-
«هر آنچه درون توست زیباست؛ حتّی تلاشهای ناموفقت برای پنهان کردن غمهایت...»🤍🕊 📮: @Ecstasim_bot
برشی از کتابهای معروف !🌱
@sabzbemannn
وای این تیکه کتابا جون میده واسه پروف !
تیکه کتاب یه خطی واسه بیو :)
@sabzbemannn
پاتوق هرچی کتاب خونِ.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🥤𖤀پروفآیلای ترند
@FLLOWERWHITE
🟡𖤀تـــم
@ThEm_PINK
📵𖤀رمانکده
@ROOMANIYA
💄𖤀میکاپ
@ABRAK_KHANOM
🔳𖤀مِشکي
@NBZ_MORDE
🔐𖤀موزیکامون
@AVAYMUSIC
🩵𖤀دِلبَࢪَڪميٖ
@MilLuNaa
🐈⬛️𖤀بیو
@del_tangiatm
🧛🏻♀𖤀خودساخته
@MARINAACHANNEL
🍕𖤀دستپخت
@ASHPAZI_3S
🟨𖤀آهنگآش
@yousimusic
🏋🏻♀𖤀قووی
@DEL_ANGIZ_JAN
🦸🏻♀𖤀باانگیزه
@SUN_FLOWERR7
💫𖤀ریمیکسام
@Qofleahang
👩🏻❤💋👨🏻𖤀نَفَسميٖ
@Hvalii_eshg
💋𖤀هَمیشِڪًیم
@KENARAM_BASH_A
🌵𖤀تکست
@Darrkmiinds
🩷𖤀حُبّ
@MYclaviclee
🦜𖤀صبر
@bio_yekkhati
🐬𖤀کتاب
@PUNESABZ
🥰𖤀دلبرآنه
@gif_delbaran
💍𖤀دلدارم
@layan_graph
⬛️𖤀غمڪَین
@DELTANGIM_B
🔲𖤀 دلشڪستہ
@Txt_gham_giin
⭕️𖤀رمانسرا
@ghognooss
🪷𖤀اینستاگرامی
@world_davin
🔞𖤀𝗠ٰ𝗢ٰ𝗼ٰ𝗗
@mymemOrry
👩🦰𖤀پروفایلت
@akshay_naab
💔𖤀عـاشـورا
@SHAHADAT_iir
💞𖤀دلبری
@romantic313
🩵𖤀شعر
@zirebaranyadeyar
🐣𖤀دلنوشته
@nevshtehay_nab
🟣𖤀کپشنیسم
@Ecstasim
🍑𖤀والپیپر
@BaCkGroUnD_dIsNeY
🟪𖤀ڪنڪوریآمون
@NOKTELAND
🦉𖤀𝗙𝗮𝗰𝘁
@Cafe_forgirls
😻𖤀دلبریجات
@CHEESHMHA
🥁𖤀کتابخونه
@NOZHACHANEL
✌️🏼𖤀آزادی
@shangri_ir
📗𖤀خوشبختی
@TAMILA_CHANeL
♥️𖤀انگیزشی
@Edenchnl
❤️𖤀استوری
@Storrriies
💼𖤀ravanshenas
@ravanshenasi_jibi
💃𖤀دنس
@DanCEshOWv
🟫𖤀غمکده
@shooridehal
🍇𖤀انگیزشیآمون
@HIVA_O
💜𖤀بنفشك
@Amethyst_channel
🤓𖤀هوش
@Quiz_Games
🦄𖤀دُخترونهـ
@i_Honarism
🫂𖤀رِلااا
@Myluuna
🎖𖤀تلاشگران
@Colorful_moments
🎀𖤀دخترانه
@Strong_girlz2
👩🏼❤️👨🏻𖤀𝐋𝗼𝗩𝗲
@eShqh_nEvis
🍄𖤀سابلیمینال
@Subliminal_Rainbow
💎𖤀مولوی
@Molanaye_shams
🌈𖤀گرافیکی
@hihopefully
🌝𖤀لبخندت
@ZARD_R
🩸𖤀عاشِقّـی
@parizaaaaaaaad
🌱𖤀 بهاری
@ibaharChannel
💝𖤀عشقولانـھٔ
@ko_Onjdelii
🤍𖤀ߊࡅ࡙ߺܝߊن
@DOZHAM98
📻𖤀پادکست
@peaceradio1
👩🏻⚕𖤀روانشناسان
@RAMONA_HE
🥹𖤀مولانا
@ARAMESH_KADDE
🌙𖤀تکخطۍ
@MAH128
♌️𖤀؛؏ـآشِقِتَـ۾ّ
@ghallbe_mani
💗𖤀دخترانگی
@girlyy1
🧿𖤀گـیف
@gifbaaza
💇🏻♀𖤀آرایشگری
@PINK_BOwTiE
✨𖤀آهنگام
@ReMiX_kurdii
🌸𖤀روتین
@VANILM
👱🏻♀𖤀فکتدخترونه
@aydayebishamluo
🇱🇴🇻🇪
@delbarane_chnll
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
•این تکست براش بفرست بهش بگو دوسش داری
♥️😍: @IBIOLOVE
•پروفایل و والپیپرت با پارتنرت ست کن
💙🫂: @IBIOLOVE
•بیو ست واسه رلا
❤️👫🏻: @IBIOLOVE
•اگه رلی این چنل برای توعه . . . ^^
« وَ قَالَ اللَّهُ إِنِّي مَعَكُمْ »
خدا میگه من طرفِ تو هستم!
حالا دیگه هر کی خواست بذار بره!
هر کی خواست بذار بهت پشت کنه!
هر کی خواست تنهات بذاره؛
هرکی خواست باورت نکنه...
ولی تو بدون خدا رو داری و همین برای همهی دنیات کافیه
هر کار که بکنی میدانم که درست است، چون از وقتی میشناسمت با احساسی عمیق فهمیدهام که تو هرگز چیزی نمیگویی که با هستیات در تضاد باشد.
درواقع من اگر مرد به دنیا آمده بودم دلم میخواست یکی مثل تو باشم.
بعد از این چطور از من میخواهی که دوستت نداشته باشم؟ بعد از درک اینها، بعد از تحولی عمیق که در وجودم که در وجودم ایجاد شده، چطور میخواهی که این رابطه تا آخر طول نکشد؟
"از نامهی ماریا به کامو"
اگه میخوای خوشحالم کنی :
۱- برام ،خودت باش ، ادمای فیک اصلا دلنشین نیستن.
۲- بهم نشون بده برات با بقیه فرق دارم ، همونطوری که من فرق تورو با بقیه میدونم.
۳-برام اهنگایی که برای هیچکس نمیفرستی رو بفرست.
۴-اگه دعوا یا بحثی داشتیم بازم صبح بخیر و شب بخیر بنویس برام ، این نشون دهنده احترام و علاقست.
۵- اگه از دستم ناراحت شدی رفتارتو تغییر نده. بیا بیانش کن حلش میکنیم.
۶- شبیه حرفات باش. یعنی اگه حرفی میزنی بهم اثباتش کن.
۷- گاهی وقتا دوست دارم نشون بدی برات اولویتم.
۸- حرف بزن. از روزمرگیات، رازهات، برنامه هات، قسمتای تاریکت، از هرچیزی که میتونی و به ذهنت میرسه.
۹- بهم راست بگو. همیشه.
۱۰- برام بنویس.
۱۱- برنامه های یهوییو دوست دارم. بهم بگو بیا بریم یه نوشیدنی بخوریم و قدم بزنیم. یا کتاب بخونیم. یا نقاشی بکشیم، آهنگ گوش بدیم یا بریم جاهای هنری.
۱۲- بهم یادگاری بده. یچیز کوچیک. خیلی کوچیک. مثل یه نامه. یا یه گیاه.
۱۳- وقتی بهم فکر میکنی یا دلت تنگ شده تکست بده. علاقتو ابرازش کن. نترس.
-گندم،دیاکو.
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست. اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه. اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
اگر میتوانستم
از آسمان و سقفِ اتاقم عذرخواهی میکردم
بابت همهی شبهایی که به آنها خیره شدم
و چیزهایی را به یاد آوردم که باید فراموش میکردم ...!
- ماکسول دیاوه
ضعیف ترین آدما :
- آدمایی که وابستن.
- آدمایی که از تنهایی میترسن.
-آدمایی که اعتماد به نفس ندارن.
-آدمایی که همش دنبال راضی کردن بقین. حرف مردم براشون مهمه.
-آدمایی که خودشون اولویت خودشون نیستن.
- آدمایی که تسلیم میشن.
- آدمایی که بی هدفن.
- آدمایی که یکسره درحال غر زدن و انرژی منفی دادنن.
- آدمای بدبین و همیشه نا امید.
-آدمایی که تقلید میکنن. خودشون نیستن.
- ضعف چیزی نیست که بپذیریش و دوسش داشته باشی. باید حلش کنی. وگرنه محو و نابود میشی.
-دیاکو.
اجازه بده کمی خودم را معنا کنم. من یک تماس بی پاسخم، یک پیام که دریافت کننده بدون اینکه بخواند حذفش کرده است، یک نخ سیگار که اشتباهی از سمت فیلتر روشن شده، یک پنجره که آن سویش دیوار کشیده اند، یک کارت عابر بانک گم شده که صاحبش مسدودش کرده، یک تقویم آکبند سلفن کشیده شده، برای دو سالِ پیش، یک فیلم در حال پخش برای بیننده ای که خوابش برده، یک آینه ته انبار رو به دیوار. یک نیمه تمام، یک به ثمر نرسیده، یک جمله ختم شده به سه نقطه.
" علی سلطانی "
ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻫﻤﮕﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﺷﻤﺎ میتوﺍﻧﯿﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﺭﺳﯿﺪﻩ، ﺁﺑﺪﺍﺭ، ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻭ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ. ﺍﻣﺎ ﯾﺎﺩﺗﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ، ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺁﻟﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ.
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻔﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﻏﻮﺑﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﺁﻟﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﺣﺎﻻ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﻮﺯ ﺑﺸﻮﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻣﻮﺯ ﺑﺸﻮﯾﺪ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﻣﻮﺯ ﺩﺭﺟﻪ ﺩﻭﻡ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻮﺩ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺁﻟﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﻤﺎﻧﯿﺪ ..
#لئو_بوﺳﮑﺎﻟﯿﺎ
📚زندگی،عشق و دیگر هیچ
تو حق نداری کسی رو قضاوت کنی که کل زندگیش رو ندیدی، روزای سختش رو حس نکردی و از نزدیک شاهد هیچیش نبودی. تو فقط یه قسمت کوچیک از عمرشو تماشا کردی. تو فقط دیدی چیکار کرده، ولی ندیدی بهش چی گذشته. شاید این بهترین تصمیمی بوده که اون آدم گرفته، ولی قضاوت بدترین تصمیمیه که تو گرفتی...
Читать полностью…
دعوت نشدی: نرو
بهت نگفتن: نپرس
ازت نپرسیدن: نظر نده
دعوتهای دیر: قبول نکن
دروغ شنیدی: خط بزن
بیتوجهی دیدی: حذف کن!
قدر خودتو بیشتر بدون ❤️
هیچوقت چیزی که هستی رو فراموش نکن، چون بدون تردید دنیا فراموش نمی کنه. اون رو به قدرت خودت تبدیل کن؛ اون وقت هیچ وقت نمی تونه به نقطه ضعفت تبدیل بشه. مثل یه سپر محافظ ازش استفاده کن، اون وقت هیچکس نمی تونه برای آسیب زدن بهت، ازش استفاده کنه.
نغمه آتش و یخ – جرج آر آر مارتین
باور کن همان چیزی که از دست دادنش
برای انسان سختترین کارهاست،سرانجام
همانی است که دیگر رغبتی به آن ندارد.
«آلبر کامو»
در انتهای آسمان خالی ، دیواری عظیم فرو ریخته است و فریاد سرگردان تو ، دیگر به سوی تو باز نخواهد گشت.
"احمد شاملو"
هیچ چیز واضح تر، محسوس تر و ملموس تر از لحظهٔ حال نیست. با اینهمه، لحظهٔ حال کاملا فرار است. تمامی حزن و اندوه زندگی در همین است. تنها در ظرف یک ثانیه، حس بینایی ما، حس شنوایی ما و حس بویایی ما دانسته یا ندانسته انبوهی از رویدادها را ضبط می کنند و رشته ای از احساسها و افکار از مغز ما می گذرد. هر لحظه ای نماینگر جهانی کوچک است، که ناگزیر در لحظهٔ بعدی فراموش می شود.
📕 هنر رمان
👤 #میلان_کوندرا
💛📝بیو اینستاگرامت
✨:/channel/iErota1/164124
❤👭🏻مینویسم برای رفیقم . . .
😍:/channel/iErota1/164132
💙🫂ازش دوری!?مثل مولانا بهش بگو:
📖:/channel/iErota1/160437
🖤🔏منبع کپشن های خااص
======================
჻🎈تڪست 𝐁𝐢𝐎
@kaliiyou
჻🟡تـــم
@ThEm_PINK
჻✨آهنگام
@ReMiX_kurdii
჻👩🏻🦰آرایشی
@PINK_BOwTiE
჻♌️؛؏ـآشِقِتَـ۾ّ
@ghallbe_mani
჻🌾کپشن
@AROME_DELAM
჻🔳مِشکي
@NBZ_MORDE
჻👩🏻⚕روانشناسان
@RAMONA_HE
჻🧛🏻♀خودساخته
@MARINAACHANNEL
჻🍕دستپخت
@ASHPAZI_3S
჻🆘مازندرانیهآ
@Kija_music
჻🎻موزیکام
@AASO_CHANNEL
჻🍷خیـآݪ
@khiiiaalll
჻🟨آهنگآش
@yousimusic
჻🌱 بهاری
@ibaharChannel
჻🦸🏻♀باانگیزه
@SUN_FLOWERR7
჻🥰دلبرآنه
@gif_delbaran
჻🌵تکست
@Darrkmiinds
჻👩🏻❤💋👨🏻نَفَسميٖ
@Hvalii_eshg
჻🎖تلاشگران
@Colorful_moments
჻💃رقص
@DanCEshOWv
჻🫂رِلااا
@Myluuna
჻🦄دُخترونهـ
@i_Honarism
჻🌕تڪخطي
@KHOONEYE_AREZOO
჻🏞Profile
@akshay_naab
჻🔞𝗠ٰ𝗢ٰ𝗼ٰ𝗗
@mymemOrry
჻💜بنفشك
@Amethyst_channel
჻🍇انگیزشیآمون
@HIVA_O
჻❤️استوری
@Storrriies
჻🟪ڪنڪوریآمون
@NOKTELAND
჻✌️🏼آزادی
@shangri_ir
჻💼ravanshenas
@ravanshenasi_jibi
჻📗خوشبختی
@TAMILA_CHANeL
჻🟣کپشنیسم
@Ecstasim
჻🥁کتابخونه
@NOZHACHANEL
჻🍑والپیپر
@BaCkGroUnD_dIsNeY
჻🐙𝗙𝗮𝗰𝘁
@Cafe_forgirls
჻♥️انگیزشی
@Edenchnl
჻🍀اُمیدواری
@sabizak
჻🐣دلنوشته
@nevshtehay_nab
჻🩷دلبری
@romantic313
჻🌟انگیزه
@bio_angizeshi1
჻⭕️رمانسرا
@ghognooss
჻🟫غمکده
@shooridehal
჻⬛️غمڪَین
@DELTANGIM_B
჻🔲 دلشڪستہ
@Txt_gham_giin
჻🦋بّیوُ
@GhasedakSokuTe
჻🩸عاشِقّـی
@parizaaaaaaaad
჻🦜صبر
@bio_yekkhati
჻🎀دخترانه
@Strong_girlz2
჻💎مولوی
@Molanaye_shams
჻🌝لبخندت
@ZARD_R
჻💫ریمیکسام
@Qofleahang
჻🏋🏻♀قووی
@DEL_ANGIZ_JAN
჻🥹مولانا
@ARAMESH_KADDE
჻🫀دلبریات
@MYclaviclee
჻📻پادکست
@peaceradio1
჻🤣توییت
@MELMAANI
჻👤باورسازی
@ta_khosbakhti
჻🐈⬛️Bio
@del_tangiatm
჻💗دخترانگی
@girlyy1
჻🔐موزیکامون
@AVAYMUSIC
჻🧿گـیف
@gifbaaza
჻Ⓜ️Molana
@samaedell
჻📵رمانکده
@ROOMANIYA
჻🌸روتین
@VANILM
჻👱🏻♀فکتدخترونه
@aydayebishamluo
჻💋عِشوهگری
@KENARAM_BASH_A
======================
برشی از کتابهای معروف !🌱
@sabzbemannn
وای این تیکه کتابا جون میده واسه پروف !
تیکه کتاب یه خطی واسه بیو :)
@sabzbemannn
پاتوق هرچی کتاب خونِ.
یکی از غم انگیزترین جنبههای یک رابطه آن است که چقدر سریع به یکدیگر عادت می کنیم، با کسی آشنا می شویم و از این آشنایی بسیار خرسندیم. بعد همان کسی که فقط تماشای مچ دست یا شانه اش می توانست ما را به هیجان بیاورد، حالا می تواند در کنار ما لمیده باشد و ما کمترین احساسی از جذابیت حس نکنیم.
📕 جستارهایی در باب عشق
👤 #آلن_دوباتن
منو یه جوری بغل کن که برم توو قلبت
انقدر محکم که وارد بدنت بشم قلبامون باهم یکی بشه و تا ابد همونجا بمونم، جوری که دیگه هر وقت نیازت داشتم، هر وقت خواستم تو بغل کسی گریه کنم، هر وقت خواستم حرف بزنم و خودمو خالی کنم، توو قلبت نشسته باشم و همه حرفامو به تو بزنم، جوری که همیشه تو قلبت نگهبانی بدم و دوتایی مواظب همدیگه باشیم، منو اینجوری بغلم کن.
بغلم کن و بزار روحامون باهم یکی بشن.
تعریف من از خوشبختی یعنی وجود تو توی زندگیم
تعریف من از عشق یعنی عشقه تو توی رگام جریان داره
تعریف من از زیبایی یعنی اون دوتا چشم بادومیه مشکیت
تعریف من از بزرگترین دارایی یعنی قلب کوچولوت بزرگترین دارایی منه
تعریف من از آرامش یعنی تو توی بغلم باشی و تکون نخوری
تعریف من از قشنگترین آواز یعنی صدای نفسات از رگ گردنم بهم نزدیکتر باشه.
#شعر
#متن
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست. اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه. اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
یکی از غم انگیزترین جنبههای یک رابطه آن است که چقدر سریع به یکدیگر عادت می کنیم، با کسی آشنا می شویم و از این آشنایی بسیار خرسندیم. بعد همان کسی که فقط تماشای مچ دست یا شانه اش می توانست ما را به هیجان بیاورد، حالا می تواند در کنار ما لمیده باشد و ما کمترین احساسی از جذابیت حس نکنیم.
📕 جستارهایی در باب عشق
👤 #آلن_دوباتن
پسرای امروزی به این راحتیا گول نمیخورن و با هر ترفندی نمیشه مخشون رو زد مگر اینکه راهکارش رو بلد باشی... مثلا باید بلد باشی قربون صدقه های باکلاس بری یا شعرهای نو براشون بفرستی...
از کجا بیاری ؟ معدنش اینجاس عزیزم @Sheerreno
خورشید روزی برای همه به یک اندازه طلوع خواهد کرد. شاید ما آن روز را نبینیم امّا زندگی چیزی جز امیدواری نیست.
-ناظم حکمت
دلتنگ توام
مرا بیاموز چطور دلتنگت نباشم...
چطور باید ریشهی عشق تو را
از اعماق جانم بَرکنم...؟
بیاموزم چگونه
اشک در کاسهی چشم میمیرد...
بیاموزم قلبها
چهطور میمیرند وشور و شوق وجود آدمی چگونه خودکشی میکند...؟
- نزار قبانی
من پناهگاهم رو توی آغوش تو پیدا کردم. تو بهم یاد دادی که پناهگاه یه مکان نیست، یه احساسه. هرچیزی میتونه پناهگاهت باشه. میتونه یه بوی همیشگی باشه، یه وسیله و یا حتی یه شخص. هرآدمی پناهگاه خودشو داره و برای هر آدمی متفاوته. برای من پناهگاه یعنی تو. از لحظه ای که باهات آشنا شدم تا حالا تو پناهم بودی. بمون برام همیشه؛"
Читать полностью…
نمیدانی چه روزهایی را بیتو گذراندهام.
به خاطر این روزها از تو بدم میآید.
میتوانستیم با هم خوشبخت باشیم.
" لیدی ال؛ رومن گاری "
محبوب من؛
آنقدر غمگینام امروز
که دلم میخواهد همه چیز را فراموش کنم
و هقهق کنان، چنان کودکی
سرم را در سینهات پنهان کنم.
- تومریس اویار
دقیقا نمیدونم از کی شروع شد اما خیلی وقته که دیگه هیچکسو اندازه ی تو دوست ندارم و به هیچکس جز خودت اهمیت نمیدم.
الان کل زندگیم مربوط به تو شده و برام مهمه که تو حالت خوب باشه،کسل نباشی،خسته نباشی،ناراحت نباشی و...
من حتی نمیتونم دیگه ببینم تو کوچیک ترین ناراحتی ای به اون صورت قشنگت اومده و دائم نگرانتم که اتفاقی نیفته که حالتو بد کنه.
تو با اومدنت تو زندگیه من همه چیزو قشنگ کردی یه جوری که دیگه هیچ سختی ای به چشمم نمیاد چون میدونم هرچیزیم که بشه تو رو دارم هرچیزیم شه میدونم که یکیو دارم که در عین حال که تکیه گاهشم برام یه تکیه گاهه محکمه و همه جا میتونم بهش تکیه کنم و درکل خیلی خیلی دوست دارم.
روزها میگذرند...
روزهای تاریک و خیس
و غمانگیز؛
تنها حقیقت و روشنایی که برایم باقی مانده
بودن توست.
- ناظم حکمت
ضعیف ترین آدما :
- آدمایی که وابستن.
- آدمایی که از تنهایی میترسن.
-آدمایی که اعتماد به نفس ندارن.
-آدمایی که همش دنبال راضی کردن بقین. حرف مردم براشون مهمه.
-آدمایی که خودشون اولویت خودشون نیستن.
- آدمایی که تسلیم میشن.
- آدمایی که بی هدفن.
- آدمایی که یکسره درحال غر زدن و انرژی منفی دادنن.
- آدمای بدبین و همیشه نا امید.
-آدمایی که تقلید میکنن. خودشون نیستن.
- ضعف چیزی نیست که بپذیریش و دوسش داشته باشی. باید حلش کنی. وگرنه محو و نابود میشی.
-دیاکو.