7848
تاریخ پهلوی( به روایت اسناد) عکس ،خاطرات،مستند،اسناد تبادل نداریم،تبلیغ و ارسال مطلب👇 @pahlaviirani . کانال ما در پیام رسان ایتا Https://eitaa.com/pahlaviiran . Notifications and Sounds Shared Media #LeaveChannel . . . . . . . . .
درخواست قسام از حزبالله لبنان؛
🛑 از اسرائیل اسیر بگیرید..
🔻ابوعبیده، سخنگوی گردانهای قسام:
● درود بر مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان که خسارات سنگینی به دشمن وارد کردند و آخرین مورد آن طی عملیات کیفی دیروز روی داد.
● از حزبالله میخواهیم که تلاشهای خود را برای اسیر کردن سربازان دشمن تشدید کند، تا زندانیان فلسطینی و عرب را به ویژه پس از تصویب قانون اعدام زندانیان از اعماق زندانهای اشغالگران آزاد کند.
ماجرای هدف قرار گرفتن مرکز فرماندهی مخفی آمریکا در امارات
🛑 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامهٔ عملیاتهای ۳ شب گذشته، بامداد امروز موفق به انجام یک عملیات پیچیده و ترکیبی علیه اهداف راهبردی دشمن شد.
🔹در یکی از این عملیات، مرکز پوششی و کنترل فرماندهی تروریستهای آمریکایی که در خارج از پایگاه «منهاد» و در یکی از شهرهای امارات ایجاد شده بود، با بهرهگیری از موشکهای نقطهزن دقیق منهدم گردید.
🔹براساس اطلاعات دریافتی، در پی افشای پایگاه «منهاد» به عنوان محل استقرار سربازان آمریکایی و قرارگرفتن این پایگاه در معرض تهدید و رصد، نیروهای آمریکایی مجبور به ترک این پایگاه شدند و فعالیتهای فرماندهی و کنترل خود را به یک محل پوششی خارج از پایگاه منتقل کردند. این محل که در یکی از شهرهای امارات تدارک دیده شده بود، با رصد دقیق اطلاعاتی نیروی دریایی سپاه شناسایی و مورد اصابت قرار گرفت.
🔹در این مرکز پوششی بیش از ۲۰۰ نفر از فرماندهان و افسران میانی امریکا حضور داشتند.
🇮🇷
*سرمقاله اصلی گاردین
از جنایت آمریکا در مدرسه میناب*
🇮🇷
روابط عمومی سپاه اعلام کرد سومین جنگنده دشمن متخاصم متعلق به رژیم صهیونیستی از نوع F16 در ساعت 3/45 دقیقه بامداد در بخش مرکزی ایران توسط سامانههای نوین پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفت.
🇮🇷
*🚨🚨🚨 فوری | انتقام اصلی پارس جنوبی گرفته شد. نیروگاه حیفا منفجر شد*
🇮🇷
میدان گازی قطر امشب این طوری به فنا رفت
🔻 انفجارهای مهیب و وحشتناک در قطر
بزن که خوب میزنی ....
🇮🇷
دیشب ما تحلیل کردیم
گفتیم این ادبیات ادبیات جنگه
مورد بعد اینکه چرا وزیر امور خارجه عمان بعد از دیدار با امریکایی ها داره محتویات مذاکرات محرمانه رو به سرعت رسانه ایی میکنه !
چرا مصر و عمان در این ساعت ها به عنوان میانجی در حال گفت و گو هستند !
احتمالات با شما
پس از كشتار دانشجويان دانشگاه تهران,نیکسون در آذر 1332 به دريافت دكتراي افتخاري حقوق نائل ميشود
@pahlaviiran
رسانه ها و پروپاگاندا امریکایی از تجهیزات و ناوهاشون میگن ، داخل ایران با قطعیت میگن نه چیزی نیست و جنگ صحت نداره!
دوحالت بیشتر نیست یا عملیات فریب و فشار روانی است برای ادامه امتیاز گیری یا یک حمله محدود به ایران انجام خواهد شد برای ادامه مذاکره !
در هر حالتی اگر جنگی اتفاقی بیفتد و ایران وارد بازی شود و اگر به حمله پاسخ ندهد تبعات بسیار بدی را خواهیم دید .
وقتی نفر اول دشمن شما یک فرد احمق و نادان است، بدترین کار ممکن کشتن و حذف اوست چون ممکن است در نبود او یک فرد باهوش و خطرناک تر جایگزین شود! پس به بودن این دلقک پهلوی باید شکرگذار باشیم
:-)
اما برگردیم به تاریخ
بهترین هدیه این روزها به قشر جوان و نوجوان دادن یک کتاب هدیه در مورد تاریخ معاصر ایران است. به یکدیگر کتاب تاریخ هدیه کنیم....
تاریخ بخوانیم
حتی چند خط
امریکا همزمان با لشگرکشی به خاورمیانه علاوه بر تاکتیک جنگ و فشار روانی آن بر مردم ، برنامه اقتصادی را نیز در نظر دارد تا با محدود کردن تجارت نفتی ایران بتواند در آمد کشور را با چالش رو به رو کند. گرفتن کشتی های مختلف که نفت ایران را در گذشته حمل میکرده و احتمال حمل مجدد نفت را میداده است نیز یکی از این راهکارها است. به نظرم با گذشت زمان اینبار ایران را در حال انفجار از دورن میخواهد قرار دهد و همزمان به دنبال شعله ور کردن آشوب ها و ناامن کردن مرز های غربی و شرقی کشور است . شاید در اولی ناموفق باشد ولی احتمال دوم وجود دارد. باید کشور برای این سناریوها آماده باشد
Читать полностью…
مثلا این رفتارها رو ببینید ! آوردن آدمهای مختلف از قومیت ها و ملیت های مختلف برای نشون دادن اکثریت داشتن یا عدد سازی دوباره ۲۰۰ هزار ۳۰۰ هزار جمعیت تو خارج از کشور که اهمیتی برای مردم داخل نداره یا ویدیو انتشار دادن از مراسمات بی اهمیتشون با ربات ها و خبرگزاری های مختلف یا از همه بدتر شومن بازی های مختلف مثل همراهی کردن خودش با دهها نفر گوشی به دست و رفتن پشت شیشه ضد گلوله 😂😂 در آلمام ! همین حرکات باعث میشه تصورات مثبت از این شخص برای مردم و جامعه نخبگانی مورد مقبولیت قرار نگیره.سرویس های جاسوسی به هر طریقی شده چون رضاپهلوی هویت خودش رو بعد از جریانات ۱۸ و ۱۹ دی باخته، برای هویت بخشیدن دوباره یا این تجمعات رو تشکیل میدن یا تو نشست های مختلف مثل کنفرانس ها مثل مونیخ شرکتش میدن تا دوباره تو صدر اخبار برگرده !چرا ؟ چون سرویس های جاسوسی روی همون اقلیت داخل ایران حساب باز میکنند و به صورت مجانی پیاده نظامشون هست بدون اینکه بدونند.
ولی هر جور حساب میکنیم بودن دلقکی مثل ربع پهلوی برای ایران به عنوان اپوزوسیون یک نعمت هست . نه حذفش و نه نبودش به نظرم یک خلا حساب میشه :-)
▪️ تصویر ماهوارهای انهدام یک فروند هواپیمای فرماندهی - کنترل آواکس (E3) در پایگاه ارتش تروریستی آمریکایی در عربستان
🇮🇷
🔴 غلط میکنند ملت ما را تهدید میکنند/ آروزهای خود را به عنوان خبر مطرح میکنند
● پاسخ قالیباف به عملیات روانیهای ترامپ: دشمن آرزوهای خود را به اسم خبر مطرح میکند و در همان حال ملت ما را تهدید میکند، غلط میکند. یکی بزند، چندتا میخورد. مردم ایران انشاءالله تحت هدایت رهبر معظم انقلاب، دشمن را پشیمان می کنند و به حقوق خود خواهند رسید.
🇮🇷
یک مقام ایرانی به الجزیره:
💢 هیچ کشتیای بدون توافق با ایران و بررسی دقیق اسنادش از تنگه هرمز عبور نکرده است.
تاکنون هیچ کشتی حامل محموله برای یک کشور دشمن از تنگه هرمز عبور نکرده و در آینده نیز عبور نخواهد کرد.
🇮🇷
*🚨🚨🚨 *الله اکبر*
لحظه انهدام جنگنده F35 بر فراز آسمان ایران
🇮🇷*
*🔥 الله اکبر
🔹به گزارش CNN یک فروند جنگنده F-35 امریکایی پس از اصابت موشک پدافندی ایرانی دچار آسیب و ناچار به فرود اضطراری در پایگاهی در خاورمیانه شده است*.
🇮🇷
*دعوت مجاهدانه مردم به استمرار حضور در میادین*
🔹شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزهدار دعوت کرد، «امروز، سهشنبه از ساعت ۱۷» در سراسر کشور در میادین و محلات شهرها، با حضور پرشور و آگاهانه خویش، ضمن «اعلام انزجار از تجاوز و جنایات اخیر دشمن صهیونیستی-آمریکایی»، توطئه های عناصر زبون و مزدور بیگانه را خنثی سازند.
نگران نباشید ، به شایعات توجه نکنید ، اخبار را از منابع معتبر دنبال کنید
پیروزی قطعی با ماست 🇮🇷
چند روز پیش یه خبر اومد از ائتلاف نیروهای مرزی مخالف ایران !
این خبر رو هم بگذارید کنار اخبار این روزها، این مزدورهای آواره آماده دستور حمله به مرزهای ما هستند
میانجیگری عمان با این ادبیات
بیشتر بازتاب عجز ایران هست
ما برای عزت و شرف خودمون هیچوقت مذاکره نمیکنیم ! اینکه از چند ساعت قبل شروع کرده به اظهارنظرهای مختلف و اخبار مربوط به میانجیگری عمان پخش میشه با این ادبیات ، زودتر جنگ بشه تکلیف هم مشخصه!
فکر میکنین سر ۴۰۰ کیلو اورانیوم توافق کنند و از ایران خارج کنند توافق تموم میشه ؟ بفهمه ایران توانایی ساخت بمب نداره مجدد حمله میکنه ! اینها به هیچ چیز و هیچ کسی پاسخگو نیستن و نخواهند بود . هدف اصلی هم تاسیسات اتمی ماست بعد حذف افراد تاثیرگذار کشور
تو جنگل دنبال نباید دنبال قانون و توافقنامه بود
گزارشی از یک فاجعه از ارتش شاهنشاهی
🔵 گزارشی از یک فاجعه ؛ تجاوز چتربازان و سربازان به دانشجویان در تالارهای درس دانشگاه تهران!
یک بهمن 1340
«جناب آقاي علي امینی ، نخست وزير .
. . . پيرو مذاكرات امروز صبح ما، در ساعت يازده سربازان و چتربازان دانشگاه تهران را اشغال كردند. هيچ دليلي در بين نبود كه نظامات و آئين دانشگاهي نقض شود. پس از حمله به دانشگاه سربازان و چتربازان بدون فرق و تفاوت، يكسان به دانشجويان پسرودختر حمله كردند، دانشجويان بسياري را به قصد كشت مضروب نمودند. .
من هيچ گاه نديده و نشنيده ام تا اين حد بي رحمي، ساديسم ، خشونت و خرابكاري از ناحيه قواي دولتي اعمال شود. .
بعضي از دختران را سربازان در تالارهاي درس دانشگاه ازاله بكارت كردند. هنگام سركشي در بناهاي دانشگاه صحنه اي نظير هجوم قشون وحشي به خاك دشمن را در برابر چشمانمان مجسم ساخت. كتابها پاره پاره شده بودند، نيمكت هاي درس شكسته شده بودند، ماشين هاي تحرير شكسته شده و خردشده بودند، تجهيزات آزمايشگاه يا خراب و غيرقابل استفاده شده بودند و يا به سرقت رفته بودند. ميزهاي تحرير، صندلي ها، جايگاه استادان و درها وپنجره ها و ديوارها شكسته و خراب شده بودندو عمل خرابكاري سربازان كه به دانشجويان غيرمسلح حمله كرده بودند، فجيع بود. بدون آنكه افسران آنها، آنان را منع كنند و در جلوگيري از اين اعمال دخالت كنند. حتي بيمارستان دانشگاه از خرابكاري سربازان درامان نمانده بود و عده زيادي از سرپرستان و بيماران يا مضروب شده بودند و يا مجروح. همين اعمال در كلوپ دانشكده و خوابگاه دانشجويان خارجي به وقوع پيوسته بود.
در حال حاضر عده بسياري از دانشجويان كه به سختي مضروب شده اند، در بيمارستان دانشگاه تحت مداوا قرارگرفته اند. .
به عنوان رئيس دانشگاه تهران و به نام نماينده دانشكده و شوراي دانشجويان، من به اين عمل خشونت آميز و جنائي اعتراض مي كنم. تمام روساي دانشكده ها و نيز خود من استعفای خود را به شما ابلاغ مي كنم و اين استعفا نامه ها مادام كه مسئولين اين وحشي گري هاي حيواني مجازات نشوند، معتبرخواهد بود. .
منابع:
دكتر احمد فرهاد رئيس دانشگاه تهران
📚اميرعلائي، شمس الدين، نفت و خشونت، صفحه 159
فکر اینکه حدود ۴۰ سال از عمرم رو در حالی سپری میکردم که توسط خانواده شریف پهلوی بخشیده نشده بودم، داره دیوونهام میکنه
حرام لقمه ها
حرفهای امشب لاریجانی به عنوان رجل سیاسی با این گارد باز و اعتماد به غرب و خوش خیالی یک بیابان برهوت است . این را من نمیگویم . تاریخ می گوید.
از تاریخ درس بگیرید
بحث بعدی در مورد خود مذاکرات است. در بحث فایده و هزینه بهترین گزینه امریکا مذاکره است. در حال حاضر هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و باید برای بدترین سناریوها آماده بود . نباید با تصمیم های نابخردانه دوره ظریف کشور را در آینده دچار خسارت چندین برابر کرد.
Читать полностью…
در امنیتی ترین جای ممکن در جمع طرفدارهاش رفته پشت شیشه ضد گلوله از ترس چه کسی حالا بماند !
ولی به یه عده فریب خورده تو ایران که هوادارشن فراخوان حمله به کلانتری ها و مراکز نظامی رو میده !
وقتی هم میمیرن میگه طبیعیه جنگ تلفات داره !
همین چند جمله از تباهی و کم عقلی اون یه عده ای که طرفدارشن کفایت میکنه :-)
سال ۱۴۰۱ در همه جای دنیا علیه ما صحبت میکردند ، شعارنویسی و پول نویسی ، در کنسرت های راک امریکا هم علیه ما صحبت میکردند ، هر کسی تو مجازی حرف میزد فحش میدادند ، توئیتر و مجازی و حتی بیلبوردهای شهری اروپایی و جهانی علیه ما راه انداختند حتی به پورن استارها پول دادند علیه ایران صحبت کردند ! تهش چی شد ؟ دو سال بعد تو همون شهرها عکس رهبری و پرچم ایران رو بالا بردند !
این کلام حق هست که هیچوقت نابود نمیشه