-
طوفان نبودنت تنم رامی تکاند ومن کوچه های بی توبودن را دست دردست خیالت قدم می زنم♡
گاهی باید جنگید
نه برای به دست آوردن کسی
برای پس گرفتن خودت از خاطراتی که
توی گذشته به جا مانده🥀
.
به مرزِ دلتنگی که برسی ...
دیگر نه از خاطره کاری ساخته است ؛
نه از خیالبافی...
باید ؛
قیدِ دلت و دوست داشتنش را ؛
یکجا بزنی..🥀
میگفت وقتی به هر دری میزنی که یه چیزی رو بهش بگی و نمیفهمه،
دیگه بحث نفهمیدن نیست، بحث نخواستنه!🥀
.
الهی
خنده هاى دوستانم از ته دل
شادیهایشان بی پایان
و آرزوهایشان مستجاب🫶
.
بنظرم بزرگ ترین و غم انگیز ترین سوال رو
نزار قبانی پرسیده اونجایی که میگه:
«و من مدام از خود می پرسم
چرا سرنوشت تو را به من رساند
و به من فرصت زندگی با تو را نداد.»🥀
.
الان اونجام که محمود درویش گفته:
"احساس میکنم مدّتیست که با چیزی بیش از توانم درگیر بودهام."🥀
.
یه روزی فقط یه خاطره میشی
برای بعضی آدما،
تلاشتو بکن که خاطره خوبی باشی 🥀
.
ما به آنهایی که قصد ماندن نداشتند
عجیب دل بستیم🥀
.
الهی که امروز
بهتر از اون چیزی
که در ذهنتون هست
خدا نصیبتون کنه🫶
.
آدمیزاد عجیبه،
از نبودن یکی میمیره و از بودن هزار نفر خستس.🥀
.
یه وقتایی خدا یه جوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدایِ تورو شنیده!
الهی که امروز نوبت تو 🫵باشه...
.
آدم است دیگر !
تمام داشته ها و نداشته هایش بند حوصله اش است ..
حوصله که نداشته باشد حتی ممکن است از زندگی هم استعفا دهد . .🥀
.
آدمارو منتظر نذارید ، هیچ کسی بعد از یک انتظار طولانی اون آدم سابقی که میشناختید نیست🥀
.
موی سفید یعنی..
زندگی سرت داد زده تو ساکت موندی🥀
.
براتون آرزو میکنم
در تاریکی های زندگی تون
بدرخشین🫶
.
خـدایـا هرکی این روزا
منتظر یه نشونه از تـوست
نـا امـید بـرنگردونش...✨
.
زخمها حافظہ دارند؛
پس از خوب شدن هم بہ یاد مےآورند :)🥀
.
همدیگر را پیر نکنیم !
باور کنید تک تک آدمها زخمی اند، هرکس درد خودش را دارد، دغدغه و مشغله خودش را دارد.
باور کنید ذهنها خسته اند، قلبها زخمی اند، زبانها بسته اند، برای دیگران آرزو کنیم بهترینها را، راحتی را، یاری کنیم همدیگر را تا زندگی برایمان لذتبخش شود، آدمها آرام آرام پیر نمیشوند !
آدمها در یک لحظه با یک تلفن، با یک جمله، یک نگاه، یک اتفاق، یک نیامدن، یک دیر رسیدن، یک باید برویم و با یک تمام کنیم پیر میشوند !
آدمها را لحظه ها پیر نمیکنند !
آدم را آدم ها پیر میکنند 🥀
آرزو میکنم رها شویم
از بارِ غمهایی که به دوش میکشیم،
اما هرگز سهمِ ما نبودهاند. 🥀
.
نمیدونم عزیزم، شاید بدترین قسمت زندگی اونجاست که مجبور میشی قبول کنی هیچی قرار نیست اونجوری که تو دلت میخواد پیش بره🥀
.
یه جا نوشته بود
چرا فکر میکنید آدما دلتنگ کسی میشن
که یا مُرده یا دوره ؟
آدم میتونه دلتنگ کسی بشه که نزدیک بهشه
خیلی نزدیک، اما دیگه اون آدم سابق نیست
و این خیلی دردناکتر.🥀ᅟ
.
غرق شدن تو خاطراتی که تو گذشته دفن شده مثل کاشتن گل تو دریاست، آب زیاد میخوره اما رشد نمیکنه...🥀
.
آدمی که درد داره، داد میزنه.
اونی که خسته و بیحوصله است غُر میزنه.
اما آدمی که سِر شده دیگه هیچی نداره، خالی و تهی، فقط نگاه میکنه و نگاه میکنه🥀
.
اینکه وقتی کسی ازتون دلخوره نیم ساعت بعد
فراموش میکنه،نشونه خنگی و بی ثباتیش نیست
اون فقط دوستتون داره
و دلش نمیاد از دستتون دلخور بمونه..!!🥀
.
کی میدونه چند تا کوه رو شونه ی کی سواره؟
هوای همو داشته باشیم.🥀
.
کسی که میفهمه شما ناراحتید و میذاره با اون حال روزتونو سپری کنید، هیچ کسیتون نیست؛
"هیچکس!🥀
.
جوکر ی دیالوگ داشت که میگفت:
من لبخند میزنم که دردامو پنهان کنم
و آرزوم ی روز ،یکی بیاد نگام کنه
و بفهمه همه چی دروغه🥀
.