود،خیلی این چیزا اذیتم میکنن یا حتی پیشوازش بحث رفتن و ایناس،یا وقتی اهنگ غمگین گوش میده پکر میشه انگار میره تو فکر،چیکار کنم بیخیال خاطرات گذشته ش بشه
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم اخوانی 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید…
من دخترعقد کرده ای هستم ک نامزدم دوست داره رابطه جنسی از جلو داشته باشه خودمم میخوام ولی میترسم نمدونم چقدردرد داره!!
فکر دردو ترس باعث شده همیشه ب درخواست هاش جواب ردبدم.!
چیکارکنم!!
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۵۲
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم اخوانی 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید
برای قبل سکس مقعدی باید چه اقداماتی انجام بدیم یا قبلش چی بخوریم که کامل پاکسازی شیم؟
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر سلیمانے 💖💕
شرح مشکل :
سلام من يه دختر ٢١ ساله هستم مادرم به شدت عصبي و پرخواشگره همش منو كتك ميزنه از وقتي چشم باز كردم به اين دنيا حتي يادم نيست از كي حتي الان كه ٥ ساله مشكل معده دارم لاغر شدم همش بالا ميارم خيلي موقع ها مهربونه اما طول نميكشه سر چيزاي بي مورد مثلا وسواسيش حتي اينكه چرا بالا ميارم كتك ميخورم من به شدت استرسي ترسو هستم خيلي از مامانم ميترسم اصلا با هم راحت نيستيم حرف پسر يا اسم يه پسر به زبون بيارم ناراحت ميشه همش فكر ميكنه بدن گولم ميزنن فقط ازدواج سنتي خوبه از نظر مامانم من يه ادم خنگ احساسيم همش ميگه يا برو خارج يا بمير از اين دنيا برو واقعا نمي دونم چي كار كنم بابام اجازه كار هم نميده مستقل شم همش منو ميفرستن روانپزشك اما تا ميگم با شما ميخواد صحبت كنع مي گن يارو نمي فهمه نرو من از ١١ سالگي دارو افسردگي و اضطراب ميخورم امروز مامانم كلي كتكم زد ديگه داد زدم هولش دادم خيلي ميترسم منو پرت كنه بيرون قبلا بچه بودم اين كارو كرده
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزے شما
مدیر بانڪ امروز :@Damavandi1987M
با همکارے : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۵۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر خالقی 💖💕
شرح مشکل :
من تابستان بود .
با پسر عمه ام در واتساپ حرف میزدیم وقتی گفتم حالم خوب نیست
گفت تحریک بشی حالت خوب میشه منم گفتم واقعا و از این حرف ها
گفت آره
گفتم تنهام حوصله ام ندارم
بعدش بحث کشید به اومدن خونه ما
و منم موافق شدم بیاد خونه ما
اونم اومد
موقع که داشت بهم دست میزد بع قسمت پایین نذاشتم دست بزنه
فقط به قسمت بالا که سینه هام بود دست زد و خورد
حتی گفت که میخوای آلت منو بخوری من حالم خراب شد
نخوردم
گفتم کثیف است نه اصرار کرد و منم گفتم نه
الان چیکار کنم که این موضوع را فراموش کنم
منم مجرد ام پسر عمه ام مجرد است
سه چهار روز پیش بود که به مامانم قضیه را گفتم
مامانم گفت بهش بگو خونه ما و باغ امون حق نداره بیاد پسره کثافت
حتی چند هفته پیش با خانواده اومدن بودن خونه
برگشت گفت از اندام تومن خوشم میاد
اما قیافه ات جوش داره و فلان اگر صاف بود سراغ دختر دیگه هم نمیرفتم
الان من صورت ام جوش داره میره سراغ دختر دیگه
و خانواده اش هم نمیدونن با من رابطه داشته
چون بهم قول دادیم باید لال بشیم و این حرف را پیش کس دیگه ای نگیم
اینم چون بگه کار خودش و پای خودش گیر است کارش هم نظامی است
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر خالقی 💖💕
شرح مشکل :
پسرم و مجرد،لیسانس حقوق با 27سال سن، من قبل از 18سالگی خب تلاش میکردم شکست میخوردم ناراحت میشدم اما باز ادامه میدادم یعنی نا امید نبودم خلاصه بخوام بگم آدم شاد پر انگیزه پر انرژی برای همه چیز ذوق داشتم وبا اعتماد به نفس بالا بودم و...... تا اینکه به سن 18سالگی رسیدم حالا بخاطر حرف همکلاسی هام که میگفتن عقب افتاده هستی رل نداری و....یا ثابت کردن خودم به خودم باعث شد بخوام با جنس مخالف دوست بشم چون آدم خجالتی ومذهبی بودم وارد دنیای مجازی شدم اولش خوب بود با این آدم اون آدم رفیق شدم رل زدم میگفتم میخندیدم کلی پر انرژی خلاصه همه چی خوب بودش،بعد ذهنتیم این که فکر میکردم همه خوب هستن آدم هستن انسانیت دارن به همه اعتماد میکردم وحرف هاشونو باور میکردم ولی دیدم آدم هایی هستن سو استفاده گر آدم هایی در لباس آدم و....اولش خوب بود کلی آدم دورو برم بود تو دنیای مجازی تا اینکه با یه شخصی یه مدت رل زدم همه چی اولش خوب بود ولی رفته رفته همه چیز فرق کرد حدودا یک سال باهم بودیم برا اینکه نره هرکاری که میگفت انجام میدادم که باعث شد یکی دو بار خود ارضایی کنم اولش فکر میکردم چیز خوبیه چون چیزی دربارش نمی دونستم ولی خب با اینکه هرچی میگفت انجام میدادم با این حال رفت بعداین قضیه یه مدت نرفتم دنیای مجازی بعد یه مدت رفتم دنیای مجازی یه شخصی از یه گروه که توش عضو بودم آمد پی ویم بهم پیام داد گفت نگرانت بودم نبودی یه مدت و..... بعد کمکم آشنا شدیم وباهم رفیق شدیم که باعث شد این دوره که باهاش رفیق بودم خود ارضاییم بیشتر بشه و بعد یه مدت گفت متاهل هست که همین باعث شد تموم کنم باهاش وکم کم میشه گفت معتاد خود ارضایی شدم میشه گفت یه جور برام عادت شده بود که میرفتم تو ربات ها و با حرف زدن با بقیه و فیلم یا گیف و..... خود ارضایی میکردم اولا خیلی خود ارضایی میکردم بعد فهمیدم چه آسیب هایی میزنه به آدم خواستم ترک کنم وچند بار سعی کردم ترک کنم اما خب یه مدت موفق میشدم اما باز انجام میدادم و نتونستم ترک کنم ولی نسبت به قبل کمتر شده قبلا مثلا هروز یا هر دوروز چندبار خود ارضایی میکردم الان مثلا شده هفته ای یک بار تو اون یک بار دویا سه بار خود ارضایی میکنم شاید کمتر ،بعد هر دفعه که با کسی رفیق میشدم یا رل میزدم مثلا میگفتن این اخلاقت بد عوض میکردم طوری که انگار هر دفعه یه تیکه از وجودم از بین میرفت، طوری شده بود که حرف بقیه برام مهم بود تاثیر میذاشت روم دوست داشتم همه رو راضی نگه دارم الان به جایی رسیده که دیگه شناختی از خودم ندارم سردرگم هستم نمی دونم چه کاری خوب چه کاری بده یه آدم تنبل شدم بی انگیزه نا امید بی ذوق وتلاشی برای زندگی نمی کنم وخیلی تو گذشته هستم ورزشی که قبلا میکردم رو نمی کنم خیلی خودمو با بقیه مقایسه میکنم وهمیشه به خودم میگم نمیشه نمی تونی آنقدر اینو به خودم گفتم واز بقیه شنیدم کاری هم میخوام بکنم ناخودآگاه میگم نمی تونی شکست میخوری و....همین طور روز هام میگذره کلا آدم دیگه ای شدم وحس میکنم تغییر کردم خیلی سعی کردم خودمو تغییر بدم دوباره وبشم همون آدم قبلی یا حتی بهتر اما نمی دونم چیو تغییر بدم یا اصلا چمه یا از کجا شروع کنم از 18یا19سالگی این مشکلو دارم انگار تو یه باتلاق گیر افتادم که هرچی بیشتر تلاش میکنم نمیشه بیشتر فرو میرم شدم یه آدم تنها که هیچ رفیقی ندارم یه آدم که انگار هیچی بلد نیست حتی ارتباط گرفتن با بقیه حتی حرف زدن و.......تو این مدت خیلی تلاش کردم اما نشد که نشد از این وضعیت در بیام و از این وضعی که هستم واقعاً واقعاً اذیت میشم ومیخوام اینجوری نباشم آگه یه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم ازتون🌹🌹🌹🌹
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر خالقی 💖💕
شرح مشکل :
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ، بنده پسری ۲۰ ساله و مجرد هستم و محصل هستم.
متاسفانه بنده از ۱۵ سالگی به بیماری خودارضایی دچار شدم الان هم حدود دو سالی هست که خیلی شدید تر شده. واقعا نمیدونم چیکار کنم اصلا تمرکز هیچ کاری رو ندارم ، متاسفانه یه جوری شدم که هر خانمی رو میبینم بسیار تحریک و از خود بی خود میشم ، از دختر ۱۵ ساله تا خانم ۴۰ ساله ، متاسفانه هر چی سن خانم بالاتر باشه میزان تحریکی و انجام کار خودارضایی بنده هم شدید تر میشه ، هر کاری میکنم نمیتونم ترک کنم ، چند وقت پیش حدود ۱۵ روز خودارضایی نکردم ، ولی باز لغزیدم و تکرار کردم ، الان هم از ۳ ، ۴ روز یه بار این کار رو تکرار میکنم 😔 واقعا خیلی دارم اذیت میشم انگیزه هیچ کاری هم ندارم ، من فقط ناراحتم که چرا نمیتونم ترک کنم و باز سراغ این کار بد میرم
لطفا کمکم کنید 🌹🌹
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر خالقی 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشین من پسری ۲۸ ساله هستم که با خانومی ۲۲ ساله حدود دوماه به صورت مجازی آشنا شدم و ارتباط خوبی گرفتیم و خواسته هامون از زندگی مشترک تو یه راستا هستش واسه همین علاقمند شدم بهش و قصدم ازدواج بود باهاش اما به تازگی در مورد رابطه جنسی که ۶ سال پیش یعنی تو ۱۷ سالگی داشته صحبت کرد باهام و من خیلی شوکه شدم و نمیتونم این مسئله رو هضم کنم واسه خودم و رابطمون داره خراب میشه لطفا کمکم کنین که بتونم یه تصمیم درست بگیرم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :@Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۴۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم خدایار 💖💕
شرح مشکل :
سلام ی بچه خواهر دارم حدود ۸سالشه
خیلی شیطونه
درس نمیخونه
پریروز تو اسانسور یهو برگشت بهم گفت :شلوارم دربیارم؟حرف جنسی گاهی میزنه
چجوری باش رفتار کنیم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشي دخترم ١٧سالمه
لطفا خانم كمكم كن التماس ميكنم چند بار خودم. انگشت كردم ولي هيج بار خون نداشتم وحس ميكنم پرده ندارم ولي موقع ك انگشتم وميزارم در حد ٢.٣سانت ديگه نميتونم واردش كنم 😔ممكنه پردم از دست دادم
جواب سوال شما :
باسلام و درود خدمت شما🌹
عزیزم پرده رفتنی نیست!!
نهایت حین دخول آسیب (از ساییدگی بگیر تا خراش یا چاک) ببینه حالا چه با انگشت چه با آلت مرد
بهتره دست از کنجکاوی بردارین تا آسیبی بهش وارد نشه خودارضایی و مالش از بیرون هیچ آسیبی به پرده نمیزنه
شماره تماس جهت مشاوره تلفنی:۰۹۳۷۲۳۱۳۳۰۷
✅رژیم غذایی روزانه تعیین جنسیت
✅مشاوره و رژیم درمانی بیماری های زنان و مامایی
✅رفع استرس و تقویت تخمدان
✅مشاوره و رژیم ضد تهوع و استفراغ بارداری
✅مشاوره زایمان راحت
✅مشاوره وتوصیه های دوران بارداری و پس از زایمان
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۴
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
من 16 سالمه و رابطه جنسی برقرار کردم
و الان سه و چهار روز ازش میگذرع
و من سوزش و خارش احساس میکنم در، دهانه رحمم میترسم زگیل باشع
تروخدذ راهنماییم کنین
مطمئن نیستم چون نه من و نه پارتنرم تاحالا هیچ رابطه جنسی ایی با کسی نداشتیم و اولین بارمون باهمدیگه بودیم و نکات بهداشتی رو رعایت کردیم فقط کاندوم نبوده خانوم لطفا بهم مشاوره بدین من نمیدونم چیکار کنم😞💔
نمیخام خوانوادم بفهمن ازتون خواهش میکنم
جواب سوال شما :
باسلام و درود🌹
سوزش و خارش معمولا به دلیل واژینیت کاندیدایی هست (عفونت قارچی)بهتره جهت معاینه و درمان به پزشک یا ماما مراجعه کنین
لباس زیر نخی استفاده بشه و زود به زود عوض کنین
شماره تماس جهت مشاوره تلفنی:۰۹۳۷۲۳۱۳۳۰۷
✅رژیم غذایی روزانه تعیین جنسیت
✅مشاوره و رژیم درمانی بیماری های زنان و مامایی
✅رفع استرس و تقویت تخمدان
✅مشاوره و رژیم ضد تهوع و استفراغ بارداری
✅مشاوره زایمان راحت
✅مشاوره وتوصیه های دوران بارداری و پس از زایمان
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید من دخترم ۲۶ سالمه مشکل هورمونی داشتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند با اسپیرونولاکتون نوشت الان نزدیک ۳ سال مصرف میکنم و انگار هورمونام کنترل شدن البته برای موهای زائدم لیزرم میرفتم
یه بار به دکترم گفتم تا کی باید بخورم گفت تا وقتی که ازدواج کردی و قصد بارداری داشتی
الان نگران اینم اگه دارو رو قطع کنم هورمونام به حالت قبل برگرده و موهای زائدم برگرده و اگه قطع نکنم این قرص سیپروترون کامپاند باعث نازایی بشه چون میگن مصرف مداوم خطرناکه؟
جواب سوال شما :
باسلام و درود🌹
عزیزم شرح حال ناقصه…مشکل هورمونی یعنی دقیقا چه مشکلی؟!در صورتی که موی زائد داشتی احتمال تخمدان پلی کیستیک هم مطرحه…
در صورتی که سونوگرافی و آزمایشات نرمال هستن نیازی به مصرف قرص نیس در غیر اینصورت بهتره طبق تحویز پزشک مصرف دارو قطع نشه
شماره تماس جهت مشاوره تلفنی:۰۹۳۷۲۳۱۳۳۰۷
✅رژیم غذایی روزانه تعیین جنسیت
✅مشاوره و رژیم درمانی بیماری های زنان و مامایی
✅رفع استرس و تقویت تخمدان
✅مشاوره و رژیم ضد تهوع و استفراغ بارداری
✅مشاوره زایمان راحت
✅مشاوره وتوصیه های دوران بارداری و پس از زایمان
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
❌️پاسخ سوال ٦٠٣٤٣٥🌹🌹
من روانشناسم
حس های بدتو به من بگو تا حس خوب بهت هدیه بدم
من دریچه تازه ای از دنیای اطرافت را بهت نشون میدم.
من هرگز تو را قضاوت سرزنش یا نصیحت نمی کنم.
من به واسطه تجربه و درسی که خوندم ریشه مشکلاتت را پیدا می کنم و از ریشه درمانت می کنم.
حرفه و کار من نجات توئه، پس به من اعتماد کن.
شاد بودن حق شماست
با مهر کنارت هستم❤️
🔹شمسا مبشری نیا
🔹 روانشناس بالینی
🔹عضو سازمان نظام روانشناسی
🔹عضو انجمن حمایت از کودک
🔹عضو انجمن ازدواج و تحکیم خانواده
🔹۳۰ سال سابقه ارتباط با کودک
🔹مشاور کودک و خانواده
🔹مشاوره فردی
🔹مربی مهارت های زندگی و ذهن آگاهی
🔹مشاوره در زمینه اختلالات خوردن(چاقی،لاغری)
🔹مشاوره در زمینه تغییرات خلقی قبل و بعد از پریود و بارداری
آیدی پیام جهت رزرو وقت مشاوره در تلگرام👇
@madereshad
پیج اینستا گرام کودک👇
https://www.instagram.com/psycologist_health
پیج اینستاگرام بانوان👇
https://www.instagram.com/rahnamayane_zamin
گروه تلگرام پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان 👇
@Psycologist_health
مشاوره مستقیم با من
https://haal.ir/pwa/doctor-profile/149?catId=171&typeFor=consultation
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۸
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای شیرازی 💖💕
شرح مشکل :
سلام.نامزدمن بهم خیانت کرده ومن فهمیدم.با دوسپسرقبلی خودش البته بازمعلوم نیست ..چون هزارتا داستان تاحالا ازخیانتش و اون فرد تعریف کرده..ومن نمیدونم کدوم حقیقت داره..میگه پشیمونم دیگه کات کردم.هرکاری هم میکنم نمیگه کی هستاون اقا..حتی شرط کردم ببخشمش اگه بگه کی هست ولی بازم حاضرنشد بگه.دوسش دارم ولی نمیتونم ببخشم.نمیتونم کناربیام.الان ۳ماه که روی هم ۳روزنخوابیدم..دارم دیوانه میشم..چطوری تموم کنم این وضعیتو..هرکاریم میکنم ول نمیکنه ..تهدید خودکشی میکنه..میادمحل کارم..میترسم یکی بفهمه آبروم بره..کمکم کنید چطوری تموم کنیم..چون دیگه کم کم خانواده هامونم درگیرشدن..مننمیخام بفهمن..دوسدارم باآبرو جدابشیم نه لکه ننگ.ممنونم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
پاسخ دکتر فاطمه خالوان روانشناس سلامت
کرمانشاه مرکز مشاوره مهرسا
☎️09909476523
☎️09182132924
☎️08337281246
,🔷زیوراخوانی
🔷 کارشناس ارشد روان شناسی.
🔷زوج درمانگر
🔷 درمانگرجنسی
🔹خیانتهای زناشویی
🔹مشاوره پیش ازازدواج
🔷 مشاورخانواده
🔷درمانگرEMDRتراپیست
🔷هیپنوتراپیست
🔹مدرس استانی درحوزه زوج وخانواده
🔷عضوانجمن نظام روان شناسی
🔷عضوانجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران
مشاوره آنلاین
09028183062
09024588255
شماره تماس کلینیک
02634486921
02634426317
باماتماس بگیرید
ماهمیشه همراه شما هستیم
,🔷زیوراخوانی
🔷 کارشناس ارشد روان شناسی.
🔷زوج درمانگر
🔷 درمانگرجنسی
🔹خیانتهای زناشویی
🔹مشاوره پیش ازازدواج
🔷 مشاورخانواده
🔷درمانگرEMDRتراپیست
🔷هیپنوتراپیست
🔹مدرس استانی درحوزه زوج وخانواده
🔷عضوانجمن نظام روان شناسی
🔷عضوانجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران
مشاوره آنلاین
09028183062
09024588255
شماره تماس کلینیک
02634486921
02634426317
باماتماس بگیرید
ماهمیشه همراه شما هستیم
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۲۶
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر سلیمانی 💖💕
شرح مشکل :
دختر مجرد ۳۰ ساله هستم دارای دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچکتر پدرم کارگر بنا هست و در منزل خواهر کوچکتر بهم بی احترامی و پرخاسگری ولی خواهر بزرگتر و پدرم منا دوست دارن پدرم راه دور کار میکنه و من در منزل از طرف مادر و خواهر کوچیکتر مورد بی توجهی و بی احترامی هستم خودم سرکار میرم و حتی وقتی به خانه برمیگردم از سرکار خواهر کوچکتر میخواهد گوشی منا چک کند بهم شک میکنه قرص اعصاب و روان میخورم تازگی سیگار میکشم شبا خواب ندارم چندبار خواستم خودکشی کنم دیگه خسته شدم از محیط اون خونه کمکم کنید تا راحله اونا پیدا کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
دكتر فاطمه خالقى
متخصص روانشناسى
مدرس دانشگاه،هيپنوتيزور،سكس تراپ،زوج درمانگر
روانشناس انگيزشى
مشاوره آنلاين و حضورى
تهران،مركز روانشناسى نورا
تلفن تماس جهت نوبت دهى
٠٩١٩٥٤٤٤٧٤٠
٠٢١٤٤٣٦٥٢١٥
۰۹۳۹۲۶۷۴۵۴۶
اينستاگرام
Dr.fatemeh.khaleghy
توجه داشته باشین،از آنجایی که هر فردی منحصر به فرده، این پاسخ صرفا برای این شخص با این خصوصیات خاص می باشد و افرادی که دقیقا این ویژگی را دارند.
دكتر فاطمه خالقى
متخصص روانشناسى
مدرس دانشگاه،هيپنوتيزور،سكس تراپ،زوج درمانگر
روانشناس انگيزشى
مشاوره آنلاين و حضورى
تهران،مركز روانشناسى نورا
تلفن تماس جهت نوبت دهى
٠٩١٩٥٤٤٤٧٤٠
٠٢١٤٤٣٦٥٢١٥
۰۹۳۹۲۶۷۴۵۴۶
اينستاگرام
Dr.fatemeh.khaleghy
توجه داشته باشین،از آنجایی که هر فردی منحصر به فرده، این پاسخ صرفا برای این شخص با این خصوصیات خاص می باشد و افرادی که دقیقا این ویژگی را دارند.
دكتر فاطمه خالقى
متخصص روانشناسى
مدرس دانشگاه،هيپنوتيزور،سكس تراپ،زوج درمانگر
روانشناس انگيزشى
مشاوره آنلاين و حضورى
تهران،مركز روانشناسى نورا
تلفن تماس جهت نوبت دهى
٠٩١٩٥٤٤٤٧٤٠
٠٢١٤٤٣٦٥٢١٥
۰۹۳۹۲۶۷۴۵۴۶
اينستاگرام
Dr.fatemeh.khaleghy
توجه داشته باشین،از آنجایی که هر فردی منحصر به فرده، این پاسخ صرفا برای این شخص با این خصوصیات خاص می باشد و افرادی که دقیقا این ویژگی را دارند.
دكتر فاطمه خالقى
متخصص روانشناسى
مدرس دانشگاه،هيپنوتيزور،سكس تراپ،زوج درمانگر
روانشناس انگيزشى
مشاوره آنلاين و حضورى
تهران،مركز روانشناسى نورا
تلفن تماس جهت نوبت دهى
٠٩١٩٥٤٤٤٧٤٠
٠٢١٤٤٣٦٥٢١٥
۰۹۳۹۲۶۷۴۵۴۶
اينستاگرام
Dr.fatemeh.khaleghy
توجه داشته باشین،از آنجایی که هر فردی منحصر به فرده، این پاسخ صرفا برای این شخص با این خصوصیات خاص می باشد و افرادی که دقیقا این ویژگی را دارند.
پاسخ سوال ۶۰۳۴۴۶
طیبه خدایار کارشناس ارشد روانشناسی
درمانگر کودک و نوجوان
🌱مشاوره خانواده
🌱 مشاوره فردی
🌱 مشاوره کودک
🌱 مشاوره نوجوان
🌱 مشاوره حضوری و آنلاین
برای هماهنگی با شماره ۰۹۹۴۰۵۰۶۸۷۷(تلگرام -واتسآپ-,)تماس بگیرید
پیج اینستاگرام tayebe.khodayar1@
فرزند پروری .پرسش و پاسخ . تربیت جنسی.آموزش مهارتهای زندگی
/channel/ttparenting
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۲
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
من روز پنجم پریود با نامزدم برای اواین بار رابطه داشتم. ولی دخول به صورت کامل نبود. حدود ۳ سانت وارد شد. اما بعدش خونریزی زیادی داشتم. الان سه روز گذشته کمتر شده. میخواستم ببینم دلیلش چیه. باید چیکار کنم.
جواب سوال شما :
باسلام و درود خدمت شما🌹
عزیزم خونریزی که طبیعیه چون تو دوران قاعدگی نزدیکی داشتی،گاهی اگه خانم آمادگی نداشته باشه و دخول هم با فشار انجام بشه ممکنه باعث آسیب به فورشت ولابیاها باعث خونریزی بشه،در بعضی از خانم ها هم آسیب بکارت با خونریزی زیاد همراهه که اون بستگی به شکل و نوع پرده بکارت داره و با معاینه مشخص میشه،اقدام خاصی در حال حاضر لازم نیست در صورت ادامه خونریزی بهتره جهت معاینه بالینی به پزشک مراجعه بشه
شماره تماس جهت مشاوره تلفنی:۰۹۳۷۲۳۱۳۳۰۷
✅رژیم غذایی روزانه تعیین جنسیت
✅مشاوره و رژیم درمانی بیماری های زنان و مامایی
✅رفع استرس و تقویت تخمدان
✅مشاوره و رژیم ضد تهوع و استفراغ بارداری
✅مشاوره زایمان راحت
✅مشاوره وتوصیه های دوران بارداری و پس از زایمان
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۵۷
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما :سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
سلام عرض ادب
برای اینکه بهتر مشخص باشه از نزدیک گرفتم
دختر متولد۱۳۷۷
و مجرد هستم،چند بار(۳الی۴) بار کیست رحم تخمدان داشتم که با قرص های ال دی آب شدند
چندسال است برای درمان جوش(کمدون های سرسیاه و سرسفید) دکتر میروم و دارو مصرف می کنم نتیجه ای جز بدتر شدن نگرفتم سری آخراین آزمایش رودادم وگفتن به خاطر بهم ریختن هورمون ها هست،قاعدگی هام با تاخیر تقریبا۴الی ۷روز اتفاق می افتند
طول دوره ی قاعدگیم بعدازپایان روز سوم خیلی نیاز به استفاده از پد ندارم و خون ریزی تقریبا روبه صفر است درحدلکه بینی تاروز هفتم
با اینکه بور و سفید پوست هستم حدود یکسال و نیم است حس می کنم موهای زاید زیادتر و تیره تر شده
از حدود هشت سالگی مو روی شکم و سینه داشتم ریز و تقریبا بور الان حس می کنم بیشتر شده
اگر ممکنه بفرمایید کدام هورمون و چرا بهم ریخته بالا رفته یا پایین راهنمایی کنید چی استفاده کنم برای بهبود؟
جواب سوال شما :
باسلام و درود خدمت شما🌹
عزیزم سونوگرافی نرماله ،آزمایشات تو چه زمان از سیکل قاعدگی انجام دادین؟!
این آزمایشات نرماله به جز یه آیتم که کاهشی بوده (هورمون جنسی مردانه) که ممکنه به خاطر کم کاری هیپوفیز باشه…معمولا تو میزان بالای این هورمون خصوصیات ثانویه جنسی بروز میکنه پیشنهاد من اینه جواب آزمایشات به روئیت پزشک دیگه ای هم برسه
شماره تماس جهت مشاوره تلفنی:۰۹۳۷۲۳۱۳۳۰۷
✅رژیم غذایی روزانه تعیین جنسیت
✅مشاوره و رژیم درمانی بیماری های زنان و مامایی
✅رفع استرس و تقویت تخمدان
✅مشاوره و رژیم ضد تهوع و استفراغ بارداری
✅مشاوره زایمان راحت
✅مشاوره وتوصیه های دوران بارداری و پس از زایمان
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز :
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۱
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم سبزواری 💖💕
شرح مشکل :
سلام وقت بخیر دخترم و بیست سالمه
من از زمانی که پریود شدم یعنی از سیزده سالگی تایمایی ک پریود نیستم ترشحاتی دارم که شرتم رو کثیف میکنه ن بوی شدیدی داره ن رنگ زیادی
میخواستم بدونم این طبیعیه و برای همه ی خانوم ها اتفاق میفته یا نه؟
و آیا لازمه کاری کنم و به دکتر مراجعه کنم؟
جواب سوال شما :
باسلام و درود🌹
عزیزم ترشحات طبیعیه واژنه که تو هر زمان از سیکل متغیره گاهی آبکی که احساس خیسی دائما میکنین و نزدیک تخمک گذاری هم ترشحات غلیظتر و حتی اگه روی لباس زیر بمونه ممکنه کمی رنگ لیمویی یا زرد بگیره…در صورتی که علائم خارش و سوزش ندارین جای نگرانی نداره و بهتره لباس زیر نخی استفاده بشه و مرتب هم لباس زیر در طول روز در زمانی که ترشحات زیاده عوض کنین
شماره تماس جهت مشاوره تلفنی:۰۹۳۷۲۳۱۳۳۰۷
✅رژیم غذایی روزانه تعیین جنسیت
✅مشاوره و رژیم درمانی بیماری های زنان و مامایی
✅رفع استرس و تقویت تخمدان
✅مشاوره و رژیم ضد تهوع و استفراغ بارداری
✅مشاوره زایمان راحت
✅مشاوره وتوصیه های دوران بارداری و پس از زایمان
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : آقای دکتر جعفری فرد 💖💕
شرح مشکل :
سلام من قبلا یک ازدواج نانوفق داشتم و از اون ازدواج یک دختر عزیز دارم که با پدرش زندگی میکنه…به خاطر مشکلات و دید بد اطرافیان واصرار همسر جدیدم واینکه واقعا پناهی نداشتن دوباره تن به ازدواج دادم الحمدلله از این ازدواجم هم یک دختر عزیز دارم…همسرم تو دوران عقد رفتار گرمو خوبی با من داشتاما بعد ازدواج تمایلی به رابطه با من نشون نمیداد طوری ک از بدنم ایراد میگرفت و رابطه رو نصقه رها کرد چند بار وبا توجه به اینکه من گرم بودم بسیار اذیت میشدم…بعد از مدتی باردار شدم و بعد از زایمان کلا از من سرد شده طوری ک شبا ازم حدا میخوابه و ماهی یک بار به اصرار خودم نزدیکی میکرد جدیدا هم که خودم از رابطه باهاش متنفر شدم از بس ک بهم توهین کرده باور کنید حتی یک بار هم به من ابراز محبت توی رابطه نکرده جدیدا هم بهم میگه دست دو تو یکبار ازدواج کردی…من خیلی توی عذابم همه توهینی بهم میکنه کاش درامدی داشتم تا ازش جدا میشدم لطفا کمکم کنید چکار کنم با این رفتاراش
جواب سوال شما :
سلام
چیزی که شما اشاره کردید یعنی علایمی مثل بی تفاوتی و عدم وقت گذرانی و جدا خوابیدن و عدم تمایل به رابطه جنسی و توهین کلامی و .... حاکی از جدایی عاطفی و عدم صمیمیت در تمامی ابعاد چه صمیمیت فیزیکی و جسمی چه جنسی چه کلامی چه تفریحی و.... است و البته وجود یک رابطه دارای تعارض
نکته ای که در زوج درمانی یا هر نوع فرایند مشاوره مهمه، اینه که آیا مداخله امکان پذیر هست یا خیر
اینکه جمله آخرتون نشون میده شما از نظر خودتون هم به بن بست رسیدید و تنها مانع عدم اقدام به جدایی نداشتن درآمد ذکر کردید این یعنی از لحاظ روحی و ذهنی حالتی تسلیم گونه پیدا کردید
البته لازمه اشاره کنم برای مداخله با توجه به عدم وجود صمیمیت و کلام همدلانه و.... که اشاره کردم زوج درمانی و شرکت مسولیت پذیرانه هر دو نفر تون برای ایجاد تغییر خیلی ضرورت داره این اولین مسئله است که آیا ایشون حاضر به پذیرش مسئولیت برای اقدام هست و یا صرفا شما به تنهایی می بایست تلاش کنید
ولی برای این کار ابتدا باید با خودتون کنار بیاید که چنانچه به هر دلیلی حالا یا عدم امکان جدایی و استقلال مالی یا به خاطر عدم رها کردن فرزند و ... در زندگی موندید حاضر به تلاش برای بهبود و تغییر شرایط هستید یا خیر
یعنی این تنفری که در شما به وجود آمده رو بتونید حل کنید که برای تغییر تلاش کنید تا این تنفر و خشم رو حل نکنید مقاومت دارید و اقدامی نمی کنید
البته منظور بنده تلاش برای تغییر و همراهی ایشون هم هست مثلاً یک مورد خیلی واضح پذیرش مسئولیت انتخاب از طرف ایشون ابتدایی ترین مورده که میدونست شما یکبار ازدواج کردید و الان پای انتخاب ش بمونند و از ادبیات خارج از درک و فهم و همدلی و توهین آمیز استفاده نکنند این مسئله که پنهان نبوده منظورم برای ایجاد این تغییرات اینه که اگه حاضر به پذیرش مشاوره هست که نتیجه قطعا بهتر خواهد بود اگر خیر کار شما سختتر خواهد بود اما لازمش پذیرش تلاش از جانب شماست چون ناکامی در تمامی زمینه ها چه کلامی چه جسمی و چه جنسی و عاطفی یک احتمال بعید نیست
ولی برای اقدام و مداخله
در خیلی از زمینه ها نیاز به علت یابی و مداخلات برنامه ریزی شده هست
مثلا علل تغییر رفتار در دوران عقد و پس از شروع مشترک چی بوده آیا صرفا همین مورد ایراد بدنی گرفتن هست و چه انتظاراتی از ایشون برآورده نشده که این تغییر رفتار و کلام اتفاق افتاده یا دلایل پنهانی هست و این صرفا بیان آشکاری از یک مورد هست
بر اساس همین سبب شناسی و شناخت انتظارات دو طرف میتونیم یک برنامه تغییر شروع کنیم
در نهایت توصیه می کنم به جای کناره گیری برای گفتگو در خصوص نیازهای یک زندگی مشترک گفتگو کنید نیازها شریان حیاتی یک رابطه اند و چنانچه تامین و ارضا نشن مرگ رابطه حتمی است
با گفتگو میتونید انتظارات شون رو بفهمید انتظارات خودتون رو بیان کنید البته در همین خصوص هم باید پیش بینی عدم استقبال ایشون و ناکامی و ... رو داشته باشید و از قبل آماده باشید که نه رها کنید و از خشم و گفتگوی غیر سازنده جلوگیری کنید
پیشنهاد مشاوره رو مطرح کنید که حداقل تکلیف تون رو بدونی که آیا بار زنده کردن رابطه تنها بر دوش شماست یا نه
یزدان جعفری فرد
دکتری روانشناسی
اعتیاد ، زوج درمانی ، خیانت زناشویی و ..
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۳۵
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : سرکار خانم مبشری نیا 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید پسر من دو سال یازده ماهش خیلی وابسته من شده قبلاً اینجوری نبود ب حدی هست ک خونه مامان بزرگش نمیره بدون من .و مورد بعدی قبلاً خودش میرفت دسشویی الان آنقدر خودشو نگه میدارم ک میریزه تو شلوارش
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۰۹
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : جناب آقای شیرازی 💖💕
شرح مشکل :
سلام خسته نباشید.من محسن هستم و بیست و هشت سال سن دارم.اما نسبت به سنم جثه کوچکتری دارم.و همین ممورد باعث شده تا همه اللخصوص خانواده و خواهر و برادرم دایم به من بی احترامی کنند و گاه کتک کاری.قد من یک متر و شست و پنج سانته جهت اطلاع.البته مورد اصلی به قد من مربوط نیست.من مدتیه کارم رو از دست دادم و خانواده من مدام سرکوفت میزنن.چون تو رشته گرافیک مدرک دارم کار طراحی و دورکاری انجام میدم اما خانواده مدام فشار میارن و منو تحریم کردند.نه گوشی و نه اینترنت و نه سیستم.واقعا نمیفهمم .فکر میکنن من بازی در میارم چون اطلاعی ندارن و منم از کار طراحی هنوز درامدی نداشتم.دایم سرکوفت میززن.کتک کاری میکنن.تهدید به مرگ شدم.منم جایی رو ندارم برم و پولی هم ندارم.حالا تکلیف کسی مثل من چیه واقعا.نه امنیت دارم نه ازادی.خنده دارش اینجاس که تمام کارهای خونه و بیرون رو من انجام میدم و تو ده سال گذشته کل مخارج خونه به عهده من بوده حالا بجای قدرشناسی این وضعمونه.خواهش میکنم راهنمایی کنید
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍃🍂🌺🍃🍂☞۶۰۳۴۱۳
🍃🌺🍃🍂
🍂🍃🌺
🌺🍂
🍃
مشاور شما : خانم دکتر خالوان 💖💕
شرح مشکل :
سلام من شش ماه ازدواج کردم و با یه دختر خانم 29 ساله از یه خانوائه متوسط مثل خودمون همسر انتخاب کرددم من خودم 33 سالمه و کارمندم وضعیت مالیم یکم بهم ریخته است ولی سعی کردم اثری رو زندگی من نداشتع باشه ناگفته نمونه من 2 سال از جداییم گذشته که ازدواج کردم همسر من از ابتدای ازدواج با فرزند داشتن من مشکل داشتند فکر میکردند قرارع بچه با ما زندگی کنه ولی من به ایشون گفتم که همچین شرایطی نیست و من مقداری از هزینه زندگی پسرمو تقبل کردن که البتع چون حضانت پسرم با منه
من این نکته رو از این خانوم پنهان نکردنم و با صداقت از این مسایل سخن گفتم ایشون متوجه شرایط من بودن و از دیدار من با پسرم مطلع بودند و من هفته ای تا ده روز پسرمو میبینم و خیلی مراجعه و رابطه ندارم به نظرم این هفته و ده روز ممکنه از نظر خیلیها کم باشه در مجموع ایشون الان به این نتیجه رسیده بعد شش ماه که من حیف شدم و حروم شدم و ظاهرم رو دوست ندارع و مرد قد بلند میخاد یه مرد جووان چیزهایی از این دست من براش هزینه میکنم کادو خریدم گردش بردم ولی چند وقته حس میکنم ایشون دارند منو مدام تحقیر میکنند
من خیلی ایشونو دوست دارم و همیشه با احترام رفتار میکنم ولی ایشون به من کم اعتماده و همه مردها رو مدتیه میگه بد چشم و حیض و.. هستند حتی من
در اخرین اقدام و سختگیرانه ترین میگه باید قید دیدار با بچه ات رو بزنی و دیگه نبینیش – نفقه ندی دیدار نکنی در صورتی ک مداوم گیش از ازدواج ما حتی پیش بینی کردیم ممکنه بچه رو مادرش به ما بسپاره و با این علم جواب مثبت بدن و منم میدونستم این اتفاق احتمالش خیلی کمه ولی در نظر گرفتم اینو که ممکنه اتفاقی برا ماد فرزندم بیفت که مجبور به مراقبت بشیم راهنمای که من میخام اینه که من نمیتونم قید دیدار با فرزندمو بزنم چون پدرش هستم و از همسرم خواستم همونطور که پیش از ازدواج توافق داشت من بچه رو ببینم و رابطه باهاش داشته باشم ولی ایشون میگه منو بیشتر دوست داری یا بچه رو باید انتخاب منی وگرنه طلاق
از یه طرف من دوستش دارم ولی بچه ام و اینده اش هم مهمه موندم چکار کنم
جواب سوال شما :
لطفا مخاطبین خودتون رو به گروه دعوت کنید ، سپاس از مهرورزی شما
مدیر بانک امروز : @Damavandi1987M
با همکاری : @niyaz_172
🌺
🍂
🍃
🌺🍂
🍂🍃🌺
🍃🌺🍂🍃
🌺🍂🍃🌺🍂🍃🌺🍂🍃