midniiights | Unsorted

Telegram-канал midniiights - رهــــآیــــی🪽

563

Subscribe to a channel

رهــــآیــــی🪽

مملکتی که دی ماه داره نیازی به محرم نداره ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

تبدیل به تموم اون چیزایی
شدی که میگفتی هیچوقت نمیشم .. !

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

تو کجایی؟
در گستره‌ بی مرز این جهان
تو کجایی؟
من در دور دست‌ترین جای
جهان ایستاده‌ام: کنار تو...
👤#احمد_شاملو

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

گفت چگونه آرامش را پیدا کردی؟
گفتم جایی به دور از آدم ها پناه بردم و در سکوت خودم را محکم تر
در آغوش گرفتم

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

کاملترین شعری که حال این روزآمونِ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

۰گویی مقدر شده بود که اینگونه زندگی کنیم ،
در میان همه چیز《بلاتکلیف》 بمانیم ،
آنچه پیش می آید را دوست نداریم ،
و هر آنچه را دوست داریم پیش نمی آید ...

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

جبر جغرافیا فقط اونجاش که مردم تو اروپا شفق قطبی میبنن، ما هم یسری پلشت دوقطبی ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

‏میرم تو خودم به مشکل
روحی دچار میشم،
میرم بیرون به مشکل مالی.. 🐑

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

- بعدِ رفتنِ تو، نمی‌دانستم به کدام خاطره‌یِ مشترکمان شک کنم؛
به نگاه‌هایِ عمیقِ یواشکی یا به وعده‌هایِ پوچِ توخالی، شاید هم به لبخندهایِ گاه و بی‌گاهی که بویِ ماندن می‌داد؛ من هنوز هم نمی‌‌دانم دوست داشتنت حقیقت بود یا توهم ولی خوب می‌دانم احساسی که من داشتم واقعی ترین بود ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

ایرانی جماعت همیشه برای همه چیز جنگیده
نمیگم بقیه نجنگیدن
چرا ؛
ولی برای چیزای معقول که ارزش خاصی داره جنگیدن !
اما نه برای یه گوشی و  ماشینِ ساده و اینترنت ؛  شهریه باشگاه ؛ خوراکی روزمره ؛ یه دست لباس ؛ یه دیت توی کافه ؛ خرید کادوی تولد ...
حق و ارزش ما این نیست که مردمون لنگ و گیر چیزای دم دستی و ساده باشن :)

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

خانواده ناآگاه توی اوج جونی تو رو پیر میکنه ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

من کلکسیونر تنهایی‌ام :
تنهایی‌های شلوغ، تنهایی‌های ساکت، تنهایی‌های نیمه‌شب و تنهایی‌های وسط جمع.
تنهاییِ اتاق، تنهایی خیابان،
تنهایی کنار آدم‌هایی که قرار بود غریبه نباشند.
کلکسیونی دارم که هر روز بی‌اجازه بزرگ‌تر می‌شود..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

تو لحظه زندگی کردن هم واسه سوئیسه!
اینجا یه هفته تو لحظه زندگی کنی،

۶ ۷ تا قسطت عقب میفته...

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

شاید در جهانی دیگر

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

آدم همین یک چیز را یاد بگیرد٫ که جایی که باید گریه کند، گریه کند. نریزد تو خودش؛ چون بزرگ شده یا چون آدم بزرگ‌ها گریه نمی‌کنند.
(عجب دروغ بزرگی!)
که یاد بگیرد جایی که باید فریاد بزند، فریاد بزند. که وقتی باید عصبانی باشد،
عصبانی باشد واقعا، نه تندیس صبر و حلم و شکیبایی!
که یاد بگیرد قرار نیست خون خونش را بخورد، ولی به همه لبخند احمقانه‌ی نایس و کول تحویل بدهد
و در عوضش مدالِ بدردنخورِ
« فلانی؟
وای!
هیچ‌وقت ندیدم عصبانی باشه، همیشه ریلکس و آرومه، دلش مثل دریاست! »
را تحویل بگیرد.
یاد بگیرد وقتی نمی‌خواهد کسی بماند، حالیِ طرف کند که نباید بماند؛ و وقتی نمی‌خواهد کسی برود، به موقعش داد بزند:
« آهای! نمی‌خواهم بروی. »
آدم تا آخر عمرش مدیون خودش است، اگر همان‌جا، همان‌وقت؛ به‌ همان‌کس، همان حرفی را که باید بزند، نزند.

-از یادداشت‌های حسین وحدانی

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

چقدر عادی شده این زندگی
نه سختی ها درد دارد
و نه خوشی ها لذت ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

_گو چرا چون میکنی؟
قصد جانم میکنی..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

نوشته: ثروت ایلان ماسک در حال حاضر ۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانه.
عدد رو به دلار هم می‌نوشتید نمی‌فهمیدیم؛
من از صفر هشتم به بعد دیگه نمی‌خونم،
می‌گم خیلی پول داره و رد می‌ شم.. 😂

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

غریبگی ازاونجایی شروع میشه
که دیگه از جزئیات روز با هم حرف نمیزنید..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

این روزها بیشتر از عشق،جای خالیِ
احترام و صداقت حس میشود...
آدم ها حرف های قشنگ بلدند، اما عمل ها همیشه هم قدِ حرف ها نیست ؛
گاهی یک راستگویی ساده، ارزشمند تر از هزاران توجه ظاهری است. رابطه ای که احترام در آن کمرنگ شود، آرام آرام دلها را خسته می کند.
چون آدم ها شاید خیلی چیزها را ببخشند، اما بی احترامی و نبود صداقت چیزی نیست که براحتی از یاد برود ...

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

همه چیز گرون شد؛
ولی بعضی ها هنوزم!
مفت نمی ارزن..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

‏میدونین چرا دوران کودکی شیرینه؟!
چون در کودکی گذشته‌ای وجود نداره،
هر چی هست در آینده است،
بار سنگین گذشته است که آدم‌ها رو خسته میکنه...

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

دلم برات تنگ شده برگرد بیا ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

امروز کلمه‌ی "نفرت" رو برای توصیف حالم انتخاب می‌کنم؛ نفرت از این حالِ تکراری، نفرت از خستگیِ بی‌پایان، نفرت از فکرهایی که رها نمی‌شن و ذهنی که ساکت نمی‌شه،
نفرت از انتظار و از فردایی که معلوم نیست چی میشه ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

می‌دونید کجا فهمیدم که واقعا دوستم داره ؟
اونجایی که دیدم برای خودمون توی هر شرایطی تلاش می‌کنه ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

‏تو ایران به بچه هایی ک تروما دارن میگن
ماشالا خیلی بیشتر ازسن خودش میفهمه
..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

من دقیقا همونیم که با یه آهنگ شاد یهو فاز میگیرم و انرژیم میره بالا بعدش دقیقا وسطای آهنگ یاد اتفاقی که نباید میوفتم
و میشینم سرجام و میرم توی خودم ..

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

انرژی بالا.. 💣
#ریمیکس_قفلی

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

مثلا گیج و بی‌خبر از خواب بلند شوی،
رادیو را روشن کنی و بشنوی:
«خبری نیست، پا روی پا بیندازید، چایتان را بنوشید، به موزیک‌های آرام گوش کنید، کتاب بخوانید، عاشق باشید و غمتان نباشد؛ قرار نیست هیچ اتفاق خاصی بیفتد...»
مثلا روزت را با صدای آواز گنجشک‌ها و شیطنت‌های ابرها و آفتاب شروع کنی.
مثلا چشم باز کنی و همه چیز خوب باشد، مثلا هیچ روزنه‌ای برای نگرانی نباشد
و زمین سیاره‌ی آرام و دنجی شده باشد
برای زیستن...


-نرگس صرافیان طوفان

Читать полностью…

رهــــآیــــی🪽

خب دیگه گفتیم خندیدیم،
حالا جدی یکی بگه چجوری قراره
با این قیمتا زندگی کنیم؟🦦

Читать полностью…
Subscribe to a channel