26
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است
فی الواقع که چقدر بی چشم و روست این آمیزاد!
مثل گرگ، آدم را پاره پاره می کند و فردایش راست راست در خیابان راه می رود.
این چه جور گرگی است که تا روز پیش از غارت، حتی تا ساعتی پیش از غارت از بره هم رام تر می نماید!
👤 محمود دولت آبادی
@mojezemiracle
اینجا میگویند
برو دعایت را به فلانی بگو،،،
پیش خدا آبرو دارد
شاید دعایت پذیرفته شود
خدایا نگو
که پارتی بازی به عرش هم رسیده
من به این جماعت دیوانه
کافر شده ام
فقط تورا میشناسم و بس
@mojezemiracle
بزرگترین زندان انسان،
افکار محدودش است.
هرچه تفکر محدودتر باشد؛
میله های زندان، قطورتر خواهد شد!!!
@mojezemiracle
دو راه بیشتر وجود ندارد :
یا ذلت تقلید را تحمل کن ،
یا رنج تفاوت را به دوش بکش
تقلید بدون آگاهی
سرانجامش تباهی ست.!
@mojezemiracle
گاهــی آنـقـــــدر …
غمگیــن می شـــوم …
کــــه خــدا هـــم …
بــه تــقــدیــــر میگـویـــد :
کمــی مـهـربـــان تـــر بـاش...😔💔
@mojezemiracle
هرگز نمی توانی سن یک زن را از او بپرسی،
چرا که او هم نمی داند سنش،
با شبهایی که بغض کرده
و گریسته،
چقدر است!
🕴 ایلهان برک
📚 سیمای غم اثر امرسون
@mojezemiracle
هر لیوان چایی سرد شده یه زندگیه که از دست رفته.
@mojezemiracle
اگر ميخواهی به پرواز در آيی،
بايد آنچه تو را به پايين میكشد،
رها كنی...
@mojezemiracle
باز هم من
غریبه ای تنها
تکه تکه های وجودم را بر دوش میکشم
میروم
به کجا؟!
با تار و پودی خسته و سوخته
به کدامین سرزمین می توان کوچ کرد؟
در کدامین وادی شانه های خسته و لرزانم
تاب میاورد
کی نای مردن بیابد این من ؟
دلم سخت گرفته است
از من
از این من تکه تکه
🖋️ انیس بزرگی
@sedaye_delha 💎
هر چه بیشتر بتوانید مردم را از جنگ دشمن و جنایت بترسانید و مهاجران از کشور را افزایش دهید ، آنها را راحتتر تحت کنترل خودتان خواهید داشت !!
نوام چامسکی
@mojezemiracle
"هیچ چیز به اندازه
سلیقه موسیقی
نمیتواند طبقه فرهنگی کسی را به وضوح معلوم کند."
پیر بوردیو
@mojezemiracle
تولد و مرگ
اجتناب ناپذیرند،
فاصله ی این دو را
زندگی کنیم...
@mojezemiracle
یک بار آن وقتها که خیلی کوچک بودم، از درختی بالا رفتم و از سیبهای سبز کال خوردم، دلم باد کرد و مثل طبل سفت شد، خیلی درد میکرد. مادرم گفت اگر صبر میکردم تا سیبها برسند، مریض نمیشدم.
حالا هر وقت چیزی را از ته دل میخواهم، سعی میکنم حرفهای او را در مورد "سیب کال" یادم باشد ...
📙 بادبادک باز
✍🏻 #خالد_حسینی
@mojezemiracle
در دنیا خفتگانی
هستند که بیداریشان
همچو بیداری اژدها
وحشتناک است .
@mojezemiracle
ﺍﻧﺴﺎﻥِ ﺳُﺴﺖ مغز ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺍﺯ «ﺗﻐﯿﯿﺮ» ﻣﯿﺘﺮﺳﺪ. ﺍﻭ ﺩﺭ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ،ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻭ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ «ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺗﺎﺯﮔﯽ» ﺍﺳﺖ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﺩﺭﺩ ، ﺩﺭﺩِ ﺩﯾﺪﮔﺎﻫﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺳﺖ.
✍ #مارتین_ﻟﻮﺗﺮکینگ
➕
✔️ @mojezemiracle
ما ماهی هایی هستیم
که سزاوار ماهیتابه ایم؛
چرا که
شنا کردن را بعد از غرق شدن
یاد گرفته ایم...
حسین پناهی
@mojezemiracle
تو هرگز نمیدانی در پیچ بعدی زندگی چهچیزی انتظارت را میکشد. ممکن است آرزوی تو در پیچ بعدی انتظارت را بکشد. بنابراین، باید قوی باشی و روحیهی خود را نبازی.
اگر شکست خوردی، مطمئناً آسمان به زمین نمیآید. اگر زمین خوردی، میتوانی بلندشوی و دوباره به راه بیفتی.
ادیسون گفته است: "هرکوشش نافرجامی، گامی دیگر است که بهپیش برمیداریم."
✍🏽 #نیک_وی_آچیچ
📕 #زندگی_بیحدّ_و_مرز
@mojezemiracle
باز هم من
غریبه ای تنها
تکه تکه های وجودم را بر دوش میکشم
میروم
به کجا؟!
با تار و پودی خسته و سوخته
به کدامین سرزمین می توان کوچ کرد؟
در کدامین وادی شانه های خسته و لرزانم
تاب میاورد
کی نای مردن بیابد این من ؟
دلم سخت گرفته است
از من
از این من تکه تکه
🖋️ انیس بزرگی
@mojezemiracle
دعا کُن خدا کاری کند
تمام شود یاس جای مانده از غم ها
در انتهای دلهایمان !
همانجا که هیچکس را
توان دیدن نیست جز او . . .
دعا کن خدا کاری کند
و باورکن دیگر
از دست کسی کاری ساخته نیست
دعا کن تا آرام گیرد
دیده های خیس و بیقرارمان
کمی بیشتر تاب بیاورند
عشق های خسته یمان . . !
برای آن همه شانه های به زمین خورده
ظلمتِ خاموشِ پنهان شده . . .
دعا کن خدا کاری کند
@mojezemiracle
شصت سال پیش همه چیز را میدانستم
امروز هیچ چیز نمیدانم.
کتاب خواندن یک کشف پیش رونده است تا به نادانی ات پی ببری...
ویل دورانت
@mojezemiracle
Seek respect not attention. It lasts longer.
به دنبال احترام باشيد نه توجه. احترام ماندگار تر است.
@mojezemiracle
در مناطقی از غرب آفریقا ، وقتی کسی کار ناپسندی انجام می دهد اورا به مرکز دهکده می برند و برای دو روز ، تمام اعضای قبیله او را احاطه می کنند و درباره ی ویژگیهای خوب و مثبت آن فرد حرف می زنند.
آنها معتقد هستند که هر فرد ذاتا خوب است ولی گاهی هم اشتباهاتی مرتکب می شود که در واقع درخواست کمک است. افراد قبیله کنار هم در این آیین جمع می شوند تا به فرد خوبی ذاتی اش را یادآوری کنند.
اعتقاد جمعی این است که این حمایت ، از هر نوع تنبیه و خجالت زده کردن فرد بهتر است.
آنها این حرکت را #ابونتو به معنی "انسانیت با یکدیگر و تمام موجودات زنده" می نامند...
@mojezemiracle
زشتترین قسمت بدن، بینی و شکم و پهلو افتادگی پلک نیست. زشت ترين قسمت بدن، دهن یک احمقه که بی فکر باز میشه
@mojezemiracle
ناگهان دلت میگیرد
از فاصله بین آنچه میخواستی
و آنچه که هستی . . .
ژوان هریس
@mojezemiracle
موسیقی اندیشیدن به انسان میدهد
روحت شاد بزرگ مرد