577
If you face a problem try to find the solution not the reason. https://telegram.me/HarfBeManBot?start=NTkzNjEyNjQw
آرزو میکنم، اون لحظهای که فکر میکنی همه چیز تموم شده خدا قلبت رو نوازش کنه
Читать полностью…
کف LA پرچم ایران به وسعت بسیار زیاد خودنمایی میکرد :))
Читать полностью…
میون صدها راهی که توی زندگی به هم میرسن، آدما بهظاهر اتفاقی با هم روبهرو میشن؛ بیخبر از اینکه تمام گذشتهشون، تمام تجربهها و مسیرهایی که پشت سر گذاشتن، در واقع مقدمهای بوده برای همین دیدار
Читать полностью…
عشق به کلمه نیاز دارد. مدتی کوتاه میتوان به حسِ بیکلام اعتماد کرد ، اما در دراز مدت، عشقِ بیکلام و کلامِ بی عشق دوام نخواهد آورد.
📕 #تصرف_عدوانی
✍🏻 #لنا_آندرشون
تهش میرسیم به حرفِ نزار قبانی:
هر کَس به اَندازهای که دوستت دارد تو را میبیند؛
تلاشِ بیهوده نکن...
یه افسانه هست که میگه:
اگه به کسی گل لیلیوم هدیه بدی، دیگه هیچوقت از هم جدا نمیشین ...
هر چه میخواهی بدی کن ، وقت ما هم می رسد
گر بدی خوب است آری بر شما هم می رسد
با سیاهی های شب همدست شو ، اما بدان
دست شب رو میشود روز جزا هم می رسد
از همان دستی که دادی بی گمان خواهی گرفت
ترکه هایت را بزن چوب خدا هم می رسد
ما که دریا دیده ایم ای نابلد ، ما را چه باک
زخم بر کشتی بزن وقت شنا هم می رسد
هرگز از دریا نترسان قوم دریا دیده را
بر ید بیضایی موسی عصا هم می رسد
دستِ ترست را بگیر آری دهانم را ببند
صبح فردا نوبت ناگفته ها هم می رسد
- احمد سلمانی • ~
O2 @oxxgen
توی انتخاب دوست و رفیق وسواس به خرج بدید
به قول چینیها اگه با مگس بگردی کاسه توالت میبینی اگه با زنبور بگردی کندوی عسل
پس حواستون باشه با کی رفاقت می کنید.
اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد،
ما این روزها بی آنکه بدانیم
در حال خلق یک شاهکاریم.
هرچه می خواهی بکن امّا مرا دیوانه نه!
هرچه می خواهی بزن... موی سرت را شانه نه!
رفت وآمدهای دستت پشتِ گوشَت دیدنی ست
دست را آنجا ببر امّا به زیر چانه نه!
رقص بر روی دو پایت رو به روی آینه
آن قَدَر زیباست که چرخیدن پروانه نه!
خنده هایت زخم هایم را مداوا می کند
از تهِ دل خنده کن، زیر لب و دزدانه نه!
وقتی ازمن دلخوری با دیگران حرفی نزن
اخم با من آری امّا خنده با بیگانه نه!
دوستت دارم ولی حتی نمی دانم چرا
دوستم داری ولی آنقدر مشتاقانه نه
شانه هایم را پناهت می کنم تا روز مرگ
هرکجای خانه می خواهی برو...ازخانه نه!
@oxxgen
-ما هیچوقت داستان را از زبانِ شیطان نخواندیم تمامِ کتاب ها را خدا نِوشته بود .
Читать полностью…
چشمهایت ، مثل غزلی است که مولانا سروده باشد و چاوشی بخواند 👌
Читать полностью…
كُن لِما لا تَرجُو أرجى مِنكَ لِما تَرجُو
نسبت به آنچه اميد ندارى اميدوارتر از آنچه به آن اميد دارى باش.
- علی ابن ابیطالب
فکر میکنم معنی دوست داشتن
همین باشد؛
تو را ترک نکنند حتی وقتی که
خودت هم پشت خودت نماندی
-کیمیا رجبی
هیچوقت جایی که نمیخوانت نرو، خودت رو خرج آدمی که برات ارزش قائل نیست نکن، به آدمها بیشتر از ارزششون بها نده، تا کاری رو ازت نخواستن انجام نده، اگه تو یه کاری تخصص داری رایگان انجام نده، بعدش خیلی پشیمون میشی
Читать полностью…
همیشه جنگیدن خوب نیست.
مثلاً
برای آدمهای قدرنشناس نباید جنگید.
برای بهدست آوردن دلی که باهات نیست نباید جنگید.
برای دوست داشته شدن نباید جنگید.
برای درست کردن چیزی که میدونی درست نمیشه نباید جنگید.
برای برگردوندن صمیمیت از دسترفته وقتی تو مقصر نیستی نباید جنگید.
برای اثبات چیزی که مشخصه نباید جنگید.
برای کسی که برات نمیجنگه نباید جنگید.
افرادی که در عمق تنهایی خود احساس آرامش میکنند و از زندگی خویش لذت میبرند، به «امنترین و پایدارترین» افراد در روابط تبدیل میشوند؛ زیرا آنها با تمام زخمهای روحی خود کنار آمدهاند. این افراد به دنبال مرهمی برای التیام نیستند، بلکه بدون هیچگونه توقعی و به صورت همیشگی میآیند تا همراه شما بمانند ...
Читать полностью…
شما تمرکزت رو بذار روی خودت
عزت نفس و اعتماد به نفست رو بالا ببر
دنبال کار و پیشرفت و آیندت برو
روزی چند صفحه کتابت رو بخون
باشگاهتو برو و به سلامتی و ظاهر و زیباییت برس
با آدمای سالم و هدفمند نشست و برخاست کن
درگیر رابطه های خارج از چارچوب و بی هدف نشو
هر روز واسه ارتقای زندگی و خودت تلاش کن
جاهای خوب و درخور برو و با آدمای خوب ارتباط بگیر
و در آخر سعی کن فرد سالم و بالغ و امنی باشی.
مطمئنم به موقعش با یه فرد سالم رو به رو میشی که بتونی یه رابطه ی قشنگ رو باهاش بسازی.🦋
شفا از فراموشی حاصل نمی شود،
از یادآوری بدون احساس درد حاصل میشود.
زیگموند فروید
در عشق آن که یکسره دل باخت بُرده است
در این قمار صحبتی از اشتباه نیست ...
یسری چیزها مهمتر از عشقه، مهمه که چطوری باهات حرف میزنه وقتی عصبیه، مهمه چطوری برخورد میکنه وقتی تو اشتباه کردی، مهمه چطوری مرهم برات میشه وقتی حالت بده مهمه، مهمه چطوری مسائل رو حل میکنه وقتی اختلاف نظر دارین، مهمه چطوری بهت واکنش میده وقتی به خودت رسیدی، مهمه چطوری بهت توجه میکنه وقتی سرش شلوغه، همه این چطوریها مهمه و جمله دوست دارم به تنهایی کافی نیست.
#beautiful