-
«هر آنچه درون توست زیباست؛ حتّی تلاشهای ناموفقت برای پنهان کردن غمهایت...»🤍🕊 📮: @Ecstasim_bot
روزها میگذرند...
روزهای تاریک و خیس
و غمانگیز؛
تنها حقیقت و روشنایی که برایم باقی مانده
بودن توست.
- ناظم حکمت
تعریف من از خوشبختی یعنی وجود تو توی زندگیم،
تعریف من از عشق یعنی عشقه تو توی رگام جریان داره،
تعریف من از زیبایی یعنی اون دوتا چشم بادومیه مشکیت،
تعریف من از بزرگترین دارایی یعنی قلب کوچولوت بزرگترین دارایی منه،
تعریف من از آرامش یعنی تو توی بغلم باشی و تکون نخوری،
تعریف من از قشنگترین آواز یعنی صدای نفسات از رگ گردنم بهم نزدیکتر باشه.
من اگر میدانستم دنیا اینقدر شلوغ است
نمیآمدم.
صبر میکردم بعدها...
آخر اینهمه راه آمدم؛
دلم میخواست تنها تو را ببینم.
دلم میخواست تو را تنها ببینم...
"عباس معروفی"
بالا بودن شعور، به دوری از اجتماع منجر میگردد.
• در باب حکمت زندگی / آرتور شوپنهاور
یه نفر تو زندگی همه هست که بودن و داشتنش به همه سختیا می ارزه. امید و روشنایی و نوره توی تاریکیا. از همونا که وقتی توی مشکلات غرقی ولی تا بهش فکر میکتی لبخند میزنی. مثل اونجایی که عباس معروفی میگه: تو انتخابم نبودی، سرنوشتم بودی. تنها انگیزه ام برای ماندن در این زندگی بی اعتبار.' میخواستم بدونی تو همون یه نفر منی؛"
Читать полностью…
هنگامی که آدمی پی به محال میبرد درصدد نگارش آیین خوشبختی برمیآید. خواهند گفت: «عجب! از همین کورهراهها میخواهید به سرزمین سعادت برسید؟» در پاسخ میگویم: ولی یک دنیا بیشتر وجود ندارد، بهروزی و محال دو فرزند همین خاکدانند. این دو را نمیتوان از هم جدا ساخت. اگر بگوییم سعادت الزاماً مولود کشف محال است، اشتباه کردهایم. چرا که گاهی احساس بیهودگی زاییده خوشبختی است. ادیپ میگوید: «من معتقدم که همهچیز خوب است.» چه سخن مقدسی! این سخن در جهان رموک و وحشی و محدودآمیزادگان طنین میافکند.
دلهره اصلی – آلبر کامو
هیچوقت چیزی که هستی رو فراموش نکن، چون بدون تردید دنیا فراموش نمی کنه. اون رو به قدرت خودت تبدیل کن؛ اون وقت هیچ وقت نمی تونه به نقطه ضعفت تبدیل بشه. مثل یه سپر محافظ ازش استفاده کن، اون وقت هیچکس نمی تونه برای آسیب زدن بهت، ازش استفاده کنه.
نغمه آتش و یخ – جرج آر آر مارتین
دوستت دارم. حس میکنم بیشتر از هرکس دیگری در این جهان دوستت دارم : تو همان چیزهایی را میگویی که دلم میخواهد بشنوم و همان سوالاتی را که دوست دارم جواب دهم.
-کورت ونهگات
اینجوری دلبرتو سیو کن:🫂
il mio مالِ من
ma vie زندگیِ من
Mi mundo دنیایِ من
A mi lado بغلیِ من
mon âme روحِ من
Mon ange فرشتهء من
내 눈의 빛 نور چشمِ من
Ergänze mich مکملِ من
روزها میگذرند...
روزهای تاریک و خیس
و غمانگیز؛
تنها حقیقت و روشنایی که برایم باقی مانده
بودن توست.
- ناظم حکمت
وقتایی که حوصله تایپ کردن نداریم اگه جواب طرفو ندیم هم ناراحت میشه، گاهی هم گیف میدیم، بچه ها این چنل کلی گیف و استیکر با معنی و مود میزاره، از دستش ندین :)))
•° @Spatiul
•° @Spatiul
تکستهای این چنل حکم تراپی رو داره >>>
➠ @TEXT_MOOD 💜✨
کپشن + ٬Bioo برایاستوریاینستاوتلگرامت :
➠ @STORY_INSTA 🧾🦋
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✶استوری ، شعروگرافی:
﮼╯🧘🏼♀@Graphic_post_Instaa
✶آهنگهای شاد عروسی
﮼╯🥂@Draghsahang
✶زیباترین تکستهای انگیزشی
﮼╯🧘🏼♀@ghalbsoraty60
✶ریمیکسای جدید شاد
﮼╯🥂@Clipahangshad
✶پروفایلِ سفید | صورتی
﮼╯🧘🏼♀@NABATNEVIS
✶فیلم و سریال جدید
﮼╯🥂@FilmMovieOrg
✶مجلهی روتین انگیزشی
﮼╯🧘🏼♀@goodlife0885
✶عکسِ خآم تکستاتون^^
﮼╯🥂@BEHIIN1
✶معدنِ انگیزه
﮼╯🧘🏼♀@shokolatchanel
✶ڪپشن مود اینستآ
﮼╯🥂@siaho_sefide1
✶نرمافزار مود شده
﮼╯🧘🏼♀@TopAndroidApk
✶بهاری/حالخوب/دخترونه^^
﮼╯🥂@COLORFULDREAM78
✶بیو رنگی!^^
﮼╯🧘🏼♀@irainibow
✶دختر مستقل شو!
﮼╯🥂@girlyspring
✶تڪست 𝙈𝙊𝙊𝘿
﮼╯🧘🏼♀@myroozmaregi
✶فاز سنگین دپ
﮼╯🥂@Teext_post
✶ڪوتاه و بشدّت مفهومی
﮼╯🧘🏼♀@its_anak
✶کارخونه حآلخوب
﮼╯🥂@SoORatijAN
✶ترفندُ ایده خانومانه
﮼╯🧘🏼♀@khanedari_org
✶برترین اشعار شاعران
﮼╯🥂@SHEROSHEYDAi1
✶آموزشِ مخ زنی!
﮼╯🧘🏼♀@Ra_Mona
✶انگیزه صبح| اُمیدوآری
﮼╯🥂@Auroraism
✶عآشــقآنه | دلبــرآنـه | 𝗟𝗢𝗩𝗘
﮼╯🧘🏼♀@delbarane_chnll
✶آموزش انواع رقص
﮼╯🥂@playo_o
✶آموزش اینستاگرام
﮼╯🧘🏼♀@behzad_kiarostami
✶بیو های خوشگل موشگل
﮼╯🥂@overbio
✶خوشبختی موفقیت
﮼╯🧘🏼♀@nozhachanel
✶یڪ چمدان دلتنگی
﮼╯🥂@gollvazheha
✶رایگان کتاب بخون
﮼╯🧘🏼♀@bookbooth
✶نامههای عاشقانهی فروغ
﮼╯🥂@JOUPITAR
✶کپشنیسم آزادی
﮼╯🧘🏼♀@ECSTASIM
✶انگلیسی کودک و بزرگسال
﮼╯🥂@realenconversations
✶کلیپ خنده
﮼╯🧘🏼♀@no_enttry
✶پروفایل وآلپیپر کهکشآن
﮼╯🥂@spaec
✶کتاب و شعر
﮼╯🧘🏼♀@asman_man
✶ابزار مخصوص ادیت!
﮼╯🥂@iMovie_Blue
✶تکنیک رسیدن به هدف
﮼╯🧘🏼♀@tanaghoss
✶کپشن / عاشقانه / لاو
﮼╯🥂@aroundDec
✶نآمه هآی پَریدُخت
﮼╯🧘🏼♀@Myhenas
✶نقــآشی حࢪفهای
﮼╯🥂@ARTIAND
✶ترفند خوشگلاسیون، میکآپ
﮼╯🧘🏼♀@luxury_Girl
✶کسب درآمد از تلگـرام
﮼╯🥂@TomTricks
✶انگيزشی کنکوریای درسخونمون
﮼╯🧘🏼♀@AngizeShi_seven
✶نامه ای برای تو
﮼╯🥂@bockaa
✶پرنسسِ کیوتِ قِررتی
﮼╯🧘🏼♀@withtrnh
✶یه نویسنده عآشق
﮼╯🥂@shaiinoochannel
✶آموزشعڪآسے
﮼╯🧘🏼♀@photography_notes
✶بکگرآندفآنتزیکارتونی
﮼╯🥂@panigogoli
✶تابستون ڪنڪوریآی 404
﮼╯🧘🏼♀@NOKTELAND
✶انگلیسی رو قورت بده
﮼╯🥂@Araz_English
✶انگیزه قوی
﮼╯🧘🏼♀@ravanshenasi_jibi
✶شِعر و عشقُ عشق
﮼╯🥂@wecan_art
✶؛𝗽𝗼𝗿𝗼𝗳 ¦ بیـوگـࢪافـی ¦ موزیڪ
﮼╯🧘🏼♀@HUZHYN
✶زیباترین اشـ؏ـار و دلنوشته
﮼╯🥂@av_baroon
✶فونت 𝗙𝗢𝗡𝗧 آیفون
﮼╯🧘🏼♀@candyfont1
✶روانشناسی زندگی
﮼╯🥂@TAmiLA_CHAneL
✶بیو گرافی ادبـی
﮼╯🧘🏼♀@Cafe_BioO
✶؛🅟🅡🅞🅕 خاص
﮼╯🥂@ZZhianaa
✶سرای موزیک
﮼╯🧘🏼♀@sarayehmusic
✶والپیپر گوگولی
﮼╯🥂@BaCkGrOuNd_DiSnEy
✶بیـو 𝗠𝗢𝗢𝗗
﮼╯🧘🏼♀@itsme_chnl
✶من امیدوار مینویسه
﮼╯🥂@dream_liffee
✶آموزش کامل رقص
﮼╯🧘🏼♀@faghat_beraghss
✶تبریک تولد رفیقونہ
﮼╯🥂@bff_sf
✶سیاره قشنگ انگیزه
﮼╯🧘🏼♀@HIVA_O
✶جانِ دلمی دلبرم
﮼╯🥂@layan_graph
✶ڪلیپ غمڪَین
﮼╯🧘🏼♀@DELTANGIM_B
✶درس | تفریح | تابستون
﮼╯🥂@Darsaminophen
✶جذاب شو
﮼╯🧘🏼♀@kyliee_shop
✶عشق فقط خُدا
﮼╯🥂@khoda_60
✶سـرزمیـن امـیدواری
﮼╯🧘🏼♀@Magic_OF_Hope
✶استوری پروفایل اینستاگرام
﮼╯🥂@CafeStoory
✶ترفند دهه هشتادیا
﮼╯🧘🏼♀@Girly_Royal
✶یک حبه نـور
﮼╯🥂@AyehayRoshana
✶ویدیو خام
﮼╯🧘🏼♀@video_kham_ternd
✶استورے بهآرے | طبیعت گردے
﮼╯🥂@iNteRvaAl
✶فیلترشکن قوی رایگان
﮼╯🧘🏼♀@VPNPROXY4
✶بـیـو آدمـآی مـوودي !
﮼╯🐈⬛️@BiooGraphi
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
' استوریِ خاص اینستآ @sttoryiinstaa🔖
تک خطی عربـی برای بیوووت:
ʚ @TAKKHATI 🌑🍷 ɞ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"جهتشرکتدرلیستکلیککنید↪️"
هنگامی که آدمی پی به محال میبرد درصدد نگارش آیین خوشبختی برمیآید. خواهند گفت: «عجب! از همین کورهراهها میخواهید به سرزمین سعادت برسید؟» در پاسخ میگویم: ولی یک دنیا بیشتر وجود ندارد، بهروزی و محال دو فرزند همین خاکدانند. این دو را نمیتوان از هم جدا ساخت. اگر بگوییم سعادت الزاماً مولود کشف محال است، اشتباه کردهایم. چرا که گاهی احساس بیهودگی زاییده خوشبختی است. ادیپ میگوید: «من معتقدم که همهچیز خوب است.» چه سخن مقدسی! این سخن در جهان رموک و وحشی و محدودآمیزادگان طنین میافکند.
دلهره اصلی – آلبر کامو
وقتی مریض شدم توقع داشتم
همه حواسشون فقط به من باشه!
ولی بعد فهمیدم، آدما باید زندگی خودشون رو بکنن و اگه شد و دوست داشتن گاهی کنارم باشن؛ کنارم باشن.
📽️ جهان با من برقص
بدترین حالت ماجرا این است که
طاقتمان تمام شود و به روی خودمان نیاوریم
و تا زمان مرگ ادامه دهیم ...
خیلی ها اینطور زندگی می کنند.
دست اندازِ کم طاقتی را رد کرده اند
و افتاده اند توی سرازیری عادت...
#ارنست_همینگوی
دوست داشتن یک نفر، مثل نقل مکان کردن به یه خونه ست. اولش عاشق همه ی چیزهایی میشی که برات تازگی دارن. هر روز صبح از اینکه می بینی این همه چیز بهت تعلق داره حیرانی. بعد به مرور زمان دیوارها فرسوده می شن. چوب ها از بعضی قسمت ها پوسیده می شن و می فهمی که عشقت به اون خونه به خاطر کمالش نیست؛ بلکه به خاطر عیب و نقص هاشه. تمام سوراخ سنبه هاش رو یاد می گیری. یاد می گیری چطور کاری کنی که وقتی هوا سرده، کلید توی قفل گیر نکنه، یا در کمد رو چطور باز کنی که جیرجیر نکنه. اینا رازهای کوچیکی هستن که خونه رو مال آدم می کنن.
مردی به نام اوه
#فردریک_بکمن
جودیِ عزیزم؛
گاهی وقتا یکی وارد زندگیت میشه
که حاضری به خاطر یک بار بغل کردنش
کیلومترها راه رو طی کنی.
"الهامگرفته از کتاب بابا لنگ دراز، اثر جین وبستر "
بحث بی جنبه بودن یا زود رنج بودن نیست!
فقط هر آدمی رو یه سری چیزا خیلی حساسه، از یه سری کارا بدش میاد،شاید یکی دو بار ببینه و به روی خودشم نیاره؛ولی کسایی که برات مهمن بحثشون از بقیه جداست،آدم از یه سری از آدمای زندگیش انتظار نداره،نمیتونه اون حرفارو از کسایی که با تیکه تیکه ی وجودش دوسشون داره هضم کنه!
بحث بحثه انتظاره، و اگرنه اگه یه غریبه اون حرفا رو بزنه یا اونطوری که دوست نداری رفتار کنه که مهم نیست!
آدم از کسایی که دوسشون داره که ناراحت میشه :)
تورو مثل آهنگام دوست دارم؛
من دلم نمیاد اونارو برا کسی بفرستمشون، می خوام فقط مال خودم باشن.
وقتی تنهام، وقتی غمگینم، وقتی خستم، وقتی عصبیم، وقتی خوشحالم، وقتی عاشقم، گوششون می دم.
وقتی حوصلهی هیچ کیو ندارم، فقط باید اونا باشن.
من همیشه بهشون نیاز دارم، همیشه دوسشون دارم.
پس وقتی میگم مثل آهنگام دوستدارم، یعنی همیشه میخوام که باشی، همیشه حوصلتو دارم، همیشه بهت نیاز دارم، همیشه برات وقت دارم، همیشه دوستدارم.
شاید هیچوقت متوجه نشید که یه پیام کوچیک یا یه ویس پنج ثانیهای از شما چقدر میتونه حال یک نفر رو خوب کنه، کسی که دلتنگتونِ و با پیام شما همه دلتنگی هاش به یه حس خوب و قشنگ تبدیل میشه و روزش رو بهتر میکنه، اگه کسی رو دارید که میدونید به پیام شما احتیاج داره امروز رو ازش دریغ نکنید و حالش رو خوب کنید.
Читать полностью…
ضعیف ترین آدما :
- آدمایی که وابستن.
- آدمایی که از تنهایی میترسن.
-آدمایی که اعتماد به نفس ندارن.
-آدمایی که همش دنبال راضی کردن بقین. حرف مردم براشون مهمه.
-آدمایی که خودشون اولویت خودشون نیستن.
- آدمایی که تسلیم میشن.
- آدمایی که بی هدفن.
- آدمایی که یکسره درحال غر زدن و انرژی منفی دادنن.
- آدمای بدبین و همیشه نا امید.
-آدمایی که تقلید میکنن. خودشون نیستن.
- ضعف چیزی نیست که بپذیریش و دوسش داشته باشی. باید حلش کنی. وگرنه محو و نابود میشی.
-دیاکو.
هنوز موهاتو ساده میبافی؟😐💔
تابستون شده پرخوری کردی و چاق شدی؟🤦🏻♀️
جوش زدی و بلد نیستی از بین ببریش؟🥲
تو هوای گرم همش بو عرق میگیری؟🤢☁️
دندونات زرده؟😬میکاپ اصولی بلد نیسی؟💄
/channel/+oOp2VLFyjbs3MWEy
اینجا همه آموزشارو گذاشته👆🏽😻ازدستش نده
من بهت فکر نمیکنم
اما خیلی از شبا خوابتو میبینم؛
و روز بعد با دلِ تنگ از همون خواب بیدار میشم!
پشت چراغ قرمز مردم رو نگاه میکنم و پایه ثابت یه گوشه از خیالم تویی!
سر کلاس جزوه مینویسم و از اون جزوه فقط حرفای ناگفتهم به تو بیرون میاد!
موزیک گوش میدم و نقش اول هر موزیکی میرسه به تو!
با آدما میرم بیرون، بهم خوش میگذره، از ته دلم میخندم و یهو میفتم تو قعر جای خالیِ صدای خندهت کنار خندهم!
بارها از آدما میبُرم و پناه میارم به تو؛ به تویی که حتی فکرتم تسکینِ این ذهن آشفتهاس!
من خیلی وقته بهت فکر نمیکنم؛
توام قول بده به من فکر نکنی! باشه؟
- نازنین زارع.
او اکسیژن، کربن، هیدروژن، نیتروژن، کلسیم و فسفر است.
همان عناصری که در همهی ماست، ولی نمیتوانم به این فکر نکنم که او خیلی بیشتر از اینهاست و عناصری دارد که هیچکس تا به حال حتی اسمشان را نشنیده است.
عناصری که باعث می شود او از همه خاص تر باشد.
"جایی که عاشق بودیم - جنیفر نیون"
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند ترکتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت!
" تنهایی پُر هیاهو - بهومیل هرابال "
نگاهش به من، چون نگاه موسیقیدانی پیش از شروع به نواختن به سازش بود؛
احساس درک و بالاتر قرار داشتن، احساس میکردم چنان درونم را میبیند که گویی جزئی از او هستم.
و چقدر دوست داشتم سازی باشم که او مینوازد.
" خاطرات یک گیشا - آرتور گلدن "
یکی از غم انگیزترین جنبههای یک رابطه آن است که چقدر سریع به یکدیگر عادت می کنیم، با کسی آشنا می شویم و از این آشنایی بسیار خرسندیم. بعد همان کسی که فقط تماشای مچ دست یا شانه اش می توانست ما را به هیجان بیاورد، حالا می تواند در کنار ما لمیده باشد و ما کمترین احساسی از جذابیت حس نکنیم.
📕 جستارهایی در باب عشق
👤 #آلن_دوباتن
یکی از نشانههای عشق حقیقی آن است که به تو عشق بورزند بدون اینکه شایستگیش را داشته باشی. اگر زنی به من بگوید عاشق توام چون روشنفکری، محترم هستی، برایم هدیه میخری و ظرفها را هم خوب میشویی، مرا ناامید کرده. چنین عشقی بیشتر عملی خودپسندانه به نظر میرسد. چقدر دلپذیر است که بشنوی من دیوانه توام، هرچند که روشنفکر و محترم نباشی.
" میلان کوندرا "
مشکل ، عشق نیست ؛ بلکه مشکل تاکید بیش از حد بر روی عشق در زندگی است ؛
وقتی بیش از حد بر روی جنس مخالف در زندگی تمرکز صرف داریم و میخواهیم به هر ترتیبی به عشق برسیم ، حالمون خوب نیست و عشق برامون حکم ماده مخدر رو داره تا دردمونو تسکین بده.
عشق نباید دوای درد های ما باشه و اگر اینطور باشه و حتی اگر هم بهش برسیم ، مطمئنا عشق سالمی نیست و بیمار گونه خواهد بود.
هورنای میگوید : در تحلیل روانی بسیاری از زنان به اینجا رسیدیم که این زنان فقط یک فکر را در سر می پروراندند :
" من باید مردی داشته باشم"
یعنی این فکر چنان بر زندگی آنها سایه افکنده که جایی برای افکار دیگر نگذاشته است ، گویی در زندگی دیگر نه فعالیتی وجود دارد و نه هدفی....
فاجعه اینجاست که فرد معنی و جهت و هدف زندگیشو فقط و فقط در عشق جستجو کنه!
📕 #روانشناسی_زنان
✍🏻 #کارن_هورنای
عاشق زنی مشو که می انديشد، که می داند، که داناست، که توان پرواز دارد، به زنی که خود را باور دارد!
عاشق زنی مشو که هنگام عشق ورزیدن، میخندد یا میگرید،
که قادر است جسمش را به روح بدل کند،
و از آن بیشتر،"عاشق شعر است"!
(اینان خطرناکترینها هستند)
و یا زنی که میتواند نیم ساعت مقابل یک نقاشی بایستد،
و یا که توان زیستن بدون موسیقی را ندارد!
عاشق زنی مشو که پُر، مفرح، هشیار،نافرمان و جوابده است!
پیش نیاید که هرگز عاشق این چنین زنی شوی؛
چرا که وقتی عاشق زنی از این دست میشوی،
چه با تو بماند یا نه،چه عاشق تو باشد یا نه،
از اینگونه زن بازگشت به عقب،
هرگز ممکن نیست
#مارتا_ریورا_گاریدو
🍃🌻