‼️با 30درصد تخفیف مدرک ایتالیایی بگیر
✨️دوره جامع طراحی لباس صاحو ✨️
📍۳ مدرک معتبر (وزارت ارشاد و ایتالیایی و فنی حرفهای)📲 دایرکت بده یا تلگرام پیام بده:
📍کاملا قسطی با قیمت مناسب
📍 آنلاین و حضوری ؛ بدون پیشنیاز
روزی
مرا فراموش خواهے کرد.
یک روز
مرا رها کرده و خواهے رفت.
بیهوده مرا از غارم بیرون مکش.
عادتهایم را
بیهوده مگیر از من،
خاصہ عادتے کہ بہ تنهایے دارم را...
مرا آشفتہ مکن :)!📰🌚
~ @Cpti0n
«من اهلِ رابطه نیستم.»
شاید ترجمهی دقیقترش این باشه:
«من از تبدیل شدن به آدمی که در رابطه هستم، میترسم.»
وابسته.
مضطرب.
منتظر.
و نگرانِ از دست دادن.
گاهی مسئله رابطه نیست.
مسئله چیزیه که رابطه در ما بیدار میکنه.💜💜
~ @Cpti0n
آدم باید در زندگے برای خودش چیزی پیدا کنہ
کہ بتونہ بگہ ارزش جنگیدن رو داره؛
و براش بجنگہ.
ممکنہ یک آرمان باشہ، یک هدف باشہ، یک آدم باشہ. در هر مقطعے از زندگے شاید تغییر کنہ.
اما باید وجود داشتہ باشہ.
یا همونطور کہ وارساوا بہ دراس میگہ:
هر کسے باید همیشہ یک آرزوی برآوردهنشده داشتہ باشہ :)!💜💜'
~ @Cpti0n
دل میکَنے...
از آدما، از حسهایے کہ بهشون داشتے، از وقتایے کہ حالت از تہ دل خوب بوده باهاشون.
دل کندن آسون نیستا؛ نہ!
مثل جون کندنہ!
جدا از اون دردهایے کہ داری توو لحظہ میکشے، دلتنگ هم هستے...!
با این حال، میتونہ سختتر از جون کندن باشہ!
ولے اگہ کندی، اگہ از تہ ریشہی اون دل رو برداشتے و رفتے، دیگہ نمیتونے مثل قبل وصل کنے تیکہهای دلت رو بہ هم...!
و اون موقع دیگہ خیلے چیزا عوض شده :)!❤️
~ @Cpti0n
دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته:
من با يه نخ خيلى نازک به اين دنيا وصلم
با من مدارا کنید ..
من غرق غم،استرس،اضطراب،احساس عقب بودن،سختى و فشار هستم. خیلی خستم و در عین حال تلاش ميكنم كه اين نخ نازك بريده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم با من مهربون باشید :))💛💛
-ابتغا
~ @Cpti0n
بالاخره یہ جایے مےپذیری،
چیزی کہ ازش رنج مےکشےرو.
اما بعد از پذیرفتہ شدنش هم، مےبینے باز داری واسہش غصہ مےخوری.
بعضے چیزا رو بذارین یہ گوشہای، کاری بہ کارش نداشتہ باشین،
اینا از غم درست شدن. همیشہ، همہ جا، هستن، تموم نمےشن :)!🫧'
~ @Cpti0n
من با افتادن، بلند شدن رو هم یادگرفتم و با بلند شدن فهمیدم که هیچکس رو به غیر از خودم ندارم.
پس هيچوقت با رفتارت منو تو موقعیتی قرار نده که مجبور بشم بهت ثابت کنم
همون قدری که میتونم دوستت داشته باشم، میتونم نسبت بهت سرد باشم؛ جوری که انگار اصلا وجود نداری!🌱
~ @Cpti0n
روانشناسم همیشه بهم میگفت:
افرادی که تو زندگی روزمرهشون اضطراب زیادی رو تجربه میکنند، در شرایطی که واقعاً اضطراب زا و اضطراری هستند به صورت عجیبی آروماند. انگار که درگیر بودن با اضطراب به اونها یاد داده چطور در شرایط اضطراری که واقعاً مهم هستند خونسرد بمونند.🩵🩵
~ @Cpti0n
یه ضربالمثل ژاپنی هست
که خیلی قشنگ همه چیزو میگه :
«بهترین زمان برای کاشتن درخت
۲۰ سال پیش بود
و دومین زمان مناسب، همین الانه.»💡🌷
~ @Cpti0n
آدمیزاد هرچی عمیقتر میشه، تمایلش به توضیح دادن کمتر میشه. انگار میفهمی که سکوت، بلندترین جوابی هست که میتونی به کجفهمیها بدی. قدرتِ واقعی یعنی بلد باشی کجا دیگه نباید کلمههاتو خرج کنی🫀👚
~ @Cpti0n
کاش اینو بفهمید وقتی تو ی رابطه اید ، نمیتونید هر وقت ناراحت بودید بزارید برید ، هر وقت مشکلی براتون پیش اومد بدون اینکه به طرفتون توضیح بدید اخلاقتون عوض شه ، اگه از جای دیگه ناراحتید سر طرفتون خالی کنید ، تو ی رابطه دو طرفه اگر مشکلی برای یکی پیش بیاد طرف مقابل هم ناخوداگاه درگیر میشه ، و از شما انتظار داره رو بودنش حساب باز کنید ، حتی اگه نتونه مشکلتونو حل کنه بهش اجازه بدید کنارتون باشه ، بدترین چیز تو رابطه دادن حس بی مصرف بودن به طرف مقابلتونه:)❤️
~ @Cpti0n
در سی و دو سالگی برام کاملا عادی شده که آدمیزاد یک روزهایی در قعر چاهه و نباید الکی برای بیرون اومدن دست و پا بزنه. صرفا شل کن
و از تماشای ستاره های اسمون بیرون لذت ببر
تا فرداهای بهتر.☁️💐
~ @Cpti0n
من از آدما متنفرم، از حرفاشون، از نگاهشون، قضاوتاشون، دغدغه هاشون، از حرف بی فکر، از مغزهای کوچک زنگ زده، از اظهارنظر بیخود، از اینکه نمیفهمن، از اینکه وجود ندارن، از اینکه قلبشون چرکه، از اینکه خودشونو زدن به خواب، به خواب مرگ، شدیداً نیاز به مداوا دارن، کم نمیارم، کم نیار، جهان با تفاوتهاش قشنگه، چهارچوبهای پوسیدتو بریز تو شومینه، بیش از این زشتی و تیرگی روحت رو به رخ نکش؛🦋
~ @Cpti0n
نوشته بود:
"بنظرم از دست دادن غمگینتر از نرسیدنه، من ترجیح میدم به چیزی که دوس دارم نرسم تا اینکه اونو داشته باشم و یهو از دستش بدم."🖤
~ @Cpti0n
«مهم نیست که چه کسی دوستت دارد یا به تو علاقه دارد، مهم این است که چه کسی آنقدر شجاعت دارد که ریسک کند و هدفمند و پیوسته دنبال تو بیاید، و با تصمیمی آگاهانه بارها و بارها تو را انتخاب کند و حرف و عملش با هم یکی باشد.»💜💜
~ @Cpti0n
یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش میچرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!💜🦋
~ @Cpti0n
فال صوتی روزانه
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر. مرداد. شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن. اسفند
گفت: زیاد که غمگین شدم، پناه میبرم به دلخوشیهای کوچک در دسترس، گاهی به موسیقی و گاهی چای و گاهی یک نارنگی در انتظار پوست کندهشدن...
گفت: مشکلات و سختیها آدم را سرسخت میکنند، مثلا من پیش از آنکه در اقیانوس متلاطم مشکلات گرفتار شوم، فکرش را هم نمیکردم که میتوانم چقدر قوی باشم و تا چه اندازه قادرم دوام بیاورم.
من فکر میکنم آدمهای شکستخورده و اندوهگین، احساس خوشبختیِ عمیقتری را تجربه میکنند؛ باید خیلی زمین خوردهباشی که قدرِ ایستادن را بدانی و باید خیلی سقوط کردهباشی تا به کمترین پریدنی، عمیقا ذوق کنی💦💦
~ @Cpti0n
هر روز که میگذرد بیشتر معتقد میشوم که آدمها شخصیت ناپایداری دارند،
نمیشود روی ظاهر، لیاقت یا فهم و شعورشان حساب باز کرد :)🤍
~ @Cpti0n
از یهجایی غمگین نمینویسی، با هیچکس راجعبه غمت صحبت نمیکنی، خیلی بیشتر میخندی، به خودت میرسی و مشغول پیشرفتت میشی؛ دقیقا همونجا شاید از همیشه ناراحتتر باشی ولی قطعا اونقدر قوی شدی که حتی تنهایی ادامه بدی.🌿
~ @Cpti0n
و آدم مےتوانست بخندد و مُرده باشد،
راه برود و مُرده باشد،
غذا بخورد و مُرده باشد.
آدم مےتوانست سالها از خود علائم حیاتے نشان بدهد،
اما مُرده باشد :)!'🩵
~ @Cpti0n
در نامهای برای دوست غمگینش نوشته بود:
«میدانم که روزهای سختی را میگذرانی،
میدانم که قلبت از شدت اندوه درد گرفته،
میدانم که تحمل این روزها برایت دشوار است،
میدانم که لحظهها برایت به کندی میگذرد،
با همهی اینها یادت باشد من کنار تو هستم؛
یادت باشد که می توانیم کنار همدیگر سکوت کنیم یا گریه کنیم و صدای سکوت هم دیگر را بشنویم. عزیزم من درست اینجا کنار تو هستم نه در مقابلت. دوام می آوریم ، به تو قول می دهم...🎀❤️
~ @Cpti0n
وقتی اندوهگین هستیم به نظر می رسد این غم همیشگی باشد. به نظر می رسد پایان شب به صبح وصل نمی شود. به نظر می رسد کسی شبیه ما این غم را تجربه نمی کند. اما یکی از واقعیت های زندگی این است که هیچ چیز باقی نمی ماند. هیچ چیز ابدی نیست؛ نه لبخندهای از ته دل و نه غم های نفس گیر.
نه دانشمندی چون من و نه اسکلی چون تو.
اجازه ندهیم ذهنمان ما را گیر بیاندازد...✉️🎀
📚تکه هایی از یک کل منسجم
~ @Cpti0n
رابطه قرار نیست آسون باشه؛
یه وقتایی هست که حوصلهت رو سر میبرم، بهم شک میکنی، بیاعتماد میشی یا ازم زده میشی،
یه وقتاییم هست که دلم نمیخواد باهات حرف بزنم، یه سری دعواهای رو مخ قراره اتفاق بیوفته؛
ولی در آخر، همش به این ختم میشه که
یه قلب نمیخواد بیخیال اون یکی بشه،
همش به اون پیوند بینمون ربط پیدا میکنه، همون پیوندی که مارو با تموم بالا پایینا و مشکلات کنار هم نگه میداره و تعریف دقیق عشقه.🤎🤎
~ @Cpti0n
بله که توقعی ام،
بله که میفهمم و اهمیت میدهم و به من بر میخورَد،
بله که حساسم و باید در مقابل من محتاط باشید و ملاحظهام را بکنید!
بله که عزت نفس دارم و دلخور میشوم و فاصله میگیرم. بله که من هم صبری دارم و صبر من هم حدی دارد.
بله که تا یکجایی تحمل میکنم و تا یکجایی به رو نمیآورم و قرار نیست تا همیشه سکوت کنم و کوتاه و کنار و راه بیایم!
من هم انسانم و آستانهی طاقتی دارم و حد و مرزی؛ از مرز حرمتم که فراتر رفتید، قطعا که تحمل نمیکنم و قطعا که ساکت نمینشینم و همان آتشی که درونم به پا کردهاید روی خودتان سر ریز میکنم...🌙🤍
- نرگس صرافیان طوفان
~ @Cpti0n
خیلی جالبه تو همین دنیایی که آدم با آدم دیگه ای نمیتونه ارتباط سالم و درست برقرار کنه؛
تو همین دنیایی که آدم نمیتونه به راحتی یکیو پیدا کنه که باهاش ساعت ها حرف بزنه و درک بشه؛
تو همین دنیای که بین این همه آدم سخته پیدا کردن کسی که شبیه تو فکر کنه، تورو بخاطر خودت دوستت داشته باشه، اخلاقای بد و خوبت رو ببینه و بازم کنارت بمونه، تو همین دنیایی که سخته پیدا کردن کسی که رفیقت باشه، همراهت باشه.. من تورو پیدا کردم!
بودنت بهم یاد اور میشه که دنیا هنوز میتونه چیزای قشنگشو وسطِ سختیای زندگی بهت ببخشه..💚🌿
~ @Cpti0n