7844
🎯ذهن تو بسیار قوی است، وقتی که با افکار مثبت آن را پرکنی زندگی تو شروع به تغییر خواهدکرد ادعا نمی كنيم بهترينيم اثبات می كنيم در کنار ما آرامش را متفاوت احساس کنید "انرژی مثبت و جذب عشق" با ما از همه جا بی نياز شويد🌱⚡
یه بد دهن دل پاک میارزه به صد تا
خوش زبون دورو ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
یکی از شاد ترین لحظات زندگی زمانی ست که تو جسارت اینو پیدا کنی که هر چیزی که نمیتونی تغییر بدی رو ترک کنی.
+ صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
در روزگاری که سکوت را بر بسیاری تحمیل کرده بودند، صدای تو از میان اشکهای محرم برخاست؛ صدایی که تنها مرثیه کربلا نبود، روایت درد مردمانی بود که عزیزانشان را در دیماه از دست دادند. نام جاویدنامان در نوای تو زنده ماند و نشان دادی که حقیقت، حتی در سختترین روزهای خفقان، راه خود را به دلها پیدا میکند. یادشان جاودان و راهشان ماندگار.
آقای سیدرضا سجادی فقط خواستم بهت بگم خیلی آدم با شرفی هستی❤️
💠 @Baharsabzam 💠
خدایا!
ما را از خرافات برهان
و از جهل و باورهای نادرست دور بدار
به ما دانشی روشن،
دلی آگاه و نگاهی حقیقتجو عطا کن.
یاریمان کن تا راه حق را با عقل،
عشق و بصیرت بشناسیم...
و در هر قدم، به نور آگاهی
و مهربانی تو نزدیکتر شویم.
+ صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
«عربها اسلام را منصفانه بین خود و ما ایرانیان تقسیم کردند، هر چه گریه و زاری و خرافه و بدبختی بود به ما ایرانیان دادند و از آن طرف هر چه شادی و رقص و آواز بود را هم برای خودشان برداشتند.»
- صادق هدایت
💠 @Baharsabzam 💠
آقا مردم گرفتارن، آقا مردم قسط دارن، چک دارن، اجاره خونه دارن، خورد و خوراک دارن، هزینه دارن درمان دارن، الان ۱۲ روزه بانک ها رو قطع کردین مشکل چیه ؟؟چرا با مردم رو راست نیستین ؟؟
حمله سایبری شده ؟؟ چش کور دند نرمتون، اونموقع که ۳ ماه اینترنت رو قطع کردین باید به این روزا هم فکر میکردین !!
این یه مطالبه ملیه، ما پولمون رو نیاز داریم !
💠 @Baharsabzam 💠
خودت را بساز تا آدم امنی شوی،
برای روزهایی که نمیشود به کسی پناه برد.
+صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
بعضی آدمها آنقدر پر از زندگیاند که باورِ رفتنشان غیرممکن است... تو از همانها بودی، سامان.
هر بار که این رقص را میبینم، قلبم از نو میشکند. چطور ممکن است این همه شورِ زندگی، این همه خنده، این همه عشق، اینگونه ناعادلانه خاموش شده باشد؟
💠 @Baharsabzam 💠
باشد که روزگار،
بچرخد به کام دل،
باشد که غم،
خجل شود از صبر قلب ما...
با امید به آزادی و آرامش کشور عزیزمون ایران و ایرانی های نجیب و صبور
🙏🏻🙏🏻🌸🌸
+ صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
گذشته مثل یه لنگر سنگینه ⚓️ رهاش کن تا بتونی در دریای حال شناور بشی 🌊 انرژی تو برای امروز و آیندته 💫 هر خاطره تلخی که نگه میداری، مثل یه سنگ توی کولهپشتیته که مسیرت رو سخت میکنه.
بفرست واسه اونی که هنوز تو گذشته زندگی میکنه ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
دل که زنده باشد،
هرخانهای آباد میشود!
خانهی دلت آباد.
+ صبح بهخیر ❤️
💠 @Baharsabzam 💠
📢اسپانیا:
۷کودتا
۴جنگ داخلی
۴جمهوری خونین
در نهایت آن چیزی که اسپانیا را نجات داد:
بازگشت به پادشاهی بود!
پادشاه اسپانیا؛دولت در تبعید تشکیل نداد تیمی به همراه نداشت بلکه حمایت و پشتیبانی ملت را داشت !
به ایران بیندیشیم..
نکته:پادشاه اسپانیا با تشکیل یک تیم سیاسی میانه رو در اسپانیا به رهبری آدولفو سوارس بعنوان نخست وزیر پایه گذار اصلاحات و گذر از دیکتاتور به دموکراسی شد.
و دید فرانکو که خوان کارلوس سالها
بیرون اسپانیا آماده کرده بود که به اسپانیا برگرده. برای اینکه میدونست فرانکو بره اسپانیا به یک الگوی ملی احتیاج داره به یک شاه برای ادامه توسعه ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
📢 مادری هنوز در میان هیئتها دنبال قاتل فرزندش میگردد 💔
شاید او را پیدا کند؛
همانهایی که فریاد «حیدر، حیدر» سر میدادند،
اما همزمان ماشه را میکشیدند.
چگونه میشود نام عدالت را فریاد زد،
اما جان جوانان این سرزمین را گرفت؟!
بعضی زخمها با گذر زمان التیام پیدا نمیکنند؛
مخصوصاً زخم مادری که هر شب چشمانتظار بازگشت پسری است که دیگر برنمیگردد.
روایت این روزها را فراموش نکنیم.
نامها را تکرار کنیم؛
تا حقیقت زیر هیاهو گم نشود ✨
+ شب خوش
💠 @Baharsabzam 💠
یادت باشه هیچ کس و هیچ چیزی در این دنیا ارزش این رو نداره که ما بخواهیم از خودمان بگذریم
ما فقط تو این دنیا مسئولیت اینو داریم که حالِ خودمونو خوب کنیم و آرامش داشته باشیم ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
انیمیشن :
ذرت و جو آوردیم
آبروتون رو بردیم !
💠 @Baharsabzam 💠
تا خرند این قوم، رندان خرسواری می کنند
وین خران در زیر ایشان آه و زاری می کنند.
+ شب خوش ✨
💠 @Baharsabzam 💠
میشود آیا کسی خر باشد؟ آری میشود!
دائماً در حالِ عرعر باشد؟ آری میشود!
هم دهانش صاف باشد از لگدهای ستم
هم طرفدارِ ستمگر باشد؟ آری میشود
با دو چشم خود چپاول را ببیند، مُنتها
بیتفاوت چون چغندر باشد؟ آری میشود
چرخهای اعتقادش لِه کند ما را ولی
صاحبِ یک مغزِ پنچر باشد؟ آری میشود
روی هر موجی که از هر ور به هر ور میرود
مثل دمپایی شناور باشد؟آری میشود
میشود یارو پیِ دوشیدنِ یک سطل شیر
در پیِ گاوِ مذکّر باشد؟ آری میشود
میشود با این همه خر، بختِ مرزِ پُر گُهر
تیره مثلِ شامِ محشر باشد؟ آری میشود!
خر که معلوم است تکلیفش ولی آیا کسی
میشود از خر فراتر باشد؟ آری میشود.
💠 @Baharsabzam 💠
دى ماه، براى ما تنها يك فصل نيست؛ يادآور زخمیست كه هيچگاه التيام نيافت…
هرگز فراموش نخواهيد شد، چرا كه نورِ وجود شما در تك تک قدم هاى آينده ما جارى ست. ياد و خاطره ی تان تا هميشه در قلب هاى ما زنده و سبز است. ✨🕊️
💠 @Baharsabzam 💠
من کربلارو کف خیابونای کشور خودم دیدم...
💠 @Baharsabzam 💠
«فلک همیشه به کام یکی نمی گردد
که آسیای طبیعت به نوبت است ای دوست»
"شهریار"
+ صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
به یاد آنان که جسارت بیشتری از ما داشتند 🥀
💠 @Baharsabzam 💠
عضویت رایگان در بهترین های تلگرام🔻
🎨 هنر | 📚 کتاب و pdf
🫂 روانشناسی | 🔠 انگلیسی
تمامی کانال ها توسط ادمین گلچین شده🎁💯
چه گویم که اکثریت مردم چوب فقر بیسوادی و نداشتن آگاهی یه عدهای رو میخورن که علارغم نداشتن تحصیلات تکمیلی با روابط به منصب رسیدن.
افسوس و صد افسوس ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
متنهای زیبا
https://t.me/joinchat/AAAAAEvAgpZlFV7GLQNFug
هیچ چیز به زیبایی کسی نیست که همه چیز را از دست داده ولی بازم قلب منحصر به فردی دارد ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
وقتی یه روباه صدای جیغِ یه خرگوش رو می شنوه از لونه بیرون میاد،اما نه برای کمک کردن!
پس مواظب باش با کی دردودل میکنی ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
این سِروال که از نژاد گربهسانانه، به عنوان سوپرمدل و زیباترین حیوون دنیا شناخته شد.
+ صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
به نظرم کسی که زندگی فهمیده دنبال برنده شدن نیست ☕️
💠 @Baharsabzam 💠
صبح است ساقیا
قدحی پر شراب کن.
+صبح بخیر ☕️
💠 @Baharsabzam 💠