38415
آه که چقدر زندگی گاه تصادفی و شکننده است:) • •آزادی زندانیهای جرایم غیر عمد🌱: @raahhaayi • ⇦اطلاعات آروم دلم @InFo_arome_delam •
قرار نیست زندگیت شبیه عکسای پینترست باشه!
قرار نیست همیشه مینیمال و شیک باشی؛
قرار نیست همیشه پوست صورتت صاف و بدون جوش باشه؛
قرار نیست همیشه زیر ابروهات تمیز و صورتت اصلاح شده باشه؛
قرار نیست همیشه خونت مرتب باشه و همیشه کیکی که میپزی
خوب از آب درآد؛
قرار نیست همیشه همه چیت توی بهترین حالت خودش باشه؛
قرار نیست خودتو بذاری پشت ویترین تا آدما بیان تماشات کنن..
پس دست از سر خودت بردار و زندگی رو برای خودت سختتر نکن.🍃
‹ بر زمستان صبر باید، طالب نوروز را. ›
Читать полностью…
من در رابطه نیستم. بهتر است ابتدا تلاش کنم تا در روز تولدم غمگین نباشم و بعد بخواهم تاریخ تولد شخص دیگری را حفظ کنم؟
به شهر آدمکها خوش آمدید. در اینجا آدمکها راوی نوشتههای من هستند.🌱
تهش هیچی نیست، از مسیر لذت ببر
قدر آدم های درست زندگیتو بدون
و آدم های سمی رو حذف کن
خودتو سرزنش نکن
و اجازه نده کسی بهت انرژی بد بده
حسرت گذشته رو نخور
و با نگرانی آینده امروز رو خراب نکن
زندگی یک مسیره نه یک مقصد
زندگی یک سفره نه یک هدف
تو فرصت داری که تجربه کنی
و از بودنت لذت ببری
پس زندگیتو، زندگی کن🍃
اونجا که صادق هدایت میگه: حس میکردم این دنیا برای من نبود، برای یک دسته آدمهای بیحیا، پررو، گدامنش، معلومات فروش، چاروادار و چشم و دل گرسنه بود.
Читать полностью…
سلام بر آنهایی که میخواستند تا آخر عمر کنار ما باشند، اما تنها چیزی که از خودشان برای ما باقی گذاشتند، خیالشان بود...🌱
Читать полностью…
اتفاقا باید باهات رودربایستی داشته باشن باید حد خودشون رو بدونن، اجازه نده کسی باهات شوخی کنه، یه روز میفهمی هر بار که بی احترامی میبینی، تهش وصله به همون روزهایی که اجازه دادی همه باهات راحت باشن..🍃
Читать полностью…
ما کسانی هستیم که خندیدیم،وقتی گریه بر ما واجب بود..🍂
Читать полностью…
هرگز این (منِ واقعی) را نخواهند شناخت !
Читать полностью…
اندرو متيوس در كتاب راز شاد زيستن ميگويد :
هر کسی که قدم به زندگی شما می گذارد ، یک معلم است . حتی اگر شما را عصبی کند باز هم درسی به شما آموخته است زیرا محدودیتهای شما را نشانتان داده است.
پس آگاهانه و با آرامش با اطرافيان رفتار كنيد و از تنش و درگيرى و بحث بپرهيزيد،.
هرگز فکر نکنید که اگر
فلان مرحله زندگی بگذرد،همهچیز درست میشود...
از همه چالشها لذت ببرید؛
هنر زندگی، دوست داشتن مسیر زندگی است...
خوشبختی در مسیر است، نه در مقصد!✨️
روان ما هرگز ساکت نمی ماند
و همواره از طریق بدن ، رویاها ، نشانه ها و شهود
با ما در حال گفتگو است.
روان به کوبیدن این درها ادامه می دهد
و اگر گوش نکنیم ، هزینه های فیزیکی
و روانی را بالا و بالاتر می برد تا در نهایت بشنویم.✨️
امیدوارترین آدمها هم گاهی ناامید میشن
پر انرژی ترین آدمها هم گاهی دلسرد میشن
و قویترین آدم.ها هم گاهی در اوج ضعف
و در نهایت ناتوانی به سر میبرن
ولی این طبیعیه
و نمیشه همیشه تخت گاز حرکت کرد، پس
در روزایی که در اوج منفیها غرق هستی،
به خاطر بیار که این روزها هم میگذرن.✨️
یاد بگیرید همون موقع که لازمه باشید، یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛ دستا سرد میشن، احساسات تهنشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن و آخرش فقط این به یاد میمونه که به موقع بودی کنارم یا نه.🌱
Читать полностью…
تو واقعاً آدم بدی نبودی؛
تو خیلی چیزا بهم یاد دادی و من کنارت خیلی چیزا یاد گرفتم...
تو بهم یاد دادی هیچی مهمتر از خودم نیست!
به هیچکس بیشتر از چیزی که هست، بها ندم.
تو بهم یاد دادی آدما رو هیچوقت نمیشه شناخت، همیشه قرار نیست قولشون قول باشه!
قرار نیست هيچوقت بهت آسیب نزنن.
تو شاید اشکمو درآوردی، شاید دیدمو به آدما عوض کردی، اما ازت ممنونم که منو چند قدم جلوتر انداختی که بیشتر حواسم به اطرافم باشه...🌱
آدمای سمی همیشه داستان رو از جایی تعریف میکنن که تو دیگع نتونستی تحمل کنی و واکنش نشون دادی؛ اما هیچوقت نمیگن خودشون چطوری تورو از نظر روحی و احساسی نابود کردن. اونا قصه رو طوری میگن که انگار همه چیز تقصیر تو بوده، اما پشت این سقوط احساسی تو مدت ها بی انصافی و زخم هایی هست که فقط تو میدونی چقدر عمیق بوده.🌱
Читать полностью…
هیچ گلی نمیتونه خودشو بو کنه
هیچ کتابی نمیتونه خودشو بخونه
هیچ پروانهای نمیتونه بالهای خودشو ببینه
و خب تو هم مشکلت همینه!
نمیتونی خودتو ببینی که چقدر قشنگی :)
اگر دو دَم مانده است، در آن دَم اول اُمید است.✨️
Читать полностью…
ما ایرانیایم؛ نه فقط روی نقشه و تاریخ.
بلکه هر نماد، هر رنگ، هر صدا، نشونهایه از هویتی که هیچ قدرت خارجی، هیچ فشار و هیچ تحریفی نمیتونه نابودش کنه.
تاریخ ثابت کرده ایران همیشه روی پای خودش وایساده، با مردم مقاوم و فرهنگ نافذش؛
و امروز هم، هر تهدیدی از بیرون که بخواد استقلال یا هویت ما رو به بازی بگیره، با هوشیاری و اتحاد مردم به ناکامی میرسه.
واستون آرزو میکنم بالاخره آدمیرو پیدا کنید که سالها منتظرش بودین
و بفهمید این حس متقابل بوده و کلِ زندگیش، دنبالِ آدمی مثل شما میگشته..
- کنجد🌱
همیشه مطابق حسی که به خودت داشتی با من رفتار میکردی:)
Читать полностью…
نمیدانم
چه
خواهد
شد
و
راستش
را
بخواهی
دیگر
برایم
اهمیتی
ندارد؛
من
برای
تمام
احتمالات
زندگی
خستهام..
سنم که بالا رفت فهمیدم دیگه فقط از آدمهایی که یاد گرفتن در لحظه زندگی کنن خوشم میاد. افرادی که برای آینده تلاشگر هستن اما حال رو له نمیکنن. دیگه پذیرفتم هر ارتباطی پایانی داره، باید عشق بگیرم و عشق بدم، فقط یهبار بجنگم، بعد بگذرم.🌱
Читать полностью…
گاهی همه چیز را
به حال خود رها کن
و راه خودت را برو
و در گوش روزگار بگو
حال من خوبست و تو هرگز
حریف حال خوب من نخواهی شد!
و بخند ...
- نرگس صرافیان طوفان🌱
امیدوارم کسی را پیدا کنی که همانطور که من دوستت داشتم، دوستت بدارد.
Читать полностью…
مدام قلبم را میشکستم و دوباره او را به زندگیام راه میدادم.
Читать полностью…