cpti0n | Unsorted

Telegram-канал cpti0n - کَپشن :

-

Subscribe to a channel

کَپشن :

‼️با 30درصد تخفیف مدرک ایتالیایی بگیر
✨️دوره‌ جامع طراحی لباس صاحو ✨️

📍۳ مدرک معتبر (وزارت ارشاد و ایتالیایی و فنی حرفه‌ای)
📍کاملا قسطی با قیمت مناسب
📍 آنلاین و حضوری ؛ بدون پیش‌نیاز
📲 دایرکت بده یا تلگرام پیام بده:
● id : @poshtibani_sahostyle3
● Channel : @SahoEducation

Читать полностью…

کَپشن :

روزی
مرا فراموش خواهے کرد.
یک‌ روز
مرا رها کرده و خواهے رفت.
بیهوده مرا از غارم بیرون مکش.
عادت‌هایم را
بیهوده مگیر از من،
خاصہ عادتے کہ بہ تنهایے دارم را...
مرا آشفتہ مکن :)
!📰🌚

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

«من اهلِ رابطه نیستم.»

شاید ترجمه‌ی دقیق‌ترش این باشه:
«من از تبدیل شدن به آدمی که در رابطه هستم، می‌ترسم.»
وابسته.
مضطرب.
منتظر.
و نگرانِ از دست دادن.

گاهی مسئله رابطه نیست.
مسئله چیزیه که رابطه در ما بیدار می‌کنه
.💜💜

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

آدم باید در زندگے برای خودش چیزی پیدا کنہ
کہ بتونہ بگہ ارزش جنگیدن رو داره؛
و براش بجنگہ.
ممکنہ یک آرمان باشہ، یک هدف باشہ، یک آدم باشہ. در هر مقطعے از زندگے شاید تغییر کنہ.
اما باید وجود داشتہ باشہ.
یا همون‌طور کہ وارساوا بہ دراس میگہ:
هر کسے باید همیشہ یک آرزوی برآورده‌نشده داشتہ باشہ :)
!💜💜'

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

فال صوتی ماه تولدت☯️

Читать полностью…

کَپشن :

دل میکَنے...
از آدما، از حس‌هایے کہ بهشون داشتے، از وقتایے کہ حالت از تہ دل خوب بوده باهاشون.
دل کندن آسون نیستا؛ نہ!
مثل جون کندنہ!
جدا از اون دردهایے کہ داری توو لحظہ میکشے، دلتنگ هم هستے...!
با این حال، میتونہ سخت‌تر از جون کندن باشہ!
ولے اگہ کندی، اگہ از تہ ریشہ‌ی اون دل رو برداشتے و رفتے، دیگہ نمیتونے مثل قبل وصل کنے تیکہ‌های دلت رو بہ هم...!
و اون موقع دیگہ خیلے چیزا عوض شده :)
!❤️

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته:
من با يه نخ خيلى نازک به اين دنيا وصلم
با من مدارا کنید ..
من غرق غم،استرس،اضطراب،احساس عقب بودن،سختى و فشار هستم. خیلی خستم و در عین حال تلاش ميكنم كه اين نخ نازك بريده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم با من مهربون باشید :)
)💛💛

-ابتغا
~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

بالاخره یہ جایے مےپذیری،
چیزی کہ ازش رنج مےکشےرو.
اما بعد از پذیرفتہ شدنش هم، مےبینے باز داری واسہ‌ش غصہ مےخوری.
بعضے چیزا رو بذارین یہ گوشہ‌ای، کاری بہ کارش نداشتہ باشین،
اینا از غم درست شدن. همیشہ، همہ جا، هستن، تموم نمےشن :)!🫧'

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

من با افتادن، بلند شدن رو هم یادگرفتم و با بلند شدن فهمیدم که هیچ‌کس رو به غیر از خودم ندارم.
پس هيچ‌وقت با رفتارت منو تو موقعیتی قرار نده که مجبور بشم بهت ثابت کنم
همون قدری که می‌تونم دوستت داشته باشم، می‌تونم نسبت بهت سرد باشم؛ جوری که انگار اصلا وجود نداری!🌱

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

روانشناسم همیشه بهم می‌گفت:

افرادی که تو زندگی روزمره‌شون اضطراب زیادی رو تجربه می‌کنند، در شرایطی که واقعاً اضطراب زا و اضطراری هستند به صورت عجیبی آروم‌اند. انگار که درگیر بودن با اضطراب به اونها یاد داده چطور در شرایط اضطراری که واقعاً مهم هستند خونسرد بمونند.🩵🩵


~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

یه ضرب‌المثل ژاپنی هست
که خیلی قشنگ همه چیزو میگه :

«بهترین زمان برای کاشتن درخت
۲۰ سال پیش بود
و دومین زمان مناسب، همین الانه.»💡🌷

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

آدمیزاد هرچی عمیق‌تر میشه، تمایلش به توضیح دادن کمتر میشه. انگار می‌فهمی که سکوت، بلندترین جوابی هست که می‌تونی به کج‌فهمی‌ها بدی. قدرتِ واقعی یعنی بلد باشی کجا دیگه نباید کلمه‌هاتو خرج کنی🫀👚

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

کاش اینو بفهمید وقتی تو ی رابطه اید ، نمیتونید هر وقت ناراحت بودید بزارید برید ، هر وقت مشکلی براتون پیش اومد بدون اینکه به طرفتون توضیح بدید اخلاقتون عوض شه ، اگه از جای دیگه ناراحتید سر طرفتون خالی کنید ، تو ی رابطه دو طرفه اگر مشکلی برای یکی پیش بیاد طرف مقابل هم ناخوداگاه درگیر میشه ، و از شما انتظار داره رو بودنش حساب باز کنید ، حتی اگه نتونه مشکلتونو حل کنه بهش اجازه بدید کنارتون باشه ، بدترین چیز تو رابطه دادن حس بی مصرف بودن به طرف مقابلتونه:)❤️

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

در سی و دو سالگی برام کاملا عادی شده که آدمیزاد یک‌ روزهایی در قعر چاهه و  نباید الکی برای بیرون اومدن دست و پا بزنه. صرفا شل کن
و از تماشای ستاره های اسمون بیرون لذت ببر
تا فرداهای بهتر.
☁️💐


~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

من از آدما متنفرم، از حرفاشون، از نگاهشون، قضاوتاشون، دغدغه هاشون، از حرف بی فکر، از مغزهای کوچک زنگ زده، از اظهارنظر بیخود، از اینکه نمی‌فهمن، از اینکه وجود ندارن، از اینکه قلبشون چرکه، از اینکه خودشونو زدن به خواب، به خواب مرگ، شدیداً نیاز به مداوا دارن، کم نمیارم، کم نیار، جهان با تفاوت‌هاش قشنگه، چهارچوب‌های پوسیدتو بریز تو شومینه، بیش از این زشتی و تیرگی روحت رو به رخ نکش؛🦋

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

نوشته بود:
"بنظرم از دست دادن غمگین‌تر از نرسیدنه، من ترجیح میدم به چیزی که دوس دارم نرسم تا اینکه اونو داشته باشم و یهو از دستش بدم."
🖤

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

‏«مهم نیست که چه کسی دوستت دارد یا به تو علاقه دارد، مهم این است که چه کسی آنقدر شجاعت دارد که ریسک کند و هدفمند و پیوسته دنبال تو بیاید، و با تصمیمی آگاهانه بارها و بارها تو را انتخاب کند و حرف و عملش با هم یکی باشد.»💜💜

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش می‌چرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!
💜🦋

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

فال آبانیا🫧

Читать полностью…

کَپشن :

فال صوتی  روزانه
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر. مرداد. شهریور
مهر  آبان  آذر
دی  بهمن. اسفند

Читать полностью…

کَپشن :

گفت: زیاد که غمگین شدم، پناه میبرم به دلخوشی‌های کوچک در دسترس، گاهی به موسیقی و گاهی چای و گاهی یک نارنگی در انتظار پوست کنده‌شدن...
گفت: مشکلات و سختی‌ها آدم را سرسخت میکنند، مثلا من پیش از آن‌که در اقیانوس متلاطم مشکلات گرفتار شوم، فکرش را هم نمیکردم که میتوانم چقدر قوی باشم و تا چه اندازه قادرم دوام بیاورم.
من فکر میکنم آدم‌های شکست‌خورده و اندوهگین، احساس خوشبختیِ عمیق‌تری را تجربه می‌کنند؛ باید خیلی زمین خورده‌باشی که قدرِ ایستادن را بدانی و باید خیلی سقوط کرده‌باشی تا به کمترین پریدنی، عمیقا ذوق کنی
💦💦

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

هر روز که میگذرد بیشتر معتقد میشوم که آدم‌ها شخصیت ناپایداری دارند،
نمیشود روی ظاهر، لیاقت یا فهم و شعورشان حساب باز کرد :)
🤍

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

از یه‌جایی غمگین نمی‌نویسی، با هیچکس راجع‌به غمت صحبت نمی‌کنی، خیلی بیشتر می‌خندی، به خودت می‌رسی و مشغول پیشرفتت می‌شی؛ دقیقا همونجا شاید از همیشه ناراحت‌تر باشی ولی قطعا اونقدر قوی شدی که حتی تنهایی ادامه بدی.🌿

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

و آدم مےتوانست بخندد و مُرده باشد،
راه برود و مُرده باشد،
غذا بخورد و مُرده باشد.
آدم مےتوانست سال‌ها از خود علائم حیاتے نشان بدهد،
اما مُرده باشد :)!'🩵

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

در نامه‌ای برای دوست غمگینش نوشته بود:

«میدانم که روزهای سختی را می‌گذرانی،
میدانم که قلبت از شدت اندوه درد گرفته،
میدانم که تحمل این روزها برایت دشوار است،
میدانم که لحظه‌ها برایت به کندی می‌گذرد،
با همه‌ی این‌ها یادت باشد من کنار تو هستم؛
یادت باشد که می توانیم کنار همدیگر سکوت کنیم یا گریه کنیم و صدای سکوت هم دیگر را بشنویم. عزیزم من درست اینجا کنار تو هستم نه در مقابلت. دوام می آوریم ، به تو قول می دهم...🎀❤️

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

وقتی اندوهگین هستیم به نظر می رسد این غم همیشگی باشد. به نظر می رسد پایان شب به صبح وصل نمی شود. به نظر می رسد کسی شبیه ما این غم را تجربه نمی کند. اما یکی از واقعیت های زندگی این است که هیچ چیز باقی نمی ماند. هیچ چیز ابدی نیست؛ نه لبخندهای از ته دل و نه غم های نفس گیر.
نه دانشمندی چون من  و نه  اسکلی چون تو.
اجازه ندهیم ذهنمان ما را گیر بیاندازد
...✉️🎀

📚تکه هایی از یک کل منسجم

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

رابطه قرار نیست آسون باشه؛
یه وقتایی هست که حوصله‌ت رو سر می‌برم، بهم شک می‌کنی، بی‌اعتماد می‌شی یا ازم زده می‌شی،
یه وقتاییم هست که دلم نمی‌خواد باهات حرف بزنم، یه سری دعواهای رو مخ قراره اتفاق بیوفته؛
ولی در آخر، همش به این ختم می‌شه که
یه قلب نمی‌خواد بیخیال اون یکی بشه،
همش به اون پیوند بینمون ربط پیدا می‌کنه، همون پیوندی که مارو با تموم بالا پایینا و مشکلات کنار هم نگه می‌داره و تعریف دقیق عشقه.
🤎🤎
~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

بیو انگلیسی نمیذاری نیا اینجا !
@bio 🎀

Читать полностью…

کَپشن :

بله که توقعی ام،
بله که می‌فهمم و اهمیت می‌دهم و به من بر می‌خورَد،
بله که حساسم و باید در مقابل من محتاط باشید و ملاحظه‌ام را بکنید!
بله که عزت نفس دارم و دلخور می‌شوم و فاصله می‌گیرم. بله که من هم صبری دارم و صبر من هم حدی دارد.
بله که تا یک‌جایی تحمل می‌کنم و تا یک‌جایی به رو نمی‌آورم و قرار نیست تا همیشه سکوت کنم و کوتاه و کنار و راه بیایم!
من هم انسانم و آستانه‌ی طاقتی دارم و حد و مرزی؛ از مرز حرمتم که فراتر رفتید، قطعا که تحمل نمی‌کنم و قطعا که ساکت نمی‌نشینم و همان آتشی که درونم به پا کرده‌اید روی خودتان سر ریز می‌کنم...
🌙🤍

- نرگس صرافیان طوفان

~ @Cpti0n

Читать полностью…

کَپشن :

خیلی جالبه تو همین دنیایی که آدم با آدم دیگه ای نمیتونه ارتباط سالم و درست برقرار کنه؛
تو همین دنیایی که آدم نمیتونه به راحتی یکیو پیدا کنه که باهاش ساعت ها حرف بزنه و درک بشه؛
تو همین دنیای که بین این همه  آدم سخته پیدا کردن کسی که شبیه تو فکر کنه، تورو بخاطر خودت دوستت داشته باشه، اخلاقای بد و خوبت رو ببینه و بازم کنارت بمونه، تو همین دنیایی که سخته پیدا کردن کسی که رفیقت باشه، همراهت باشه.. من تورو پیدا کردم!
بودنت بهم یاد اور میشه که دنیا هنوز میتونه چیزای قشنگشو وسطِ سختیای زندگی بهت ببخشه..
💚🌿

~ @Cpti0n

Читать полностью…
Subscribe to a channel