26
Text📝 Joke😸 Video🎞 Photo📷 Music🎶 تـهـیه تـِکـسـتـا🎃🍃 بـا زحـمـت فـراوان🙇⚡️ اِنــفـجـاري🔧💣دَر مَـغـز🔑💎 جـهـت ارتـباط 👣🙂بـا آدمـین👼❤️ یکم با انصاف تر کپی کنید:||| مِرسیع عَه-.-✨
باهم قهر بودیم
عادت داشتیم بعد بحث
یه مدتی رو تنها باشیم
تا همه چی برگرده به قبل
رفتم حموم تامثل همیشه اشک هامو نبینه
اومدم بیرون از اتاق
درحالی که با یه دست داشتم موهامو خشک میکردم
رفتم تو آشپزخونه یه لیوان چای داغ و تلخ بردارم و برم بشینم پای داستانم چشمم بهش افتاد داشت ریشه های فرشو میبافت
دستش عادت کرده بود بس بین موهام بود
رفتم سمتش سرشو بلند کرد زل زد تو چشام
گفتم موهامو میبافی تا دنیامون آروم بگیره؟
سالی پر از سکس و مستی و نئشگی
سالی پر از پولهای باد آورده و شهوت و هیجان و بی بند و باری
سالی با معشوقه گان متنوع و عشقهایی ممنوعه
سالی مملو از کوکایین و کنیاک و ویسکی
سالی با عمیق ترین ارگاسمها
برایتان آرزو میكنم
اميدوارم زندگيتون
مثل سينه های دختر ۱۹ ساله زيبا و عمرتون بلانسبت مثل كير خر دراز باشه.
جيباتونم مثل كس زن جنده هميشه پر رونق باشه.
كيرم تو كس خوار و مادر بدخواهتون.
اون مادر جنده اي هم كه چشم ديدن شمارو نداره درازي عمرتون از پهنا تو كس ننش.
عیدتون مبارک 😍💛
صبح را با غزل چشم تو مينوشم و باز
مثل هر روز تو در مطلع شعرم هستي
وقتی داشتی پر باز میکردی...
ما تو ارتفاع پرواز میکردیم!
یه ترسایی هست که فقط وقتی بهشون غلبه کنی میفهمی هیچی نبودن جز توهم!
Читать полностью…
یه بار بم گفتی میای لیلی گوش کنیم؟
گفتم گوش کنیم
بعد دستمو گرفتی و باهم قدم زدیم
هندزفری سفیدرو دراوردی و چپیرو گذاشتی تو گوش من و راستی تو گوش خودتو و شروع کردی به دوییدن و گفتی هرکی دیرتر بدوعه هندزفری از تو گوشش میوفته و میبازه
دوییدی دوییدم
تند دوییدی تند دوییدم
پیچیدن تو بازیمون نبود ولی پیچیدی و هندزفری از گوش من افتاد
از دور یه نگا بم انداختی گفتی دیدی باختی ؟ تو همیشه میبازی ، من بازنده هارو دوس ندارم!
بعد رفتی و دیگه نتونستم ببینمت
آره
آره من همیشه میباختم
من همیشه میباختم چون دوس داشتم
چون دوسِت داشتم
میباختم چون میخاستم بدونی حواسم بهت هست ومیخام فک کنی زورت همیشه بیشتره
از چشم تُ دنیای تُنگم را
همسنگِ اقیانوس می بینم..
درون هر ادمي ك فكر ميكني ميشناسيش
ي ادمي هست كه اصلا نميشناسيش.!
بعضی تجربه ها حتی اگر دردناک باشند، لازم و غیرقابل اجتناب اند!
بدون اونا چجوری میتونیم مفهوم زندگی رو بفهمیم؟
این دخترا هم یه چیزی شنیدن که طرف بعد ارضا شدن میگیره میخوابه، بابا اینا مال مردای چهل سالهست، اونی که شما باهاش میخوابین تا آخرین تک تومنی که خرجتون کرده رو نقد نکنه چشماشو نمیبنده نگران نباشین
نخجوان
SSsting @kafiha
بعد از یه هفته ی خسته کننده ی کاری
بیا یه امروزو با همدیگه باشیم و خستگیمون رو در کنیم...
بیا از خواب بیدار نشیم دل یارم
گور بابای درس و امتحان و کار...!
بیا یه امروزو تا خود لنگه ی ظهر بخوابیم...
من یکم زودتر از تو بیدار میشم
تا به جای صبحونه برات ناهار حاضر کنم
تخم مرغ دوست داری دیگه دل یار؟:))
تو با موهای ژولیده و چشمای پف کرده از روی تخت میای پایین، عین آدمای مست تلو تلو میخوری و میای طرف من
آخه تو نمیگی من قلبم برات وایمیسته؟
دل یارم ببین امروز چقدر هوا خوبه
بیا بعد از اینکه ناهارمون رو خوردیم دوتایی از خونه بزنیم بیرون...
بیا از ولیعصر تا انقلاب پیاده روی کنیم،
تو راهم دوتا بستنی شکلاتی خوشمزه هم به بدن بزنیم.
دل یار میشه بریم کوچه مهرناز انقلاب؟
آخه من خیلی دوست دارم زیر چترای رنگارنگ اونجا باهم سلفی بگیریم!
دل یارم پایه ی سینما رفتن هستی؟
بریم غمگین ترین و گریه دار ترین فیلم رو انتخاب کنیم و با هم ببینیم
بعد آخرش تا میتونیم از ته دل برای بازیگر نقش بدبخت فیلم اونجا گریه کنیم و غصه بخوریم
آخه ما مرض داریم:))
بعد سینما دلم میخواد بریم پارک کفشامون رو در بیاریم و پا برهنه روی سبزه ها راه بریم، آهنگ مورد علاقمون رو دوتایی فریاد بزنیم و بخونیم
نمیدونی چقدر حس خوبیه کنارت بودن دل یارم...
هوا داره کم کم تاریک میشه
یه وقت دستم رو ول نکنیا!
آخه من از این شهر بدون تو میترسم
اینجا همه چیش دوتایی قشنگه
یه وقت منو تنها نزاریا دل یار...!!!
هی دل یار بیا بریم زعفرانیه
اونجا یه رستوران هست که هم گرونه هم خیلی شیکه، بیا بریم یه دل سیر هرچی دوست داریم سفارش بدیم و بخوریم
دوتایی کیف کنیم و لذت ببریم!
ببین دل یار! من میگم الکی پولمون رو خرج نکنیم بزاریم رو بقیه ی پول پس اندازمون، من دستکش آوردم
حرص نخور دل یارم
عاشقانه کنار همدیگه ظرف میشوریم!
حداقل چندسال دیگه این خاطراتی که الان داریم با همدیگه میسازیم رو برای بچه هامون تعریف میکنیم و با یاد آوریِ دیوونه بازی هایی که داشتیم کنار همدیگه میخندیم...
هی دل یارم؟
من خیلی دوستت دارما...
من این خاطره سازی هارو
فقط با تو میخوام...
هی دل یار!
همیشه دل یار من باش و بمون..
مشت اول
یادته؟
کم تر از خدا بیشتر از خودم..
نمیدونم چرا ولی آدما عوض میشن
یهو حرفاشون یادشون میره
یا دلشونُ میزنی یا میخوان دنبالِ یه رابطه یِ جدید باشن..
مشت دوم
من که بت گفته بودم موندنی باش
یادته ؟
گفتم خدا موندنیارو بیشتر دوس داره
مشت سوم
یادته ؟
شب و روزمون باهم بود هیچی نمیتونس مانعمون بشه هیشکی نمیتونس جلومونو بگیره لعنتی یادته ؟
مشت چهارم و پنجم و شیشم
میگن دوسم نداشتی هیچوقت
دوسم نداشتی هیچوقت ؟
حتی اون موقه هایی که زل میزدی بهم و یه لبخند رو لبت بود
یا مثلا
مثلا اون موقه هایی که دستت تو موهام بودو نازم میکردی و حرف میزدی
حرف میزدی از آیندمون میگفتی
مشت هفتم
لعنت به تو
لعنت به تویی که معنی همه چیو عوض کردی
ولی
ولی تو برگرد ، قول میدم همشو یادم بره عزیزِ جونم..
رفتم آجیل فروشی، خودمو زدم به کوری تا دلش بسوزه، یه مشت پسته برداشتم گفتم قیمت این نخودا چنده؟ دستمو گذاشت رو فاق شلوارش گفت اینقده.
قیمتش داشت تصاعدی بالا میرفت.
😂😂😂
هر چند خسته ایم و به آخر نمیرسیم
اما صبور باش دل من...صبور باش
#سید_مهدی_ابوالقاسمی
بضی وقتا آدما جسمن هستن ولی دیگه اون آدم قبل نیستن
دوسداری تو چشاشون زل بزنی بتونی ته چشاشون اون آدم مهربون قبلو ببینی ولی تنها چیزی که میبینی یه آدمیه که نمیشناسیش
شاید واستون پیش نیومده باشه
ولی دقیقا همون جا همون لحظه میتونه از ترسناک ترین سکانسای زندگیت باشه
وقتی میبینی جلوت وایساده ولی دیگه نیست چیزی که بوده
وقتی میبینی دیگه دلت نمیلرزه با خنده هاش
وقتی میبینی بهت پوزخند میزنه و دیگه خبری از اون لبخندای مهربون نیستو از تو چشاش دوس داشتن نمیزنه بیرون
ولی بازم خودتو گول میزنی
تلاش میکنی واسش
میگردی دنبال اون آدم قبل خودتو به هر دری میزنی که پیداش کنی
از همه چیت میزنی
حتی حاظر میشی جونتو بدی واسش
ولی هیچکدومو نمیبینه
نه این که نخاد ببینه ها
نیست دیگه کسی که ببینه
من حاظر بودم جونمو بدم واست ولی تو نمیدیدی
تو مُرده بودی
روزای زیادی گذشت و من قبول کردم که دیگه نیستی
حالا شدم همون آدمی که قبل تو بودم و هیچکیو نمیبینم
یادت که نرفته من فقط تورو میدیدم همیشه
یادم نبود
اصن نیستی که یادت بیاد
دورشيم، نزديكشیم، بمونيم، بريم، قهركنيم، آشتيكنيم، اخرش مال همیم!
Читать полностью…
اگر برای ابد
هوای دیدن تو
نیفتد از سرِ من چه کنم؟