theright | Unsorted

Telegram-канал theright - ☘ تا فصل حق

354

«تا فصل حق» در پیام‌رسان ایتا: eitaa.com/TheRight ارتباط با مدیر کانال: @TheRight_Admin

Subscribe to a channel

☘ تا فصل حق

ناواستوار رضا رک‌جان از شهدای ناو دنا که از بچگی به دلیل نداشتن پدر و مادر و هیچکس در بهزیستی بزرگ شد و بخاطر شوق خدمت به کشور عضو ارتش شد

این شهید مظلوم که پدر و مادر و کسی ندارد برایش عزاداری کند، پیکر مطهرش در آب های بین المللی سرگردان است.

لطفا برای شادی روحش فاتحه ای بخوانید

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

به امام‌ شهیدم...

آقاجان!
یادتونه ۲۲دی رفتیم خیابون، پیام تشکر دادین؟
یادتونه برای ۲۲ بهمن تو پیام تصویری گفتین:«دشمن را مأیوس کنید
و فردای ۲۲ بهمن هم گفتین:«کار بزرگی انجام دادید»؟

آقاجانم! شهید سیدحسن نصرالله چندسال قبل گفته بود ما اگر بدونیم امام خامنه‌ای از کاری خوششون میاد ما اون کار رو انجام میدیم.
تازه یاد گرفتیم این حرفش یعنی چی!
وقتی شمارو ازمون گرفتن فهمیدیم یعنی چی؟
و حالا چقدر دیره!

۱۴ روزه دلمون براتون تنگ شده
ولی ۱۴ شبه تو خیابونیم چون بازم شما بهمون یاد داده بودین کار به دست مردم تموم میشه.
علاوه بر این شبها، روز قدس هم مردم سنگ تموم گذاشتن، روز بیعت با جانشین خلف‌تون هم رفتیم تو خیابون، تشییع سربازانتون هم میریم...
آقاجونم ما شب و روز تو میدونیم
ولی شما نیستین که برامون پیام بدین😭
پیام‌های تحسین‌کننده و دلگرم‌‌کننده‌تون نمیاد 😭

داغ از دست دادن شما کم نیست
ولی بدتر از اون
حسرتیه که هی توبیخمون میکنه که چرا زیر لگد دشمن بیدار شدید؟!

🆔@TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

✨ ‌یاحجة بن الحسن!
مردم ایران 15 شب است زیر موشک و بمباران، برف و باران برای دفاع از شیعه‌خانه‌ی شما در خیابان‌ها حاضرند.

کاش این حضور را به عنوان "حضور الحاضر و قیام الحجة بوجود الناصر" بپذیرید و از خدا بخواهید باقی مانده‌ی غیبت شما را بر ما ببخشد.
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

💔 کمک های ترامپ به ملت ایران:

◾️مصدوم خانم: ۲۷۲۹ نفر
◾️شهید خانم: ۲۲۳ نفر
◾️مراکز بهداشتی آسیب دیده: ۱۵۲ مرکز
◾️بیمارستانهای تخلیه شده: ۶ مرکز
◾️آمبولانس های آسیب دیده: ۳۲ دستگاه
◾️شهید کمتر از ۱۸ سال: ۲۰۲ نفر
◾️شهید کمتر از ۵ سال: ۱۲ کودک
◾️شهدای مدافع سلامت: ۱۶ نفر

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

امام خمینی(ره):
ما پیرو اباعبدالله(ع) هستیم؛ تا اولاد فاطمه(س) زنده اند، اجازه نمیدهند که مقدرات مسلمین به دست یهود و اسرائیل بیفتد.
#قدس 🇵🇸

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

ترجمه:
▪️من نمی‌توانم درک کنم که چطور ایران چنین کارت قدرتمندی با پیامدهای عظیم برای کل جهان داشت — یعنی بستن تنگه هرمز — و با وجود ۴۰ سال تحریم‌های ناعادلانه، انزوا و تبلیغات منفی علیه خود، این برگ برنده را تا پیش از این فعال نکرده بود!
واقعاً با اخلاق‌ترین کشور روی زمین است.

▪️اگر تنگه هرمز در ایالات متحده بود، شما هر روز و شب باید پاهای رئیس‌جمهور وقت آمریکا را می‌بوسیدید تا یک قطره نفت به دست بیاورید.

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

اکثریت جامعه
حول محور حق متحدند
و اتحادشان حساب و کتاب دارد

جریان نفاق
اقلیت جامعه هستند
اما چون مراکز کلیدی را در اختیار دارند
پرسروصدا هستند و تأثیرگذار

آنان که ندای وحدتِ
بدون قاعده و قانون می‌دهند
همین اقلیتِ شیشه‌خرده‌دار هستند

که می‌خواهند
با تفرقه‌افکن‌نشان‌دادنِ حق‌طلبان،
زبان عمارها و ابوذرها را
کوتاه کنند

✍ حجره انقلاب
@H_enghelab

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

از آغاز تا شهادت،
مشت گره کرده‌ی ایران اسلامی بود،
در دهان تمام دشمنان...

مشت گره کرده‌ی ایران اسلامی
بر دهان دشمنان و شیاطین خواهیم ماند،
تا ابـــد✌🏻🇮🇷
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

به یاد کودکان مظلوم میناب🖤
#روز_قدس
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

🌙 شب قدر؛ شب دعا، امید و پیروزی

امشب دل‌هایمان را به آسمان می‌سپاریم…
در لابه‌لای نجواهای استغفار و اشک، برای فرج مولایمان و پیروزی حق بر باطل دست دعا برمی‌داریم.

خدایا، به حق این شب عزیز و به حرمت
خون پاک شهیــــدان، نصــــــــرت مؤمنان و
ظهور عدالت را نزدیک فرما.

🤲 اللهم عجل لولیک الفرج و انصرنا علی القوم الظالمین✨

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

چند روز قبل آیت‌الله میرباقری گفته بود: برکات انتخاب آقامجتبی به رهبری ایران در آینده روشن خواهد شد که چه انتخاب دقیقی بود.

اولین پیام رهبر سوم جمهوری‌اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان داد راه رهبر شهید با سرعت، جدّیت، شدّت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

الحمدلله الحمدلله
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

🔴 این پیام تکلیف جنگ را روشن کرد:

تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن

نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

❌ نذارید بعدها بگن: بخاطر عدم یه حضور ساده توسط مردم در خیابان‌ها، ایران جنگ رو باخت❗️

✔️ خیـابـان‌ها با ما؛
✔️ میـدان جنــگ با نظامی‌ها

🇮🇷 وعده ما هر شب در میادین اصلی شهر
یا علـی✊🏻

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

🔴 این پیام تکلیف جنگ را روشن کرد:

تا آخرین فشنگ و تا آخرین قطره خون،
هدف، تنبیه تاریخی دشمن

نبرد با اهریمن تا پیروزی کامل ادامه دارد

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

از این رو اهمیت حضور در مراسم روز قدس ۱۴۴۷ را یادآور می‌شوم که باید عنصر دشمن‌شکنی در آن مورد توجه همگان باشد.
رابعاً از کمک و یاری به یکدیگر فروگذار نکنید. بحمدالله خصلت همیشگی بیشتر ایرانیان جز این نبوده و انتظار می رود که در این روزهای خاص که طبعاً بر بعضی از آحاد ملت سخت‌تر از بقیه میگذرد، این مطلب جلوه بیشتری داشته باشد. در همین مجال از دستگاه‌های خدماتی می‌خواهم که در این جهت از هرگونه یاری و اعانت به آن آحاد عزیز ملت و به ساختارهای مردمی امدادی دریغ ننمایند.
اگر این جهات مراعات شود راه وصول شما ملت عزیز به روزهای عظمت و شکوه هموار خواهد بود. نزدیکترین مصداق آن می تواند باذن الله ظفر بر دشمن در جنگ فعلی باشد.
قسمت سوم کلام بنده، تشکر صمیمانه از رزمندگان شجاعمان است که در شرائطی که ملت و وطن عزیزمان بطور مظلومانه‌ای مورد تهاجم روؤس جبهه استکبار قرار گرفته، با ضربات کوبنده خود راه دشمن را سدّ کرده‌اند و آنان را از توهم امکان تسلط بر میهن عزیز و احیاناً تجزیه آن خارج نموده اند.
برادران عزیز رزمنده! خواست توده‌های مردم، ادامه دفاع موثر و پشیمان‌کننده است. همچنین قطعاً همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود. در مورد گشودن جبهه‌های دیگری که دشمن در آن تجربه ناچیزی دارد و به شدت در آن آسیب‌پذیر خواهد بود مطالعاتی صورت گرفته است و فعال‌سازی آن در صورت استمرار وضع جنگی و بنا بر رعایت مصالح صورت خواهد گرفت.
همچنین از رزمندگان جبهه مقاومت تشکر صمیمانه دارم. ما کشورهای جبهه مقاومت را بهترین دوستان خود می‌دانیم و امر مقاومت و جبهه مقاومت، جزئی جدائی‌ناپذیر از ارزشهای انقلاب اسلامی است. بی‌تردید همراهی اجزاء این جبهه با یکدیگر، مسیر تخلّص از فتنه صهیونی را کوتاه‌تر مینماید؛ همچنان که دیدیم یمن شجاع و مؤمن دست از دفاع از مردم مظلوم غزه برنداشت و حزب‌الله فداکار علیرغم همه‌ موانع به یاری جمهوری اسلامی آمده است و مقاومت عراق هم دلیرانه همین خط را در پیش گرفته است.
در قسمت چهارم روی سخن بنده با کسانی است که در این چند روز بنوعی آسیب دیده‌اند. چه آنانکه داغ شهادت عزیز یا عزیزانی را تجربه کرده باشند؛ چه کسانیکه دچار مجروحیت شده باشند و چه افرادی که به خانه و کاشانه یا محل کسب و کارشان صدمه وارد شده باشد. در این قسمت اولاً همدردی عمیق خود را با بازماندگان شهداء والا مقام اعلام میدارم. این بر اساس تجربه مشترکی است که من با این بزرگواران دارم؛ به غیر از پدرم که داغ فقدان حضرتش امری عمومی شده، همسر عزیز و باوفایم را که امیدها به ایشان داشتم و خواهر فداکارم که خود را وقف خدمت به والدینش کرده بود و عاقبت مزد خود را گرفت و همچنین طفل خردسالش را و همسر خواهر دیگرم که انسانی عالم و شریف بود را به کاروان شهداء سپرده‌ام. اما آنچه صبر بر مصائب را ممکن و حتی آسان میسازد، توجه به وعده حتمی و قطعی الهی بر اجری پر ارج برای صابران است. لذا باید صبر کرد و به لطف و دستگیری حضرت حق جل و علا، امید و اعتماد داشت.
ثانیا این اطمینان را به همگان میدهم که ما از انتقام خون شهداء شما صرف نظر نخواهیم کرد. انتقامی که در نظر داریم فقط مربوط به شهادت رهبر عظیم‌الشان انقلاب نیست؛ بلکه هر عضوی از ملت که توسط دشمن شهید میشود، خود موضوع مستقلی برای پرونده انتقام است. البته مقدار محدودی از این انتقام تا بحال صورت عینی پیدا کرده است ولی تا حد کامل آن حاصل نشود همچنان این پرونده در روی بقیه پرونده‌ها خواهد بود و بخصوص نسبت به خون اطفال و کودکانمان حساسیت‌ بیشتری خواهیم داشت. لذا جنایتی که دشمن بطور عامدانه در مورد مدرسه شجره طیبه میناب و بعضی موارد مشابه مرتکب شده، شان خاصی در این رسیدگی دارد.
ثالثا حتما جانبازان این حملات باید خدمات درمانی مناسبی را بطور رایگان دریافت نموده و از بعضی مزایای دیگر بهره‌مند گردند.
رابعاً تا جائی که وضع فعلی اجازه دهد باید برای جبران خسارتهای مالیِ وارد آمده به امکنه و اموال شخصی اقدامات کافی، تعریف شده و مورد اجراء واقع شود. دو مورد اخیر به منزله تکلیفی لازم‌الاجراء برای مسئولین محترم است که باید آن را اجراء کرده و گزارش آن را به بنده بدهند.
نکته‌ای که باید گوشزد نمایم این است که به هر صورت ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند باندازه‌ای که تشخیص بدهیم از اموالش برخواهیم داشت و اگر آنهم مقدور نباشد به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد.
قسمت پنجم کلام، خطاب به سران و رده‌های مؤثر در بعضی از کشورهای منطقه است. ما با ۱۵ کشور همسایگی خاکی یا آبی داریم و همیشه مایل به ارتباط گرم و سازنده با همه آنان بوده‌ایم و هستیم. لکن دشمن از سالها قبل بتدریج پایگاههائی اعم از نظامی و مالی را در بعضی از این کشورها احداث کرده تا تسلط خود بر منطقه را تامین نماید.

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

💢 در حالی که تمام مردم متحد و یکصدا خواستار «ادامه جنگ» هستن، دولت با حرکت در جهت «توقف جنگ»، مشغول بر هم زدن این اتحاد و ایجاد تفرقه‌ست.
♦️ نمایندگان محترم، با اقدام به استیضاح و برکناری، به حساب مسئولان سازشکار و تفرقه‌افکن برسید.
مردم! در تجمع‌های شبانه‌تون از نمایندگان خود درخواست کنید.
#عراقچی
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

چرا؟ چون مردم در خیابانند!
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

ای کاش که بیدار شوم باز تو باشی
بی‌آنکه نَخی مو زِ سَرت کم شده باشد💔
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

همونی که براش نمردیم
آخر سر فدای ما شد....

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

🔻توئیت اسنيكو یوتیوبر و فعال رسانه‌ای مشهور آمریکایی:
«این باید اولین جنگ آمریکایی باشد که تقریباً تمام کشور خواهان پیروزی دشمن هستند.»

...و همچنان
خاک تو سر یه عده دگوری داخلی✋
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

♨️ گربه یا روباه؟

پزشکیان در گفت‌وگو با «نارندرا مودی»، نخست‌وزیر هند:

«جمهوری اسلامی ایران آغازگر جنگ نبوده و تمایلی به ادامه آن ندارد، اما بر اساس حق دفاع مشروع، پایگاه‌های آمریکا در کشورهای منطقه را که مبدأ حمله بودند، هدف قرار داد. ایران علاقه‌مند به ایجاد ناامنی در منطقه نیست و با وجود جنایات اخیر در هدف قرار دادن زیرساخت‌ها، همچنان به گسترش تعاملات با هند و کشورهای دوست در چارچوب سازمان‌هایی همچون بریکس و شانگهای متعهد است

✍️ دقت فرمودید؟

از کشورهای حاشیه خلیج فارس بابت حمله به پایگاه‌های دشمن عذرخواهی می‌کند و به هند که مسبب غرق شدن ناو دنا و شهادت رزمندگان شده، می‌گوید: «ما علاقه‌مند به ادامه تعاملات با هند هستیم.»

ان‌شاءالله گربه است.
💢 فقط این گربه خیلی شبیه روباه است.

@dadshahr_iranian

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

🔴دارم عکس‌ها و ویدئوهای تظاهرات در ایران را می‌بینم؛ حتی یک تصویر هم از این بازیگران یا ورزشکاران در میان جمعیت نیست. واقعاً عجیب است.

🔹 وقتی نوبت حرف زدن، ژست گرفتن و حضور در رسانه‌هاست، همه حاضرند؛ اما حالا که آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کرده‌اند و مردم کشته می‌شوند، هیچ اثری از حضور این‌ها دیده نمی‌شود.

🔸انگار نه انگار که بخش بزرگی از موقعیت و شهرتشان را مدیون همین مردم و همین کشور هستند.

⭕️ما شما نسناس‌های دورو و ریاکار و دروغگو را فراموش نمی کنیم که مردم مردم از دهانتان نمی‌افتاد اما حالا خفه‌خون گرفته‌اید. تن لش‌های بی‌خاصیت رذل..

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

🇮🇷 پرچمی که می‌بینید خون یه خانم شهید روش ریخته که برای راهپیمایی اومده بود.
دشمن حرامزاده وسط راهپیمایی روز قدس در تهران، یک کلانتری رو مورد هدف قرار داد و ترکش های شلیکش موجب شهادت یک خانم شد.
#مرگ_بر_امریکا
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمه‌ی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکایی‌هاست. علامت پیروزی ما ایرانی‌ها، مشت گره کرده است."

📚 از کتاب لحظه‌های انقلاب

به فدای آن دستی که تا لحظه آخر مشتی گره کرده بود.
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

⭕️ آقای قوه قضائیه پس کی میخواید با این سلبریتی‌های وطن فروش که اینجوری افکار عمومی رو بازی میگیرن برخورد کنید؟

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

ملت شریف و وطن دوست ایران اسلامی،
رهبرتان را با مشت گره کرده شهید کرده اند. مبادا از مطالبه خونخواهی امام شهید سیدعلی جانمان کوتاه بیایید!
و به فرموده امام سید مجتبی خامنه ای ما تا جان در بدن داریم از #انتقام خون شهدایمان صرف نظر نخواهیم کرد، و به هر صورت از دشمن غرامت خواهیم گرفت!
#مرگ_بر_آمریکا ✊
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

امام سید مجتبی خامنه‌ای:
من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود.
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

دوتا مسئله که باید بعد از این مورد بررسی دقیق قراربگیره:

▪️یکی اینکه چیزی به اسم محل زندگی رهبری انقلاب (همون بیت) نباید مثل سابق باشه و دقیقا لوکیشن دقیق محل سکونت شخص اول کشورتو همه داشته باشن!
باید اینطوری باشه که فقط رهبری برای سخنرانی اونجا بیان و دیگه چیزی به اسم محل سکونت معلوم نباشه.

▪️و دوم اینکه
وزرات اطلاعات خیلی جدی به بحث نفوذ و حتی وطن فروشی ورود کنه؛
سرداران ما در دو نوبت دقیقاً محل سکونت و جلسه شون مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسیدن، خاصه در جنگ دوم که به خاطر تجربه قبلی باید بیشترین مراقبت های اطلاعاتی امنیتی میشده،
نباید مثل گذشته جلسه فرماندهان ما و ساعت حضورشون دقیقاً مشخص باشه تا به راحتی ترور بشن.

✍ آقای میکادو
🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

در هجوم اخیر، بعضی از پایگاههای نظامی مورد استفاده قرار گرفت که طبعاً ما همانطور که هشدار صریح داده بودیم و بدون اینکه تعرضی به آن کشورها صورت دهیم، صرفاً همان پایگاهها را مورد حمله قرار داده‌ایم. از این پس بازهم بناچار این کار را ادامه خواهیم داد؛ گرچه همچنان معتقد به لزوم دوستی بین خود و آن همسایگانمان می‌باشیم. این کشورها باید تکلیف خود را با متجاوزین به وطن عزیزمان و قاتلین آحاد مردم ما معلوم کنند. من توصیه میکنم هر چه زودتر آن پایگاهها را تعطیل کنند؛ چون لابد تا بحال فهمیده‌اند که ادعای برقراری امنیت و صلح از سوی آمریکا دروغی بیش نبوده است.
این امر باعث میشود تا با ملتهای خودشان که عموماً از همراهی با جبهه کفر و رفتار تحقیرآمیز آن ناراضی هستند، پیوند بیشتری پیدا کرده و بر ثروت و قدرتشان افزوده شود. باز تکرار میکنم نظام جمهوری اسلامی بدون اینکه بخواهد سلطه و استعماری را در منطقه راه بیاندازد، برای اتحاد و رابطه متقابل گرم و صمیمانه باهمه همسایگان آمادگی کامل دارد.
در قسمت ششم کلام،‍ روی سخنم با رهبر شهیدمان است. رهبرا! با رفتن خود داغ سنگینی بر قلوب همگان وارد کردید. شما همیشه مشتاق این عاقبت بودید تا بالاخره حضرت حق آن را در حال تلاوت قرآن کریم در صبحگاه روز دهم رمضان المبارک به شما اعطا فرمودند. مظلومیتهای زیادی را مقتدرانه و با حلم تحمل کردید و خم به ابرو نیاوردید. بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند و شاید مدتها بگذرد تا انواع حجابها و موانع کنار رود و زوایایی از آن معلوم شود.
امیدواریم از قِبَل مقام قربی که در جوار انوار طیبه و صدیقین و شهداء و اولیاء برایتان فراهم گشته، باز هم به فکر پیشرفت این ملت و همه‌ی ملتهای جبهه مقاومت بوده باشید و برای آن وساطت نمائید؛ همچنان که در حیات دنیوی خود چنین بودید. ما با شما عهد می‌بندیم که برای اعتلاء این پرچم که پرچم اصلی جبهه حق است و برای وصول به مقاصد مقدس جنابتان با تمام وجود تلاش کنیم.
در قسمت هفتم از همه بزرگوارانی که بنده را مورد حمایت خود قرار داده‌اند از جمله مراجع عظام تقلید و شخصیت‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و از آحاد مردم که در تجمعات پرشکوهی برای ابراز بیعت مجدد با نظام حاضر شده‌اند و همچنین از مسئولین قوای ثلاثه و شورای موقت رهبری بخاطر حُسن تدابیر و اقدامات تشکر می‌نمایم.
امیدوارم الطاف خاصه الهیه در این ساعات و ایام پرفیض شامل همه ملت ایران و بلکه همه مسلمین و مستضعفین عالم شود.
و در نهایت از سرورمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف تقاضا می‌کنم دراین باقیمانده از مدت لیالی و ایام قدر و ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت حق جل و علا، برای ملت ما غلبه قاطع بر دشمن و همچنین عزت و وسعت و عافیت و برای رفتگانشان مقامات و عافیت اخروی را طلب نمایند.
 
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته و تحیاته
سید مجتبی حسینی خامنه‌ای

🆔 @TheRight

Читать полностью…

☘ تا فصل حق

◾️اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی

بسم الله الرّحمن الرّحیم
مَا نَنسَخْ مِنْ ءَآیَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأتِ بِخَیْرٍ مِّنْهَآ اَوْ مِثْلِها.
اَلسَّلامُ‌عَلَیکَ یا داعِیَ‌اللهِ وَ رَبّانِیَّ آیاتِهِ، اَلسَّلامُ‌عَلَیکَ یا بابَ‌‌اللهِ وَ دَیّانَ دینِهِ، اَلسَّلامُ‌عَلیکَ یا خَلیفَةَ‌اللهِ و ناصِرَ حَقِّهِ، اَلسَّلامُ‌عَلیکَ یا حُجَّةَ‌ا‌للهِ وَ دَلیلَ اِرادَتِه؛ اَلسَّلامُ‌عَلیکَ اَیُّهَا المُقَدَّمُ المَأمُول؛ اَلسَّلامُ‌عَلیکَ بِجَوامِعِ السَّلام؛ اَلسّلامُ‌عَلیکَ یا مَولایَ صاحِبَ الزَّمان.
در آغاز کلام باید به سرورم عجل‌الله تعالی فرجه بمناسبت شهادت جانسوز رهبر عظیم‌الشان انقلاب خامنه‌ای عزیز حکیم تسلیت عرض کنم و از آنحضرت دعای خیر برای یکایک ملت بزرگ ایران و بلکه همه مسلمین جهان و همه خدمتگزاران اسلام و انقلاب و ایثارگران و بازماندگان شهداء نهضت اسلامی و بخصوص جنگ اخیر و برای خود حقیرم را تقاضا نمایم.
قسمت دوم کلام من با ملت بزرگ ایران است. ابتدائاً باید وضع و موقف خود در باب رای مجلس محترم خبرگان را مختصراً بیان نمایم. این خادم شما سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای همزمان با شما و از طریق سیمای جمهوری اسلامی از نتیجه‌ی رای مجلس محترم خبرگان مطلع شدم. برای بنده تکیه زدن بر جائی که محل جلوس دو پیشوای عظیم‌الشان، خمینی کبیر و خامنه‌ای شهید بوده کاری سخت است. زیرا این کرسی سابقه جلوس کسی را دارا است که بعد از بیش از ۶۰ سال مجاهدت در راه خدا و گذشتن از انواع لذائذ و راحتیها، به گوهری تابناک و چهره‌ای ممتاز نه فقط در عصر حاضر بلکه در طول تاریخ حکمرانان این کشور بدل شده است. هم حیات و هم نوع مرگ او عجین با شکوه و عزّتی ناشی از تکیه به حق بود.
من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود. در مورد وجوه مختلف شخصیت ایشان اهل اطلاع باید مدتها چیزها بگویند. در این مجال اکتفاء بهمین مجمل نموده، تفاصیل را واگذار به موقعیتهای مناسب دیگری میکنم. این است علت سختی تکیه بر کرسی رهبری بعد از چنین کسی، تتمیم این فاصله تنها با استعانت از حضرت حق و یاری شما مردم ممکن است.
در ادامه لازم است نکته‌ای را که ربط مستقیمی به اصل کلام بنده دارد مورد تاکید قرار دهم. آن نکته این است که از جمله هنرهای رهبر شهید و سَلف کبیر ایشان، وارد کردن مردم در همه عرصه‌ها و بصیرت و آگاهی دادن مستمر به ایشان و در مقام عمل تکیه بر نیروی آنان بود. ایشان اینطور معنای حقیقی جمهور و جمهوریت را فعلیت بخشیدند و از عمق جان هم به آن معتقد بودند. اثر واضح این مطلب در این چند روزی که کشور بدون رهبر و بدون فرمانده کل قوا بود دیده شد. بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران در واقعه اخیر و پایمردی و شجاعت و حضورش دوست را به تحسین و دشمن را به حیرت وا داشت. این شما مردم بودید که کشور را رهبری و اقتدار آن را ضمانت کردید. آیه‌ای که در صدر این نوشتار روآوردندآوردم به این معنی است که هیچ آیتی از آیات الهی نیست که یا مهلتش تمام شود یا به فراموشی سپرده شود مگر اینکه از ناحیه حضرت حق جل و علا، مثل یا برتر از آن بجایش داده شود.
مناسبت استفاده از این آیه شریفه این نیست که این بنده در حد رهبر شهید باشم چه رسد به اینکه بخواهم برتر از ایشان فرض شوم؛ بلکه جهت ذکر آیه مبارکه توجه دادن به نقش بجا و پررنگ شما ملت عزیز است. اگر آن نعمت عظما از ما سلب شد، بجایش بار دیگر حضور عمارگونه ملت ایران به این نظام اعطاء گشت. این را بدانید اگر قدرت شما در صحنه ظاهر نشود نه رهبری و نه هیچیک از دستگاههای مختلف که شأن واقعی آن‌ها خدمت به مردم است کارآئی لازم را نخواهند داشت. برای اینکه این معنا بهتر صورت تحقق پیدا کند، اولاً باید به یاد خداوند تبارک و تعالی و توکل بر حضرتشان و توسل به انوار طیبه معصومین صلوات‌الله ‌علیهم‌ اجمعین چون اکسیر اعظم و کبریت احمری نگریسته شود که تضمین کننده انواع گشایشها و ظفر قطعی بر دشمن است. این مزیت عظیمی است که شما واجد آن و دشمنانتان فاقد آن هستند.
ثانیاً باید بر وحدت بین آحاد و اقشار ملت که معمولاً در مواقع مضیقه نمود خاصی پیدا میکند خدشه‌ای وارد نشود. این امر با صرف نظر کردن از نقاط مورد اختلاف تحصیل خواهد شد.
ثالثاً باید حضور مؤثر در صحنه حفظ شود؛ چه به صورتی که در این روزها و شبهای جنگ از خود نشان دادید و چه بصورت انواع نقش آفرینی‌های مؤثر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، تربیتی، فرهنگی و حتی امنیتی. مهم اینست که نقش ِصحیح، بدون خدشه به وحدت اجتماعی به خوبی درک و تا حد ممکن به اجراء گذاشته شود. یکی از وظایف رهبری و بعضی مسئولین دیگر گوشزد کردن بعضی از این نقش‌ها به آحاد یا اقشار جامعه است.

🆔 @TheRight

Читать полностью…
Subscribe to a channel